| Auteur |
Bericht |
|
MARYAN401
|
|
Geplaatst: woensdag 12 oktober 2011, 12:07
|
|
|
|
| ANNETTE050 schreef: | Sterkte maryan...een stereotype 'vrije' groepsleerkrachtdag....  |
Dank je Annette, vast ervaring mee. Ik merk dat ik steeds chagrijniger aan het worden ben, er komt geen eind aan dat formulier. En ze vragen dingen minstens 3 keer. Het betreft een aanvraag voor LGF/rugzak. Misschien ken je de formulieren. En dan zul je zien, wijzen ze 'm af.
Ik ben aan vakantie toe!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANNETTE050
|
|
Geplaatst: woensdag 12 oktober 2011, 12:10
|
|
|
|
| MARYAN401 schreef: | Dank je Annette, vast ervaring mee. Ik merk dat ik steeds chagrijniger aan het worden ben, er komt geen eind aan dat formulier. En ze vragen dingen minstens 3 keer. Het betreft een aanvraag voor LGF/rugzak. Misschien ken je de formulieren. En dan zul je zien, wijzen ze 'm af.
Ik ben aan vakantie toe! |
Ja, k ken ze. .. .... Kun je die formulieren niet samen met een I.B.-er invullen? ....en nog vragen ze zich af waarom zoveel leerkrachten uit/omvallen... Gewoon denken....'This too will pass'.... .....en wat lekkers halen bij de koffie...
Laatst aangepast door
|
ANNETTE050
|
op woensdag 12 oktober 2011, 12:15
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CHATULIEM619
|
|
Geplaatst: woensdag 12 oktober 2011, 12:13
|
|
|
|
|
Goed, en wat is nu het perfecte plaatje. Een vrouw die haar positie opeist, vind ik absoluut niet aantrekkelijk. Een vrouw die alleen leeft om haar eigen ambities te realiseren, vind ik enorm bitcherig. Maar dat is mijn mening. Ik denk dat geen enkele man een slaafje van een vrouw wil worden.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARYAN401
|
|
Geplaatst: woensdag 12 oktober 2011, 12:15
|
|
|
|
| ANNETTE050 schreef: | Ja, k ken ze. .. .... Kun je die formulieren niet samen met een I.B.-er invullen? |
Ze hebben bij ons enorm bezuinigd op de IB-uren. Er is wel een collega (directeur) die helpt, maar hij heeft er weinig ervaring mee. De IB-er heeft bijna geen uren meer. Leuk is dat, als je - naast deze aanvraag - nog 3 rugzak-leerlingen ('t zijn wel schatjes hoor ) hebt. Maar..... ik stuur mijn concept straks naar de directeur, mag hij het afmaken.
Bedankt voor je meeleven, doet echt even goed! Ben een beetje aan het afreageren, geloof ik. Ik hou me maar voor dat ik niet meer kan doen, dan mijn best. Valt niet altijd mee, al blijft het een mooi vak hoor.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: woensdag 12 oktober 2011, 12:16
|
|
|
|
| CHATULIEM619 schreef: | | Goed, en wat is nu het perfecte plaatje. Een vrouw die haar positie opeist, vind ik absoluut niet aantrekkelijk. Een vrouw die alleen leeft om haar eigen ambities te realiseren, vind ik enorm bitcherig. Maar dat is mijn mening. Ik denk dat geen enkele man een slaafje van een vrouw wil worden. |
Andersom ook niet chat
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANNETTE050
|
|
Geplaatst: woensdag 12 oktober 2011, 12:19
|
|
|
|
| MARYAN401 schreef: | Ze hebben bij ons enorm bezuinigd op de IB-uren. Er is wel een collega (directeur) die helpt, maar hij heeft er weinig ervaring mee. De IB-er heeft bijna geen uren meer. Leuk is dat, als je - naast deze aanvraag - nog 3 rugzak-leerlingen ('t zijn wel schatjes hoor ) hebt. Maar..... ik stuur mijn concept straks naar de directeur, mag hij het afmaken.
