ChristianMatch

Forum

Welkom terug
Ga naar pagina Vorige 1 ... 2949 2950 2951 2952 2953 2954 2955 ... 6194 Volgende
ChristianMatch forum index » Over ChristianMatch
Auteur Bericht
MARIO216

BerichtGeplaatst: zaterdag 8 oktober 2011, 17:30

WILLEMIJN232 schreef:
Mario.....je vergeet jezelf...... Knipoog smiley Verlegen lachende smiley Ben vrij bescheiden
Maar mis jij Chatuliem niet?
Ja ik mis Chat ook, ik zou zeggen bel hem even. Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PIETER649

BerichtGeplaatst: zaterdag 8 oktober 2011, 17:38

Chatuliem hoort gewoon bij cm zoals het steeltje aan de appel hoort Boze smiley

Alleen jammer dat hij zich zo vlot op de kast laat jagen waardoor hij onbezonnen terugreageerd zodat hij n ban aangesmeerd krijgt Huilende smiley, smiley in tranen

Pieter, uitlokken is kinderachtig
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226

BerichtGeplaatst: zaterdag 8 oktober 2011, 18:52

CROSSROAD317 schreef:
Dan vind ik je opmerking nog erger ... benoem dan geen kerk of gemeente, maar houd het algemeen ...

Schijnbaar mag je op CM alles zeggen Smiley die vol vragen zit
Ik heb op het knopje gedrukt,ik ben de vuilspuierij op CM zat........
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226

BerichtGeplaatst: zaterdag 8 oktober 2011, 18:54

Tuurlijk,ik neem jou ook mee.

*BIG hug*
Naar boven

Auteur Bericht
PIETER649

BerichtGeplaatst: zaterdag 8 oktober 2011, 19:19

vanmiddag werd er 2 meter achter onze achtertuin een kalfje geboren in de wei Lachende smiley

annet heeft het gemeld aan de boer en ik hoop nu op n litertje of 2 biest als beloning Kwijlende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
THOMAS968

BerichtGeplaatst: zaterdag 8 oktober 2011, 19:19

Dat op de kast laten jagen is niet handig maar de bejegening door de treiteraars op CM is het echte probleem. Ik vind dat gedoe met een ban wat kinderachtig maar wees dan consequent en geef zowel Chat als het belagende groepje dames een ban. Ik vind het erg vermoeiend om na elke reactie van Chat me eerst door de massa haatdragende reacties te moeten worstelen waarbij iedereen kan zien dat het puur op de persoon gespeeld is - al wordt het als argumentatie verpakt. Het is niet handig maar wel in te voelen dat Chat dan uit de bocht vliegt.

Chat en ik zijn het op veel punten oneens en dat weet iedereen die het forum een beetje volgt ook wel. Chat is duidelijk niet in de wieg gelegd voor diplomaat maar de discussie is altijd fair geweest en zonder steken onder de gordel. Chat terug en het kliekje alleen reageren als het ook echt inhoud geeft, dat lijkt me een goed plan. Goed voor CM en goed voor een echte discussie. Verder vraag ik me af of men zich wel voldoende realiseert hoe dit menselijk gezien aan moet komen als je eerst het bloed onder de nagels vandaan gehaald wordt - en dat hebben we allemaal zien gebeuren - en je vervolgens nog een ban krijgt ook, terwijl een groepje belagers er kennelijk makkelijker van af komt. Het gaat in ieder geval in tegen mijn rechtvaardigheidsgevoel en ik vind het ook niet passen bij een site als deze. Ik hoop dat Chatuliem terug komt - want Chat en CM horen bij elkaar - maar ik kan me goed voorstellen dat hij zich unfair behandeld voelt en er voor nu genoeg van heeft.

Thomas, vrijheid van meningsuiting is een grondrecht, maar dat is niet de vrijheid om alles maar te kunnen zeggen.
Naar boven

Auteur Bericht
ZEELAND736

BerichtGeplaatst: zaterdag 8 oktober 2011, 19:26

VISSER278 schreef:
Dat is ook toevallig , Zeeland.
Ik heb net dat lied gepost op het topic "bijzonder lied".

Nee hoor...das niet toevallig...DAT MOEST ZO ZIJN!!!!
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232

BerichtGeplaatst: zaterdag 8 oktober 2011, 19:26

Mooie reactie Thomas ! En nu maar hopen dat de redactie van CM dit leest en dat Chatuliem inderdaad zelf ook terug wil komen........ Engeltje smiley

Want geloof maar dat het niet leuk is als je na iedere opmerking op het forum zo'n lading kritiek over je heen krijgt......
Hij zegt wel wat vele anderen denken......

