| Auteur |
Bericht |
|
PIETER649
|
|
Geplaatst: zaterdag 29 oktober 2011, 20:56
|
|
|
|
| ANNETTE792 schreef: | Tsja, ach...je mag een gegeven paard niet in de bek kijken he  |
klopt.... maar je mag het wel n bietje wassen zo af en toe
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANNETTE792
|
|
Geplaatst: zaterdag 29 oktober 2011, 20:57
|
|
|
|
| PIETER649 schreef: | klopt.... maar je mag het wel n bietje wassen zo af en toe  |
euh ..ja..dat klopt, maar waarom koop je dan ook een witte??
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PIETER649
|
|
Geplaatst: zaterdag 29 oktober 2011, 21:00
|
|
|
|
Wat ik me weleens afvraag...
Heel veul vrouwen hier op cm werken in de gezondheidszorg. De gezondheidszorg staat bekend om de onregelmatige werktijden. Is door het beroep van deze vrouwen hun huwelijk foutgelopen omdat er te weinig quality-tijd was voor elkaar??
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: zaterdag 29 oktober 2011, 21:02
|
|
|
|
| PIETER649 schreef: | waarschijnlijk binnenkort te koop wegens ontevredenheid:
BMW 116 full options, bouwjaar 2011, alpine wit prijs n.o.t,k.
 |
Die BPM die er bovenop komt, hoeveel fietsen staan daar tegenover?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PIETER649
|
|
Geplaatst: zaterdag 29 oktober 2011, 21:03
|
|
|
|
| ANNETTE792 schreef: | | euh ..ja..dat klopt, maar waarom koop je dan ook een witte?? |
tja ... euh.... oh wacht, ik weet het weer!!! ik vroeg aan jou, toen we ernaast stonden: "wil je deze?" en jij zei toen: "ja graag lieverd, hier heb ik altijd al van gedroomd!!!! "
DAAROM DUS !!!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PIETER649
|
|
Geplaatst: zaterdag 29 oktober 2011, 21:06
|
|
|
|
| VISSER278 schreef: | Die BPM die er bovenop komt, hoeveel fietsen staan daar tegenover?  |
Wil je mij nou verantwoordelijk houden voor die idiote belastingregels die de regering van JOUW EIGEN bananenrepubliek heeft bedacht??? Tis niet verplicht om daar te wonen hoor, dr staat geen muur omheen ofzo!
Ik ben ook gevlucht toen die zeeuw aan het bewind stond in Den Haag...
maar om je vraag ff netjes te beantwoorden: NUL
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOLAN931
|
|
Geplaatst: zaterdag 29 oktober 2011, 21:15
|
|
|
|
| CROSSROAD317 schreef: | los jij nou eerst die puzzel maar eens op ...  |
is al gebeurt
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: zaterdag 29 oktober 2011, 21:25
|
|
|
|
| PIETER649 schreef: | | euh... hoe lezen we in dit geval Jeremia 14: 14-16? |
Jij heb toch wel bijbelkennis zeg, positief opvatten.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARTIN695
|
|
Geplaatst: zaterdag 29 oktober 2011, 21:54
|
|
|
|
| THOMAS968 schreef: | Duitsers hebben het altijd al naar hun zin gehad op onze rijksdelen overzee en Thomas staat in anderhalf uur op het strand na drie kwartier genieten van het Wad. Goed dat je je kinderen de liefde voor Friesland bijbrengt. Een goed moment voor Thomas!
Thomas, houdt wel van (het) Ameland. |
Hallo Thomas Ik ben bevooroordeelt want ik ben er met 10 minuutjes gelukkig. Maar de eilanden zijn ook heel mooi. Sjalom. Martin
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARTIN695
|
|
Geplaatst: zaterdag 29 oktober 2011, 22:02
|
|
|
|
| MOMO697 schreef: | Kennis van goed en kwaad is ondergeschikt aan het luisteren naar en gehoorzamen van de Heilige Geest.
Wat is jouw gedachte hierover? |
Hallo Momo
Ik kan me hier in wel vinden want de kennis van goed en kwaad weten we volgens mij allemaal alleen vergeten we wel eens dat we moeten luisteren want daar gaat het ook om volgens mij. Sjalom. Martin
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GERRIT084
|
|
Geplaatst: zaterdag 29 oktober 2011, 22:02
|
|
|
|
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: zaterdag 29 oktober 2011, 22:03
|
|
|
|
| VISSER278 schreef: | Doktersassistentes, ziekenhuismedewerkers, tandartsassistentes....alemaal aanwezig op CM. Hartstikke makkelijk toch? 's avonds of in het weekend een probleempje , kwaaltje , griepje of oorpijn ? Even een mailtje of chat naar één van hen en probleem wordt opgelost . Scheelt weer een telefoontje of ritje naar de huisartsenpost.
