ChristianMatch

Forum

De jarige van vandaag...
Ga naar pagina Vorige 1 ... 3030 3031 3032 3033 3034 3035 3036 ... 6194 Volgende
ChristianMatch forum index » Van alles wat
Auteur Bericht
VISSER278

BerichtGeplaatst: maandag 24 oktober 2011, 23:29

MARYAN401 schreef:
En toch zijn er soms dagen, hoe graag ik mijn werk meestal ook doe, dat ik graag vakkenvuller - met minder vakantie - of iets dergelijks zou willen zijn. Twijfelende smiley

Maar oké, 'k geef het toe....ik mag niet klagen! Lachende smiley

Ha, moet je bij ons komen werken....krijg je maar 32 dagen op een heel jaar.

Visser die inmiddels ook al 2 ouwelullendagen erbij krijgt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
YELNIN491

BerichtGeplaatst: maandag 24 oktober 2011, 23:29

VISSER278 schreef:
Nou, ik gun het jullie wel hoor. Maar dan ook niet klagen he dat het koud en frisjes is . Het is gewoon heerlijk najaarsweer.

Dat is niet klagen, dat is meedelen en een beoordeling van het weer.
De zon scheen, maar het was koud en frisjes, daarmee zeggen we niet dat het geen lekker najaarsweer was. Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
YELNIN491

BerichtGeplaatst: maandag 24 oktober 2011, 23:31

VISSER278 schreef:
Ha, moet je bij ons komen werken....krijg je maar 32 dagen op een heel jaar.

Visser die inmiddels ook al 2 ouwelullendagen erbij krijgt

dus 34!! Smiley met dichtgeplakte mond
Naar boven

Auteur Bericht
RENATE619

BerichtGeplaatst: maandag 24 oktober 2011, 23:31

Ik merk dat de meeste reacties gaan over wie we wel of niet een orgaan gunnen. Maar niet over de registratie ervan.

Ik hoor regelmatig om me heen dat mensen het graag aan hun nabestaanden overlaten om daarover te beslissen. Terwijl ik zelf van mening ben dat het juist op die momenten onmogelijke beslissingen zijn voor een familie. Daarom heb ik dat zelf voor die tijd vastgelegd en kenbaar gemaakt. Zodat mocht het nodig zijn, daar geen onduidelijkheden over bestaan.
Naar boven

Auteur Bericht
YELNIN491

BerichtGeplaatst: maandag 24 oktober 2011, 23:33

GERRIT084 schreef:
Of heet geblakerde Smiley met dichtgeplakte mond

als het maar niet verkoolde wordt Smiley met dichtgeplakte mond
Naar boven

Auteur Bericht
YELNIN491

BerichtGeplaatst: maandag 24 oktober 2011, 23:45

JOSINA022 schreef:
Hè wat naar! Natuurlijk zal ik ook voor je vader, jou en alle anderen die jullie na staan bidden!

Heel veel sterkte!

Dank je wel José!!
Soms is het leven heel heftig, maar daar weet jij ook alles van.
Jij net zo goed sterkte!!
Naar boven

Auteur Bericht
THOMAS968

BerichtGeplaatst: maandag 24 oktober 2011, 23:54

Iedereen die ooit met dialyse te maken heeft, weet waarom je donor moet zijn. Het is je omschot wat gebruikt wordt voor het geluk van een ander, we zijn het na onze dood niet zelf meer. Het kost je echt niets en het is voor veel mensen een enorm geschenk dat een veel normaler leven mogelijk maakt. Vijf jaar dialyseren is al heel lang. Als alle Christenen donor worden, zijn de wachtlijsten weg. Feitelijk lijden de dialysepatiënten in de meeste gevallen onnodig.

Thomas, je geeft leven na je dood.

Laatst aangepast door
THOMAS968
op dinsdag 25 oktober 2011, 00:03
Naar boven

Auteur Bericht
YELNIN491

BerichtGeplaatst: dinsdag 25 oktober 2011, 00:02

LEONARD480 schreef:
haha.... nou daar heb je op de speeddating geen kans toe ....5 minuten maar en wegwezen Clown smiley

wordt het in de trant van: hee hallo, hoe gaat het?
ja goed, fijn, gezellig.
hoe heet je, waar woon je en nu ophoepelen!!
who's next!!??

