| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: dinsdag 11 oktober 2011, 12:47
|
|
|
|
| CROSSROAD317 schreef: | En de gelukkige ontvanger dacht zeker ... wat een jantje ongeduld  |
Was jij dat toevallig?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: dinsdag 11 oktober 2011, 12:55
|
|
|
|
| ERIKA129 schreef: | En lacht zich driedubbel slap om de opmerkingen hier geplaatst! Dus wees gewaarschuwd  |
En probeert ons voor zijn karretje te spannen om, namens hem, terug te reageren
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: dinsdag 11 oktober 2011, 12:55
|
|
|
|
| ZEELAND736 schreef: | Misschien dat ik OOIT nog weleens over afvallen wil praten...(ook ik weeg teveel)
In een ver verleden al eens 20 kilo afgevallen...en dat redelijk kunnen handhaven... Nu sinds een maand gestopt met roken(wat ik even belangrijker vond) En ja....je snapt het al...het volgende probleem is....JUIST, ik kom weer aan...!!! Vertel me niet van:DAAR BEN JE TOCH ZELF BIJ, want dat weet ik ook wel. Maar weet je waar ik wel nieuwsgierig naar ben?? Er zijn van die mannen en vrouwen die letterlijk ALLES kunnen eten en geen gram aankomen!!! Dat lijkt me pas eens heerlijk. Nooit na te hoeven denken aan die weegschaal.Ja toch??? Zijn er hier van die mensen...zo ja...geniet dan maar heerlijk van al dat lekkers!!! |
Ik ben dus duidelijk niet 1 van die mensen die maar alles kunnen eten!' Bij mij was en is het probleem dat ik te weinig blijk te eten waardoor mijn lichaam alles wat binnenkomt opslaat ben je dus ook lekker mee!!' Wat ik wel zie bij die mensen die op tv komen bij welk programma dan ook dat ik denk alle mensen wat eten die mensen slecht en veel en dan word ik wel eens kwaad!! Ik ben geen heilige wil ook wel eens wat lekkers maar doordat veel mensen zien wat die dikke mensen eten worden alle dikke en forse mensen over een kam geschoren en dat maakt me soms boos maar ook erg verdrietig, want ik doe het niet maar wordt er wel op aan gekeken!!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: dinsdag 11 oktober 2011, 12:59
|
|
|
|
| JOSINA022 schreef: | En probeert ons voor zijn karretje te spannen om, namens hem, terug te reageren  | '
juist lekkere jongen die Frank Frank je leest dit toch kom gewoon terug met je liefie
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: dinsdag 11 oktober 2011, 13:01
|
|
|
|
Begin eindelijk wat op te knappen Zo'n virus hakt er behoorlijk in zeg
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: dinsdag 11 oktober 2011, 13:28
|
|
|
|
| LEANNE226 schreef: | | Een simpele optie/knop met "bezet/beschikbaar" zou een hoop ellende schelen......... |
Daar heb je de time-out toch voor?
Ok, moet de time-out wel gerespecteerd worden
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOLAN931
|
|
Geplaatst: dinsdag 11 oktober 2011, 13:31
|
|
|
|
| ERIKA129 schreef: | '
juist lekkere jongen die Frank Frank je leest dit toch kom gewoon terug met je liefie  |
Nou zeg, ik heb iets spectaculairs gemist. Frank een lieffie? Istie daarom verdwenen? Wie kan dat lieffie wezen dan? Moet wel een heeeeeel bijzondere zijn. Eentje waar wij met zijn allen niet aan kunnen tippen, anders had hij er wel eentje van ons genomen
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: dinsdag 11 oktober 2011, 13:32
|
|
|
|
Nog een mooi moment! Hoor net dat wij op koninginnedag de Koningin en haar gevolg op bezoek krijgen Veenendaal en Rhenen worden denk compleet afgezet en gebarricadeerd
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOLAN931
|
|
Geplaatst: dinsdag 11 oktober 2011, 13:34
|
|
|
|
LEANNE226 schreef: Een simpele optie/knop met "bezet/beschikbaar" zou een hoop ellende schelen.........
| JOSINA022 schreef: | Daar heb je de time-out toch voor?
