| Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: dinsdag 25 oktober 2011, 19:42
|
|
|
|
De 2 genezingen in dit filmpie waren van het soort 'lichamelijke functiestoornis', wat de wetenschap, artsen ook kunnen. Zie film van één vandaag.
De rest, was eventjes dat de pijn wegging door de rust die het gebed kan geven, en kwam gewoon terug.
Er stonden gewoon op de dvd's met als titel: 'waarom genezingen heden nog plaatsvinden', allemaal 'genezingen', van mensen die eventjes geen pijn hadden, na het gebed. En daarna gewoon weer wel. Bedrog.
En dat meisje, dat bijna blind was, dat mensen tegen d'r zeiden van dat ze niet is genezen omdat ze geen geloof genoeg had.....
Ik had deze film nog nooit gezien, schrik hiervan, terwijl ik dingen wel al wist uit eigen ervaring.
Goed dat de EO dit laat/liet zien!
Laatst aangepast door
|
SHANITA130
|
op dinsdag 25 oktober 2011, 19:44
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: dinsdag 25 oktober 2011, 19:47
|
|
|
|
| ERIKA129 schreef: | Tegen mij doet tie altijd aardig ik ben stamgast he breng geld in het laatje Maar hij wilde rooie vloeistof laten nakijken dus heb een gaatje in mn arm  |
En je bent nog steeds niet leeg gelopen
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: dinsdag 25 oktober 2011, 19:48
|
|
|
|
| JOSINA022 schreef: | En je bent nog steeds niet leeg gelopen  |
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GERRIT084
|
|
Geplaatst: dinsdag 25 oktober 2011, 19:53
|
|
|
|
| WILLEMIJN232 schreef: | Jij vind dat hij geen ongelijk heeft.....dat is heel wat anders.... Ik vind het dieptriest wat je schrijft en absoluut niet onderbouwd......
Weet je wat het is, die mensen die nu allemaal zo blaten zijn -als ze ziek zijn en een donor nodig hebben- altijd ineens van mening verandert......en blazen dan een stuk minder hard van de toren..... He tis altijd makkelijk om vanuit een gezonde positie een mening te hebben en te ventileren ....maar grenzen worden aardig verlegd als het jezelf betreft..... |
Dat zijn geheel jou woorden, jij kent mij niet, dus je weet ook niets over mijn lichamelijke toestand, laat staan mijn geestelijke. En dat donor gebeuren moet je maar eens terug lezen, ik ga niet in herhaling. En terug komende op de 2e w.o, er zijn zat voorbeelden te lezen en kijken over dit hele gebeuren. En citaten uit boeken en films heb ik nog nooit gebruikt, en ga het hier niet uit een zetten. En wie de moeite in het verleden over het verleden nooit heeft genomen of overgeslagen. Moet zeker ook geen commentaar geven, als het terspraken komt.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: dinsdag 25 oktober 2011, 20:00
|
|
|
|
Heb ik iets verkeerds gezegd?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: dinsdag 25 oktober 2011, 20:08
|
|
|
|
| JOSINA022 schreef: | Heb ik iets verkeerds gezegd?  |
Vrienden tis dat je niet zonder kan maar soms
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: dinsdag 25 oktober 2011, 20:11
|
|
|
|
| ERIKA129 schreef: | Vrienden tis dat je niet zonder kan maar soms  |
Wat zou je willen dan?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: dinsdag 25 oktober 2011, 20:14
|
|
|
|
| GERRIT084 schreef: | | Dat zijn geheel jou woorden, jij kent mij niet, dus je weet ook niets over mijn lichamelijke toestand, laat staan mijn geestelijke. En dat donor gebeuren moet je maar eens terug lezen, ik ga niet in herhaling. En terug komende op de 2e w.o, er zijn zat voorbeelden te lezen en kijken over dit hele gebeuren. En citaten uit boeken en films heb ik nog nooit gebruikt, en ga het hier niet uit een zetten. En wie de moeite in het verleden over het verleden nooit heeft genomen of overgeslagen. Moet zeker ook geen commentaar geven, als het terspraken komt. |
Ik ken je inderdaad niet, maar-schreef ik gisteren ook al- je komt niet echt over als een positief mens meer als een mopperpot........ Jij ziet de nadelen, je kan ook anders kijken en denken wat fijn dat ik zoiets voor mijn medemens kan doen.......
