| Auteur |
Bericht |
|
HERMAN388
|
|
Geplaatst: woensdag 19 oktober 2011, 11:53
|
|
|
|
| TINK100 schreef: | | succes met lopen...wel goed oefenen voor Nijmegen |
Doe je ook mee?
Zet je naam maar op de lijst
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: woensdag 19 oktober 2011, 11:57
|
|
|
|
| LEANNE226 schreef: | Lieeeeeeeeeeeeeeeeef!
maar ik krijg er voor betaald hoor |
Soms ben ik dat ook
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: woensdag 19 oktober 2011, 12:01
|
|
|
|
Vandaag wordt het lekker gebakken aardappeltjes met sla en een biefstukje Slecht mens die niet goed voor zichzelf zorgt he
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: woensdag 19 oktober 2011, 12:02
|
|
|
|
Heerlijk weertje vandaag Echt geen winterjas nodig
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: woensdag 19 oktober 2011, 12:05
|
|
|
|
| JANS127 schreef: | Hai
Ik denk dat we blij moeten zijn dat er slaap medicatie is want hele dagen wakker liggen is, en God zegt zelf dat we de middelen die er zijn tegen kwalen mogen gebruiken. Wie heeft er voor mij nog tips tegen slapenloosheid, ik slaap heel slecht en mag geen slaap medicatie innemen omdat ik slaapacneu heb dus dan stop je met ademhalen in je slaap zonder dat je het merkt en je snurkt hard dit heb ik allebei me ouders schrikte zich dood ik in het begin stopte met ademhalen, maar dat is niet zo heel erg heeft iemand nog tips dat ik goed slaap  |
Mag je geen valeriaan gebruiken?? Dat is een natuurlijk middel die je ontspant
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GERRIT084
|
|
Geplaatst: woensdag 19 oktober 2011, 12:09
|
|
|
|
| CHATULIEM619 schreef: | Eerlijk gezegd vind ik dit topic zo gek nog niet. Wel vind ik een aantal reacties vreemd. Juist op een site als deze komen we hopelijk allemaal eens in aanraking met dit probleem. En het is best wel goed van elkaar te leren. Toen ik een relatie had, wilden we ook snel trouwen. In elk geval binnen een jaar. En het bleek toch niet zo te werken. We waren beiden jaren alleen geweest, en niet eens ongeluikkig alleen, en dan opeens alles delen, is dat gewoon heel moeilijk |
Tot de dag van vandaag ben ik nog nooit zo ver gekomen, jaren geleden even een kortstondige relatie, en dat was het dan. Het woordje trouwen was toen 1x gevallen, maar mijns inziens, was ik daar nog niet aan toe. Nu velen jaren later, was dat van toen een wijs besluit geweest. Maar als ik al een raad van iemand, of de ervaring zou moeten vragen. Is dat zeker niet op cm, dan ga ik liever naar een stel toe dat minimaal 40 jaar getrouwt is. En hoewel die volgens mij steeds dunner worden, zal trouwen voor mij geen optie meer zijn. (is niet veroordelend bedoeld) Maar is meer mijn inzicht van het heden. Maar ook dat kan verkeren.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GERRIT084
|
|
Geplaatst: woensdag 19 oktober 2011, 12:41
|
|
|
|
| CHATULIEM619 schreef: | | Ik denk dat Gerrit meer de normvervaging bedoelt waar we in de maatschappij last van hebben. |
Mooier kon ik het niet uitdrukken, dank u
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GERRIT084
|
|
Geplaatst: woensdag 19 oktober 2011, 13:01
|
|
|
|
Ik was dus in de bonen Ik bedoelde Christelijk gereformeerde kerk
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HERMAN968
|
|
Geplaatst: woensdag 19 oktober 2011, 13:02
|
|
|
|
Gebedsroom donderdag 20 oktober Zoals elke donderdag zullen we nu ook bidden voor het recht op vrijheid en bescherming van onze Pakistaanse zuster Roneela ( 46 jr.) in Nederland. Naast gebed doen we ook een oproep voor de handtekeningsaktie. We bidden dat deze aktie eveneens de ogen opent van onze politici opdat zij de vervolging van christenen in gesloten landen op de politieke agenda plaatsen.
Verder bidden we voor onze eigen noden en problemen, voor onze geliefden, .... "Bidt en u zal gegeven worden; zoek en gij zult vinden; klop en u zal opengedaan worden". Het maakt ons sterk om op de beloften van de Heer te kunnen staan.
