| Auteur |
Bericht |
|
YELNIN491
|
|
Geplaatst: dinsdag 8 november 2011, 13:22
|
|
|
|
| BILLY701 schreef: | | MOE ??? is dat ??? |
iets wat waarschijnlijk niet in jouw woordenboek voorkomt
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CHATULIEM619
|
|
|
|
|
|
| WILLEMIJN232 schreef: | Jouw denkfout-met alle respect overigens- is volgens mij dat jij kinderen hetzelfde ziet als ongelovige volwassenen....In de Bijbel is daar een heel verschil tussen....Daar gaat het over mensen en hun huizen en de daarbij behorende kinderen worden als heilig gezien als ze gelovige ouders hebben.....Daarom is er mijn inziens niets mis mee met de kinderdoop.... Het is natuurlijk een ander verhaal als je volwassen bent en tot geloof komt, dan is het een persoonlijke keuze en een persoonlijke daad...... | Je hebt geen besprenkeling nodig als kind, God veroordeelt geen kinderen.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
|
|
|
|
Ik kan met vreugde zeggen dat het samen zingen bij ons nog wel een grote rol heeft. Normaal gesproken met het orgel, maar ook wel met een combo. Maar wat voor instrumenten er ook gebruikt worden...de nadruk ligt altijd op het samen zingen!
Ik zing zelf heel erg graag en ik ben dan ook blij lid te mogen zijn van een gemeente waar bijna iedereen erg graag zingt en muziek maakt!
Laatst aangepast door
|
JOSINA022
|
op dinsdag 8 november 2011, 13:24
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MISSVIS094
|
|
Geplaatst: dinsdag 8 november 2011, 13:29
|
|
|
|
Hervormingsdag wordt bij ons gevierd in de grote kerk en dan zitten er 3 verschillende kerkverbanden bijelkaar in 1 kerk. Ik vind het bijzonder dat het dan wél kan en de rest van het jaar niet. Zitten ze allemaal in aparte kerken vanwege kleine onderlinge verschillen. Jammer. "Ik ben van Paulus, en ik van Apollos; en ik van Cefas; en ik van Christus. Is Christus gedeeld?"
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MOMO697
|
|
Geplaatst: dinsdag 8 november 2011, 13:34
|
|
|
|
Vrijdag 9 december: 20.00 uur Wegwijzer Meerstraat 36 7815 XH Emmen
Gerald Troost en de Moorvalley Vocal Band zullen 6 Kerst -familie- concerten verzorgen met als thema ‘Stal van mijn hart’. Gerald Troost zal ondermeer zijn prachtige duet ‘Stal van mijn hart’ vertolken, terwijl de Moorvalley Vocal Band meerstemmige kerst gospelsongs zullen brengen in dezelfde stijl als de bekende Gaither Vocalband.
Kosten (exclusief € 2,- reserveringskosten): Kaarten kosten voor volwassenen € 12,50
http://www.events4christ.nl/?id=382
Laatst aangepast door
|
MOMO697
|
op woensdag 9 november 2011, 12:54
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MOMO697
|
|
Geplaatst: dinsdag 8 november 2011, 13:35
|
|
|
|
|
Wie heeft zin om mee te gaan?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: dinsdag 8 november 2011, 13:44
|
|
|
|
VISSER278 schreef: hallo allemaal; zaterdag 19 november hopen we met elkaar naar strand scheveningen te gaan.
we willlen om half 3 verzamelen bij de inrit van parkeerplaats zwarte pad; het parkeren is hier gratis.
hieronder volgt de link naar een plattegrond en het adres van de parkeerplaats, voor je tom-tom; http://www.youropi.com/nl/scheveningen/locations/parkeerterrein-zwarte-pad-680/plattegrond Zwarte Pad 2586 HZ Scheveningen
vanaf half drie drinken we op de parkeerplaats koffie uit eigen thermoskan, om dan rond een uur of drie naar het strand te gaan lopen.