Laatst aangepast door
WILLEMIJN232
op zaterdag 8 oktober 2011, 19:31
Naar boven

Auteur Bericht
ZEELAND736

BerichtGeplaatst: zaterdag 8 oktober 2011, 19:28

PIETER649 schreef:
vanmiddag werd er 2 meter achter onze achtertuin een kalfje geboren in de wei Lachende smiley

annet heeft het gemeld aan de boer en ik hoop nu op n litertje of 2 biest als beloning Kwijlende smiley

Das pas leuk...Ik bedoel lekker!!!!!
Deed me denken aan vroeger...Op vakantie bij de boer...dan kookte mijn moeder het ook...Ik geloof met bruine suiker HEERLIJK!!!
Naar boven

Auteur Bericht
HERMAN388

BerichtGeplaatst: zaterdag 8 oktober 2011, 19:30

ZEELAND736 schreef:
Regen...heel veel regen...
Heb mijn dochter ook maar even weggebracht naar haar zaterdagmiddagbaantje. Ben helaas zelf ook erg somber..
Moest nog boodschappen doen...veel zware spullen...die staan helaas nog in de auto want ik kan ze met geen mogelijkheid tillen.
In de tuin is het een modderboel.
Helaas ik ben triest en staar naar de regen...Vanavond de kaarsje aan....zou het helpen???

Ga dan maar vakantie boeken, Zeeland. Naar de zonnige oord is wel droog Coole smiley met zonnebril
Naar boven

Auteur Bericht
MARYAN401

BerichtGeplaatst: zaterdag 8 oktober 2011, 19:41

PIETER649 schreef:

Alleen jammer dat hij zich zo vlot op de kast laat jagen waardoor hij onbezonnen terugreageerd zodat hij n ban aangesmeerd krijgt Huilende smiley, smiley in tranen

Ik vraag me af of de uitlokkers een waarschuwing hebben gekregen, 'k vermoed van niet omdat het heel subtiel gebeurt. Al is het voor mijn tijd geweest, ik volg het forum al wel een poosje op afstand. En het valt echt op! Er zijn een paar mensen, ze kennen Chat langer dan vandaag, die op bijna iedere opmerking van Chat fel (soms zelfs sarcastisch) reageren. Het is overduidelijk met meerderen tegen één, wat ik sowieso al laag vind. Ik kan hun irritatie absoluut niet inleven, heb daar ook nooit last van (gehad). En ik ben het echt niet altijd met hem eens. Hij kan wel hele mooie dingen zeggen. Ik zou graag willen, dat Chat terug komt. 'k Kan me ook voorstellen dat hij er zijn buik van vol heeft.

Thomas, je hebt het duidelijk verwoord!
Naar boven

Auteur Bericht
ANNETTE050

BerichtGeplaatst: zaterdag 8 oktober 2011, 19:50

PIETER649 schreef:

Het is voor mij onbegrijpelijk, dat, áls Chat geband is, niet meerderen een ban hebben gekregen.
Ik las al langere tijd de reacties op bijdragen van Chat, die me een naar gevoel gaven.
Ik ben het ook helemaal met Thomas eens, en hoop dat Chat terug komt.
Als een aantal mensen zich irriteren aan zijn bijdragen, zou ik diegenen willen adviseren om zijn reacties op een opbouwende manier van kritiek te voorzien.

Laatst aangepast door
ANNETTE050
op zaterdag 8 oktober 2011, 21:24
Naar boven

Auteur Bericht
MARYAN401

BerichtGeplaatst: zaterdag 8 oktober 2011, 19:51

JOSINA022 schreef:
Doen hoor, Maryan...krijg je een heel leuk boek cadeau Knipoog smiley

Ach, wat zijn jullie allemaal aardig voor me. Lachende smiley 'k Heb inderdaad iets gelezen over dat boek, sommigen zijn er nogal negatief over hè. Maar echt waar, het lijkt mij best interessant. Zeker een reden om te verlengen. Zo heb ik ook een boek op de plank staan, dat heet Niet alleen maar single. Het is geschreven op een leuke manier door Lisa Fontein. Heel herkenbaar en raak, soms ook erg grappig. Dat boek is meer bedoeld voor vrijgezellen, maar minder geschikt voor gescheiden mensen. Dit boek van CM, zal wat breder zijn. Mocht ik blijven en het boek krijgen, dan zet ik wel een boekverslag op het forum. Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
JOSINA022

BerichtGeplaatst: zaterdag 8 oktober 2011, 19:53

MARYAN401 schreef:
Ach, wat zijn jullie allemaal aardig voor me. Lachende smiley 'k Heb inderdaad iets gelezen over dat boek, sommigen zijn er nogal negatief over hè. Maar echt waar, het lijkt mij best interessant. Zeker een reden om te verlengen. Zo heb ik ook een boek op de plank staan, dat heet Niet alleen maar single. Het is geschreven op een leuke manier door Lisa Fontein. Heel herkenbaar en raak, soms ook erg grappig. Dat boek is meer bedoeld voor vrijgezellen, maar minder geschikt voor gescheiden mensen. Dit boek van CM, zal wat breder zijn. Mocht ik blijven en het boek krijgen, dan zet ik wel een boekverslag op het forum. Knipoog smiley