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: dinsdag 25 oktober 2011, 20:14
|
|
|
|
Moet al deze zooi nou ingevuld worden in "mijn profiel" of zijn dit nu TIPS om in het kolommetje "mijn ideale match" te plaatsen? Het valt me wel op dat de meeste postings van de vrouwen komen.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: dinsdag 25 oktober 2011, 20:17
|
|
|
|
| VISSER278 schreef: | Moet al deze zooi nou ingevuld worden in "mijn profiel" of zijn dit nu TIPS om in het kolommetje "mijn ideale match" te plaatsen? Het valt me wel op dat de meeste postings van de vrouwen komen.  |
Nee hoor, ook voor mannen in ...pakjes bij een ...vuur
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PIETER649
|
|
Geplaatst: dinsdag 25 oktober 2011, 20:20
|
|
|
|
| THOMAS968 schreef: | | Thomas. |
het enige wat we heden ten dage technisch wijzer geworden zijn van de weerzinwekkende praktijken van de engel des doods, Herr Doktor Jozef Mengele, is de bepaling van de hoogte van krachtstroom, 380 volt.
Und sonst gar nichts!!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PIETER649
|
|
Geplaatst: dinsdag 25 oktober 2011, 20:27
|
|
|
|
| ERIKA129 schreef: |  |
kun je vieze bek trekken... maar cootje is gezonder dan jij, heeft al 45 jaar geen arts gezien... misschien toch haar eetgewoonte maar es gaan navolgen?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MOMO697
|
|
Geplaatst: dinsdag 25 oktober 2011, 20:28
|
|
|
|
van harte leanne geniet er van ...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MOMO697
|
|
Geplaatst: dinsdag 25 oktober 2011, 20:30
|
|
|
|
|
kipfilet, broccoli, aardappels, rum-rozijnen vla
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MOMO697
|
|
Geplaatst: dinsdag 25 oktober 2011, 20:31
|
|
|
|
| MARYAN401 schreef: | Ikke buschauffeur , ach ik ben van alle markten thuis. Dus een bus besturen moet ik ook best kunnen. Weet alleen niet of mensen in durven te stappen. Het lijkt me alleen praktischer - i.v.m. de route - als een Noorderling de bus bestuurt, als er tenminste ook Noorderlingen mogen komen Ik denk dan aan Leanne, Thomas, Chatuliem, Bert, Crossroad en eh........misschien zijn er nog meer te bedenken? |
momo ???
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: dinsdag 25 oktober 2011, 20:32
|
|
|
|
| YELNIN491 schreef: | dus 34!!  |
Inderdaad. 34 maar.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GERRIT084
|
|
Geplaatst: dinsdag 25 oktober 2011, 20:33
|
|
|
|
| WILLEMIJN232 schreef: | Ik ken je inderdaad niet, maar-schreef ik gisteren ook al- je komt niet echt over als een positief mens meer als een mopperpot........ Jij ziet de nadelen, je kan ook anders kijken en denken wat fijn dat ik zoiets voor mijn medemens kan doen.......  |
Dat mag jij vinden, daar kan ik niet tegenin gaan, dat vindt jij.
Laatst aangepast door
|
GERRIT084
|
op dinsdag 25 oktober 2011, 20:35
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: dinsdag 25 oktober 2011, 20:36
|
|
|
|
Maar je woeit hier aardig weg staat veul wind en zonnetje is pleitos zeker weer eens in Zeeland of hoeven [/quote]
Het is ook noooooooit goed zeg.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: dinsdag 25 oktober 2011, 20:38
|
|
|
|
| VISSER278 schreef: | Inderdaad. 34 maar.  |
Wacht maar tot je groot bent Visser, krijg je weer seniorendagen......