aangezien we bij het vorige strand-uitje (vervelend genoeg) mensen mis zijn gelopen, wil ik je vragen het startpunt goed in je op te nemen, en eventueel even uit te printen. kun je ons niet vinden, dan kun je contact opnemen met VISSER via zijn mobiel
aan het strand zien we wel hoe het loopt; misschien gaan er mensen een wandeling maken, gaan er een aantal de boulevard op, en een aantal zandkastelen bouwen................we kijken wel; ik stel voor dat ieder doet waar hij/zij zin in heeft, net als we op de picknicks doen...............just feel free........ tegen etenstijd willen we met degenen die nog geen zin hebben naar huis te gaan, eten bij binky beer Strandweg 11F 2586 JK Scheveningen
hieronder de link van het restaurant; http://www.beren.nl/contact/locatie/13/Scheveningen
omdat het in het verleden is voorgekomen dat kosten achteraf zouden worden gedeeld, maar een aantal mensen "geen geld bij zich had" stel ik voor dat iedereen een persoonlijke rekening krijgt. dit geeft gelijk ook mensen met een wat minder goed gevulde beurs de kans om low-budget te eten, en lijkt me het duidelijkst voor iedereen.
mocht je vragen hebben dan kun je terecht bij VISSER278, die zo vriendelijk is de organisatie van dit uitje op zich te nemen. als je op onderstaande link klikt, kom je automatisch op zijn profiel uit; http://www.christianmatch.nl/profiel.php?profielID=41757
ik hoop op veel gezelligheid;
Hannah 810, 38 jaar , regio 073 met pleegdochter van 5 jaar Tink 100, 43 jaar, regio 072 Maria 576, 46 jaar, regio 038 Josina 022, 41 jaar, regio 030 Jacolien 247, 36 jaar, regio 030 Tralala 747, 27 jaar, regio 020 met pleegdochter 5 jr ( o.v dat er meer 30ers meegaan) Shanita 130, 39 jaar, regio 078 Nathanya 830 , 34 jaar , regio 0251 Abigail 621, 33 jaar, regio 070 Yrma431, 45 jaar, regio030 Joëlle 246, 53 jaar, regio 015 (o.v.) Erika129 37 jaar regio 0318 (o.v.) Brigit826, 46 jaar regio 010
Visser 278, 44 jaar, regio 0113 Herman 388, 49 jaar, regio 078 Hanskamp 186, 39 jaar , regio 0521 Mario 216, 38 jaar, regio 0180 Marcowaal200, 40 jaar, regio 0184 Marsjg 370, 43 jaar, regio 0346 ( o.v.) Marcel 188, 45 jaar, regio 075 Jonasveve 733, 51 jaar, regio 070 Joost 764, 38 jaar, regio 035 ( o.v.) Leonard , 44 jaar, regio 0180 ( o.v.) Nes 158 , 53 jaar, regio 030 Wim 080, 40 jaar , regio 0187 Pimpernel 883, 44 jaar, regio 030 Kwispel 011, 66 jaar, regio 0172
WIE GAAN ER NOG MEER MEE.....19 NOV. .....STRAND SCHEVENINGEN.
Visser heitter sin in
Laatst aangepast door
|
HANNAH810
|
op dinsdag 8 november 2011, 13:46
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: dinsdag 8 november 2011, 13:54
|
|
|
|
| HANNAH810 schreef: | VISSER278 schreef: hallo allemaal; zaterdag 19 november hopen we met elkaar naar strand scheveningen te gaan.
we willlen om half 3 verzamelen bij de inrit van parkeerplaats zwarte pad; het parkeren is hier gratis.
hieronder volgt de link naar een plattegrond en het adres van de parkeerplaats, voor je tom-tom; http://www.youropi.com/nl/scheveningen/locations/parkeerterrein-zwarte-pad-680/plattegrond Zwarte Pad 2586 HZ Scheveningen
vanaf half drie drinken we op de parkeerplaats koffie uit eigen thermoskan, om dan rond een uur of drie naar het strand te gaan lopen.