Ok, moet de time-out wel gerespecteerd worden  |
Ik ben het met Leanne eens. Time Out kan zoveel betekenen. Bijvoorbeeld dat je al bezet bent o.i.d. Maar al ben je bezet, kun je nog wel met anderen willen chatten. En als je dan vijf gesprekken tegelijk hebt lopen, en jezelf een ongeluk typt, dan zou een bezet/beschikbaar knop echt en uitkomst zijn.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: dinsdag 11 oktober 2011, 13:38
|
|
|
|
| JOLAN931 schreef: | Nou zeg, ik heb iets spectaculairs gemist. Frank een lieffie? Istie daarom verdwenen? Wie kan dat lieffie wezen dan? Moet wel een heeeeeel bijzondere zijn. Eentje waar wij met zijn allen niet aan kunnen tippen, anders had hij er wel eentje van ons genomen  |
Ja, je hebt zeker iets gemist dan...daarom is hij idd weg. Ze was hier ook lid...maar nee...wij kunnen niet aan haar tippen Het is wel een leuke meid hoor, weet ook heel goed hoe ze Frank moet plagen
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOLAN931
|
|
Geplaatst: dinsdag 11 oktober 2011, 13:38
|
|
|
|
Dikke mensen zijn gezellig!
Water drinken, water drinken, water drinken, water drinken. Als je dat doet ga je al verandering merken, Maar juist dat is zo moeilijk.
Ooit ben ik 30 kilo afgevallen in een half jaar tijd. Het probleem daarvan is dat de kilo's er daarna vaak ook weer aanvliegen. Bovendien is het niet echt gezond denk ik.
Ik heb nu een hernia, en in het ziekenhuis namen ze die 30 afgevallen kilo's hoog op. Ze konden niet zeggen dat het daardoor komt, maar het heeft er zeker geen goed aan gedaan zei men in het ziekenhuis.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: dinsdag 11 oktober 2011, 13:41
|
|
|
|
| JOLAN931 schreef: | LEANNE226 schreef: Een simpele optie/knop met "bezet/beschikbaar" zou een hoop ellende schelen.........
Ik ben het met Leanne eens. Time Out kan zoveel betekenen. Bijvoorbeeld dat je al bezet bent o.i.d. Maar al ben je bezet, kun je nog wel met anderen willen chatten. En als je dan vijf gesprekken tegelijk hebt lopen, en jezelf een ongeluk typt, dan zou een bezet/beschikbaar knop echt en uitkomst zijn. |
Een knop voor eenmalig gebruik zou zeker een uitkomst zijn, want dan kun je het per keer bepalen.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERNSTJAN522
|
|
Geplaatst: dinsdag 11 oktober 2011, 14:01
|
|
|
|
| JOSINA022 schreef: | Daar heb je de time-out toch voor?
Ok, moet de time-out wel gerespecteerd worden  |
Time out is toch als je je account tijdelijk wilt parkeren? ivm vakantie of examens, etc?
Ik lees dit topic met een stijgende en dalende verbazing. Natuurlijk is CM een relatie-mogelijkheid en dan specifiek voor christenen, maar christenen hebben toch wel een beetje respect voor elkaar?
Ik heb ook wel eens mensen gemaild en die mails werden niet eens geopend omdat die gewoon niet op CM online kwamen in een maand of 2. Jammer, dan gaat HUN kans voorbij! Mensen genoeg om mee te mailen/discussiëren op het forum of in de chat, nietwaar?
Soms moet je mensen een beetje pushen voordat ze weer terug mailen (niet iedereen is een ster in mailen), maar goed, na 2 of 3 (onbeantwoorde) mails weet elk normaal denkend mens toch waar die aan toe is met diegene..... toch? Dan hou je er vanzelf mee op (totdat je weer een berichtje terug krijgt...)
