| Auteur |
Bericht |
|
PIETER649
|
|
Geplaatst: donderdag 17 november 2011, 19:49
|
|
|
|
| VISSER278 schreef: | Sjonge , wat ingewikkeld allemaal zeg. Eerst naar mij bellen/ mailen , dan naar Maryan mailen , terugmailen, agenda aanpassen. Nu weet ik het niet meer.
Hi, houdt het simpel.
Maryan , je leest nu toch dat we niet zonder je kunnen? Houdt het simpel en verleng je abo gewoon. |
jahaa... maar t zijn onzekere tijden he Visser... misschien heeft ze wel n woekerpolis, weet jij veel?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PIETER649
|
|
Geplaatst: donderdag 17 november 2011, 19:52
|
|
|
|
| JOLAN931 schreef: | Vreselijk...dochterlief liet zojuist de frietpan uit haar handen vallen. De hele keuken blank van het frituurvet. Zoonlief aan de andere kant van de kamer schrok blijkbaar want die laat direct zijn glas uit zijn handen kletteren.
PUINZOOI!!! |
sow dan!! 
jij blij dat je t huis net verkocht hebt, anders kon je die zooi nog schoonmaken ook, nou is het aan de nieuwe eigenaar
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOLAN931
|
|
Geplaatst: donderdag 17 november 2011, 19:53
|
|
|
|
| PIETER649 schreef: | sow dan!! 
jij blij dat je t huis net verkocht hebt, anders kon je die zooi nog schoonmaken ook, nou is het aan de nieuwe eigenaar  |
Haha, ja tuurlijk, we laten het nog een paar maanden liggen Nee, 'k ben net klaar maar het stinkt hier...pffft
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: donderdag 17 november 2011, 19:55
|
|
|
|
| PIETER649 schreef: | sow dan!! 
jij blij dat je t huis net verkocht hebt, anders kon je die zooi nog schoonmaken ook, nou is het aan de nieuwe eigenaar  |
't zijn onzekere tijden maar één ding weet ik bijna wel zeker..... ze zal vanavond geen kroketten meer bakken .
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: donderdag 17 november 2011, 19:58
|
|
|
|
| VISSER278 schreef: | Sjonge , wat ingewikkeld allemaal zeg. Eerst naar mij bellen/ mailen , dan naar Maryan mailen , terugmailen, agenda aanpassen. Nu weet ik het niet meer.
Hi, houdt het simpel.
Maryan , je leest nu toch dat we niet zonder je kunnen? Houdt het simpel en verleng je abo gewoon. |
Visser, doe jij dan een afscheidsgift? Je mag het gireren, je leest het....
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
COOTJE711
|
|
Geplaatst: donderdag 17 november 2011, 20:12
|
|
|
|
| MARISKA601 schreef: | Met daglicht zie ik heel veel. Maar in het donker zie ik niks.
Dat word vanaaf zaklamp... |
douchen bij kaarslicht....
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PIETER649
|
|
Geplaatst: donderdag 17 november 2011, 20:19
|
|
|
|
| WILLEMIJN232 schreef: | Visser, doe jij dan een afscheidsgift? Je mag het gireren, je leest het....  |
het is nog niet helemaal door Visser, vraag zolang het nog kan (!) als n speer een pgb-tje aan en hengel dat potje vakkundig leeg zodat jij centjes naar Maryan over kan maken.
Als je nou niet weet hoe je pgb-potjes leeghengeld...( zou me tegenvallen van een visser ) zet ff oproepje op prikbord of forum, dr is vast wel n deskundige op cm te vinden die getraint hengelaar is
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GERRIT084
|
|
Geplaatst: donderdag 17 november 2011, 20:22
|
|
|
|
| JOLAN931 schreef: | Hoe duidelijk kan het zijn:
1 Samuel 2 vers 7: De HEERE maakt arm en maakt rijk; Hij vernedert, ook verhoogt Hij.
Dus wat zeuren we? Die BMW is je van harte gegund hoor
Wacht maar...over een paar jaar koop ik ook een dikke bak
Enne, ook arm zijn is geen schande, al vraag ik me weleens af hoe een mens met een gezond lichaam arm kan blijven als men de financieen goed op orde houd. |
En zelfs dan kan het, en dat heet dan noodlot, ook als je de financieen goed op orde houd. Als de schade groter wordt, dan het bezit, zelfs verzekeren is niet altijd schadeloos stellen. Het is te makkelijk voor een arme, om over een rijke te oordelen, en anders om ook. Houd het altijd bij jezelf, dan heb je genoeg
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
YELNIN491
|
|
Geplaatst: donderdag 17 november 2011, 20:29
|
|
|
|
| VISSER278 schreef: | Visser spreekt uit ervaring.
