ChristianMatch

Forum

Mailbox op mobiel
Ga naar pagina Vorige 1 ... 3168 3169 3170 3171 3172 3173 3174 ... 6194 Volgende
ChristianMatch forum index » Van alles wat
Auteur Bericht
YELNIN491

BerichtGeplaatst: donderdag 17 november 2011, 10:12

TINK100 schreef:
ik heb werkelijk geen idee...ik moet internet op mijn mobiel hebben en dat doet het geeneens.....wie weet hoe dat kan?

Moet je dat niet aanvragen of zo Smiley die vol vragen zit Smiley die vol vragen zit Heb ook geen idee hoor, heb mobiel zonder internet, wel zo makkelijk Clown smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HERMAN388

BerichtGeplaatst: donderdag 17 november 2011, 10:14

Help, ik woon hier in spookeiland.
4 dagen lang achter elkaar zeer mistig Boze smiley
Naar boven

Auteur Bericht
YELNIN491

BerichtGeplaatst: donderdag 17 november 2011, 10:15

MOMO697 schreef:
en het vriest alweer flink hier in drenthe brrrrr

ja komt omdat het nacht was Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt , maar nu schijnt de zon, heerlijk als je achter het glas zit. Coole smiley met zonnebril
maar strakkies, zal wel fris wezen
Naar boven

Auteur Bericht
YELNIN491

BerichtGeplaatst: donderdag 17 november 2011, 10:16

ZEELAND736 schreef:
kHad een fruitdag....MOEST...(van mezelf)
Niet leuk, wel gezond...
kHeb ruzie met de weegschaal...

wie gaat het winnen Smiley die vol vragen zit Hoop jij!!
Sterkte!!!
Naar boven

Auteur Bericht
HERMAN388

BerichtGeplaatst: donderdag 17 november 2011, 10:17

TINK100 schreef:
ik heb mijn zomervakantie geboekt...in het engels.....pfffff...gaat goed vooruit, mijn engels...maar heb er reuze zin in.....

wanneer is zomer dan? Zuid Afrika is bijna zomer Clown smiley
Naar boven

Auteur Bericht
GERRIT084

BerichtGeplaatst: donderdag 17 november 2011, 10:17

YELNIN491 schreef:
Hoe oud is je kat, 18 jaar of zo Clown smiley

Bijna goed Lachende smiley die 18 dan, maar dan in maanden Clown smiley
Naar boven

Auteur Bericht
JOSINA022

BerichtGeplaatst: donderdag 17 november 2011, 10:19

Nou, de duidelijkheid is er gekomen!

Heb gistermiddag een zeer goed en verhelderend gesprek gehad waarin zowel de uroloog als de gynaecoloog hun excuses aangeboden hebben voor de gang van zaken in de afgelopen weken!

De gynaecoloog heeft zeer uitgebreid mijn buik bekeken en er is echt niets meer te vinden wat in mijn buik er niet hoort te zijn!
Daarnaast heeft ze mij de zekerheid gegeven dat ze mij echt niet zomaar "los" zullen laten.

Deze maand mag eindelijk de inwendige catheter eruit, gaat er nog een controle ct-scan komen en nog de nodige andere controles.

En wat vooral heel geweldig is: ik mag eindelijk gaan beginnen met heel voorzichtig en rustig revalideren. Ik heb hiervoor een verwijzing gekregen voor de revalidatiearts.

Al met al...zeer goed nieuws dus! Alle lof aan God!
Naar boven

Auteur Bericht
HERMAN388

BerichtGeplaatst: donderdag 17 november 2011, 10:19

MARISKA601 schreef:
Met daglicht zie ik heel veel.
Maar in het donker zie ik niks.

Dat word vanaaf zaklamp...

de maan schijnt je badkamer binnen Coole smiley met zonnebril
Naar boven

Auteur Bericht
CHATULIEM619

BerichtGeplaatst: donderdag 17 november 2011, 10:24

PIETER619 schreef:
men dwaalt af van het onderwerp door dit weer over de doop te laten gaan en daar is al een onderwerp over ergens bij het forum.