aangezien we bij het vorige strand-uitje (vervelend genoeg) mensen mis zijn gelopen, wil ik je vragen het startpunt goed in je op te nemen, en eventueel even uit te printen. kun je ons niet vinden, dan kun je contact opnemen met VISSER via zijn mobiel
aan het strand zien we wel hoe het loopt; misschien gaan er mensen een wandeling maken, gaan er een aantal de boulevard op, en een aantal zandkastelen bouwen................we kijken wel; ik stel voor dat ieder doet waar hij/zij zin in heeft, net als we op de picknicks doen...............just feel free........ tegen etenstijd willen we met degenen die nog geen zin hebben naar huis te gaan, eten bij binky beer Strandweg 11F 2586 JK Scheveningen
hieronder de link van het restaurant; http://www.beren.nl/contact/locatie/13/Scheveningen
omdat het in het verleden is voorgekomen dat kosten achteraf zouden worden gedeeld, maar een aantal mensen "geen geld bij zich had" stel ik voor dat iedereen een persoonlijke rekening krijgt. dit geeft gelijk ook mensen met een wat minder goed gevulde beurs de kans om low-budget te eten, en lijkt me het duidelijkst voor iedereen.
mocht je vragen hebben dan kun je terecht bij VISSER278, die zo vriendelijk is de organisatie van dit uitje op zich te nemen. als je op onderstaande link klikt, kom je automatisch op zijn profiel uit; http://www.christianmatch.nl/profiel.php?profielID=41757
ik hoop op veel gezelligheid;
Hannah 810, 38 jaar , regio 073 met pleegdochter van 5 jaar Tink 100, 43 jaar, regio 072 Maria 576, 46 jaar, regio 038 Jacolien 247, 36 jaar, regio 030 Tralala 747, 27 jaar, regio 020 met pleegdochter 5 jr ( o.v dat er meer 30ers meegaan) Shanita 130, 39 jaar, regio 078 Nathanya 830 , 34 jaar , regio 0251 Abigail 621, 33 jaar, regio 070 Yrma431, 45 jaar, regio030 Joëlle 246, 53 jaar, regio 015 (o.v.) Erika129 37 jaar regio 0318 (o.v.) Brigit826, 46 jaar regio 010
Visser 278, 44 jaar, regio 0113 Herman 388, 49 jaar, regio 078 Hanskamp 186, 39 jaar , regio 0521 Mario 216, 38 jaar, regio 0180 Marcowaal200, 40 jaar, regio 0184 Marsjg 370, 43 jaar, regio 0346 ( o.v.) Marcel 188, 45 jaar, regio 075 Jonasveve 733, 51 jaar, regio 070 Joost 764, 38 jaar, regio 035 ( o.v.) Leonard , 44 jaar, regio 0180 ( o.v.) Nes 158 , 53 jaar, regio 030 Wim 080, 40 jaar , regio 0187 Pimpernel 883, 44 jaar, regio 030 Kwispel 011, 66 jaar, regio 0172
WIE GAAN ER NOG MEER MEE.....19 NOV. .....STRAND SCHEVENINGEN.
Visser heitter sin in  |
Ik hoor net dat een hele dierbare vriendin van mij haar verjaardag deze zaterdag viert ipv op zondag wat eerst de bedoeling was. Ik heb mij dus van de lijst gehaald.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MOMO697
|
|
Geplaatst: dinsdag 8 november 2011, 14:06
|
|
|
|
Vrijdag 20 januari 2012 20.00 uur - Wegwijzer - Meerstraat 36 - Emmen
Country Trail Band Buddy Greene komt met zijn Europese tour ok naar Nederland, en niet alleen. Samen met Jeff Taylor en de Country Trail Band zal hij in januari Nederland bezoeken.
Buddy brengt als geen ander een grote variatie aan muziekstijlen ten gehore op het podium, van Zuid Amerikaanse invloeden tot country, blue-grass, folk, gospel en traditionele blues. Naast de goede reputatie als zanger/tekstschrijver en gitarist heeft Buddy zich sterk ontwikkeld als een van Nahsvilles beste mondharmonicaspelers. Zijn live concerten bestaan uit hymns, jam sessies, church house revival en een reis langs zijn eigen muziekgeschiedenis.
