| Auteur |
Bericht |
|
YELNIN491
|
|
Geplaatst: zondag 6 november 2011, 17:41
|
|
|
|
| MARY052 schreef: | Het duurde bij mij ook heeeeeeeeeeeeeeeeel erg lang voordat ik eindelijk succes had om in te loggen. Wie heeft een idee hoe dat komt??
Mary |
storing maybe, maar wel heel irritant, wordt je chaggie van
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
YELNIN491
|
|
Geplaatst: zondag 6 november 2011, 17:43
|
|
|
|
| SHANITA130 schreef: | Ik ben geen kwaadspreker, maar ik val onder de Waarheidssprekers.
Ik ga, een andere keer, in mijn eigen woorden, zonder teksten van anderen, mijn ervaringen met groepen beschrijven.
Om een duidelijkere kijk op zaken te realiseren.
Ik ga niet schijnheilig schrijven wat iemand graag wil horen.
Je hoeft het niet te lezen.
En Mariska, ik snap je niet, grote foto's van sloten, terwijl je zelf bent begonnen: Grote lappen tekst over de vrije groepen. In forum 'Bijbel en bijbelstudie'. En een paar in 'Christelijk leven'.
En als ik, als ervaringsdeskundige dat doe, kies je de kant van de meerderheid.
Ik heb trouwens nog mails van jou met persoonlijke info over een bepaald iemand hier....Weet diegene dat wel, dat je die dingen over hem aan mij schreef?
En jou mails naar mij, negatief, over de charismatische beweging, als je weer iets had gepost erover, voor mijn bijval op het forum. |
nou en........................................... wou je dat hier kenbaar maken of zo?? Doe ff normaal, riekt naar chantage !!!!!!!!!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
YELNIN491
|
|
Geplaatst: zondag 6 november 2011, 17:46
|
|
|
|
kreeg bami van mijn lieve mamsa
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GERRIT084
|
|
Geplaatst: zondag 6 november 2011, 17:47
|
|
|
|
| HERMAN388 schreef: | 15 uur zonder CM, wat een stilte Zeker storing? |
Nee hoor, ze hadden een ban
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
YELNIN491
|
|
Geplaatst: zondag 6 november 2011, 17:49
|
|
|
|
mijn slapeloosheid was gedesoriënteerd vanacht
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
YELNIN491
|
|
Geplaatst: zondag 6 november 2011, 17:50
|
|
|
|
| GERRIT084 schreef: | Nee hoor, ze hadden een ban  |
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GERRIT084
|
|
Geplaatst: zondag 6 november 2011, 17:50
|
|
|
|
| YELNIN491 schreef: | | nou en........................................... wou je dat hier kenbaar maken of zo?? Doe ff normaal, riekt naar chantage !!!!!!!!! |
Huh reageren was toch zonde, van de pareltjes
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
YELNIN491
|
|
Geplaatst: zondag 6 november 2011, 17:55
|
|
|
|
| GERRIT084 schreef: | Huh reageren was toch zonde, van de pareltjes  |
klopt, helemaal gelijk, maar dit is zo laf en min om iemand zo te pakken, vandaar!! Dan maar een pareltje minder.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: zondag 6 november 2011, 18:00
|
|
|
|
| SHANITA130 schreef: | Ik ben geen kwaadspreker, maar ik val onder de Waarheidssprekers.
Ik ga, een andere keer, in mijn eigen woorden, zonder teksten van anderen, mijn ervaringen met groepen beschrijven.
Om een duidelijkere kijk op zaken te realiseren.
Ik ga niet schijnheilig schrijven wat iemand graag wil horen.
Je hoeft het niet te lezen.
En Mariska, ik snap je niet, grote foto's van sloten, terwijl je zelf bent begonnen: Grote lappen tekst over de vrije groepen. In forum 'Bijbel en bijbelstudie'. En een paar in 'Christelijk leven'.
En als ik, als ervaringsdeskundige dat doe, kies je de kant van de meerderheid.
Ik heb trouwens nog mails van jou met persoonlijke info over een bepaald iemand hier....Weet diegene dat wel, dat je die dingen over hem aan mij schreef?