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: dinsdag 25 oktober 2011, 20:38
|
|
|
|
| ZEELAND736 schreef: | Ja...inderdaad...zo voelde ik het ook... Boodschappen doen in de regen...GEEN paraplu en ook geen boodschappentassen... Das 2x lopen in de regen(maar ja eigenschuld...hoofd beter gebruiken) |
Had je beter morgen de boodschappen kunnen doen. Dan geven ze me toch een mooi weer af in Zeeland.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MOMO697
|
|
Geplaatst: dinsdag 25 oktober 2011, 20:42
|
|
|
|
|
Ik heb een absoluut geloof in genezing door God in lichaam ziel en geest omdat het in Gods Woord staat. Dat trek ik niet in twijfel.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANNETTE792
|
|
Geplaatst: dinsdag 25 oktober 2011, 20:43
|
|
|
|
| EASYGOO551 schreef: | Er zijn veel redenen voor mensen om te blokkeren, anders zou dat niet zo vaak gebeuren. Misschien moet je ook kunnen deblokeren, maar ik weet niet of die functie bestaat.
Ik blokker alleen mensen als ze onbeschoft in letterlijk taalgebruik zijn of als er geen respect uit het traalgebuikt of reacties klinkt/komt
Maar als ik het een beetje aanvoel geeft het ook aan, hoeveel kansen geef je iemand om dingen uit te leggen. Ik denk als je overgevoelig bent voor bepaalde zaken en je blokkeert redellijk snel is het mijns inziens verstandig om je af te vragen waarom je dit zo doet ? Ook lijkt me zoiets als navragen een goeie, want het kan best zijn dat de intenties van een ander "onschuldig" interpreteerbaar zijn. Bij voorbaat is het niet slim om je kwetsbaar op te stellen als je gevoelig bent. Als je daar last van hebt zou ik eerst een curses volgen die je echt helpt om beter zicht te krijgen op je gevoelsleven. Waarom zouden we huiverig moeten zijn om hier een stuk correctie te kunnen ontvangen ? Overigens kunnen gevoelns wel waar zijn, maar vaak brengen ze je wel af van "DE Ware " Stabiliteit moet je niet zoeken in gevoelens, dat is een blibberig terrein. sowieso als je niet geloofs in iemands woorden, hoe kun je ooit genieten van zo iemand ?? Het begrijpen van jezelf met a l je dingen is essentieel ! |
Zodra je iemand blokeerd verschijnt er op de plaats van het dblokeerknopje een deblokeerknopje, dus je kan iemand voor goed, of voor 2 minuten blokkeren
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: dinsdag 25 oktober 2011, 20:44
|
|
|
|
Dinsdag 25 oktober, Psalm 119: 105-112; Een eeuwig baken.
De dagen worden korter. Steeds vroeger wordt het donker. We kunnen slimme dingen verzinnen om het licht een beetje op onze hand te krijgen en afspreken massaal de wijzers van de klok een uurtje te verzetten, toch valt er niet aan te ontkomen: langzaam maar zeker hebben we steeds minder licht. Een ramp? Niet echt: we ontsteken onze lampen. En zo zoeken we een weg door het donker: fietsers in de straten, auto’s op de wegen, we zijn allen als schepen op de zeeën – we koersen verlangend aan op het wekende havenlicht. Zo, zegt de psalm, is het woord van onze God. Het is als een licht in een donkere wordende wereld. Niet dat je het constant met een stralende krans omgeeft. Je moet niet denken dat je dankzij dat goddelijk licht nu nooit meer eens zou struikelen zult. Was het maar waar! De psalm spreekt over voortdurend gevaar, over valkuilen en valstrikken. ‘Zondaars hebben voor mij een net gespannen.’ Nee, het eeuwige baken voor Gods woord is nog niet de stralende zon van de grote zomer die komen zal. Maar toch, je hebt licht genoeg om het gevaar te zien aankomen. Je hebt licht genoeg om het gevaar te zien aankomen. Je hebt licht genoeg om de losliggende tegels te zien, de lijntjes die men over de weg gespannen heeft om jou eens flink op je gezicht te laten vallen. Dankzij dat licht van Gods liefde word je kritisch ten aanzien van wat zich aandient in de wereld van alledag. ‘Moet kunnen’, is al gauw de boodschap. ‘Volmaakt onschuldig’, staat er allicht op het etiket. Maar in het licht van de aloude woorden weet jij wel beter. Oude trucs in moderne verpakking: oppassen is de boodschap. God dank: je hebt een licht, een lamp. En een veilig haven voor ogen.