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CHATULIEM619
|
|
Geplaatst: dinsdag 11 oktober 2011, 15:04
|
|
|
|
| ERNSTJAN522 schreef: | | Soms moet je mensen een beetje pushen voordat ze weer terug mailen (niet iedereen is een ster in mailen), maar goed, na 2 of 3 (onbeantwoorde) mails weet elk normaal denkend mens toch waar die aan toe is met diegene..... toch? Dan hou je er vanzelf mee op (totdat je weer een berichtje terug krijgt...) | Eerlijk gezegd vind ik dit al te ver gaan. Als ze echt geïnteresseerd is, zou ze echt wel na een mailtje reageren.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: dinsdag 11 oktober 2011, 15:13
|
|
|
|
| CHATULIEM619 schreef: | Vertalingen of visies doen er eigenlijk niet zoveel toe vind ik. Ik vind het gewoon slordig als je zo met de voorschriften van God omgaat. Als je er zo op voorstaat de bijbel letterlijk te nemen, blijkt gewoon dat het met deze rituelen niet zo serieus omgesprongen wordt. Wat betekent bijbelvastheid als je niet zo bijbelvast bent als je doet geloven?En dan heb ik het nog niet eens over het gemak waarop alles wat met de Heilige Geest te maken heeft maar wordt weggemoffeld.... |
Even over je commentaar over de kinderdoop, hiervoor. Dat is een ritueel. Het gaat om je hartsgesteldheid als je je kind laat dopen, Net zo goed als je het kind 'op laat dragen'.
Ik voel mij zelf wel helemaal op mijn gemak in traditionele kerken,
De bijdrage van Mariska, waar Josina het mee eens in, over de tien geboden, de vergelijking met verkeersregels, kan ik me ook in vinden.
Ik ga momenteel eventjes niet naar de kerk, dat ligt niet aan die kerk.
Ik kijk nu op tv, elke zondag. wordt niet voor niets uitgezonden.
Vind het ook te ver gaan van misleiding door Satan...veel te ver....Héél erg, geen woorden voor.(dat zei jij niet maar Crossroad)
O, wat heb ik veel preken en bijbelstudies gehad van de efo's over wat er allemaal niet goed is in de traditionele kerken.... Totdat ik er zelf kwam, en er tien jaar was geweest...
Ik vind traditionele kerken fijne kerken!
Hier laat ik het voorlopig bij.
Laatst aangepast door
|
SHANITA130
|
op dinsdag 11 oktober 2011, 15:24
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: dinsdag 11 oktober 2011, 15:17
|
|
|
|
|
Ik heb het hier over de bijdrages van Mariska en Josina, woensdag 21 september, pagina 1.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HENKWAL969
|
|
Geplaatst: dinsdag 11 oktober 2011, 15:26
|
|
|
|
| LEANNE226 schreef: | Geldt ook andersom,ik wil graag een vent die het gras maait,de betaalrekening bijvult,de vuilnisbak leegt en wat lekkers op tafel zet als ik uit mn werk kom  |
Dat doe ik nou allemaal
En wat ik op tafel zet, eet ik ook nog allemaal op
Laatst aangepast door
|
HENKWAL969
|
op dinsdag 11 oktober 2011, 15:27
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: dinsdag 11 oktober 2011, 15:54
|
|
|
|
Bijbelse tongen zijn echt bestaande talen
In het boek Handelingen lezen we:
“En zij werden allen vervuld met de Heilige Geest, en begonnen te spreken met andere talen, zoals de Geest hun gaf uit te spreken. … En toen deze stem geschied was, kwam de menigte samen, en stond verbaasd, want een ieder hoorde hen in zijn eigen taal spreken” (Hand. 2 : 4, 6).