En jou mails naar mij, negatief, over de charismatische beweging, als je weer iets had gepost erover, voor mijn bijval op het forum. |
Ik bedoel met die sloten.. slotje op dit topic. Ik zal je het nog 1x uitleggen. Ik ben het zat om steeds maar weer dingen te lezen over wat niet goed is binnen de charimatische beweging. Het WAS goed om bepaalde dingen aan het licht te zetten. Jij draaft maar door.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: zondag 6 november 2011, 18:02
|
|
|
|
Hier nog zo eentje...hoezo verslaafd
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
YELNIN491
|
|
Geplaatst: zondag 6 november 2011, 18:05
|
|
|
|
Geluk: niet doen waar je plezier in hebt, maar plezier hebben in wat je doet.
James M. Barrie
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GERRIT084
|
|
Geplaatst: zondag 6 november 2011, 18:06
|
|
|
|
| YELNIN491 schreef: | | klopt, helemaal gelijk, maar dit is zo laf en min om iemand zo te pakken, vandaar!! Dan maar een pareltje minder. |
Niemand te benoemen, en/of te beschuldigen, maar ik denk toch wel dat de meesten hier debet aan zijn. We wijzen allemaal wel eens met dat vingertje, en er zijn over en weer, wel eens dingen gezet op forum. Wat ik (algemeen) niet leuk, kwetsend of beledigend ervaarden, ik (alleen) vind de kop van dit topic niet goed, maar van die slotjes vind ik ook niet goed, maar ja, wie ben ik (zet ook wel eens iets verkeerd.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
YELNIN491
|
|
Geplaatst: zondag 6 november 2011, 18:11
|
|
|
|
| GERRIT084 schreef: | Niemand te benoemen, en/of te beschuldigen, maar ik denk toch wel dat de meesten hier debet aan zijn. We wijzen allemaal wel eens met dat vingertje, en er zijn over en weer, wel eens dingen gezet op forum. Wat ik (algemeen) niet leuk, kwetsend of beledigend ervaarden, ik (alleen) vind de kop van dit topic niet goed, maar van die slotjes vind ik ook niet goed, maar ja, wie ben ik (zet ook wel eens iets verkeerd. |
ligt eraan hoe je het neerzet en off course we zetten allemaal wel eens iets neer wat we niet hadden moeten neerzetten, maar vind dit toch anders.
Maar nu up naar zwijgtopic
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
BILLY701
|
|
Geplaatst: zondag 6 november 2011, 18:13
|
|
|
|
| YELNIN491 schreef: | tja.................................... geen idee!! Jij  |
Misschien de gezelligheid ?????
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HERMAN388
|
|
Geplaatst: zondag 6 november 2011, 18:15
|
|
|
|
| YELNIN491 schreef: | kreeg bami van mijn lieve mamsa  |
Geen zin om eten te koken
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
YELNIN491
|
|
Geplaatst: zondag 6 november 2011, 18:18
|
|
|
|
| BILLY701 schreef: | Misschien de gezelligheid ?????  |
maar dat haperde toch niet , dat liep gesmeerd voor mijn gevoel Bouwen we volgende keer een boomhut met z'n allen, blijven we in de zalige bossen bivakeren
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
YELNIN491
|
|
Geplaatst: zondag 6 november 2011, 18:18
|
|
|
|
| HERMAN388 schreef: | Geen zin om eten te koken  |
nee was rustdag
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GERRIT084
|
|
Geplaatst: zondag 6 november 2011, 18:29
|
|
|
|
Of wij zijn allemaal een paar uur geband geweest om......reden dan ook
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
YELNIN491
|
|
Geplaatst: zondag 6 november 2011, 18:41
|
|
|
|
| GERRIT084 schreef: | Of wij zijn allemaal een paar uur geband geweest om......reden dan ook  |
tjonge heel CM zegt dat iets over.....................................
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
YELNIN491
|
|
Geplaatst: zondag 6 november 2011, 18:43
|
|
|
|
wel verlengen, niet verlengen
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GERRIT084
|
|
Geplaatst: zondag 6 november 2011, 19:15
|
|
|
|
| YELNIN491 schreef: | wel verlengen, niet verlengen  |
Hoeveel centimeter verleng je dan
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
BILLY701
|
|
Geplaatst: zondag 6 november 2011, 19:16
|
|
|
|
| YELNIN491 schreef: | maar dat haperde toch niet , dat liep gesmeerd voor mijn gevoel Bouwen we volgende keer een boomhut met z'n allen, blijven we in de zalige bossen bivakeren  |
Het richtingsgevoel haperde door de gezelligheid. Geen gek idee een boomhut, mooi rustpunt in de wandeling.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PIETER649
|
|
Geplaatst: zondag 6 november 2011, 19:25
|
|
|
|
| ERIKA129 schreef: | Nee dan moet je gelijk een halfjaar verlengen  |
nou en? ten eerste is dat per dag goeiekoper en ten tweede ben jij zo´n cm-junk dat je over n half jaar hier toch nog gewoon zit
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GERRIT084
|
|
Geplaatst: zondag 6 november 2011, 19:26
|
|
|
|
| YELNIN491 schreef: | tjonge heel CM zegt dat iets over.....................................  |
Ben je ... meer over ........ .. ........
