ChristianMatch

Forum

Wat was je mooiste moment vandaag ?
Ga naar pagina Vorige 1 ... 3044 3045 3046 3047 3048 3049 3050 ... 6194 Volgende
ChristianMatch forum index » Van alles wat
Auteur Bericht
JOSINA022

BerichtGeplaatst: donderdag 27 oktober 2011, 12:37

TINK100 schreef:
door het foon gesprek begrepen dat de ziekte van mijn vader( schildklierkanker) misschien toch mee gaat vallen....het gezwel moet eruit, maar is misschien niet kwaadaardig.....ik blijf bidden....

Bidden en hopen dat dit idd het geval mag zijn en ik bid met je mee!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
BRIGIT826

BerichtGeplaatst: donderdag 27 oktober 2011, 12:38

veel sterkte Tink, ik zal voor jullie bidden
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232

BerichtGeplaatst: donderdag 27 oktober 2011, 13:25

GERRIT084 schreef:

Heb jij al iets gedoneerd dan, of ben jij nu ook iets aan het door geven wat anderen al lang hebben gedaan?
En waarom zou ik de mening, of nieuws uit de media niet moeten geloven? En wat jij en anderen zeggen, wel als betrouwbaar en eerlijk moeten accepteren. Voor mij is dat ook wat jij nu doet ook, ongenuanceerd, iets doorgeven.
En zo gaat het uitlopen in een ongenuanceerd, ik heb gelijk debat. Dan rest mij nog 1 ding, ik ben nog steeds niet, overtuigt van een veilig registratie systeem, ter bevordering van het donorschap.
Ik houd het nog steeds op, mijn familie weet, wat mijn laatste wens is, en verder ga ik niet.

Je mag me op mijn woord geloven dat ik wel weet waar ik het over heb hoor......je kan me gerust een ervaringsdeskundige noemen.....en zeker niet ongenuanceerd.....
Ik merk dat jij gewoon niet anders wilt denken...en dat is heel wat anders dan voor andere meningen open staan, laat staan er over denken dat het niet zo is als jij wel denkt.......en ik weet uit de praktijk dat het wel zo is als dat ik het vertel.......
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232

BerichtGeplaatst: donderdag 27 oktober 2011, 13:28

Volgens mij is het forum een uitgelezen gelegenheid om eens te discussieren over elkaars verschillende belevingen van Godsdienst en christen zijn......
Niet een gelegenheid om geloofsgenootschappen waar je slechte ervaringen mee hebt eens erg onderuit te halen en te veroordelen......
Persoonlijk denk ik als je dat doet dat je je verleden nog niet verwerkt hebt....en dat je daar dan maar eens aan moet beginnen......

Laatst aangepast door
WILLEMIJN232
op donderdag 27 oktober 2011, 13:34
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232

BerichtGeplaatst: donderdag 27 oktober 2011, 13:33

PIETER649 schreef:
dat komt mede doordat er randverschijnselen worden betaald uit die pot.
voorbeelden te over: rollators, alleen nieuwe scootmobiels, geen maaltijdvergoeding in ziekenhuizen, vakanties uit pgb-potje, etc etc etc

Klopt Pieter, we zijn in Nederland natuurlijk gewend dat alles kan, overal was wel een potje voor......en dat gaat veranderen.....
Dat is hetzelfde met de discussie over de oplopende kosten in de zorg.....alles kon en nu moeten en kunnen we bezuinigen en dat geeft of zich ook wel weer boeiende discussies.......De onderwerpen die ik noemde waren ook alleen maar discussie punten en geen praktijkvoorbeelden....en ik denk zeker dat het goed is daar eens over na te denken.....
En misschien was vroeger ook zo gek nog niet met al die mantelzorgers die belangeloos wat voor hun medemens deden zonder dat daar een pgb vergoeding aanhangt.......( ik wordt oud, ik praat al over vroeger.... Verraste, verbaasde smiley )
Naar boven

Auteur Bericht
GERRIT084

BerichtGeplaatst: donderdag 27 oktober 2011, 14:13

WILLEMIJN232 schreef:
Je mag me op mijn woord geloven dat ik wel weet waar ik het over heb hoor......je kan me gerust een ervaringsdeskundige noemen.....en zeker niet ongenuanceerd.....
Ik merk dat jij gewoon niet anders wilt denken...en dat is heel wat anders dan voor andere meningen open staan, laat staan er over denken dat het niet zo is als jij wel denkt.......en ik weet uit de praktijk dat het wel zo is als dat ik het vertel.......