Clown smiley Verraste, verbaasde smiley Slapende smiley Coole smiley met zonnebril ik ga niet!!
Naar boven

Auteur Bericht
BILLY701

BerichtGeplaatst: dinsdag 25 oktober 2011, 00:17

YELNIN491 schreef:
nee die apfelstrudel met saus kunnen we alleen eten als we ook gewandeld hebben, anders komt het niet goed Knipoog smiley

Die apfelstrudel mag ik niet eens laat staan de vanille saus!!!
geeft mij dus maar een appelpunt Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
YELNIN491

BerichtGeplaatst: dinsdag 25 oktober 2011, 00:21

BILLY701 schreef:
Die apfelstrudel mag ik niet eens laat staan de vanille saus!!!
geeft mij dus maar een appelpunt Lachende smiley

moet je aan Momo vragen of ze die daar ook hebben Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: dinsdag 25 oktober 2011, 06:47

MOMO697 schreef:
Ben heel blij dat God al zoveel heeft kunnen doen in jouw leven.
Maar ik geloof dat er nog veel meer mogelijk is als jij daar geloof voor zou hebben. Volledig herstel is mogelijk, geloof ik ...

Vind je het volgende filmpje dan ook godsdienstwaanzin?
http://www.youtube.com/watch?v=a5-Uag0laZE

Hai,

Ik zal deze link wel even zetten onder 'gebedsgenezing'.

Waanzin vind ik het niet.

Ik geloof niet wat ik op die film zie.

Door ervaringen. toen ik pas gelovig was, en ik erachter kwam, ben ik alles erover gaan lezen. Onder andere, 'Sekten: Bedreiging of bevrijding? Novapress Laren'.
Dat boek is alleen nog tweede hands verkrijgbaar.

Ik wil best wel geloven dat er nu en dan weleens iemand geneest, dat gebeurd trouwens ook in de 'wereld'.
Maar, dat je daar gewoon naar toe kan gaan, en dat iedereen die iets heeft, wordt genezen daar, nee, dat geloof ik niet.

Normaal, in de wereld, en niet op een forum, zal ik dat niet zo zeggen. Kans dat ik iemand beledig.
Toen ik pas gelovig was, geloofde ik het wel, en toen zal ik ook heftig reageren als iemand er 'kritiek' op had.

Mijn ex, met wie ik nog steeds goed bevriend ben en ik, gingen daar vaak heen, naar diensten met die genezingsdiensten erin. We hebben wat voor ons laten bidden, en dan voor paniek en depressie. Mijn ex had ook het nodige in zijn jeugd meegemaakt.
Als we daar weg gingen nadat voor ons gebeden was, werd paniek en depressie alleen nog groter.

Trouwens wel mooi, dat liedje van Keith Green.
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: dinsdag 25 oktober 2011, 06:56

Klik hier voor de film

Ik zal even uitleggen hoe dat werkt een link erin zetten.

Nou, je doet eerst: [ u r l = het adres ] klik hier(of een andere tekst) [ / u r l ]

Er zitten spaties tussen hier, anders krijg je dus een link, maar je moet de spaties wegdenken. dus alles, zonder spaties aan elkaar.

Groetjes!

nb: ik hoop niet dat ik je beledig door te zeggen hoe ik erover denk, er kunnen nog zoveel andere dingen zijn, waar we wel hetzelfde over denken. En het is natuurlijk mijn intentie niet.

Maar ja, niet zeggen wat mijn mening is, vind ik geen optie, dan kan ik hier net zo goed niet op forummen.

nb: ik vind je grote geloof wel erg bemoedigend! :)

Laatst aangepast door
SHANITA130
op dinsdag 25 oktober 2011, 07:08
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: dinsdag 25 oktober 2011, 07:02

hier de link naar het forum 'Gebedsgenezing zin of onzin'.
Naar boven

Auteur Bericht
ANNETTE792

BerichtGeplaatst: dinsdag 25 oktober 2011, 07:33

YELNIN491 schreef:
nog nooit van gehoord: stamppot rode bieten Verraste, verbaasde smiley

Ik ook niet, hoe maak je dat?
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: dinsdag 25 oktober 2011, 08:08

één vandaag, uitleg van een psychiater hoe het kan dat mensen met een lichamelijke ziekte, veroorzaakt door iets psychisch, kunnen genezen. In en buiten een genezingsdienst.