Ook willen we cm voor de Heer brengen, dat de prille kontakten die er in cm ontstaan tot eer en glorie mogen zijn van Hem. Dat er een gelijkwaardige omgang heerst tussen de mensen die elkaar ontmoeten. Ons gebed is "Here help ons hierbij", hou ons in evenwicht.
We starten de bidstond met een lied, nl. te vinden op mijn profiel "The Tower".
Tot donderdagavond 19 u 55 in de gebedsroom.
We kijken uit om jou te ontmoeten op donderdag om 20 u..
Herman Martha VANDAM
Laatst aangepast door
|
HERMAN968
|
op woensdag 19 oktober 2011, 13:06
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CROSSROAD317
|
|
Geplaatst: woensdag 19 oktober 2011, 13:31
|
|
|
|
| LEANNE226 schreef: | Je kunt het,je kunt het,je kunt het!
Een kabouter van 2 meter heeft vanavond mijn afwas gedaan en mijn vuilnis opgeruimd terwijl ik zoveel mogelijk plek op de bank in beslag nam,de training was dus succesvol ...........is het dan nu tijd om te trouwen? (cross???) |
Ik vind het wel tijd om te gaan trouwen ... 
Maar ja dit topic heeft als titel "slechtste moment van de dag" terwijl de beslissing beter als mooiste moment aangemerkt kan worden ...
..
Laatst aangepast door
|
CROSSROAD317
|
op woensdag 19 oktober 2011, 13:32
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CROSSROAD317
|
|
Geplaatst: woensdag 19 oktober 2011, 13:33
|
|
|
|
| ERIKA129 schreef: | Heerlijk weertje vandaag Echt geen winterjas nodig  |
Hagelstenen ... grrr euh brrr
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANNETTE050
|
|
Geplaatst: woensdag 19 oktober 2011, 14:14
|
|
|
|
| ERIKA129 schreef: | Heerlijk weertje vandaag Echt geen winterjas nodig  |
In welk gedeelte van 0318 woon jij?... ....Het bliksemt en het dondert hier....
Laatst aangepast door
|
ANNETTE050
|
op woensdag 19 oktober 2011, 19:54
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
TINK100
|
|
Geplaatst: woensdag 19 oktober 2011, 14:58
|
|
|
|
| ANNETTE050 schreef: | In welk gedeelte van 0318 woon jij?... ....Het bliksemt en het dondert heir....  |
en vergeet de hagelstenen niet!!!!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
TINK100
|
|
Geplaatst: woensdag 19 oktober 2011, 14:59
|
|
|
|
|
gebed gevraagd voor een vriend...zijn relatie is plotseling uitgegaan.....met veel verdriet en pijn tot gevolg
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
TINK100
|
|
Geplaatst: woensdag 19 oktober 2011, 15:00
|
|
|
|
| HERMAN388 schreef: | Doe je ook mee?
Zet je naam maar op de lijst  |
whahahahah...volgens een reclame loopt een mens al zo'n 185.000km in zijn leven, moetern er nóg meer bij?? ( en daar tel ik mijn werk nog niet eens bij op)
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
TINK100
|
|
Geplaatst: woensdag 19 oktober 2011, 15:01
|
|
|
|
|
met 50 km over de snelweg KRUIPEN omdat het een beetje regent...en hagelt...pfff normaal scheurt iedereen er met 130 overheen
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: woensdag 19 oktober 2011, 15:29
|
|
|
|
| GERRIT084 schreef: | Ik was dus in de bonen Ik bedoelde Christelijk gereformeerde kerk  |
De Christelijke Gereformeerde Kerk aangesloten bij de PKN? Ik ben zelf lid van de CGK en ik weet wel voor 100 % zeker dat dat niet gebeurd is. Anders had ik het wel gehoord.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: woensdag 19 oktober 2011, 15:57
|
|
|
|
| JOSINA022 schreef: | De Christelijke Gereformeerde Kerk aangesloten bij de PKN? Ik ben zelf lid van de CGK en ik weet wel voor 100 % zeker dat dat niet gebeurd is. Anders had ik het wel gehoord. |
Nee de Christelijk Gereformeerde kerk is niet aangesloten bij de PKN!!!!!!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: woensdag 19 oktober 2011, 15:58
|
|
|
|
| TINK100 schreef: | | met 50 km over de snelweg KRUIPEN omdat het een beetje regent...en hagelt...pfff normaal scheurt iedereen er met 130 overheen |
DE mensen benne tegenwoordig snel bang met slecht weer op de snelweg maar zolang je de weg gewoon kan zien gewoon doorrijden komen minder ongelukken van dan opeens langzaam te rijden.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: woensdag 19 oktober 2011, 16:00
|
|
|
|
| HERMAN388 schreef: | Doe je ook mee?