Het is goed om hierbij te vermelden dat de King James 1611 (een andere Reformatie-Bijbel) in vers 4 van Handelingen 2 spreekt over ‘tongues’, wat in het Nederlands vertaald betekent: ‘tongen’. Deze passage vertelt ons wat ‘tongen’ zijn. Tongen zijn talen, zoals onze Statenvertaling hier direct al in vers 4 laat zien. De volgende verzen sommen allerlei volken op, waarvan de talen gesproken werden: “Parthers, en Méders, en Elamieten, en die inwoners zijn van Mesopotámië, en Judéa, en Cappadócië, Pontus en Azië; en Frygië, en Pamfylië, Egypte, en de delen van Libyë, dat bij Cyréne ligt, en uitlandse Romeinen, beiden Joden en Jodengenoten; Kretensen en Arabieren, wij horen hen in onze talen de grote werken Gods spreken” (Hand. 2 : 9 – 11). Ook hier zegt de King James 1611 in de laatste zin weer ‘tongen’. We zien door de context echter dat de betekenis van het woord ‘tongen’ ‘talen’ is. Dit wordt door veel andere Schriftplaatsen onderbouwd, bijvoorbeeld:
“…hoorde ik een stem, tot mij sprekende, en zeggende in de Hebreeuwse taal: Saul, Saul, wat vervolgt gij Mij? Het is u hard, tegen de prikkels de verzenen te slaan” (Hand. 26 : 14). De King James 1611 heeft hier staan: ‘in de Hebreeuwse tong’. Het mag duidelijk zijn dat de betekenis hiervan ‘in de Hebreeuwse taal’ is. Hetzelfde geldt voor Ezra 4 : 7, Daniël 1 : 4 en Openbaring 9 : 11 (vergelijk met King James 1611!). Waar in de Bijbel dan ook het woord ‘tongen’ gevonden wordt, het betekent altijd: echt bestaande talen. Dit is heel belangrijk om op te merken, want degenen die vandaag de dag beweren in tongen te spreken, spreken helemaal geen werkelijke talen!
Bron: Bijbel en geloof . com
Dat van Handelingen is een stuk geschiedenis.
Laatst aangepast door
|
SHANITA130
|
op dinsdag 11 oktober 2011, 15:58
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: dinsdag 11 oktober 2011, 15:56
|
|
|
|
| JOLAN931 schreef: | Dikke mensen zijn gezellig!
Water drinken, water drinken, water drinken, water drinken. Als je dat doet ga je al verandering merken, Maar juist dat is zo moeilijk.
Ooit ben ik 30 kilo afgevallen in een half jaar tijd. Het probleem daarvan is dat de kilo's er daarna vaak ook weer aanvliegen. Bovendien is het niet echt gezond denk ik.
Ik heb nu een hernia, en in het ziekenhuis namen ze die 30 afgevallen kilo's hoog op. Ze konden niet zeggen dat het daardoor komt, maar het heeft er zeker geen goed aan gedaan zei men in het ziekenhuis. |
Oeps! Ik was 6 jaar geleden 20 kilo kwijt helaas kwam ik vier jaar geleden op bed te liggen met een ischias en dan ga je de mist in ondertussen zit alles er weer aan met nog wat extra Maar te snel afvallen is echt niet goed,voor jezelf klinkt het lekker maar je lichaam gaat juist dat protesteren!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CHATULIEM619
|
|
Geplaatst: dinsdag 11 oktober 2011, 16:03
|
|
|
|
| SHANITA130 schreef: | Bijbelse tongen zijn echt bestaande talen
In het boek Handelingen lezen we:
“En zij werden allen vervuld met de Heilige Geest, en begonnen te spreken met andere talen, zoals de Geest hun gaf uit te spreken. … En toen deze stem geschied was, kwam de menigte samen, en stond verbaasd, want een ieder hoorde hen in zijn eigen taal spreken” (Hand. 2 : 4, 6).