Toch Jos? |
Moet je er wel goed naar luisteren he Visser.............
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: zaterdag 29 oktober 2011, 22:09
|
|
|
|
| PIETER649 schreef: | Wat ik me weleens afvraag...
Heel veul vrouwen hier op cm werken in de gezondheidszorg. De gezondheidszorg staat bekend om de onregelmatige werktijden. Is door het beroep van deze vrouwen hun huwelijk foutgelopen omdat er te weinig quality-tijd was voor elkaar?? |
Dat had er helemaal niets mee te maken, kan dan ook alleen voor mijzelf spreken...... Maar wat denk je van die mannen met eigen bedrijven die dag en nacht moeten werken? Of mijn zoon, die werkt in de scheepvaart en is ook veel van huis (zit nu een paar weken op Aruba....) en krijgt een tweeling...... Volgens kan dat ook een aardige aanslag op je relatie geven. Ik denk dat er sowieso veel beroepen zijn die weinig quality time geven......
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARTIN695
|
|
Geplaatst: zaterdag 29 oktober 2011, 22:11
|
|
|
|
| ANNETTE792 schreef: | Tsja, ach...je mag een gegeven paard niet in de bek kijken he  |
Hallo Annette Is het geen mond want ik raak de draat een beetje kwijt want je hebt een koptelefoon en een paarden hoofdstel . Sjalom. Martin
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARTIN695
|
|
Geplaatst: zaterdag 29 oktober 2011, 22:16
|
|
|
|
| VISSER278 schreef: | Gelukkig zijn niet alle dominees hetzelfde.
Visser die er wel van geniet als de dominee met de catechesanten naar de ijsbaan gaat schaatsen. |
Hallo Visser
en wij vroeger maar alle zondagen uit ons hoofd leren en hun gaan lekker op de baan is eigelijk niet eerlijk want ik kan zondag 1 wel uit mn hoofd. Sjalom. Martin
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: zaterdag 29 oktober 2011, 22:20
|
|
|
|
| MARTIN695 schreef: | Hallo Visser
en wij vroeger maar alle zondagen uit ons hoofd leren en hun gaan lekker op de baan is eigelijk niet eerlijk want ik kan zondag 1 wel uit mn hoofd. Sjalom. Martin |
Hoe zit het met je haar op je hoofd?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARTIN695
|
|
Geplaatst: zaterdag 29 oktober 2011, 22:26
|
|
|
|
Hallo Chat Niemand wordt perfect geschapen,quote Dit plaatste je en ik kan het hier niet mee eens zijn want ik geloof dat GOD alleen perfecte mensen heeft geschapen alleen maken we er zelf een puinbak van. Sjalom. Martin
Laatst aangepast door
|
MARTIN695
|
op zaterdag 29 oktober 2011, 22:27
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARTIN695
|
|
Geplaatst: zaterdag 29 oktober 2011, 22:30
|
|
|
|
| MARYAN401 schreef: | Hoezo het slechtste moment Een fijne tijd in Israël. Ben maar een klein beetje jaloers hoor, Martin.
Geniet ervan! |
Hallo Maryan Dat ga ik zeker weer doen maar niet jaloers worden hoor want ik ben wel weer blij dat ik er weer heen kan gaan
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MOMO697
|
|
Geplaatst: zaterdag 29 oktober 2011, 22:32
|
|
|
|
t verbaasd me eigenlijk niks dat niemand reageerde op mijn laatste posting hier
wat moet je ook met die informatie, dat is namelijk persoonlijke relatie
kunnen beter veroordelen met de bijbel in de hand
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARTIN695
|
|
Geplaatst: zaterdag 29 oktober 2011, 22:32
|
|
|
|
| COOTJE711 schreef: | klopt per dag maar dan pin je de volgende dag toch weer???  |
Hallo Cootje Ja dat kan wel maar niet ieder pinautomaat herkent mn pas hahaha maar het zou wel kunnen maar meestal krijg je niet meer dan 100 euro uit de automaat en dat is wel eens vervelend haha. Sjalom. Martin
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARYAN401
|
|
Geplaatst: zaterdag 29 oktober 2011, 22:38
|
|
|
|
| MARTIN695 schreef: | Hallo Maryan Dat ga ik zeker weer doen maar niet jaloers worden hoor want ik ben wel weer blij dat ik er weer heen kan gaan  |
Ik gun het je van harte, Martin! Als ik met pensioen ben, dan.......
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: zaterdag 29 oktober 2011, 22:56
|
|
|
|
| MOMO697 schreef: | De vraag van Momo was ....
Niet dat het er veel toe doet hoor maar die vraag kwam niet van mij. Bovendien mag van mij een homo gedoopt worden, praktiserend of niet doet er voor mij niet toe.