http://www.events4christ.nl/?id=396
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CHATULIEM619
|
|
Geplaatst: dinsdag 8 november 2011, 14:10
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | | Het vetrouwen in 'liefjes' en nog andere zaken is helemaal weg. Gelukkig gaat die 'ene' niet gebukt onder datgene wat zo mooi en dierbaar was. Want dat wens ik dus echt niemand toe. Je hoort zeggen dat je zo bijzonder bent, dat ze zich zo nooit goed heeft gevoeld, dat ze open durfde te zijn, dat zij me als de ware zag...en nog zo van die dingen die me deden zweven. Nu is er stilte, je verliest niet alleen een liefje maar ook een vriendinnetje, een meid (waar ik niet boos op ben hoor) die zoveel in zich heeft...het is en blijft onbegrijpelijk. | Welkom in les affaires du coeur.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CHATULIEM619
|
|
Geplaatst: dinsdag 8 november 2011, 14:12
|
|
|
|
| JOSINA022 schreef: | Knijn moet maar gaan verhuizen naar Narnia  | Emmen kan ook nog wel beesten gebruiken...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CHATULIEM619
|
|
Geplaatst: dinsdag 8 november 2011, 14:14
|
|
|
|
| GERRIT084 schreef: | Tis net een vee markt, 1 boer die mag kiezen tussen meerdere vrouwen is dat niet vrouwonterend dan  | Nog even en ze staan op de Zuidlaardermarkt handje klappen..
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: dinsdag 8 november 2011, 14:25
|
|
|
|
| CHATULIEM619 schreef: | | Emmen kan ook nog wel beesten gebruiken... |
Aaaaaaaach, knijn achter slot en grendel
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: dinsdag 8 november 2011, 14:48
|
|
|
|
| CHATULIEM619 schreef: | | Je hebt geen besprenkeling nodig als kind, God veroordeelt geen kinderen. |
Het gaat erom dat je door de doop(besprenkeling) bij Gods verbond hoort.......Je hoort bij het gezin, dat geslacht......
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: dinsdag 8 november 2011, 14:54
|
|
|
|
| CHATULIEM619 schreef: | | Nog even en ze staan op de Zuidlaardermarkt handje klappen.. |
Volgens mij wordt het ook heel goed door de heren bekeken..... Ze weten er zoveel van..... En Gerrit, er doen ook boerinnen mee hoor.....Misschien zit er dit jaar wel iets voor jou bij.....Geef ik je op....
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: dinsdag 8 november 2011, 15:18
|
|
|
|
Dinsdag 8 november, Psalm 124: 1-5; Blijf het herhalen.
Ik houd van refreinen. Telkens als je denkt: nu hebben we het gehad, dan komt weer datzelfde liedje, het refrein. Dan is het nog alsof de zingende gemeente extra gemotiveerd wordt om nóg eens flink uit te halen. Krachtiger, luider en soms ook hoger van toon wordt dan herhaald wat al eerder de revue passeerde. Zo’n refrein bevat dan meestal ook de kern van de dingen en funcioneert als een onderstreping van het verhaal. Een echt refrein is het niet, het tweede vers van de psalm vandaag. Maar het lijkt er wel op. Als een refrein wordt het herhaald: als God niet voor ons was geweest, wij waren allang vergaan. Het is alsof de dichter van de psalm zeggen wil: Je kunt dat niet genoeg onderstrepen. Laat ik het nog maar een keer zeggen, en nog eens. Want voor je het weet vergeten we dat. Je gaat al gauw denken dat je het zelf gepresteerd hebt. Dat jouw troepen hebben afgerekend met de vijand. Dat jouw slimmigheid korte metten maakte met je tegenstander. Dat jouw… en ga zo maar door. Wij maken onszelf graag wijs dat wij tot heel wat in staat zijn. Oppervlakkig gezien is dat ook wel zo. En het is een beetje overdreven om zomaar, bij het minste of geringste, bij elke applaus, de vinger in de lucht te priemen of te roepen dat ‘alleen aan Hem’ alle eer toekomt. Maar zo is het wel. Nog geen woord kun je spreken of je ontvangt daartoe de kracht van de Eeuwige. Nog geen stap kun je zetten of je hebt het te danken aan de hulp van de Levende. Wij denken al te snel dat we tot heel wat in staat zijn. Grotere bescheidenheid zou een zegen zijn.