Het is goed om hierbij te vermelden dat de King James 1611 (een andere Reformatie-Bijbel) in vers 4 van Handelingen 2 spreekt over ‘tongues’, wat in het Nederlands vertaald betekent: ‘tongen’. Deze passage vertelt ons wat ‘tongen’ zijn. Tongen zijn talen, zoals onze Statenvertaling hier direct al in vers 4 laat zien. De volgende verzen sommen allerlei volken op, waarvan de talen gesproken werden: “Parthers, en Méders, en Elamieten, en die inwoners zijn van Mesopotámië, en Judéa, en Cappadócië, Pontus en Azië; en Frygië, en Pamfylië, Egypte, en de delen van Libyë, dat bij Cyréne ligt, en uitlandse Romeinen, beiden Joden en Jodengenoten; Kretensen en Arabieren, wij horen hen in onze talen de grote werken Gods spreken” (Hand. 2 : 9 – 11). Ook hier zegt de King James 1611 in de laatste zin weer ‘tongen’. We zien door de context echter dat de betekenis van het woord ‘tongen’ ‘talen’ is. Dit wordt door veel andere Schriftplaatsen onderbouwd, bijvoorbeeld:
“…hoorde ik een stem, tot mij sprekende, en zeggende in de Hebreeuwse taal: Saul, Saul, wat vervolgt gij Mij? Het is u hard, tegen de prikkels de verzenen te slaan” (Hand. 26 : 14). De King James 1611 heeft hier staan: ‘in de Hebreeuwse tong’. Het mag duidelijk zijn dat de betekenis hiervan ‘in de Hebreeuwse taal’ is. Hetzelfde geldt voor Ezra 4 : 7, Daniël 1 : 4 en Openbaring 9 : 11 (vergelijk met King James 1611!). Waar in de Bijbel dan ook het woord ‘tongen’ gevonden wordt, het betekent altijd: echt bestaande talen. Dit is heel belangrijk om op te merken, want degenen die vandaag de dag beweren in tongen te spreken, spreken helemaal geen werkelijke talen!
Bron: Bijbel en geloof . com
Dat van Handelingen is een stuk geschiedenis. | Wat een vreemd slot weer van je verhaal. Ik ken diverse voorbeelden van mensen die de tong konden verstaan in hun eigen taal. Linguistici hebben het onderzocht en komen tot de erkenning dat het talen zijn. Er is een duidelijk verschil tussen tongentaal en gebrabbel. En idd, die term tongen is niet een goede term, je zou eerder de term talen moeten gebruiken.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HENKWAL969
|
|
Geplaatst: dinsdag 11 oktober 2011, 16:03
|
|
|
|
| SHANITA130 schreef: | Dit is ook, het enige filmpje, wat er, volgens mij over te vinden is op YouTube. als ze dit soort dingen uitzenden op regionale tv en op gewone, of als promotie film, worden deze zaken eruitgeknipt, alsook het zogenaamde 'in tongen spreken'....
Dit is ook opgenomen, stiekum met een mobieltje, dat kan je zo zien.
Ik ken mensen, voor de rest van hun leven ziek, en op zijn minst erg in de war, hierdoor.
Als er een journalist naar mij zou komen, zou ik ze er zo heen kunnen brengen.
 |
Als je Family7 kunt ontvangen op televisie, zul je zien dat dit soort dingen er niet uitgeknipt worden.
Het heeft ook niets met godsdienstwaanzin te maken en als er mensen er ziek van zijn of in de war zijn, heeft dat te maken met een gebrek aan nazorg. Als je een operatie hebt gehad in het het ziekenhuis, wordt je na afloop ook niet zomaar op straat gezet.
Ja, er zit ook nep tussen. Ik ken zo een aantal mensen die bij elke oproep naar voren gaan en allerlei vreemde fratsen uithalen. Keer op keer. Heel voorzichtig durf ik te stellen, dat dit soort mensen voor verwarring zorgen, omdat ze het fijn vinden zich aan hun eigen spinsels over te geven, waardoor het nieuwe mensen ook niet meer helemaal duidelijk is.