En bij een ontsteking...... neem wel minimaal 170 euro mee. Want bij de weekendtandarts moet je contant betalen wat je zelf moet declareren bij het ziekenfonds. |
Oww heb ik al een keer gedaan,maar die prutser heeft er ook niets van gebakken, maar hoefde niet betalen, werd geregeld. Maar tandartsen zijn hier blijkbaar slecht
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: donderdag 17 november 2011, 20:35
|
|
|
|
Veel mensen maken de grote denkfout te denken dat geld gelukkig maakt.
Ik ben zelf best rijk geweest, zo'n 20 jaar geleden, door omstandigheden.
Maar ik was helemaal niet gelukkig. Dan is dat 'rijk' zijn nog schrijnender, want je hebt alles, kan alles kopen wat je wilt. En een mooi huis heb je, nieuwe auto. En niet gelukkig. alles heb je en heel ongelukkig.
Nu heb ik 'minder' geld dan toen. Maar nu ben ik erg gelukkig. ik heb bepaalde geestelijke dingen opgelost, daardoor.
Kijk, als je al gelukkig bént, en je hebt daarnaast wat geld, dan kan dat alleen toevoegen aan je gevoel van geluk. Dan kan je er ook van genieten.
En ómdat ik nu gelukkig ben, kan ik ook genieten van een tweede hands sportfiets, die ik op de kop heb getikt. En ben ik blij, als iemand anders een nieuwe wagen kan kopen ;) :)
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: donderdag 17 november 2011, 20:44
|
|
|
|
| JOLAN931 schreef: | Hoe duidelijk kan het zijn:
1 Samuel 2 vers 7: De HEERE maakt arm en maakt rijk; Hij vernedert, ook verhoogt Hij.
Dus wat zeuren we? Die BMW is je van harte gegund hoor
Wacht maar...over een paar jaar koop ik ook een dikke bak
Enne, ook arm zijn is geen schande, al vraag ik me weleens af hoe een mens met een gezond lichaam arm kan blijven als men de financieen goed op orde houd. |
Hoi Jolan!
Je hebt gelijk. Zelfs van een uitkering kan iemand behoorlijk sparen hoor, gewoon even verstandig zijn, en logisch denken. en op dingen letten.
Maar je hebt gewoon mensen die nu eenmaal helemaal niet met geld kunnen omgaan. Of ze nu heel erg rijk zijn, kijk maar naar sommigen popsterren. Of of ze nu minder geld hebben, zoals bijvoorbeeld een minimum uitkering. Dat is aan te leren, goed met geld omgaan, denk ik.
De reden daarvan kan zijn een verslaving aan het een of ander. Of gewoon, zodra iemand geld heeft, meteen dingen kopen die hij eigenlijk helemaal niet nodig heeft.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: donderdag 17 november 2011, 20:51
|
|
|
|
| GERRIT084 schreef: | En zelfs dan kan het, en dat heet dan noodlot, ook als je de financieen goed op orde houd. Als de schade groter wordt, dan het bezit, zelfs verzekeren is niet altijd schadeloos stellen. Het is te makkelijk voor een arme, om over een rijke te oordelen, en anders om ook. Houd het altijd bij jezelf, dan heb je genoeg  |
Hoi!
Ja, met het 'noodlot' is het natuurlijk anders, gewoon domme pech.
Maar ja, dan kan iemand, nadat het 'noodlot' enigzins is opgelost, wel weer verdergaan met financieen goed op orde houden.
Ik heb een zin van Herman van Veen onthouden: Het is nooit te laat om opnieuw te beginnen'.
En inderdaad, ben het helemaal met je eens, niet oordelen, maar bij jezelf blijven ;)
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: donderdag 17 november 2011, 20:56
|
|
|
|
| PIETER649 schreef: | het is nog niet helemaal door Visser, vraag zolang het nog kan (!) als n speer een pgb-tje aan en hengel dat potje vakkundig leeg zodat jij centjes naar Maryan over kan maken.
Als je nou niet weet hoe je pgb-potjes leeghengeld...( zou me tegenvallen van een visser ) zet ff oproepje op prikbord of forum, dr is vast wel n deskundige op cm te vinden die getraint hengelaar is  |
Als ik nou € 10,95 overmaak voor een maandabo , zou ze daar mee geholpen zijn?
Visser, die niet zo potjesachtig is
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
COOTJE711
|
|
Geplaatst: donderdag 17 november 2011, 21:01
|
|
|
|
| LAIKA882 schreef: | | mijn lichtje is uit platvis is weggezwommen !!!!!!! |
Schijnt vaker te gebeuren? hoeveel mensen zitten er inmiddels op de Noorderzon???
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: donderdag 17 november 2011, 21:02
|
|
|
|
ik hoorde net van een oud-lid/kennis, dat ze meegaat zaterdag; joelle, 52 jaar, regio delft hoopt er ook te zijn; super!!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: donderdag 17 november 2011, 21:03
|
|
|
|
| VISSER278 schreef: | Als ik nou € 10,95 overmaak voor een maandabo , zou ze daar mee geholpen zijn?
