| Auteur |
Bericht |
|
ANNETTE792
|
|
Geplaatst: donderdag 20 oktober 2011, 19:48
|
|
|
|
| ZEELAND736 schreef: | Of er stamppot van maken...is zo lekker!!! restje bewaren tot de volgende dag...en dan opwarmen bij je boterham...(slurp) |
of blancheren en daarna roerbakken met spekjes, tauge en uien, scheutje sojasaus erover, lekker met gebakken aardappeltjes
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIAN519
|
|
Geplaatst: donderdag 20 oktober 2011, 19:53
|
|
|
|
http://youtu.be/YvhWTWpNWL0
Ik zal tot de Heere zeggen..mijn Toevlucht en mijn Burg! Mijn God op Welke ik vertrouw.
Laatst aangepast door
|
MARIAN519
|
op donderdag 20 oktober 2011, 19:57
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARRY942
|
|
Geplaatst: donderdag 20 oktober 2011, 20:01
|
|
|
|
Dank je Leanne, ik ga oefenen!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARRY942
|
|
Geplaatst: donderdag 20 oktober 2011, 20:03
|
|
|
|
| MARY052 schreef: | | Wow Willemijn wat een prachtig nieuws!! |
Wat een geweldig mooi nieuws Willemijn!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARRY942
|
|
Geplaatst: donderdag 20 oktober 2011, 20:04
|
|
|
|
| LEANNE226 schreef: | Wandelen is ook gratis maar sommige mensen kopen daar retedure schoenen voor.........  |
hihi...ik lach niet...(klein beetje maar!)
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: donderdag 20 oktober 2011, 20:06
|
|
|
|
| GERRIT084 schreef: | Welke naam  |
Ik ga geen naam noemen. Want iedere persoon die er bij staat heeft z'n voorstanders en tegenstanders. Wat ik wel wil zeggen dat er in de muziekwereld óók grote afgoderij heerst. En dat niet alleen bij popmuziek maar ook bij klassieke muziek.
Visser die maar zo denkt: Je hebt kunst en kitsch.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANNETTE792
|
|
Geplaatst: donderdag 20 oktober 2011, 20:06
|
|
|
|
| CROSSROAD317 schreef: | Ik ben "bang" van niet ... blijft gewoon kreet van de week
De ideale echtgenoot is hij die begrijpt wat zijn vrouw niet zegt. |
Dat lijkt me zo saai! Bovendien verzinnen we dan wel wat anders om jullie te irriteren hoor
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: donderdag 20 oktober 2011, 20:09
|
|
|
|
| ANNETTE792 schreef: | Dat lijkt me zo saai! Bovendien verzinnen we dan wel wat anders om jullie te irriteren hoor  |
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: donderdag 20 oktober 2011, 20:12
|
|
|
|
Ik weet het leanne. Ook ik heb donorcodicil weet hoe belangrijk het is. Mijn vader had het twee maal nodig helaas door veel complicaties mocht tie het niet overleven.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIAN519
|
|
Geplaatst: donderdag 20 oktober 2011, 20:13
|
|
|
|
Je bent dan al van plan voor elkaar te gaan? Er is liefde van beide kanten? Onvoorwaardelijke liefde?
Dan neem je als basis Gods liefde die in Jezus is.. Vanuit die liefde samen verder gaan en vanuit die liefde aan een relatie beginnen en die relatie opbouwen...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: donderdag 20 oktober 2011, 20:13
|
|
|
|
| ANNETTE792 schreef: | | of blancheren en daarna roerbakken met spekjes, tauge en uien, scheutje sojasaus erover, lekker met gebakken aardappeltjes |
Ik hoef gewoon geen spruitjes
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GERRIT084
|
|
Geplaatst: donderdag 20 oktober 2011, 20:14
|
|
|
|
| LEANNE226 schreef: | Die optie heeft CM niet,je bent of "vrijgezel,nooit getrouwd geweest" óf "gescheiden".........
Leanne,die het allemaal worst zal zijn,een relatie laat je niet afhangen van 1 optie op een ontmoetingssite(dat laat ik over aan de kortzichtigen ) |
Dat zegt een kortzichtige, die reeds aan een nieuwe relatie begonnen was, en is Das snel een oordeel, met een voordeel
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARRY942
|
|
Geplaatst: donderdag 20 oktober 2011, 20:14
|
|
|
|
| VISSER278 schreef: | Ik ga geen naam noemen. Want iedere persoon die er bij staat heeft z'n voorstanders en tegenstanders. Wat ik wel wil zeggen dat er in de muziekwereld óók grote afgoderij heerst. En dat niet alleen bij popmuziek maar ook bij klassieke muziek.