Bedankt voor je meeleven, doet echt even goed! Ben een beetje aan het afreageren, geloof ik. Ik hou me maar voor dat ik niet meer kan doen, dan mijn best. Valt niet altijd mee, al blijft het een mooi vak hoor. |
Voel helemaal met je mee....! Ja, het lesgeven, daar doe je het voor, maar als er ook niet meer voldoende tijd is om je voldoende voor te bereiden en dan wordt ook lesgeven een stress. ja...juist met die rugzakleerlingen bouw je een band op...!
Laatst aangepast door
|
ANNETTE050
|
op woensdag 12 oktober 2011, 12:22
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CROSSROAD317
|
|
Geplaatst: woensdag 12 oktober 2011, 12:21
|
|
|
|
| TINK100 schreef: | | het is ingewikkelder om jullie te vriend te houden dan frank uit te moeten horen...pffffffffff |
Ja Frank uithoren ... volgens mij laat die echt niet het achterste van zijn tong zien ... Misschien wel aan zijn lieve vriendin, maar das een ander verhaal ...
Maar hoe zat het ook alweer met het "Lichtje" of is de inktwolk zo dik dat het lichtje niet langer (zichtbaar) schijnt ...
Licht Verlicht
Het duister van de nacht
Licht Verlicht
Geeft vermoeiden kracht
Licht Verlicht
Ook overdag heeft ze macht
Licht Verlicht
Gods Woord Almacht
..
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: woensdag 12 oktober 2011, 12:31
|
|
|
|
| VISSER278 schreef: | Stelletje rotmeiden .... nu hebben jullie hem hier het leven al zuur gemaakt en nu voelde die zich op hyves ook al niet meer veilig.
Het is maar te hopen dat Tink ons nu op de hoogte blijft houden van onze bn-er |
We deden niks Trouwens jij bent ook vriendje van hem he
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: woensdag 12 oktober 2011, 12:32
|
|
|
|
| TINK100 schreef: | | het is ingewikkelder om jullie te vriend te houden dan frank uit te moeten horen...pffffffffff |
Ow wat doene we bij jou dan???
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: woensdag 12 oktober 2011, 12:33
|
|
|
|
| CROSSROAD317 schreef: | Ja Frank uithoren ... volgens mij laat die echt niet het achterste van zijn tong zien ... Misschien wel aan zijn lieve vriendin, maar das een ander verhaal ...
Maar hoe zat het ook alweer met het "Lichtje" of is de inktwolk zo dik dat het lichtje niet langer (zichtbaar) schijnt ...
Licht Verlicht
Het duister van de nacht
Licht Verlicht
Geeft vermoeiden kracht
Licht Verlicht
Ook overdag heeft ze macht
Licht Verlicht
Gods Woord Almacht
.. |
Mooi Cross!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: woensdag 12 oktober 2011, 12:35
|
|
|
|
verwijderd
Laatst aangepast door
|
ERIKA129
|
op woensdag 12 oktober 2011, 12:58
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CROSSROAD317
|
|
Geplaatst: woensdag 12 oktober 2011, 12:37
|
|
|
|
| VISSER278 schreef: | 3 keer? hoe weet je dat? Je kan toch niet zien dat je door iemand geblokkeerd ben? Ik tenminste niet. Ik had het pas nog: Wilde iemand feliciteren met verjaardag, krijg ik een mail terug van CM dat desbetreffende persoon me geblokkeerd heeft en de mail dus niet te lezen krijgt. Zonde van de moeite die ik er voor gedaan heb. Nog eentje: Las op iemans profiel een oproepje , visser dacht .... daar reageer ik even op......geblokkeerd . En dat, terwijl ik met beide personen nooit eerder contact gehad heb. Dus ja, bij mij komt dat over dat er personen zijn die iemand blokkeren als het profiel al niet aanstaat. Een beetje lullig vind ik het wel, zeker als er een oproep in je profiel staat en je op deze manier geen reacties WILT ontvangen. |
Misschien heeft die persoon wel aangegeven dat ze alleen wil mailen / chatten met mensen die in haar vriendelijst staan ...