Erfzonde bestaat omdat God het heeft laten opschrijven in de Bijbel.
Als iemand zich verdiept heeft en er zijn "specialiteit" van heeft gemaaakt kan men er dus wel wat van leren.

Zoals ik al aangaf heeft Henk Noordhuis bij ons 2 diensten gehouden over paranormale en occulte zaken.
Zelf kwam er voor mij bekende zaken aan bod namelijk, mijn oudste zoon zag rotzooi, bijvoorbeeld dat er iemand in zijn kamer was of zoiets, als hij alleen op zijn kamer was en daarvan werd hijheel bangdtig. Als ik met hem in gebed ging voelde hij zich warm en veilig en kon wel gaan slapen.
Wat blijkt achteraf, in ieder gezin van schoonfamlieskant is er een kind dat van zoiets last had.

Henk zei, dat het kwam door zonde van iemand en data het kon doorgaan tot in het vierde geslacht (moet ook in de Bijbel staan).
Mochten kinderen last hebben van verkeerde invloeden, kan het doorbroken worden door het vrij te bidden.
Eerlijk gezegd ken ik de Noordhuis niet. Er is een verschil tussen erfelijkheid en erfzonde. Hetis idd opvallend dat bepaalde zonden erfelijk lijken te zijn. Daarbij denk ikaan alcoholisme en incest.
De term erfzonde is echter verkeerd. Je kunt wel bepaalde eigenschappen geërfd hebben, maar een zondige natuur is per definitie niet hetzelfde als zondigen. Een baby wordt geboren met een zondige natuur, maar dat wil niet zeggen dat hij gezondigd heeft.
De link naar de besprenkeling is heel logisch, want één van de redenen waarom mensen hun kinderen laten besprenkelen, is vanwege de erfzonde. Als je niet gelooft in erfzonde, zou je ook niet je kind hoeven te laten besprenkelen. Geloof je er wel in, dan ben je haast genoodzaakt dit wel te doen.
Wat nu precies de functie daarvan is, is mij nog niet echt duidelijk.

Laatst aangepast door
CHATULIEM619
op donderdag 17 november 2011, 10:25
Naar boven

Auteur Bericht
HERMAN388

BerichtGeplaatst: donderdag 17 november 2011, 10:24

JOSINA022 schreef:

Heb gistermiddag een zeer goed en verhelderend gesprek gehad waarin zowel de uroloog als de gynaecoloog hun excuses aangeboden hebben voor de gang van zaken in de afgelopen weken!

De gynaecoloog heeft zeer uitgebreid mijn buik bekeken en er is echt niets meer te vinden wat in mijn buik er niet hoort te zijn!
Daarnaast heeft ze mij de zekerheid gegeven dat ze mij echt niet zomaar "los" zullen laten.

Deze maand mag eindelijk de inwendige catheter eruit, gaat er nog een controle ct-scan komen en nog de nodige andere controles.

En wat vooral heel geweldig is: ik mag eindelijk gaan beginnen met heel voorzichtig en rustig revalideren. Ik heb hiervoor een verwijzing gekregen voor de revalidatiearts.

Dat is mooi zeg Josina.

Morgen ben ik aan de beurt voor controle en ik hoop voor de laatste keer.
Duim beweegt heel klein beetje en geen kracht, afwachten maar.
Naar boven

Auteur Bericht
GERRIT084

BerichtGeplaatst: donderdag 17 november 2011, 10:32

PIETER619 schreef:
men dwaalt af van het onderwerp door dit weer over de doop te laten gaan en daar is al een onderwerp over ergens bij het forum.

Erfzonde bestaat omdat God het heeft laten opschrijven in de Bijbel.
Als iemand zich verdiept heeft en er zijn "specialiteit" van heeft gemaaakt kan men er dus wel wat van leren.