Visser die maar zo denkt: Je hebt kunst en kitsch. |
Visser, jammer dat je je eh....kreten....niet uitlegt...Martin Mans is al jaren organist met hoog niveau, Jan Vayne pianist met idem....Petra Berger ken ik alleen van horen zingen, weet nix van haar prive...maarreh...oordeelt niet, opdat ge niet geoordeeld wordt he....
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
THOMAS968
|
|
Geplaatst: donderdag 20 oktober 2011, 20:15
|
|
|
|
| LEANNE226 schreef: | Die optie heeft CM niet,je bent of "vrijgezel,nooit getrouwd geweest" óf "gescheiden".........
Leanne,die het allemaal worst zal zijn,een relatie laat je niet afhangen van 1 optie op een ontmoetingssite(dat laat ik over aan de kortzichtigen ) |
Dat is het punt ook en CM heeft hier kennelijk voor gekozen. Ik vind dat alleenstaand ook een optie zou moeten zijn. Het kindertal kun je dan gewoon net als nu invullen. Ik vind overigens ook dat men in die kringen waar men kennelijk geen gescheiden partner wil, ook zou moeten beseffen dat we in een andere tijd leven. Ik respecteer het standpunt maar denk er duidelijk anders over. Wat een onnodige druk legt een dergelijke geloofsgemeenschap op de eigen kerkleden. |En wat een leed en schuldgevoel wordt er mee veroorzaakt. Het geeft een verdriet dat nergens voor nodig is. Geloofsgemeenschappen die gescheiden mensen negeren of een trap nageven, verdienen de naam christelijke kerk niet en zijn kille wetstempels zonder begrip voor de broeder of zuster die het met de scheiding toch al moeilijk heeft. Ze kunnen van Christus nog wel wat leren, denk ik wel eens. Die trapte niet na.
Thomas
Laatst aangepast door
|
THOMAS968
|
op donderdag 20 oktober 2011, 20:25
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: donderdag 20 oktober 2011, 20:19
|
|
|
|
| MARRY942 schreef: | | Visser, jammer dat je je eh....kreten....niet uitlegt...Martin Mans is al jaren organist met hoog niveau, Jan Vayne pianist met idem....Petra Berger ken ik alleen van horen zingen, weet nix van haar prive...maarreh...oordeelt niet, opdat ge niet geoordeeld wordt he.... |
Ik weet niet welke uitleg je wenst maar ik dacht dat ik nogal vrij duidelijk was. Alleen... ik ga geen namen noemen.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARRY942
|
|
Geplaatst: donderdag 20 oktober 2011, 20:21
|
|
|
|
| VISSER278 schreef: | Ik weet niet welke uitleg je wenst maar ik dacht dat ik nogal vrij duidelijk was. Alleen... ik ga geen namen noemen. |
Nou Visser...t is mij een raadsel !
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GERRIT084
|
|
Geplaatst: donderdag 20 oktober 2011, 20:22
|
|
|
|
| THOMAS968 schreef: | Dat is het punt ook en CM heeft hier kennelijk voor gekozen. Ik vind dat alleenstaand ook een optie zou moeten zijn. Het kindertal kun je dan gewoon net als nu invullen. Ik vind overigens ook dat men in die kringen waar men kennelijk geen gescheiden partner wil, ook zou moeten beseffen dat we in een andere tijd leven. Ik respecteer het standpunt maar denk er duidelijk anders over. Wat een onnodige druk legt een dergelijke geloofsgemeenschap op de eigen kerkleden. |En wat een leed en schuldgevoel wordt er mee veroorzaakt. Het geeft een verdriet dat nergens voor nodig is.
Thomas |
In een andere tijd leven?? En hoe moet ik daar dan een idee van hebben, ten opzichte van wat? En naar wiens gedachte goed moet dit dan ingesteld zijn volgens u. Ik denk toch wel dat die invulling iets persoonlijks is. Niet iedereen denkt of doet het zelfde, of is daarin het zelfde.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: donderdag 20 oktober 2011, 20:52
|
|
|
|
| ERIKA129 schreef: | nee je ziet het goed! dit topic begint behoorlijk uit het verband te schieten  | Straks gaan ze het omgebouwde profielen noemen..... Wat er allemaal niet uit voort kan komen... Ik heb er niet veel meer mee...sorry
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PIETER649
|
|
Geplaatst: donderdag 20 oktober 2011, 20:52
|
|
|
|
Je kunt eromheen draaien wat je wil, je kan redenen hebben waar iedereen de tranen van in de ogen krijgt...
maar je zit op cm!