Zet je naam maar op de lijst  |
Je huppelt maar lekker met marian Loop de avondvierdaagse wel hier in het veen das genoeg. En idd al die kilometers die mensen in de zorg al niet lopen he Tink
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANNETTE792
|
|
Geplaatst: woensdag 19 oktober 2011, 16:02
|
|
|
|
ik twijfel nog, boerenkoolstampot met rookworst, of spagetti met gehaktballetjes
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: woensdag 19 oktober 2011, 16:02
|
|
|
|
| ANNETTE050 schreef: | In welk gedeelte van 0318 woon jij?... ....Het bliksemt en het dondert heir....  |
Ik schreef dit vanmorgen he en idd rond de tijd dat jij het schreef inktzwarte lucht, bliksem, donder en flinke hagelbui Had ik mn klep maar weer gehouden
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: woensdag 19 oktober 2011, 16:03
|
|
|
|
| ANNETTE792 schreef: | ik twijfel nog, boerenkoolstampot met rookworst, of spagetti met gehaktballetjes  |
Die spaghetti had je vorige week ook al
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANNETTE792
|
|
Geplaatst: woensdag 19 oktober 2011, 16:07
|
|
|
|
| TINK100 schreef: | | met 50 km over de snelweg KRUIPEN omdat het een beetje regent...en hagelt...pfff normaal scheurt iedereen er met 130 overheen |
Ow gelukkig, ik ben dus niet de enige die zich daar aan stoort. Gisteren even naar Deventer. Vanaf Nijmegen tot op de A12 file, en dan ben je eindelijk uit de file, gaan al die idoten 80 rijden, op de linkerbaan! Prima als je niet harder dan 80 wilt omdat er 3 druppels vallen, maar blijft dan wel gewoon rechts tussen de vrachtwagens zodat mensen die wel de normale snelheid rijden er langs kunnen. Want zo veroorzaak je dus nog veel meer files.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANNETTE792
|
|
Geplaatst: woensdag 19 oktober 2011, 16:07
|
|
|
|
| ERIKA129 schreef: | Die spaghetti had je vorige week ook al  |
de boerenkool ook
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: woensdag 19 oktober 2011, 16:08
|
|
|
|
| ANNETTE792 schreef: | de boerenkool ook  |
Tssssss das niet varieren he
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: woensdag 19 oktober 2011, 16:09
|
|
|
|
| ANNETTE792 schreef: | Ow gelukkig, ik ben dus niet de enige die zich daar aan stoort. Gisteren even naar Deventer. Vanaf Nijmegen tot op de A12 file, en dan ben je eindelijk uit de file, gaan al die idoten 80 rijden, op de linkerbaan! Prima als je niet harder dan 80 wilt omdat er 3 druppels vallen, maar blijft dan wel gewoon rechts tussen de vrachtwagens zodat mensen die wel de normale snelheid rijden er langs kunnen. Want zo veroorzaak je dus nog veel meer files. |
Heerlijk he zulke mensen
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANNETTE792
|
|
Geplaatst: woensdag 19 oktober 2011, 16:12
|
|
|
|
| ERIKA129 schreef: | Heerlijk he zulke mensen  |
Weet je wat er pas erg is, jezelf betrappen op racistisch schelden in andere taal, en dan beseffen dat je officieel gewoon ook een hollander bent Tsja, jullie staan hier nu eenmaal bekend vanwege het Nur Links rijden he, staat zelfs op je kentekenplaat
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: woensdag 19 oktober 2011, 16:13
|
|
|
|
| ANNETTE792 schreef: | Weet je wat er pas erg is, jezelf betrappen op racistisch schelden in andere taal, en dan beseffen dat je officieel gewoon ook een hollander bent Tsja, jullie staan hier nu eenmaal bekend vanwege het Nur Links rijden he, staat zelfs op je kentekenplaat  |
En bedankt he overloopster
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANNETTE792
|
|