Uw woord is een lamp, een helder licht, een schijnsel op mijn pad, een eeuwig baken dat in de duisternis mijn schreden richt. Ik zwoer en ik begeer het waar te maken, dat ik zal wandlen voor uw aangezicht, dat ik uw recht zal roepen van de daken.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: dinsdag 25 oktober 2011, 20:46
|
|
|
|
| MARYAN401 schreef: | En toch zijn er soms dagen, hoe graag ik mijn werk meestal ook doe, dat ik graag vakkenvuller - met minder vakantie - of iets dergelijks zou willen zijn.
Maar oké, 'k geef het toe....ik mag niet klagen!  |
En ook nog de woensdag vrij, toch
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: dinsdag 25 oktober 2011, 20:47
|
|
|
|
| WILLEMIJN232 schreef: | Wacht maar tot je groot bent Visser, krijg je weer seniorendagen......  |
Dan heb ik er met m'n 2 meter al wel heeeel veel tegoed volgens mij.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MOMO697
|
|
Geplaatst: dinsdag 25 oktober 2011, 20:52
|
|
|
|
| SHANITA130 schreef: | Hai,
Ik zal deze link wel even zetten onder 'gebedsgenezing'.
Waanzin vind ik het niet.
Ik geloof niet wat ik op die film zie.
Door ervaringen. toen ik pas gelovig was, en ik erachter kwam, ben ik alles erover gaan lezen. Onder andere, 'Sekten: Bedreiging of bevrijding? Novapress Laren'. Dat boek is alleen nog tweede hands verkrijgbaar.
Ik wil best wel geloven dat er nu en dan weleens iemand geneest, dat gebeurd trouwens ook in de 'wereld'. Maar, dat je daar gewoon naar toe kan gaan, en dat iedereen die iets heeft, wordt genezen daar, nee, dat geloof ik niet.
Normaal, in de wereld, en niet op een forum, zal ik dat niet zo zeggen. Kans dat ik iemand beledig. Toen ik pas gelovig was, geloofde ik het wel, en toen zal ik ook heftig reageren als iemand er 'kritiek' op had.
Mijn ex, met wie ik nog steeds goed bevriend ben en ik, gingen daar vaak heen, naar diensten met die genezingsdiensten erin. We hebben wat voor ons laten bidden, en dan voor paniek en depressie. Mijn ex had ook het nodige in zijn jeugd meegemaakt. Als we daar weg gingen nadat voor ons gebeden was, werd paniek en depressie alleen nog groter.
Trouwens wel mooi, dat liedje van Keith Green. |
Nou ken ik deze mensen persoonlijk en ook weet ik van de genezingen die daar plaatsvinden; genezingen van pdd nos, authisme, eczeem, reuma, kanker, depressie enzovoort. En ik merk vooral bij de tegenstanders dat er gewoon geen kennis is en geen geloof. Het is toch vreemd dat als er geloof voor genezing is, er ook genezing plaatsvind. Hiermee zeg ik niet dat iemand niet goed zou geloven of geen geloof zou hebben. Maar of er geloof bestaat voor genezing. Jezus zegt dit ook tegen zijn discipelen. Zij kunnen op een gegeven ogenblik de mensen niet genezen, ook al deden ze het wel in Zijn naam. Jezus zegt hun dat hun ongeloof er de oorzaak van is.
Maar goed, even goede vrienden hoor. Vrijheid is belangrijk, ook in geloof.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CLAUWTJE606
|
|
Geplaatst: dinsdag 25 oktober 2011, 20:54
|
|
|
|
| ANNETTE792 schreef: | Over die was he.........mijn man, toen 40, nam mij onaangekondigd mee naar zijn ouders om kennis te maken. We komen het tuinpad op, en zn verbaasde moeder vraagt als eerste: heb je je was niet meegenomen? Zijn antwoord: nee, wel mn nieuwe wasvrouwtje....
Dat stond inderdaad niet in z'n profiel, dus misschien een optie : wie doet je was?  |
Wahahahaahaha dat meen je niet!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: dinsdag 25 oktober 2011, 20:58
|
|
|
|
| VISSER278 schreef: | Dan heb ik er met m'n 2 meter al wel heeeel veel tegoed volgens mij.  |
2 METER??? Das dan heel koud bovenin......
|
|
| Naar boven |
|
|