Ik vond het zelf erg interessant: ik heb jaren last gehad van een slikstoornis, iets lichamelijks. Veroorzaakt door een psychisch trauma.

Nadat ik, na jaren weer een hele veilige en overzichtelijke situatie had, door meerdere oorzaken, verdween de slikstoornis.

Bij mij kwam die slikstoornis, van het ene op het andere moment, doordat ik me iets realiseede, wat zóveel stress veroorzaakte.
Vergelijkbaar met je eigen verslikken als je iets ergs hoort.
Dan werken die spieren even niet meer hoe ze moeten werken.
Alleen bij mij was het langdurig.

Het kan ook zijn, dat als er voor iemand gebeden wordt, dat daar een rustgevende werking van kán uitgaan, zodat de persoon tijdelijk geen pijn voelt, en het derhalve lijkt alsof die genezen is.
Dan is de oorzaak, dat ie even geen pijn voelt, psychisch.

Ik wil dat wel opzoeken, maar ja, ik heb daar voorlopig helemaal geen tijd voor.

Laatst aangepast door
SHANITA130
op dinsdag 25 oktober 2011, 09:06
Naar boven

Auteur Bericht
ERIKA129

BerichtGeplaatst: dinsdag 25 oktober 2011, 09:07

JOLAN931 schreef:
de operatie is goed verlopen

ze heeft nog wel pijn en moet minimaal 6 uur stil blijven liggen op haar rug.

heb jolan net ff aan de telefoon gehad

gr wilco

Fijn om te horen Wilco.
Vertrouwde er al op dat jij ons even op de hoogte zou brengen Knipoog smiley
Sterkte ermee!
Naar boven

Auteur Bericht
ANNETTE050

BerichtGeplaatst: dinsdag 25 oktober 2011, 09:15

GERRIT084 schreef:
Kijk, en dat zijn um nou net de instinkerts Zieke smiley Gefrustreerde smiley

Nog een instinkerdje....was erg laat thuis, wilde om 8 uur gaan koken....maar.....mijn Boskat had het vlees gevonden, dat lag te ontdooien.....tsja...patatje....
Naar boven

Auteur Bericht
COOTJE711

BerichtGeplaatst: dinsdag 25 oktober 2011, 09:20

VISSER278 schreef:
Was de krant al zó vroeg bij jullie? Knipoog smiley

Clown smiley Smiley met dichtgeplakte mond
Naar boven

Auteur Bericht
GERRIT084

BerichtGeplaatst: dinsdag 25 oktober 2011, 09:25

THOMAS968 schreef:
Iedereen die ooit met dialyse te maken heeft, weet waarom je donor moet zijn. Het is je omschot wat gebruikt wordt voor het geluk van een ander, we zijn het na onze dood niet zelf meer. Het kost je echt niets en het is voor veel mensen een enorm geschenk dat een veel normaler leven mogelijk maakt. Vijf jaar dialyseren is al heel lang. Als alle Christenen donor worden, zijn de wachtlijsten weg. Feitelijk lijden de dialysepatiënten in de meeste gevallen onnodig.

Thomas, je geeft leven na je dood.

Heel veel Christenen gaan er van uit (ik ook) we zijn door God compleet gegeven. Mogen wij wel incompleet weder keren. En daarbij gelaten, is genezen niet iets waar voor je ook bidden kan? Geneest ook God niet? Wijden wij niet alle genezingen aan Hem toe? In het verleden (40 jaar) was mijn moeder ook opgegeven door de wetenschap. En er werd mijn vader gevraagd of het niet wijzer was alle apratuur af te sluiten. Mijn moeder was clinies dood, de wetenschap had haar al afgeschreven. En door die zelfde medici werd later verklaard, dit moet een wonder zijn, dit had menselijk gezien niet mogelijk geweest. Ze kwam terug uit een heel diep dal van vreselijke pijnen, zonder operaties, en leeft nog steeds. Ook die weet niet wat zij doet, wel of geen donor. Wij hebben hier geen eeuwige stee, eens gaan wij allemaal, de een jong de ander oud, dat is niet aan ons. De een heeft een makkelijk leven en de ander niet. De een is rijk, de ander niet, en geeft die rijke aan die arme, nee ook niet.
Naar boven

Auteur Bericht
COOTJE711

BerichtGeplaatst: dinsdag 25 oktober 2011, 09:27

JOLAN931 schreef:

gr wilco

Sterkte en beterschap!