Een tijd terug heb ik die optie ook gebruikt, gewoon ff geen mail te willen ontvangen of te "moeten" chatten. Ik had daarna wel een mail verstuurd maar niet bij nagedacht dat die persoon mij dus niet zou kunnen antwoorden, tja soms heb er nog koppijn van ...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: woensdag 12 oktober 2011, 12:41
|
|
|
|
| CHATULIEM619 schreef: | | Goed, en wat is nu het perfecte plaatje. Een vrouw die haar positie opeist, vind ik absoluut niet aantrekkelijk. Een vrouw die alleen leeft om haar eigen ambities te realiseren, vind ik enorm bitcherig. Maar dat is mijn mening. Ik denk dat geen enkele man een slaafje van een vrouw wil worden. |
Ehhhhhh gelijke rechten gelijke plichten? een vrouw wil ook geen slaafje van de man worden Tenminste ikke niet!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CROSSROAD317
|
|
Geplaatst: woensdag 12 oktober 2011, 12:45
|
|
|
|
Eigenlijk gisteren al ...
Bijbelstudie (TAB http://issuu.com/vbgbethel/docs/tab_2011-2012/1 )
In de koffiepauze kom ik aan de praat met een jonge jongen, schat rond de 20 jaar, die heel enthousiast over zijn persoonlijk geloof begint te praten. Hij vertelde hoe hij tot geloof was gekomen en hoe hij nu in het leven staat, dat hij de Liefde van Jezus wil uitdragen, en dat dat zijn belangrijkste doel is in zijn leven ... WOW, rond de 20 jaar zijn, en dan zo omgaan met je geloof, ben best wel jaloers ... 
Nog een mooi moment ... mocht iemand een "aai over de bol" geven ... 
..
Laatst aangepast door
|
CROSSROAD317
|
op woensdag 12 oktober 2011, 12:47
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: woensdag 12 oktober 2011, 12:49
|
|
|
|
| TINK100 schreef: | | walking in the winterwonderland...... let it snow, let it snow, let it snow |
Sneeuwt het bij julllie in het ziekenhuis?? offe ben je opeens verhuisd!
Hier regen,regen en tja nog meer regen weer om gewoon lekker binnen te blijven
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LEONARD480
|
|
Geplaatst: woensdag 12 oktober 2011, 13:01
|
|
|
|
| ERIKA129 schreef: | Mot ikhet effekes in plat veens goan doene,maarre dan goane we zo wel arg off topic he  |
Ha Ha ....weer een dialect ...wie volgt??
effe offtopic
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARYAN401
|
|
Geplaatst: woensdag 12 oktober 2011, 13:09
|
|
|
|
Het favoriete liedje van mijn nichtje (10), gisteren nog met haar gekeken. Geweldig, hoe ze meezingt met dit lied. Ook haar broertje (6) probeerde het op zijn manier.
Hillsong LIVE - Forever Reign http://www.youtube.com/watch?v=wZ3KIXadMoY&feature=related
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANNETTE792
|
|
Geplaatst: woensdag 12 oktober 2011, 13:09
|
|
|
|
Nee, de vraag is eigenlijk: wat is JOU perfecte plaatje. Want JIJ moet de rest van je leven doorbrengen met die nieuwe partner.Dus wat een ander van jou wenselijstje vind doet er helemaal niet toe. Smaken verschillen nu eenmaal, en dat is maar goed ook want als iedere man op hetzelfde type vrouw viel, bleef er toch een hele groep dames alleen over.
En verder ben ik het met mariska eens, ik geloof ook niet dat er een vrouw is die het slaafje van de man wil worden. Maar er zit verschil in zorgzaam zijn en slaafs zijn. Maar als je graag een zorgzame partner wil, vind ik wel dat die partner ook mag verwachten dat je dat zelf ook voor hem/haar bent.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARYAN401
|
|
Geplaatst: woensdag 12 oktober 2011, 13:13
|
|
|
|
| CROSSROAD317 schreef: | Eigenlijk gisteren al ...
Bijbelstudie (TAB http://issuu.com/vbgbethel/docs/tab_2011-2012/1 )
In de koffiepauze kom ik aan de praat met een jonge jongen, schat rond de 20 jaar, die heel enthousiast over zijn persoonlijk geloof begint te praten. Hij vertelde hoe hij tot geloof was gekomen en hoe hij nu in het leven staat, dat hij de Liefde van Jezus wil uitdragen, en dat dat zijn belangrijkste doel is in zijn leven ... WOW, rond de 20 jaar zijn, en dan zo omgaan met je geloof, ben best wel jaloers ... 