Zoals ik al aangaf heeft Henk Noordhuis bij ons 2 diensten gehouden over paranormale en occulte zaken.
Zelf kwam er voor mij bekende zaken aan bod namelijk, mijn oudste zoon zag rotzooi, bijvoorbeeld dat er iemand in zijn kamer was of zoiets, als hij alleen op zijn kamer was en daarvan werd hijheel bangdtig. Als ik met hem in gebed ging voelde hij zich warm en veilig en kon wel gaan slapen.
Wat blijkt achteraf, in ieder gezin van schoonfamlieskant is er een kind dat van zoiets last had.

Henk zei, dat het kwam door zonde van iemand en data het kon doorgaan tot in het vierde geslacht (moet ook in de Bijbel staan).
Mochten kinderen last hebben van verkeerde invloeden, kan het doorbroken worden door het vrij te bidden.

Er staat heel veel in het O.T, en vooral ook dat je, je er niet bewust mee bezig moet houden. Maar niet altijd komt dat bewust, en dan is bidden de enige optie.
Volgens mij wordt het ook vaak onderdrukt met medicijnen, maar dan onderdruk je het, en komt het veelal terug.
Het komt ook voor bij ongelovigen, ik vraag me dan weer af wat die er tegen doen, bidden hoogwaarschijnlijk niet.
Naar boven

Auteur Bericht
JOLAN931

BerichtGeplaatst: donderdag 17 november 2011, 10:33

JOSINA022 schreef:

Fijn Josina! Het begin is er.
Naar boven

Auteur Bericht
CHATULIEM619

BerichtGeplaatst: donderdag 17 november 2011, 10:58

GERRIT084 schreef:
Er staat heel veel in het O.T, en vooral ook dat je, je er niet bewust mee bezig moet houden. Maar niet altijd komt dat bewust, en dan is bidden de enige optie.
Volgens mij wordt het ook vaak onderdrukt met medicijnen, maar dan onderdruk je het, en komt het veelal terug.
Het komt ook voor bij ongelovigen, ik vraag me dan weer af wat die er tegen doen, bidden hoogwaarschijnlijk niet.
Idd het staat allemaal in het Oude Testament. Daarom denk ik ook dat dit een zeer oudtestamentische benadering is.
Naar boven

Auteur Bericht
MARISKA601

BerichtGeplaatst: donderdag 17 november 2011, 11:14

Vanavond op het menu:

Aadappelpuree.
Rodekool.
Hachee.

Kwijlende smiley Kwijlende smiley Kwijlende smiley Kwijlende smiley Kwijlende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
MARRY942

BerichtGeplaatst: donderdag 17 november 2011, 11:15

JOSINA022 schreef:

Eindelijk eens goeie berichten Josina, wat fijn meid! En inderdaad: Glorie aan God he Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
MARRY942

BerichtGeplaatst: donderdag 17 november 2011, 11:17

ZEELAND736 schreef:
Niet leuk, wel gezond...

Nou, inderdaad Zeeland, rotdingen he...die weegschalen! ik haat ze! Boze smiley Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
MARRY942

BerichtGeplaatst: donderdag 17 november 2011, 11:18

HERMAN388 schreef:
wanneer is zomer dan? Zuid Afrika is bijna zomer Clown smiley

Das wel erg ver van me bed Her! Verlegen lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
YELNIN491

BerichtGeplaatst: donderdag 17 november 2011, 11:30

GERRIT084 schreef:
Bijna goed Lachende smiley die 18 dan, maar dan in maanden Clown smiley
en dan al zo'n lange lijdensweg, arme kat Huilende smiley, smiley in tranen
Naar boven

Auteur Bericht
JOLAN931

BerichtGeplaatst: donderdag 17 november 2011, 12:08

GERRIT084 schreef:

Behalve dat het wordt onderdrukt door medicatie, denk ik ook dat het juist vaak ook DOOR de medicatie komt.
Er zijn heel veel medicijnen te verkrijgen met waanideeen als bijwerking.
Naar boven

Auteur Bericht
GERRIT084

BerichtGeplaatst: donderdag 17 november 2011, 12:44

YELNIN491 schreef:
en dan al zo'n lange lijdensweg, arme kat Huilende smiley, smiley in tranen