Ik geloof best dat jij overtuigt bent, van jou ervaring, maar ik ken u niet. En het blijft voor mij allemaal vaag, en zolang het vaag blijft, blijf ik twijfelen. De ervaringen van u, of die ik hoor uit de media, nemen mijn twijfels echt niet weg. Wat de goede bedoelingen ook zijn. Ik ben niet achtelijk, en zie nog steeds de verschillende klasse behandelingen. Zelfs bij de dorpsdokter, en het streek ziekenhuis. Als je aanzien hebt, sta je boven aan de lijst voor behandeling, en moet ik dan alleen de goedbedoelde meningen aanhoren ter bevordering van de wetenschap? Beslist niet, over me dead boddy. En voorzeker die laatste niet.
Naar boven

Auteur Bericht
MOMO697

BerichtGeplaatst: donderdag 27 oktober 2011, 14:18

CHATULIEM619 schreef:
Er is nog een ander topic over dit onderwerp: welke rol je opvoeding speelt voor de rest van je leven. En iedereen wordt op een bepaalde manier gevormd. Je stelt me een persoonlike vraag, ben jij mishandeld door je vader? En dan kan ik zeggen, de korte tijd dat ik hem gekend heb, heeft hij mij nooit mishandeld. Ik heb altijd een hele goede band gehad met hem.
Wat ik probeer duidelijk te maken, is, dat je doelbewust bezig bent de evangelische beweging in een kwaad daglicht te stellen en daar ga ik tegen in. De video's die je hier toont, zijn bewust geplaatst om anderen te laten zien hoe extreem "wij" zijn. Ik probeer je er voortdurend op te wijzen, dat dit zeer extreme voorbeelden zijn, en dan ga je mij persoonlijk aanvallen. En niet mij alleen, iedereen die het niet met je eens is, krijgt een sneer. Je hebt geinsinueerd dat ik seksverslaafd was en nu insinueer je weer, dat ik door mijn vader mishandeld ben. Je hebt een vreemde vorm van discussiëren Shanita.

Nou, niet iedereen die anders denkt, krijgt een sneer van Shanita hoor. En ik kom ook uit de zogenaamde "evangelische" hoek. Brrrr, krijg nu al een nare smaak van dat woord. Want ik ben christen, niet evangelisch, nooit geweest ook trouwens. Ik hou niet eens van kerkelijke instellingen, erg he? Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Ik hou van de gemeente van Jezus. En ik ga dus niet naar een kerk maar ik ga naar een huisgemeente. Soms bezoek ik een kerk en ontmoet daar dan christenen, gelukkig maar. Van dezelfde gemeente, de gemeente van onze Heer Jezus Christus.
Naar boven

Auteur Bericht
TINK100

BerichtGeplaatst: donderdag 27 oktober 2011, 14:42

BRIGIT826 schreef:
veel sterkte Tink, ik zal voor jullie bidden

thanx!
Naar boven

Auteur Bericht
MOMO697

BerichtGeplaatst: donderdag 27 oktober 2011, 14:46

BRIGIT826 schreef:
Waarom zijn er mannen die je profiel hebben gezien en dan voor de eerste keer met je privé-chatten, gelijk naar je toe willen komen en met je het bed in willen? ( Plat gezegd) Volgens mij ben je toch een Christen en op een Christelijke datingsite, dan weet je toch dat het bed niet op de eerste plaats moet komen. Het bed is toch niet het belangrijkste.
Volgens mij kun je het woord Christelijk dan ook beter tussen aanhalingstekens zetten.

Dat gedrag is niet voorbehouden aan mannen alleen ....
Naar boven

Auteur Bericht
HERMAN388

BerichtGeplaatst: donderdag 27 oktober 2011, 15:14

MOMO697 schreef:
enne, hoe kom ik daar in Scheveningen?
is een end fietsen hoor vanuit drenthe/groningen
Smiley die vol vragen zit

Kan je met trein gaan?
Naar boven

Auteur Bericht
HERMAN388

BerichtGeplaatst: donderdag 27 oktober 2011, 15:16

TINK100 schreef:
aan de foon gehangen ivm de ziekte van mijn vader.....en de rest...rustig aan gedaan.....maar de dag is nog niet om...wie weet

Straks worden de dagen korter, de wintertijd komt eraan Geschokte, onthutste smiley
Naar boven