MRSA was op de oncologie afdeling, Jolan zal w.s. op Neurologie of chirurgie liggen, dus daar merkt ze gelukkig nix van
Naar boven

Auteur Bericht
JOSINA022

BerichtGeplaatst: dinsdag 25 oktober 2011, 09:45

GERRIT084 schreef:
Heel veel Christenen gaan er van uit (ik ook) we zijn door God compleet gegeven. Mogen wij wel incompleet weder keren. En daarbij gelaten, is genezen niet iets waar voor je ook bidden kan? Geneest ook God niet? Wijden wij niet alle genezingen aan Hem toe? In het verleden (40 jaar) was mijn moeder ook opgegeven door de wetenschap. En er werd mijn vader gevraagd of het niet wijzer was alle apratuur af te sluiten. Mijn moeder was clinies dood, de wetenschap had haar al afgeschreven. En door die zelfde medici werd later verklaard, dit moet een wonder zijn, dit had menselijk gezien niet mogelijk geweest. Ze kwam terug uit een heel diep dal van vreselijke pijnen, zonder operaties, en leeft nog steeds. Ook die weet niet wat zij doet, wel of geen donor. Wij hebben hier geen eeuwige stee, eens gaan wij allemaal, de een jong de ander oud, dat is niet aan ons. De een heeft een makkelijk leven en de ander niet. De een is rijk, de ander niet, en geeft die rijke aan die arme, nee ook niet.

Ja, God heeft ons compleet geschapen, maar Hij zal ons ook opnieuw compleet maken wanneer we incompleet geworden zijn!

Het zou wat zijn wanneer we niet-incompleet niet bij Hem zouden mogen zijn na onze dood, want dat zou betekenen dat er niets uit ons lichaam weggehaald zou mogen worden, dus ook geen ziekmakende dingen. Dan zou zelfs een ontstoken blindedarm of galblaas niet weggehaald mogen worden.
Ik geloof dat dus niet.

Ik ben zelf al jaren donor. Heb ook jaren bloed gegeven en ben een paar keer met spoed opgeroepen en dat maakte het geven extra speciaal. Het was net alsof ik naast die patiënt lag.
En wat was ik blij met al die donoren toen ik na mijn laatste operatie zelf een bloedtranfusie nodig had!
Naar boven

Auteur Bericht
HANNAH810

BerichtGeplaatst: dinsdag 25 oktober 2011, 09:54

ik sta geregistreerd als orgaandonor, en al mijn organen kunnen worden hergebruikt, wanneer zij bruikbaar genoeg zijn.
ik heb ze dan immers niet meer nodig?

als ik de keuze heb of mijn lichaam in de aarde tot stof vergaat, of dat er eerst een mede-mens nog jaren mee leven kan, en dan gedeelten van mijn lichaam tot stof vergaan, dan kies ik voor het laatste.

ik denk dat je daar gewoon nuchter in mag / kan zijn.
Naar boven

Auteur Bericht
GERRIT084

BerichtGeplaatst: dinsdag 25 oktober 2011, 09:56

JOSINA022 schreef:
Ja, God heeft ons compleet geschapen, maar Hij zal ons ook opnieuw compleet maken wanneer we incompleet geworden zijn!

Het zou wat zijn wanneer we niet-incompleet niet bij Hem zouden mogen zijn na onze dood, want dat zou betekenen dat er niets uit ons lichaam weggehaald zou mogen worden, dus ook geen ziekmakende dingen. Dan zou zelfs een ontstoken blindedarm of galblaas niet weggehaald mogen worden.
Ik geloof dat dus niet.