Nog een mooi moment ... mocht iemand een "aai over de bol" geven ... 
.. |
Mooi Cross, die getuigenis van die jongen. Herken ik, dat je weleens jaloers op iemand kunt zijn. Volg jij die studie?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARYAN401
|
|
Geplaatst: woensdag 12 oktober 2011, 13:17
|
|
|
|
| WILLEMIJN232 schreef: | Ik denk dat als Grace mee wil discussieren ze dan maar een proef abbo of wat dan ook moet nemen als dat blijkbaar zo belangrijk is...... Maar morgen heeft niemand het meer over Grace dat is ook de realiteit.....en dat moet Grace zich ook realiseren......zo werkt het nu eenmaal wanneer je ergens vertrekt..... en één tip: laat je nooit als boodschapper gebruiken, laat een ander zijn eigen verhaal doen........ |
Dat lijkt mij ook, Willemijn.
'k Kreeg vandaag weer een tip van CM. Tip 9: Verleng je lidmaatschap op tijd Als W-tje verlengt voor een maand (jaja, die is ook zo verdwenen), doe ik het ook. Ik kan even 'grijs' worden, maar dan ben ik op vakantie.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LEONARD480
|
|
Geplaatst: woensdag 12 oktober 2011, 13:17
|
|
|
|
| CHATULIEM619 schreef: | | Eerlijk gezegd vind ik dit al te ver gaan. Als ze echt geïnteresseerd is, zou ze echt wel na een mailtje reageren. |
Klopt helemaal Chat ...als de persoon in kwestie geïnteresseerd is mailt ze wel terug. Ook in het beantwoorden van de mails zie je al of er genoeg interesse is. Maar goed sta zelf ook voor een dilemma betreft …iemand blokkeren, want soms denk je weleens waarom ineens zo venijnig door de bocht. Persoon is blijkbaar al gepikeerd, omdat ze geen antwoord kreeg op haar mail. Sorry ...ik was ze dus gewoon vergeten.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LEONARD480
|
|
Geplaatst: woensdag 12 oktober 2011, 13:32
|
|
|
|
| WILLEMIJN232 schreef: | Ik denk dat als Grace mee wil discussieren ze dan maar een proef abbo of wat dan ook moet nemen als dat blijkbaar zo belangrijk is...... Maar morgen heeft niemand het meer over Grace dat is ook de realiteit.....en dat moet Grace zich ook realiseren......zo werkt het nu eenmaal wanneer je ergens vertrekt..... en één tip: laat je nooit als boodschapper gebruiken, laat een ander zijn eigen verhaal doen........ |
Het werkt blijkbaar zo verslavend (CM), dat ze aan de ene kant tegen zijn, over de openbaarheid van het forum ...maar o wee ...aan de andere kant, toch makkelijk is om alles te kunnen lezen. Dan is het inderdaad, verleidelijk om iemand te gebruiken als boodschapper, wat volgens mij niet chique overkomt.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
COOTJE711
|
|
Geplaatst: woensdag 12 oktober 2011, 13:40
|
|
|
|
| ZEELAND736 schreef: | Geweldig dat er nog zulke eerlijke mensen zijn he?? Maar was er helemaal niets te ontdekken in je portemonnee waardoor ze je naam of adres hadden kunnen vinden??? Zelf heb ik er ook eens een gevonden, jaren geleden... Bij terug bezorgen vertelde de eigenaresse dat het de derde keer al was in een jaar ..en bekende ze enorm slordig te zijn... ""Laat mijn man het maar niet weten"" zei ze... |
Het adres in rijbewijs was oud en dat adres bestaat inmiddels niet meer. Onze 'goede' politie wilde haar niet helpen
Vervolgens is ze er achter gekomen via de apotheek
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
COOTJE711
|
|
Geplaatst: woensdag 12 oktober 2011, 13:43
|
|
|
|
| ZEELAND736 schreef: | Bij het terug bezorgen vertelde de eigenaresse dat het de derde keer al was in een jaar ..en bekende ze enorm slordig te zijn... ""Laat mijn man het maar niet weten"" zei ze... |
Da's gelukkig nog niet zo Enne m'n man heb ik het ook niet verteld
Vond hoe prachtig hoe ze alles vertelde... 10 maal benadrukt dat ze het absoluut niet aan een ander zou afgegeven hebben..... Vandaag ging ze het in de apotheek vertellen dat alles goed afgelopen is....
