| Auteur |
Bericht |
|
THOMAS968
|
|
Geplaatst: zondag 9 oktober 2011, 14:21
|
|
|
|
Verkijk je niet, dit komt vaker voor dan je denkt. Iemand die liefde veinst en je om geld vraagt, zou best eens niet kunnen deugen. Ook niet (of zeker niet) als hij of zij zo echt christelijk overkomt......
Thomas, een nieuwe partner die liefde inzet en geld vraagt, deugt niet.
Laatst aangepast door
|
THOMAS968
|
op zondag 9 oktober 2011, 14:22
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GERRIT084
|
|
Geplaatst: zondag 9 oktober 2011, 14:25
|
|
|
|
| THOMAS968 schreef: | Verkijk je niet, dit komt vaker voor dan je denkt. Iemand die liefde veinst en je om geld vraagt, zou best eens niet kunnen deugen. Ook niet (of zeker niet) als hij of zij zo echt christelijk overkomt......
Thomas, een nieuwe partner die liefde inzet en geld vraagt, deugt niet. |
En andersom? Ook niet.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
THOMAS968
|
|
Geplaatst: zondag 9 oktober 2011, 14:28
|
|
|
|
| GERRIT084 schreef: | | En andersom? Ook niet. |
Ben ik met je eens maar dat is een heel andere discussie.
Thomas.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANNETTE792
|
|
Geplaatst: zondag 9 oktober 2011, 14:28
|
|
|
|
| WILLEMIJN232 schreef: | Ik denk juist dat het belangrijk is om niet gelijk je financién te delen....... ieder apart is toch ook redelijk.....en later kan je altijd nog veranderen......eerst maar eens wat opbouwen... Wat een verhaal trouwens....  |
Er zijn ook genoeg redenen te bedenken waarom je ook nadat er iets opgebouwd is je financien gescheiden houdt. Vaak zijn er kinderen, exen of bedrijven in het spel waardoor het gewoon beter is om bepaalde dingen gescheiden te houden.
Laatst aangepast door
|
ANNETTE792
|
op zondag 9 oktober 2011, 14:29
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: zondag 9 oktober 2011, 14:30
|
|
|
|
| GERRIT084 schreef: | | En andersom? Ook niet. |
Ja, geld inzetten en liefde vragen ook niet..
Kan verstikkend werken, lijkt mij zo...
Bij beide situaties is er sprake van manipulatie.
Laatst aangepast door
|
SHANITA130
|
op zondag 9 oktober 2011, 14:37
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOLAN931
|
|
Geplaatst: zondag 9 oktober 2011, 14:40
|
|
|
|
| ANNETTE792 schreef: | Er zijn ook genoeg redenen te bedenken waarom je ook nadat er iets opgebouwd is je financien gescheiden houdt. Vaak zijn er kinderen, exen of bedrijven in het spel waardoor het gewoon beter is om bepaalde dingen gescheiden te houden. |
Dat ben ik met je eens. Enne...stel dat je zelf schulden hebt. dan zadel je daar de ander toch niet mee op door maar ff in gemeenschap te trouwen?Vind ik niet tenminste.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: zondag 9 oktober 2011, 14:47
|
|
|
|
Ik ook niet.
Laatst aangepast door
|
SHANITA130
|
op zondag 9 oktober 2011, 14:53
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOLAN931
|
|
Geplaatst: zondag 9 oktober 2011, 14:47
|
|
|
|
| LOVEJEZUS310 schreef: | Voor mijzelf een ongewoon gesprek met God ervaren.
Je ontvangt een directe boodschap van 'boven 'als je daar behoefte aan hebt.Het is ook mooi om gewoon mee te luisteren naar anderen en er gewoon bij te zijn.
A.s zondag 9 oktober ga ikzelf naar de bijeenkomst in amsterdam bij leger des heils.
Zie voor vedere info http://www.stichtingecho.info/agenda |
Even over het dikgedrukte gedeelte... Het klinkt een beetje alsof God je Boodschappenjongen is die je op comando een woordje geeft. In de bijbel lees ik heel andere dingen, en ik vraag me bezorgd af of je jezelf niet bedriegd, en jezelf iets moois voorspiegeld wat niet getoetst is aan het woord van God. Dit is geen persoonlijke aanval, maar wel een idee van mij om je misschien tot nadenken te brengen en de bijbel eens goed te gaan lezen of het werkelijk allemaal wel waar is wat je zegd.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOLAN931
|
|
Geplaatst: zondag 9 oktober 2011, 14:50
|
|
|
|
| PIETER649 schreef: | kom eerst onze nieuwe vijver maar es bewonderen, met vanaf a.s. zondag 23 originele jappen er in  |
ik bedenk ineens... 23 koi, in een keer uitzetten, om deze tijd van het jaar.... dan is de kans op een nitrietpiek, met als gevolg amoniakpiek enorm groot waardoor al je vissen binnen no time allemaal dood zijn.soms zelfs binnen enkele dagen. Je filter moet dan al wel enorm goed draaien, en je bacterien cultuur moet wel gigantisch op orde zijn om dit aan te kunnen. Ik weet niet hoelang je filter al draait, maar ik ben(uit rotte ervaringen wijzer geworden) bang dat je te vlug bent.