Ik ben zelf al jaren donor. Heb ook jaren bloed gegeven en ben een paar keer met spoed opgeroepen en dat maakte het geven extra speciaal. Het was net alsof ik naast die patiënt lag.
En wat was ik blij met al die donoren toen ik na mijn laatste operatie zelf een bloedtranfusie nodig had!

En daarom is het en moet het ook een keuze blijven, wel of niet, dus ook niet verplicht wel. Iedereen zijn eigen keuze zelf laten beslissen. En dan de negatieve kanten van het donor zijn, er heeft al genoeg van in de media gestaan. Het is mij nog altijd te toevallig, dat er voor de rijken der aarde, wel altijd en op tijd een donor beschikbaar is. En dan kunnen ze mij wel zeggen dat er een goede controle is, maar zolang daar nog steeds niet een goede zuivere waarborg op is. Ga ik er zelfs niet eens serieus over nadenken.
Naar boven

Auteur Bericht
HANNAH810

BerichtGeplaatst: dinsdag 25 oktober 2011, 10:02

JOLAN931 schreef:

gr wilco

goed om te horen, wilco!
doe haar mijn groeten, en geef de kids een knuf van me?
Naar boven

Auteur Bericht
JOSINA022

BerichtGeplaatst: dinsdag 25 oktober 2011, 10:19

GERRIT084 schreef:
En daarom is het en moet het ook een keuze blijven, wel of niet, dus ook niet verplicht wel. Iedereen zijn eigen keuze zelf laten beslissen. En dan de negatieve kanten van het donor zijn, er heeft al genoeg van in de media gestaan. Het is mij nog altijd te toevallig, dat er voor de rijken der aarde, wel altijd en op tijd een donor beschikbaar is. En dan kunnen ze mij wel zeggen dat er een goede controle is, maar zolang daar nog steeds niet een goede zuivere waarborg op is. Ga ik er zelfs niet eens serieus over nadenken.

Ik ben het met je eens dat het een keuze moet blijven en dat iedereen het voor zichzelf moet beslissen.

Maar ik geloof niet dat er voor de rijken mensen altijd wel en op tijd een donor beschikbaar is. Ik geloof niet dat er in Nederland daarin onderscheid gemaakt wordt.
Naar boven

Auteur Bericht
BILLY701

BerichtGeplaatst: dinsdag 25 oktober 2011, 10:24

YELNIN491 schreef:
moet je aan Momo vragen of ze die daar ook hebben Knipoog smiley

ik heb daar al eerder een heerlijke appelpunt mogen proeven
Naar boven

Auteur Bericht
MAJARO438

BerichtGeplaatst: dinsdag 25 oktober 2011, 10:34

Wakker worden met het besef dat ik vandaag even helemaal niks "moet". Niet meer studeren, niet werken vandaag, geen gejakker gewoon even helemaal niks.
Tsssss, wat kan een mens te vreden zijn met niks Clown smiley

Gr Majaro
Naar boven

Auteur Bericht
YELNIN491

BerichtGeplaatst: dinsdag 25 oktober 2011, 10:48

BILLY701 schreef:
ik heb daar al eerder een heerlijke appelpunt mogen proeven

beter toch, weet je wat er allemaal is Kwijlende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
YELNIN491

BerichtGeplaatst: dinsdag 25 oktober 2011, 10:50

ANNETTE050 schreef:
Nog een instinkerdje....was erg laat thuis, wilde om 8 uur gaan koken....maar.....mijn Boskat had het vlees gevonden, dat lag te ontdooien.....tsja...patatje....

Ja, snap dat die boskat liever het vlees had dan een patatje Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
YELNIN491

BerichtGeplaatst: dinsdag 25 oktober 2011, 10:51

MAJARO438 schreef:
Wakker worden met het besef dat ik vandaag even helemaal niks "moet". Niet meer studeren, niet werken vandaag, geen gejakker gewoon even helemaal niks.
Tsssss, wat kan een mens te vreden zijn met niks Clown smiley

Gr Majaro

Als je tijd over hebt........................... Knipoog smiley
Naar boven

ChristianMatch forum index » Van alles wat
Ga naar pagina Vorige 1 ... 3030 3031 3032 3033 3034 3035 3036 ... 6194 Volgende
Pagina 3033 van 6194