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: woensdag 12 oktober 2011, 13:49
|
|
|
|
ik als "hollandse meid" wist het ook niet, hoor sofie! hete bliksem klinkt voor mij heel sambal-achtig eigenlijk.
ik eet vanavond lekker gebakken zalm met roerbak-spinazie, een boursin-roomsausje en wat tagiatellie.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
COOTJE711
|
|
Geplaatst: woensdag 12 oktober 2011, 13:50
|
|
|
|
| ANNETTE792 schreef: | Nee, de vraag is eigenlijk: wat is JOU perfecte plaatje. Want JIJ moet de rest van je leven doorbrengen met die nieuwe partner.Dus wat een ander van jou wenselijstje vind doet er helemaal niet toe. Smaken verschillen nu eenmaal, en dat is maar goed ook want als iedere man op hetzelfde type vrouw viel, bleef er toch een hele groep dames alleen over.
En verder ben ik het met mariska eens, ik geloof ook niet dat er een vrouw is die het slaafje van de man wil worden. Maar er zit verschil in zorgzaam zijn en slaafs zijn. Maar als je graag een zorgzame partner wil, vind ik wel dat die partner ook mag verwachten dat je dat zelf ook voor hem/haar bent. |
je haalt de woorden uit m'n mond (mail)
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARYAN401
|
|
Geplaatst: woensdag 12 oktober 2011, 13:59
|
|
|
|
| LEONARD480 schreef: | Het werkt blijkbaar zo verslavend (CM), dat ze aan de ene kant tegen zijn, over de openbaarheid van het forum ...maar o wee ...aan de andere kant, toch makkelijk is om alles te kunnen lezen. Dan is het inderdaad, verleidelijk om iemand te gebruiken als boodschapper, wat volgens mij niet chique overkomt. |
Weet je dat het soms ook balen kan zijn, dat je het forum - ook als niet-lid - kunt lezen? Ik wilde een periode niks met CM te maken hebben, maar toch heb je dan de mogelijkheid om het forum te lezen. En dan doe je het soms toch, al is het niet goed voor je en wil je het eigenlijk niet. 't Is me overigens wel gelukt, maar dat vraagt wat discipline, om het forum een aantal maanden echt niet te lezen. Aan de andere kant denk ik dat het ook commercieel is van CM, want als mensen het lezen kan het ook kriebelen (positief of negatief) om te reageren. En wat doe je dan? Juist, weer lid worden. Maar iemand als boodschapper gebruiken, lijkt mij niet de bedoeling.
Laatst aangepast door
|
MARYAN401
|
op woensdag 12 oktober 2011, 14:01
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ESTHER195
|
|
Geplaatst: woensdag 12 oktober 2011, 14:12
|
|
|
|
Je kan voor jezelf een wensenplaatje hebben maar of dat allemaal in wordt gevuld?
Als je iemand tegenkomt, waar het echt mee klikt en je "maatje" wordt denk je soms niet meer aan al die wensen die je ooit had.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: woensdag 12 oktober 2011, 15:29
|
|
|
|
| ZEELAND736 schreef: | Volgens mij aardappels...appels...en een vleessoort(naar eigen keus???) En dan lekker stampen!!! |
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: woensdag 12 oktober 2011, 15:34
|
|
|
|
| COOTJE711 schreef: | Da's gelukkig nog niet zo Enne m'n man heb ik het ook niet verteld
Vond hoe prachtig hoe ze alles vertelde... 10 maal benadrukt dat ze het absoluut niet aan een ander zou afgegeven hebben..... Vandaag ging ze het in de apotheek vertellen dat alles goed afgelopen is....  |
Vind het wel enorm slordig van de Politie zeg die konden het toch natrekken en jou haar adres geven?? Dat ze jou adres niet mogen geven kan ik me nog wel wat van indenken, stel dat het iemand waas die zich onnozel voordeed ze geven jou het adres en dan komt ze met een paar man aan denken dat er wat te halen valt bij jou! Moet je toch ook niet aan denken of wel! Maar de politie had jou portemonee in moeten nemen nachecken en jou bellen
|
|
| Naar boven |
|
|