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HARALD940
|
|
Geplaatst: zondag 6 november 2011, 19:53
|
|
|
|
| CHATULIEM619 schreef: | | We weten allemaal wel wat er met de besprenkeling bedoeld wordt. De vraag is echter, is dat de doop, die God in de bijbel voorschrijft? En dan kom je tot de conclusie, dat de doop van de bijbel een doop ter bekering is...en in voorgaande bijdrages heb ik duidelijk gemaakt, dat de besprenkeling niet voldoet. Niet op basis van de argumenten die gepleegd worden. Ieder kind wordt opgenomen in Gods volk. God rekent de schuld van de ouders niet toe aan de kinderen. Ook het argument van behoudenis gaat niet op. Er blijft gewoon over, dat de ouders de baby voorstellen aan d,e gemeente en beloven dat ze hem in de vreze van de Here zullen opvoeden. Op zichzelf een mooie gebeurtenis maar verder ook niet. |
Jij vind dat besprenkeling/kinderdoop bijbels niet kan? Dat het alleen maar een mooie gebeurtenis is? Is dat dan ook zo? Ik zie dat anders in de bijbel, mag dat van jou?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HARALD940
|
|
Geplaatst: zondag 6 november 2011, 19:56
|
|
|
|
|
Mijn mooiste moment vandaag, er is een foto gemaakt in de kerk van onze gemeente om te geven aan een zustergemeente in Engeland voor hun 30 jarig bestaan als gemeente dit jaar.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PIETER649
|
|
Geplaatst: zondag 6 november 2011, 19:59
|
|
|
|
| HARALD940 schreef: | | Jij vind dat besprenkeling/kinderdoop bijbels niet kan? Dat het alleen maar een mooie gebeurtenis is? Is dat dan ook zo? Ik zie dat anders in de bijbel, mag dat van jou? |
reken er maar niet op dat dat mag van chatje
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
BILLY701
|
|
Geplaatst: zondag 6 november 2011, 20:14
|
|
|
|
Ik zeg niks
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HARALD940
|
|
Geplaatst: zondag 6 november 2011, 20:24
|
|
|
|
| PIETER649 schreef: | reken er maar niet op dat dat mag van chatje  |
Reken er maar op dat chatje dan toch pech heeft
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARYAN401
|
|
Geplaatst: zondag 6 november 2011, 20:32
|
|
|
|
‘k Heb vele mooie momenten gehad vandaag, wat begon met een bemoedigend chat-gesprek in de nacht. Nadeel; de wekker leek zo vroeg te gaan vanmorgen.
Vanmorgen had ik een mooie dienst met een preek, die voor mij geschreven leek. Een boeiend thema, waar niet vaak over gepreekt wordt. Het ging over het brandoffer ( Lev. 1), dat een beeld is van onze totale overgave aan God als een offer. Het gaat in de 1ste plaats om de eer van God, niet om je eigen eer (ego, wil, verlangens, enz.). Ik voelde dat God tot mij sprak, echt een eye-opener dus. Wie tijd/zin/energie heeft, de volgende link geeft de grote lijn weer. http://www.cip.nl/nieuwsbericht_detail.asp?id=16639
Na kerktijd ben ik gezellig op bezoek geweest bij leuke mensen, daar ook gegeten en nog een wandeling gemaakt. Bij thuiskomst lag er een cadeautje, van de buren, in de brievenbus. Ook ontdekte ik dat ik CM niet op kon, dat is pas een rustdag. In tegenstelling tot sommige anderen vond ik het heerlijk!
En morgen mag ik weer werken. Nee hoor, is ook voorrecht.
Laatst aangepast door
|
MARYAN401
|
op zondag 6 november 2011, 21:05
|
|
| Naar boven |
|
|