Laat Israël nu zeggen blij van geest: Indien de Heer niet bij ons was geweest, toen vijandschap rondom was opgestaan, indien de Heer niet bij ons was geweest, Hij, onze hulp, wij waren lang vergaan.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: dinsdag 8 november 2011, 15:22
|
|
|
|
| RENATE619 schreef: | | Heb ik ook wel eens gedacht na een mislukte date. Ze geven nog geen 'niet goed, geld terug' garantie.... |
Bij Lexa wel.........er schijnt ook nog een subsidie te zijn om ingeschreven te staan bij een datingsite. Dat is geloof ik ook bij Lexa.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: dinsdag 8 november 2011, 15:25
|
|
|
|
| MARYAN401 schreef: | Heb je mijn mail ontvangen?
Ik heb echt nergens last van, ik verstuur en ontvang mailtjes als vanouds.  |
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: dinsdag 8 november 2011, 15:31
|
|
|
|
|
Vanaf morgen is het Sinterklaas journaal weer op tv. Misschien leuk om weer over die goeie oude vriend te hebben.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: dinsdag 8 november 2011, 15:38
|
|
|
|
| WILLEMIJN232 schreef: | | Het gaat erom dat je door de doop(besprenkeling) bij Gods verbond hoort.......Je hoort bij het gezin, dat geslacht...... |
....en op basis van dat verbond leggen de ouders een belofte af...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: dinsdag 8 november 2011, 15:39
|
|
|
|
| MARIO216 schreef: | | Vanaf morgen is het Sinterklaas journaal weer op tv. Misschien leuk om weer over die goeie oude vriend te hebben. |
Het begint al aardig op kerst te lijken als ik zo enkele winkels bekijk... De intocht van die oude man vind ik altijd wel leuk om te kijken.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANNETTE792
|
|
Geplaatst: dinsdag 8 november 2011, 15:42
|
|
|
|
| MARIO216 schreef: | Bij Lexa wel.........er schijnt ook nog een subsidie te zijn om ingeschreven te staan bij een datingsite. Dat is geloof ik ook bij Lexa.  |
Maar dan krijg je de vraag: wat is nou eigenlijk een mislukte date?
Is een date mislukt als het geen gezellig persoon blijkt te zijn, als je na date 1 denkt: gezellige avond maar ik hoef niet zo nodig nog eens op stap met deze persoon, als er uit de date geen relatie voortkomt of als je niet dezelfde avond nog samen in bed beland? Ik vind het een vage reclame, die dategarantie.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARRY942
|
|
Geplaatst: dinsdag 8 november 2011, 15:52
|
|
|
|
| MARISKA601 schreef: | Het begint al aardig op kerst te lijken als ik zo enkele winkels bekijk... De intocht van die oude man vind ik altijd wel leuk om te kijken. |
hmmmmm die leeftijd heb ik geloof ik, gehad
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARRY942
|
|
Geplaatst: dinsdag 8 november 2011, 15:53
|
|
|
|
| MARIO216 schreef: |  |
Ik ontvang ook gewoon mails, vandaag twee hele originele
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
IESJE369
|
|
Geplaatst: dinsdag 8 november 2011, 15:54
|
|
|
|
| GERRIT084 schreef: | Tis net een vee markt, 1 boer die mag kiezen tussen meerdere vrouwen is dat niet vrouwonterend dan  |
Wat doen wij dan, hier op cm ?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOLAN931
|
|
Geplaatst: dinsdag 8 november 2011, 15:54
|
|
|
|
| MARIO216 schreef: | | Vanaf morgen is het Sinterklaas journaal weer op tv. Misschien leuk om weer over die goeie oude vriend te hebben. |
K vind et altijd mar een ouwe bedrieger
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CHATULIEM619
|
|
Geplaatst: dinsdag 8 november 2011, 15:59
|
|
|
|
|
En op basis waarvan wordt gesteld dat besprenkelde baby's wel bij het volk van God horen en onbesprenkelde niet? En hoever staat dit niet van de oorspronkelijke betekenis van de doop af?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CHATULIEM619
|
|
Geplaatst: dinsdag 8 november 2011, 16:00
|
|
|
|
| IESJE369 schreef: | Wat doen wij dan, hier op cm ? | We beginnen dan maar een biedronde voor jou: wie wil inzetten op Iesje???
|
|
| Naar boven |
|
|
|
|
|
|
|
|
 |