Haha, vol verwachting klopt mijn hart Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226

BerichtGeplaatst: zaterdag 8 oktober 2011, 19:54

http://www.youtube.com/watch?v=nDCQtHygN1A

Verliefde smiley Verlegen lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
MARIO216

BerichtGeplaatst: zaterdag 8 oktober 2011, 20:00

MARYAN401 schreef:

Ga voor even off-topic. Het is idd een heel mooi boek van Lisa Fontein. Dat boek van 'niet alleen maar single' heb ik ook en gaat iets dieper. Maar wel heel boeiend.

On-topic: Het regent in de regio 0180
Naar boven

Auteur Bericht
YELNIN491

BerichtGeplaatst: zaterdag 8 oktober 2011, 20:11

vandaag was een mooie zonnige dag, wat nou regen Boze smiley
Naar boven

Auteur Bericht
JOSINA022

BerichtGeplaatst: zaterdag 8 oktober 2011, 20:15

YELNIN491 schreef:
vandaag was een mooie zonnige dag, wat nou regen Boze smiley

Heb jij ff mazzel gehad, hier heeft het heel veel geregend Boze smiley maar het is je gegund hoor Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ERIKA129

BerichtGeplaatst: zaterdag 8 oktober 2011, 20:16

PIETER649 schreef:

Pieter ziet Annette in de mooie keuken alweer wat lekkers maken Clown smiley
De liefde van de man he Clown smiley
Naar boven

Auteur Bericht
JOSINA022

BerichtGeplaatst: zaterdag 8 oktober 2011, 20:16

LEANNE226 schreef:
http://www.youtube.com/watch?v=nDCQtHygN1A

Verliefde smiley Verlegen lachende smiley

Heb jij een heel mooi moment gehad vandaag? Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
VISSER278

BerichtGeplaatst: zaterdag 8 oktober 2011, 20:24

ZEELAND736 schreef:
Nee hoor...das niet toevallig...DAT MOEST ZO ZIJN!!!!

Daar heb je HELEMAAL gelijk in , Zeeland.
Naar boven

Auteur Bericht
YELNIN491

BerichtGeplaatst: zaterdag 8 oktober 2011, 20:24

JOSINA022 schreef:
Heb jij ff mazzel gehad, hier heeft het heel veel geregend Boze smiley maar het is je gegund hoor Knipoog smiley

thnxx, niet dat ik er van heb kunnen genieten hoor, maar mooi weer was het wel.
Mocht je nou teveel regen daar hebben, paar emmertjes mogen wel deze kant op maar ook niet meer Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
COOTJE711

BerichtGeplaatst: zaterdag 8 oktober 2011, 20:36

WILLEMIJN232 schreef:
Heb je wel enig idee hoeveel uren mensen die niet aan het bed staan aan uren maken? Die ook een lijst met dingen krijgen die allemaal gisteren gedaan moeten worden? Als ik niet oppas ben ik een groot gedeelte van de dag kwijt aan vpk die hun gram spuien over hoe slecht het allemaal is, het grappige is dat daar altijd wel tijd voor is.......Ik ben met je eens dat je oeverloos bezig moet zijn met van alles te registreren maar dat is inherent aan de gezondheidszorg tegenwoordig. Het is niet alleen maar de zorg aan het bed.....er komt veel meer bij kijken...
En ja, patiënten zijn mondig tegenwoordig maar je kan zelf ook je grenzen stellen in wat toelaatbaar is......
En ja, ik werk ook mee in de schoolvakanties terwijl mijn eigen werk blijft liggen.......
Dus niet zo mopperen hoor! Alhoewel ik het wel snap...... Knipoog smiley

Ben het gedeeltelijk wel met je eens hoor Willemijn, ik bedoel ook niet dat er niet hard gewerkt kan worden in de top!
Zeker is verantwoordelijkheid dragen belangrijk. Daarnaast het 'gezeur' van lastige collega's....Boze smiley Smiley met dichtgeplakte mond
Wat ik meer bedoel is een groep die niet betrokken is bij de werkvloer en theoretisch de zaak bezien...
Mijn ervaring is hierbij dat er diverse mensen in deze laag zaten die allerlei ideeën invoerden die theoretisch misschien klopte maar bij ervaring weer terug gedraaid moest worden.
Dit kost geld! De zogenaamde 'verzwaarde' top
Naar boven

Auteur Bericht
JOSINA022

BerichtGeplaatst: zaterdag 8 oktober 2011, 20:41

YELNIN491 schreef:
thnxx, niet dat ik er van heb kunnen genieten hoor, maar mooi weer was het wel.
Mocht je nou teveel regen daar hebben, paar emmertjes mogen wel deze kant op maar ook niet meer Knipoog smiley