Ik wil me nergens mee bemoeien, maar kijk uit wat je doet
Laatst aangepast door
|
JOLAN931
|
op zondag 9 oktober 2011, 14:52
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANNETTE792
|
|
Geplaatst: zondag 9 oktober 2011, 14:52
|
|
|
|
| JOLAN931 schreef: | ik bedenk ineens... 23 koi, in een keer uitzetten, om deze tijd van het jaar.... dan is de kans op een nitrietpiek, met als gevolg amoniakpiek enorm groot waardoor al je zvissen binnen no time allemaal dood zijn.soms zelfs binnen enkele dagen.
Ik wil me nergens mee bemoeien, maar kijk uit wat je doet  |
Znwatertestkoffertje staat al klaar, en hij is op stap met 2 deskunigen om al die beesten te vangen(daar ga ik namelijk echt niet bij helpen,brr)
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOLAN931
|
|
Geplaatst: zondag 9 oktober 2011, 14:53
|
|
|
|
| ANNETTE792 schreef: | | Znwatertestkoffertje staat al klaar, en hij is op stap met 2 deskunigen om al die beesten te vangen(daar ga ik namelijk echt niet bij helpen,brr) |
haha, da's juist gaaf joh! Ik zou met alle plezier ff komen kijken als ik kon.  zeg maar tegen hem dat elke dag watertesten van levensbelang is de komende weken
Laatst aangepast door
|
JOLAN931
|
op zondag 9 oktober 2011, 14:55
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ABIGAIL621
|
|
Geplaatst: zondag 9 oktober 2011, 15:08
|
|
|
|
Hi allen, wat leuk zeg! Ik wil ook graag mee.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: zondag 9 oktober 2011, 15:39
|
|
|
|
| JOLAN931 schreef: | Even over het dikgedrukte gedeelte... Het klinkt een beetje alsof God je Boodschappenjongen is die je op comando een woordje geeft. In de bijbel lees ik heel andere dingen, en ik vraag me bezorgd af of je jezelf niet bedriegd, en jezelf iets moois voorspiegeld wat niet getoetst is aan het woord van God. Dit is geen persoonlijke aanval, maar wel een idee van mij om je misschien tot nadenken te brengen en de bijbel eens goed te gaan lezen of het werkelijk allemaal wel waar is wat je zegd. |
Is daar ook geen boek van? Een ongewoon gesprek met God?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: zondag 9 oktober 2011, 15:43
|
|
|
|
| ANNETTE792 schreef: | Er zijn ook genoeg redenen te bedenken waarom je ook nadat er iets opgebouwd is je financien gescheiden houdt. Vaak zijn er kinderen, exen of bedrijven in het spel waardoor het gewoon beter is om bepaalde dingen gescheiden te houden. |
Natuurlijk, ben ik helemaal met je eens..... Wilde alleen maar aangeven dat het wel mogelijk is maar dat je er wel mee uit moet kijken......
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: zondag 9 oktober 2011, 15:51
|
|
|
|
| JOLAN931 schreef: | haha, da's juist gaaf joh! Ik zou met alle plezier ff komen kijken als ik kon.  zeg maar tegen hem dat elke dag watertesten van levensbelang is de komende weken |
Het lijkt wel of je er erg veel verstand van hebt, is dat zo of lijkt dat alleen maar zo omdat ik er geen jota verstand van heb? Je komt in ieder geval proffesioneel over Jolan.....
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
TINK100
|
|
Geplaatst: zondag 9 oktober 2011, 16:09
|
|
|
|
|
secretaresse misschien????
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: zondag 9 oktober 2011, 16:24
|
|
|
|
|
Visser, zet er mij ook maar bij!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: zondag 9 oktober 2011, 16:26
|
|
|
|
| WILLEMIJN232 schreef: | Het lijkt wel of je er erg veel verstand van hebt, is dat zo of lijkt dat alleen maar zo omdat ik er geen jota verstand van heb? Je komt in ieder geval proffesioneel over Jolan.....  |
W'tje als je in de krokodil ligt, lig je dan op het droge of in het water. Misschien moet je ook eens een watertest doen
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: zondag 9 oktober 2011, 16:33
|
|
|
|
| VISSER278 schreef: | Weet je ook of er nog een grote ontploffing gaat plaatsvinden? Weet je ook of hij zich netjes aan de regeltjes houdt? Weet je ook of ie al een kettingzaag heeft ? Weet je ook al een trouwdatum?
Visser, die niks meer hoort van Fank en NIET nieuwsgierig is |
Weet je dat jij dit ook allemaal zelf kan weten?? Weet je dat je dan gewoon even op hyves moet kijken?? Dan weet je alles!!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GERRIT084
|
|
Geplaatst: zondag 9 oktober 2011, 17:15
|
|
|
|
| THOMAS968 schreef: | Ben ik met je eens maar dat is een heel andere discussie.
Thomas. |
Nergens voor nodig toch.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GERRIT084
|
|
Geplaatst: zondag 9 oktober 2011, 17:17
|
|
|
|
| SHANITA130 schreef: | Ja, geld inzetten en liefde vragen ook niet..