Auteur Bericht
HERMAN388

BerichtGeplaatst: donderdag 27 oktober 2011, 15:17

TINK100 schreef:
de tweede dag op rij verschrikkelijke spierpijn in mijn schouder...autorijden is zo een stuk lastiger geworden hoor

Heeft je auto geen stuurbekrachtiging? En beterschap Verliefde smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ERIKA129

BerichtGeplaatst: donderdag 27 oktober 2011, 15:19

TINK100 schreef:
de tweede dag op rij verschrikkelijke spierpijn in mijn schouder...autorijden is zo een stuk lastiger geworden hoor

Sterkte ermee Tink Kussende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ERIKA129

BerichtGeplaatst: donderdag 27 oktober 2011, 15:21

HERMAN388 schreef:
Straks worden de dagen korter, de wintertijd komt eraan Geschokte, onthutste smiley

LAat maar komen.
Lampies aan, kaarsjes aan lekker muziekie erbij en eenmooi boek en mij hoor je niet Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
BRIGIT826

BerichtGeplaatst: donderdag 27 oktober 2011, 15:21

daar heb je misschien wel gelijk in, want er zullen best wel vrouwen zijn die dat wel doen, ook bij hun is het dan af te vragen of ze wel christelijk zijn
Naar boven

Auteur Bericht
ERIKA129

BerichtGeplaatst: donderdag 27 oktober 2011, 15:22

TINK100 schreef:
door het foon gesprek begrepen dat de ziekte van mijn vader( schildklierkanker) misschien toch mee gaat vallen....het gezwel moet eruit, maar is misschien niet kwaadaardig.....ik blijf bidden....

Sterkte Tink denk aan jullie en bid voor jullie!
Naar boven

Auteur Bericht
ERIKA129

BerichtGeplaatst: donderdag 27 oktober 2011, 15:24

BRIGIT826 schreef:
Waarom zijn er mannen die je profiel hebben gezien en dan voor de eerste keer met je privé-chatten, gelijk naar je toe willen komen en met je het bed in willen? ( Plat gezegd) Volgens mij ben je toch een Christen en op een Christelijke datingsite, dan weet je toch dat het bed niet op de eerste plaats moet komen. Het bed is toch niet het belangrijkste.
Volgens mij kun je het woord Christelijk dan ook beter tussen aanhalingstekens zetten.

En je denkt dat dit bij Christenen minder snel zou voorkomen?
Nou denk dat we wat dat betreft helaas niet veel beter zijn dan niet christenen Boze smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ERIKA129

BerichtGeplaatst: donderdag 27 oktober 2011, 15:25

Vanavond eigenlijk geen tijd om te koken en vanmiddag lukte ook al niet Twijfelende smiley
Ben bang of het wordt vanavond een ordinair patatje Kwijlende smiley Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ERIKA129

BerichtGeplaatst: donderdag 27 oktober 2011, 15:34

ANNETTE050 schreef:
Míjn vorige huisarts is nog nooit on-topic geweest......

Deze wel dan? Clown smiley Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ERIKA129

BerichtGeplaatst: donderdag 27 oktober 2011, 15:35

JOSINA022 schreef:
Ik hou mij aanbevolen Kwijlende smiley

Josina hoort het woord eten en ze knapt al op Clown smiley Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ERIKA129

BerichtGeplaatst: donderdag 27 oktober 2011, 15:37

Het zonnetje schijnt lekker Coole smiley met zonnebril
Maar ik heb het de hele dag al gruwelijk koud Boze smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ZEELAND736

BerichtGeplaatst: donderdag 27 oktober 2011, 15:52

ERIKA129 schreef:
En je denkt dat dit bij Christenen minder snel zou voorkomen?
Nou denk dat we wat dat betreft helaas niet veel beter zijn dan niet christenen Boze smiley

Zoals je zegt...helaas....
We zouden een voorbeeld moeten zijn...
En projecteer het maar niet alleen op de mannen nee...
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: donderdag 27 oktober 2011, 15:52

GERRIT084 schreef:
Ik geloof best dat jij overtuigt bent, van jou ervaring, maar ik ken u niet. En het blijft voor mij allemaal vaag, en zolang het vaag blijft, blijf ik twijfelen. De ervaringen van u, of die ik hoor uit de media, nemen mijn twijfels echt niet weg. Wat de goede bedoelingen ook zijn. Ik ben niet achtelijk, en zie nog steeds de verschillende klasse behandelingen. Zelfs bij de dorpsdokter, en het streek ziekenhuis. Als je aanzien hebt, sta je boven aan de lijst voor behandeling, en moet ik dan alleen de goedbedoelde meningen aanhoren ter bevordering van de wetenschap? Beslist niet, over me dead boddy. En voorzeker die laatste niet.