Dat houd in dat je VERPLICHT een profiel in moet vullen. Een gedeelte van dat profiel bestaat uit FEITEN. Een feit is onomstotelijk, das geen gevoel.
Er is verder ruimte zat in je profiel waar je met bloemen, tranen, bijbelteksten, youtube filmpjes, fotoos van je hond kip kat lama tijgerphyton jezelf helemaal kunt laten gaan.
Vul de feiten nou gewoon in zoals ze zijn, is eerlijk zijn nu ook al teveel gevraagd????
Pieter, ziet er nog steeds uit als 28 maar geeft eerlijk toe ietsje ouder te zijn... want dat is een FEIT
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GERRIT084
|
|
Geplaatst: donderdag 20 oktober 2011, 20:53
|
|
|
|
| BEUN656 schreef: | Nou, volgens mij ben je als niet-rokende Christen niet beter als de rokende Christen. We zijn tenslotte allemaal even zondig. Maar de Bijbel is wel heel duidelijk: je lichaam, een tempel van de Heilige Geest. Kijk, en dan komt alles in een ander daglicht te staan denk ik...
Misschien is deze topic toch voor een andere rubriek bestemd...?  |
Ik ben het helemaal met je eens
Laatst aangepast door
|
GERRIT084
|
op maandag 24 oktober 2011, 09:48
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
THOMAS968
|
|
Geplaatst: donderdag 20 oktober 2011, 20:54
|
|
|
|
Heel simpel Gerrit. De kerken die een gescheiden man of vrouw negeren of uitstoten, domweg omdat men het menseljk arsenaal kennelijk niet heeft om hier goed mee om te gaan, moeten een antwoord vinden op het feit dat in deze tijd ook gescheiden mensen in deze behoudende kerken leven en dat daar een volwaardige plaats voor moet zijn. Je hoeft op CM niet zo hard te zoeken als je mensen en met name vrouwen wilt vinden, die door hun kerk tijdens en na hun scheiding slecht behandeld zijn. En ik vind nadrukkelijk dat dat in deze gemeenschappen moet veranderen. Vlak op dit punt sommige evangelische gemeenten ook niet uit. De meer gematigde evangelische groepen doen het op dit punt beter, is mijn indruk. Maar we leven in een samenleving met veel echtscheidingen en dan kan de opvang niet bestaan uit een aantal naar mijn mening misplaatste bijbelteksten, die vooral een veroordeling inhouden.
Thomas
Laatst aangepast door
|
THOMAS968
|
op donderdag 20 oktober 2011, 21:01
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: donderdag 20 oktober 2011, 20:56
|
|
|
|
| GERRIT084 schreef: | Dat zegt een kortzichtige, die reeds aan een nieuwe relatie begonnen was, en is Das snel een oordeel, met een voordeel  |
Dat staat daar helemaal los van.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: donderdag 20 oktober 2011, 20:57
|
|
|
|
O...luister...geweldig.... Ineens bedacht ik ...dat ik iets wilde vieren, en voelde terstond ook niets meer met de spruitjes...(makkelijk dat je die zolang kunt bewaren)
Ik vond dat mijn dochter wel wat verdiende...ze is zo lief geweest voor me.. En dan moet je weten dat wij hier op het dorp een ZEER GOED chinees restaurant hebben....
Dus...juist!!!!! Ik hou van mijn dochter, en dan meteen maar even van mezelf...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOLAN931
|
|
Geplaatst: donderdag 20 oktober 2011, 20:59
|
|
|
|
| WILLEMIJN232 schreef: | Mijn allermooiste moment was dinsdagmiddag toen ik hoorde dat er eind april niet één klein mensje bijkomt maar dat het er twee blijken te zijn..... Gelijk oma van een tweeling.....geweldig toch? Hoewel oma wel een beetje oud klinkt.....  |
Willemijn, wat een geweldig leuk nieuws! Oma Willemijn... leuk hoor.
Van harte en dubbel gefeliciteerd.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: donderdag 20 oktober 2011, 21:01
|
|
|
|
| MARRY942 schreef: | | Ik bewonder je moed en je dapperheid Josina! Maar die krijg je van boven he, net als ik! Sterkte hoor! |
Dank je wel en ja, zonder God had ik dit niet allemaal aangekund!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: donderdag 20 oktober 2011, 21:03
|
|
|
|
| WILLEMIJN232 schreef: | Natuurlijk heb ik dat gelezen....maar wat betekenen die letters dan??? Die zeggen mij niets hoor... |
Nee...Willemijn ze zeiden mij ook niets...dat was de mop... Ik wilde alleen vreselijk interessant zijn.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: donderdag 20 oktober 2011, 21:04
|
|
|
|
| CROSSROAD317 schreef: | Die geven aan dat het een herenschoen is ....