Kan verstikkend werken, lijkt mij zo...
Bij beide situaties is er sprake van manipulatie. |
Kom je weer uit op topic slavernij
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HERMAN388
|
|
Geplaatst: zondag 9 oktober 2011, 17:22
|
|
|
|
| YELNIN491 schreef: | ja errug slecht geslapen, mijn slapeloosheid had geen slaap helaas, zul je toch altijd zien  |
neem je dan slaappillen maar in, dat helpt misschien wel
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: zondag 9 oktober 2011, 17:22
|
|
|
|
| MARIO216 schreef: | W'tje als je in de krokodil ligt, lig je dan op het droge of in het water. Misschien moet je ook eens een watertest doen  |
Dat is vertrouwelijke informatie Mario......... Kan ik niet op ingaan.....
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HERMAN388
|
|
Geplaatst: zondag 9 oktober 2011, 17:27
|
|
|
|
| MARIO216 schreef: | | Visser, zet er mij ook maar bij! |
Geweldig, de lijst wordt steeds langer. Maar eeh waar is Visser gebleven? Hij zorgt voor de lijst
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANNETTE050
|
|
Geplaatst: zondag 9 oktober 2011, 17:36
|
|
|
|
| WILLEMIJN232 schreef: | Jij onderschat yoga wel heel erg Annette.......  |
nee hoor, maar ik vraag me al een poos af hoe dat eigenlijk is...in de krokodil liggen....en dan visualiseer ik een krokodil.....nou.... een nestje maken iin de ringen voor de ogen van een groep 8 is heel wat gevaarlijker.... ....niet dat ik dat nog voordoe hoor....daarin ben jij mijn meerdere, denk ik...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
YELNIN491
|
|
Geplaatst: zondag 9 oktober 2011, 17:45
|
|
|
|
| HERMAN388 schreef: | neem je dan slaappillen maar in, dat helpt misschien wel  |
Tja, als ik die had............................................ maar die heb ik gelukkig niet, ga zo wel de strijd aan met mijn slapeloosheid
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: zondag 9 oktober 2011, 18:21
|
|
|
|
| YELNIN491 schreef: | Tja, als ik die had............................................ maar die heb ik gelukkig niet, ga zo wel de strijd aan met mijn slapeloosheid  |
Ahhhhhhhhh neem ienienmienie mee naar bed dan lukt het vast wel dat slapen wat een droppie
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
YELNIN491
|
|
Geplaatst: zondag 9 oktober 2011, 18:34
|
|
|
|
| ERIKA129 schreef: | Ahhhhhhhhh neem ienienmienie mee naar bed dan lukt het vast wel dat slapen wat een droppie  |
ja he, is zo'n lief knuffelkatje zo blij mee, hebben we net vanaf woensdagavond.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: zondag 9 oktober 2011, 18:35
|
|
|
|
| GERRIT084 schreef: | Kom je weer uit op topic slavernij  |
Heeft niets met 'slavernij' te maken..???? Hoe kom je dáárbij?
Gewoon, in het begin van een relatie, dat een partner gek is op de ander, en door dure dingen te geven die ander aan zich probeert te binden....
Gewoon het tegenovergestelde van liefde inzetten en geld vragen.
(Slavernij in de vorm van mensenhandel, dat ging over loverboys, die dan zo'n meisje inpakken met dure dingen én 'liefde' en 'aandacht'. en de loverboys nu, daarvoor is het niets eens nodig die dure kadootjes, want álleen 'liefde' en 'aandacht' is genoeg....En als ze dan moeten 'werken' krijgen ze helemaal niets. Dit is dus iets héél anders...)
Een partner die gek is op de ander, en hem/haar met kado's en dure dingen probeert in te pakken is niet eerlijk, in zoverre, dat als de ander het niet meer wil, zo iemand kan gaan zeuren(manipuleren) van wat ie allemaal niet betaald heeft...
En zo iemand wil indruk maken op de ander, niet door wie hij zelf is, maar door wat ie allemaal kan betalen....
Laatst aangepast door
|
SHANITA130
|
op zondag 9 oktober 2011, 18:40
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: zondag 9 oktober 2011, 18:52
|
|
|
|
| JOLAN931 schreef: | Dat ben ik met je eens. Enne...stel dat je zelf schulden hebt. dan zadel je daar de ander toch niet mee op door maar ff in gemeenschap te trouwen?Vind ik niet tenminste. |
Ik kon iemand, die zat buiten zijn/haar eigen schuld in de schulden. Die was gewoon getrouwd en de partner die maakte schulden, tijdens het huwelijk. Ja, en dan in gemeenschap van goederen, toen zij gingen scheiden, zat die ene partner met de helft van de nogal grote schuld van de andere partner. Dat is een voorbeeld van 'in de schulden zitten' buiten je eigen schuld om'. Of als er bijvoorbeeld sprake is van een faillissement door de crises.
Maar dat zijn denk ik uitzonderingen: de meeste hebben schulden omdat ze dingen deden en wilden die ze zich niet konden permitteren.
|
|
| Naar boven |
|
|