By the way Mijn broer is homo, en af en toe praktiserend, niet eens in een vaste relatie. Hij heeft een dochter, is donor geweest voor een bevriend lesbisch stel Hij speelt een hele actieve rol in haar leven En ik hou megaveel van mijn broer.
Maar door de houding van de kerk tov homo's heeft hij een aantal jaren het contact met mij verbroken omdat ik persoonlijk een keuze heb gemaakt in het geloof. Dankzij God is dat allemaal weer goed gekomen. |
ehmmm.......ik kan je vraag niet terugvinden momo; dus als ik er op zou willen reageren, zou ik eerst duidelijk moeten hebben met welke vraag je nu precies worstelt?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: zaterdag 29 oktober 2011, 22:57
|
|
|
|
| MOMO697 schreef: | De vraag van Momo was ....
Niet dat het er veel toe doet hoor maar die vraag kwam niet van mij. Bovendien mag van mij een homo gedoopt worden, praktiserend of niet doet er voor mij niet toe.
By the way Mijn broer is homo, en af en toe praktiserend, niet eens in een vaste relatie. Hij heeft een dochter, is donor geweest voor een bevriend lesbisch stel Hij speelt een hele actieve rol in haar leven En ik hou megaveel van mijn broer.
Maar door de houding van de kerk tov homo's heeft hij een aantal jaren het contact met mij verbroken omdat ik persoonlijk een keuze heb gemaakt in het geloof. Dankzij God is dat allemaal weer goed gekomen. |
ehmmm.......ik kan je vraag niet terugvinden momo; dus als ik er op zou willen reageren, zou ik eerst duidelijk moeten hebben met welke vraag je nu precies worstelt?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PIETER649
|
|
Geplaatst: zaterdag 29 oktober 2011, 22:59
|
|
|
|
| WILLEMIJN232 schreef: | Dat had er helemaal niets mee te maken, kan dan ook alleen voor mijzelf spreken...... Maar wat denk je van die mannen met eigen bedrijven die dag en nacht moeten werken? Of mijn zoon, die werkt in de scheepvaart en is ook veel van huis (zit nu een paar weken op Aruba....) en krijgt een tweeling...... Volgens kan dat ook een aardige aanslag op je relatie geven. Ik denk dat er sowieso veel beroepen zijn die weinig quality time geven...... |
ja dat ken wel zo zijn W-tje, maar mijn bedoeling is om die gescheiden verpleegstertjes hier op cm ff op de kast te jagen, jij snap?
en daarbij is mijn huwelijk juist zo goed omdat ik zo veel mogelijk op de fabriek zit
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: zaterdag 29 oktober 2011, 23:03
|
|
|
|
| PIETER649 schreef: | ja dat ken wel zo zijn W-tje, maar mijn bedoeling is om die gescheiden verpleegstertjes hier op cm ff op de kast te jagen, jij snap?
en daarbij is mijn huwelijk juist zo goed omdat ik zo veel mogelijk op de fabriek zit  |
Pas maar op dat je werk niet je hobby wordt , want ook dát kan een reden zijn.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: zaterdag 29 oktober 2011, 23:03
|
|
|
|
| PIETER649 schreef: | ja dat ken wel zo zijn W-tje, maar mijn bedoeling is om die gescheiden verpleegstertjes hier op cm ff op de kast te jagen, jij snap?
en daarbij is mijn huwelijk juist zo goed omdat ik zo veel mogelijk op de fabriek zit  |
dat lukt je al aardig met de term "verpleegstertjes".........brrrr
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PIETER649
|
|
Geplaatst: zaterdag 29 oktober 2011, 23:04
|
|
|
|
| MARYAN401 schreef: | Ik gun het je van harte, Martin! Als ik met pensioen ben, dan.......  |
.... heeft KeesJan de Jager de inhoud van jouw pensioenpot allang aan Griekenland cadeau gedaan
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: zaterdag 29 oktober 2011, 23:05
|
|
|
|
| WILLEMIJN232 schreef: | Moet je er wel goed naar luisteren he Visser.............  |
Heb ik gedaan W-tje. Vraag maar aan Jose, die is ook assistente.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PIETER649
|
|
Geplaatst: zaterdag 29 oktober 2011, 23:06
|
|
|
|
| WILLEMIJN232 schreef: | dat lukt je al aardig met de term "verpleegstertjes".........brrrr  |
en dan heb jij mn tweestrijd niet gezien vlak voor ik het woordje "zustertjes" toch maar verving door "verpleegstertjes"
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARYAN401
|
|
Geplaatst: zaterdag 29 oktober 2011, 23:06
|
|
|
|
| PIETER649 schreef: | .... heeft KeesJan de Jager de inhoud van jouw pensioenpot allang aan Griekenland cadeau gedaan  |
Niet zeggen, Pieter..... Ik zit bij het ABP, die passen toch wel op mijn centjes
|
|
| Naar boven |
|
|