MW = Men Walking WW = Woman Walking
BR = Brown
De New Balance MW of WW888BR is de officiele schoen van Nijmeegse wandelvierdaagse ...
.. | Wat goed van jouw Cross...hoe kom je aan die kennis???
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOLAN931
|
|
Geplaatst: donderdag 20 oktober 2011, 21:05
|
|
|
|
| PIETER649 schreef: | in 2005 besloten mn ex en ik naar Duitsland te verkassen. Ons huis hebben we januari 2006 te koop gezet voor 699.000 De eerste kijker bood 675.000 maar omdat we toch nog "tijd zat" hadden, hebben we dat afgewezen  Er zijn geen biedingen meer geweest en omdat we inmiddels in Duitsland woonden ( gescheiden ) is het huis midden 2007 verkocht voor 657.500 
tip: zeg in deze tijd niet te gauw nee.
vraagje: waar gaan de kois heen? |
Ik heb ook leuk nieuws (misschien, hoop ik )
de kijkers zijn geweest. Mijn huis zag er zo mooi, en helemaal gestyled uit. Zo leuk dat ik er eigenlijk zelf zou willen blijven wonen.
Maar goed...onderweg kwamen we na de bezichtiging de makelaar tegen, en ik vroeg hem hoe de bezichtiging verlopen was. Hij gaf aan dat zijn collega, die de bezichtiging op zich genomen had, er een zeer goed gevoel over had.
Het wordt steeds spannender....wie weet wordt het nu eindelijk verkocht.
Enne pieter... Waarschijnlijk kruipen we voorlopig in een pieperklein huurhuisje, met tuin. Voordat we behangen graven we eerst een mega gat in die tuin(die we later weer dicht kunnen gooien ) en waar onze koi's een tijdje heerlijk in kunnen rondzwemmen.
Mocht dat niet lukken zullen ze waarschijnlijk wel in de badkuip gaan Ik zou zeggen...kom ze eens bewonderen voor het te koud wordt en ze niet meer boven komen schooien om voer.
Laatst aangepast door
|
JOLAN931
|
op donderdag 20 oktober 2011, 21:07
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: donderdag 20 oktober 2011, 21:10
|
|
|
|
Donderdag 20 oktober, Psalm 119: 65-72; Niet tevergeefs.
In het dal begint de weg naar boven. Is dat een open deur? Of een wijsheid die ons vertroosten kan? Ik houd het op dat laatste. De diepte ingaan vindt niemand leuk. Wie vertoeft er nu graag in een dal? Het is er drukkend heet of veel donkerder dan elders omdat de zon er nauwelijks komen kan. Wij willen altijd het liefst naar boven, de berg op, waar de luchten licht en zuiver zijn. Toch kan het geen kwaad eens een tijdje in het dal te vertoeven. Soms heb je geen keus. Soms moet je wel, of je het leuk vind of niet. Soms word je neergesabeld, uitgejouwd, weggepromoveerd. Er zijn van die tijden in je leven die niet de leukste, maar wel de leerzaamste zijn. Opeens besef je dat je niet automatisch en per definitie bij iedereen hoog aangeschreven staat. In je hoogmoedswaan kun je wel denken dat je de eerste en de beste bent, maar een mens kan zich vergissen. Bovendien, je kunt fouten maken, grote fouten, je kunt een misstap begaan. En gelukkig leven we in een wereld waarin niet alles wordt getolereerd. Dan zul je moeten bukken en buigen. Misschien word je berispt, ontslagen, vernederd. Misschien ga je de weg die het volk Israël ging na een lange periode van ongehoorzaamheid: de weg van de ballingschap, de weg door het dal. Lijdt de dichter eronder? Ja. Maar er is een lichtpunt. In het dal begint de weg naar boven. In de leerschool van de vernedering heeft hij kennisgemaakt met Gods goede wetten. En nu zou hij die voor geen goud meer wil missen. Het was een zware, nare tocht, de weg door het dal van de vernedering, maar het was niets tevergeefs. Integendeel: op de berg van Gods verbond dankt Hij de hemel voor wat hij in het dal moest meemaken. Niet langer behoort hij tot de hoogmoedigen.
Koud is het hart, halsstarrig hun gemoed, maar ik vind in uw wet mijn zielsverrukken. Beter versta ik: wat Gij doet is goed, Niet tevergeefs liet Gij mij, Heer, verdrukken. Mij is uw wet volmaakster overvloed Dan duizend goud- en duizend zilverstukken.
|
|
| Naar boven |
|
|