Nou, ik vind het rotter voor zijn baasje Geschokte, onthutste smiley die lijd al veel langer Huilende smiley, smiley in tranen
Naar boven

Auteur Bericht
ERIKA129

BerichtGeplaatst: donderdag 17 november 2011, 12:47

GERRIT084 schreef:
Nou, ik vind het rotter voor zijn baasje Geschokte, onthutste smiley die lijd al veel langer Huilende smiley, smiley in tranen

ZIe ze lijken echt op elkaar Clown smiley
Lijden samen zijn beide oud Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
beide vrijgezel Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ERIKA129

BerichtGeplaatst: donderdag 17 november 2011, 12:52

MARYAN401 schreef:
In die fase zitten de meeste van mijn neefjes/nichtjes nog niet, maar die tijd komt vast nog. Knipoog smiley Lachende smiley

Ik heb er twee op msn Knipoog smiley nog vier te gaan maar voordat de jongste zover is oeps Clown smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ERIKA129

BerichtGeplaatst: donderdag 17 november 2011, 12:53

ZEELAND736 schreef:
Niet leuk, wel gezond...

knikker hem de deur uit Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Ach meid we delen die smart he Knipoog smiley
gedeelde smart is halve smart Clown smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ERIKA129

BerichtGeplaatst: donderdag 17 november 2011, 12:55

JOSINA022 schreef:

Super!!!!!! DE weg was lang maar je komt er doorheen Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
PIETER649

BerichtGeplaatst: donderdag 17 november 2011, 12:57

CROSSROAD317 schreef:
Er is nog een W volgens mij die je adres kent .... Coole smiley met zonnebril

Ow? en jij op cm iedereen maar wijs maken dat jullie alleen wandeldates hadden... Smiley die vol vragen zit

was zeker in de achtertuin dan Clown smiley

maarre... vertel es W?
Naar boven

Auteur Bericht
MARISKA601

De erwtensoep voor het weekend is ook inmiddels klaar....

dat word smikkelen in het weekend....

Kwijlende smiley Kwijlende smiley Kwijlende smiley Kwijlende smiley Kwijlende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ERIKA129

YELNIN491 schreef:
Dat je pas een maand later bij de tandarts terecht kunt voor een behandeling ivm een afgebroken kies Woedende smiley Woedende smiley
Zorg hier in Nederland Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley

Verkeerde tandarts!!
Hier kan je dezelfde dag terecht of de volgende dag Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ERIKA129

BerichtGeplaatst: donderdag 17 november 2011, 12:58

YELNIN491 schreef:
Hoef het niet te spelen dat ik pijn heb, want er zit een forse ontsteking in mijn kaak, maar zelf dat is geen reden om de afspraak te vervroegen, dus gewoon maar doorbijten, dagen gaan vanzelf voorbij Zieke smiley

Belachelijk en een slechte tandarts!!!!
Naar boven

Auteur Bericht
PIETER649

BerichtGeplaatst: donderdag 17 november 2011, 12:59

JOLAN931 schreef:
Toen ik krom liep van een hernia kreeg ik een heeele dikke bekeuring binnen, en toen ik bijkwam van de medicijnen kwam er bijna een verdubbeling overheen omdat ik niet betaald had.

Een briefje geschreven naar het CJIB, en nu werd de verhoging kwijt gescholden....YES!!

Das balen voor den overheid, die hadden die verhoging al aan griekenland beloofd Boze smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ERIKA129

BerichtGeplaatst: donderdag 17 november 2011, 12:59

MARISKA601 schreef:
De erwtensoep voor het weekend is ook inmiddels klaar....

dat word smikkelen in het weekend....

Zieke smiley
Lekker hutspot vandaag en dit keer gemaakt door mijn lieve moedertje Kussende smiley
Naar boven

ChristianMatch forum index » Van alles wat
Ga naar pagina Vorige 1 ... 3168 3169 3170 3171 3172 3173 3174 ... 6194 Volgende
Pagina 3171 van 6194