Hoi, ben het met heel veel met je eens, bijna alles.

Over die klasse behandelingen. ik kan mij nog herinneren, dat zo'n jaar of 20 geleden, dan had je particulier verzekerd en ziekenfonds.
Ja, en het was algemeen bekend dat 'particuliere verzekerden beter werden behandeld. Want die moesten bijvoorbeeld bij elke huisartsenbezoek betalen. de ziekenfonds patiënten, daar kregen huisartsen een bepaald bedrag per jaar voor. Of ze nu nooit kwamen, of heel vaak. En ook, als je dan naar een ziekenhuis werd doorverwezen voor een eenvoudig hartfilmpje, kon je als particulier verzekerde zo eventjes 500 gulden vooruit betalen aan het ziekenhuis.
En als ziekenfondsverzekerde hoefde je helemaal niets te betalen.

Als het toen zo was, waarom zou dat nu niet zo zijn? Of erger nog.
Worden Amerikaanse toestanden, denk ik.

Ik heb ook iets uit de media gehoord, dat arme mensen in Brazilië werden ontvoerd naar een ziekenhuis en daar wakker werden met een litteken, daar waar de nier(en) zit(ten). En dan konden ze weer gaan. Kregen dus niets vergoed. Ja, een verslaggever schreef dat, jaren geleden eens gelezen, weet niet eens meer welk blad. zo een blad als de Times, zoiets.

Ik ben ook geen voorstander van donatie. Redenen zijn die je beschrijft hier.

Ja, of als het zo zal worden als in Denemarken, ja, dan is er de kans dat ik het uit luiheid zo zal laten. Ik heb het niet zo op met administratie en formulieren invullen.
Naar boven

Auteur Bericht
ZEELAND736

BerichtGeplaatst: donderdag 27 oktober 2011, 16:00

BILLY701 schreef:
Lekker was dat, die zelfgemaakte chilli con carne

Je brengt me op een idee...is ook alweer een tijdje geleden dat we dat hebben gegeten!!!
Maar vanavond witlof met ham en kaas uit de oven...
Naar boven

Auteur Bericht
YELNIN491

BerichtGeplaatst: donderdag 27 oktober 2011, 16:15

brood denk ik Gefrustreerde smiley Smiley met dichtgeplakte mond
Naar boven

Auteur Bericht
YELNIN491

BerichtGeplaatst: donderdag 27 oktober 2011, 16:18

ERIKA129 schreef:
Het zonnetje schijnt lekker Coole smiley met zonnebril
Maar ik heb het de hele dag al gruwelijk koud Boze smiley

Kon het niet koud krijgen, teveel werk. pfff nu ff afkoelen, lekker onderuit op de bank. Verliefde smiley
O,nee zit bij de PC Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
YELNIN491

BerichtGeplaatst: donderdag 27 oktober 2011, 16:21

Met een barstende koppijn van het werk komen, waar is toch al het personeel altijd Boze smiley
Naar boven

Auteur Bericht
JOSINA022

BerichtGeplaatst: donderdag 27 oktober 2011, 16:21

ERIKA129 schreef:
Josina hoort het woord eten en ze knapt al op Clown smiley Knipoog smiley

Verlegen lachende smiley

Laatst aangepast door
JOSINA022
op donderdag 27 oktober 2011, 16:22
Naar boven

Auteur Bericht
YELNIN491

BerichtGeplaatst: donderdag 27 oktober 2011, 16:25

MARY052 schreef:
't Zou verboden moeten worden!!!!!!!!!!!!!! Woedende smiley Woedende smiley

Ligt, zegt men he Knipoog smiley aan de autodrop Clown smiley
Naar boven

Auteur Bericht
YELNIN491

BerichtGeplaatst: donderdag 27 oktober 2011, 16:27

ERIKA129 schreef:
Sterkte Tink denk aan jullie en bid voor jullie!

Zal voor je bidden Tink!!!
Naar boven

ChristianMatch forum index » Van alles wat
Ga naar pagina Vorige 1 ... 3044 3045 3046 3047 3048 3049 3050 ... 6194 Volgende
Pagina 3047 van 6194