Elders wordt ook gesproken over sektes etc. Ook dat heeft hier niets mee te maken. Als ik de Bijbel lees, dan komen dit soort dingen ook voor. En plaatsen waar men geen christelijke historie heeft zoals in Nederland, komen dit soort dingen nog veel meer voor, omdat men daar niet beperkt wordt, door wat wij zogenaamd als correct of normaal vinden.
Het feit dat er GEEN wonderen in de kerken gebeuren, dat is niet normaal. We hebben een God die nog steeds wonderen en tekenen wil doen. Wij mensen maken er echter vaak een zooitje van.
Het is waar in de Bijbel voor gewaarschuwd wordt. In de laatste dagen zullen de mensen zich leraren zoeken om het geloof te beleven zoals ze dat zelf willen. Het is geloof bestaat echter niet uit kennis uit boeken en internet, maar uit een relatie met een levende God.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: dinsdag 11 oktober 2011, 16:06
|
|
|
|
|
spruitjesweer.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANNETTE792
|
|
Geplaatst: dinsdag 11 oktober 2011, 16:08
|
|
|
|
| CHATULIEM619 schreef: | | Eerlijk gezegd vind ik dit al te ver gaan. Als ze echt geïnteresseerd is, zou ze echt wel na een mailtje reageren. |
Mee eens, ik zou na 3x overwegen iemand te blokkeren. Maar ik beantwoord altijd netjes mn mailtjes
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: dinsdag 11 oktober 2011, 16:11
|
|
|
|
ChATULIEM: Linguistici hebben het onderzocht en komen tot de erkenning dat het talen zijn.
Bron?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CHATULIEM619
|
|
Geplaatst: dinsdag 11 oktober 2011, 16:27
|
|
|
|
| SHANITA130 schreef: | ChATULIEM: Linguistici hebben het onderzocht en komen tot de erkenning dat het talen zijn.
Bron? | Reporters van Gods Geest. Daar staan verschillende verhalen in hoe ze tongentaal bestudeerd hebben.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CHATULIEM619
|
|
Geplaatst: dinsdag 11 oktober 2011, 16:28
|
|
|
|
| MARISKA601 schreef: | | spruitjesweer. | Stinkt het dan net zo als spruitjes???
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CHATULIEM619
|
|
Geplaatst: dinsdag 11 oktober 2011, 16:29
|
|
|
|
| ERIKA129 schreef: | Oeps! Ik was 6 jaar geleden 20 kilo kwijt helaas kwam ik vier jaar geleden op bed te liggen met een ischias en dan ga je de mist in ondertussen zit alles er weer aan met nog wat extra Maar te snel afvallen is echt niet goed,voor jezelf klinkt het lekker maar je lichaam gaat juist dat protesteren! | Een vriend van me heeft plastabletten gekregen is in één maand 40 kg afgevallen. Dat heeft ie niet overleefd...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: dinsdag 11 oktober 2011, 16:45
|
|
|
|
| CHATULIEM619 schreef: | | Stinkt het dan net zo als spruitjes??? |
Jazeker...komt aardig in dezelfde richting.... Persoonlijk heb ik er geen hekel aan...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: dinsdag 11 oktober 2011, 16:49
|
|
|
|
Het is geloof bestaat echter niet uit kennis uit boeken en internet, maar uit een relatie met een levende God.
DAT DACHT IK OOK...Nee niet alleen denken, maar een zeker weten!!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
COOTJE711
|
|
Geplaatst: dinsdag 11 oktober 2011, 17:14
|
|
|
|
| TINK100 schreef: | Frank heeft het erg druk met zijn nieuwe liefde, laat hem genieten...... miss dat hij nog terug komt, maar voorlopig even niet.....Echter, hij leest het forum wel, dus een reactie naar zijn kant kan altijd..... Tink die net iets meer weet dan de rest. |
nog meer dan ons???
|
|
| Naar boven |
|
|
|
|
|
|
|
|