Je kunt het krijgen hoor, ik kom morgen wel ff langs Lachende smiley

Laatst aangepast door
JOSINA022
op zaterdag 8 oktober 2011, 20:41
Naar boven

Auteur Bericht
YELNIN491

BerichtGeplaatst: zaterdag 8 oktober 2011, 20:50

JOSINA022 schreef:
Je kunt het krijgen hoor, ik kom morgen wel ff langs Lachende smiley

was je de regen zo snel zat dat je de regen vanmiddag al stuurde.
Niet eerlijk!! Boze smiley

Laatst aangepast door
YELNIN491
op zondag 9 oktober 2011, 17:46
Naar boven

Auteur Bericht
YELNIN491

BerichtGeplaatst: zaterdag 8 oktober 2011, 20:57

Wakker worden met een knallende hoofdpijn na een lange werkdag Gefrustreerde smiley
ga nog maar ff lekker Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ZEELAND736

BerichtGeplaatst: zaterdag 8 oktober 2011, 21:20

THOMAS968 schreef:
Dat op de kast laten jagen is niet handig maar de bejegening door de treiteraars op CM is het echte probleem. Ik vind dat gedoe met een ban wat kinderachtig maar wees dan consequent en geef zowel Chat als het belagende groepje dames een ban. Ik vind het erg vermoeiend om na elke reactie van Chat me eerst door de massa haatdragende reacties te moeten worstelen waarbij iedereen kan zien dat het puur op de persoon gespeeld is - al wordt het als argumentatie verpakt. Het is niet handig maar wel in te voelen dat Chat dan uit de bocht vliegt.

Chat en ik zijn het op veel punten oneens en dat weet iedereen die het forum een beetje volgt ook wel. Chat is duidelijk niet in de wieg gelegd voor diplomaat maar de discussie is altijd fair geweest en zonder steken onder de gordel. Chat terug en het kliekje alleen reageren als het ook echt inhoud geeft, dat lijkt me een goed plan. Goed voor CM en goed voor een echte discussie. Verder vraag ik me af of men zich wel voldoende realiseert hoe dit menselijk gezien aan moet komen als je eerst het bloed onder de nagels vandaan gehaald wordt - en dat hebben we allemaal zien gebeuren - en je vervolgens nog een ban krijgt ook, terwijl een groepje belagers er kennelijk makkelijker van af komt. Het gaat in ieder geval in tegen mijn rechtvaardigheidsgevoel en ik vind het ook niet passen bij een site als deze. Ik hoop dat Chatuliem terug komt - want Chat en CM horen bij elkaar - maar ik kan me goed voorstellen dat hij zich unfair behandeld voelt en er voor nu genoeg van heeft.

Thomas, vrijheid van meningsuiting is een grondrecht, maar dat is niet de vrijheid om alles maar te kunnen zeggen.

Ja...Thomas...fijn stukje....
Ik zag het...hoorde het...maar ben niet de persoon die alles goed kan verwoorden...en tsja...kruip dan in een hoekje...en zwijg...
Weet je...beter de juiste woorden...goed uitgesproken...dan de onjuiste...op de onjuiste manier en daardoor iemand veel verdriet doen...
Das mijn visie..ook al zal die niet altijd sterk zijn...maar dat ben ik ook niet altijd!!!
Naar boven

Auteur Bericht
PIETER649

BerichtGeplaatst: zaterdag 8 oktober 2011, 21:43

ZEELAND736 schreef:
Das pas leuk...Ik bedoel lekker!!!!!
Deed me denken aan vroeger...Op vakantie bij de boer...dan kookte mijn moeder het ook...Ik geloof met bruine suiker HEERLIJK!!!

ik hoop voor je, dat je moeder het NIET kookte!!! Zieke smiley

biest word gewelt Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ANNETTE792

BerichtGeplaatst: zaterdag 8 oktober 2011, 21:45

PIETER649 schreef:
ik hoop voor je, dat je moeder het NIET kookte!!! Zieke smiley

biest word gewelt Lachende smiley

had ik al verteld dat ik dat niet klaar kan maken Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
MARTIN695

BerichtGeplaatst: zaterdag 8 oktober 2011, 21:48

[quote=ZEELAND736]

Hallo Zeeland
Ik wil je heel veel sterkte wensen met je vriendin en ga er vanuit dat alles goed komt want onze Vader hoort ons gebed.
En GODs zegen toegewenst.
Sjalom.
Martin
Naar boven

ChristianMatch forum index » Over ChristianMatch
Ga naar pagina Vorige 1 ... 2949 2950 2951 2952 2953 2954 2955 ... 6194 Volgende
Pagina 2952 van 6194