Visser, die niet zo potjesachtig is |
Doe dan een half jaar Visser, krijgt ze ook het single boek...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: donderdag 17 november 2011, 21:06
|
|
|
|
| JOLAN931 schreef: | Vreselijk...dochterlief liet zojuist de frietpan uit haar handen vallen. De hele keuken blank van het frituurvet. Zoonlief aan de andere kant van de kamer schrok blijkbaar want die laat direct zijn glas uit zijn handen kletteren.
PUINZOOI!!! |
D I T I S N I E T L E U K!!!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARYAN401
|
|
Geplaatst: donderdag 17 november 2011, 21:10
|
|
|
|
| VISSER278 schreef: | Als ik nou € 10,95 overmaak voor een maandabo , zou ze daar mee geholpen zijn?
Visser, die niet zo potjesachtig is |
Ach, dat vind ik wel lief.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
COOTJE711
|
|
Geplaatst: donderdag 17 november 2011, 21:11
|
|
|
|
| ANNETTE792 schreef: | Mijn zoontje zou me helpen in de keuken. Ik stond uien schoon te maken, goeie sterke dus de tranen liepen uit mn ogen. Mn zoontje vroeg wat ik deed, dus ik heb uitgelegd dat dat door de uien komt. O, dan moet je je ogen dichtdoen mam, dan kan het niet in je ogen prikken. Dat gaat niet, dat snij ik in mijn vingers.
Gelukkig had zoonlief de oplossing: mam, als jij nou je ogen dichtdoet, zeg ik het als je in je vingers snijdt! |
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
COOTJE711
|
|
Geplaatst: donderdag 17 november 2011, 21:12
|
|
|
|
| JOSINA022 schreef: | Dat, toen ik net thuis kwam, er een gigantische bos bloemen voor mijn deur lag  |
kijk.... Sint was er al vroeg!!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: donderdag 17 november 2011, 21:16
|
|
|
|
| ANNETTE792 schreef: | Mijn zoontje zou me helpen in de keuken. Ik stond uien schoon te maken, goeie sterke dus de tranen liepen uit mn ogen. Mn zoontje vroeg wat ik deed, dus ik heb uitgelegd dat dat door de uien komt. O, dan moet je je ogen dichtdoen mam, dan kan het niet in je ogen prikken. Dat gaat niet, dat snij ik in mijn vingers.
Gelukkig had zoonlief de oplossing: mam, als jij nou je ogen dichtdoet, zeg ik het als je in je vingers snijdt! |
Heerlijk he die kinderlogica !!!!!!!!!!!!
Hoe zou dat komen...ik heb dat nooit meer...(tranen dus) Vroeger wel...Zelfs de rode die veel sterker zijn laten mij niet meer huilen...Gek!!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: donderdag 17 november 2011, 21:19
|
|
|
|
Ik heb sterk overwogen om ook eens mee te gaan....(Samen kosten delen met Visser??)
Maar ik heb vrijdagavond ook iets wat heel laat wordt.. Ben bang dat ik dat niet ga trekken... En juist gisteren belde mijn broer...die wilde komen...die zie ik ook al zo weinig..Maar wie weet ...een andere keer
In ieder geval een fijne dag samen!!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VANDAM845
|
|
Geplaatst: donderdag 17 november 2011, 21:23
|
|
|
|
hallo,allemaal, de gebedsroom zit er weer op, volgende week,zijn we er weer,vanharte uitgenodigt, probeer er te zijn,om 8 uur. bloknote mee en pen. hier is het ook al mogelijk om hier een gebeds of dank pun, maar zelfs en graag zelfs een getuigenis. martha doet de leiding, de gebedspunten bij herman. gods rijke zegen. vandam. herman martha  van ons alle drie een dikke
Laatst aangepast door
|
VANDAM845
|
op donderdag 17 november 2011, 21:25
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
COOTJE711
|
|
Geplaatst: donderdag 17 november 2011, 21:27
|
|
|
|
Fijn Josina!!! Succes op de goede weg!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: donderdag 17 november 2011, 21:28
|
|
|
|
Donderdag 17 november, Psalm 131; Stil.
Een plaatje, deze psalm! Eerst wordt gezegd wat de dichter allemaal niet wil wezen. Met nadruk – zo lees je in het Hebreeuws – wordt die ontkenning eerst gemeld. Niet trots is mijn hart, niet hoogmoedig mijn blik, niet te groot is wat ik beoog. Het is alsof de dichter van de psalm daar z’n bekomst van heeft. Het is alsof hij een tijdlang hoogmoedig en hooghartig en hoogdravend door het leven ging, maar gaandeweg heeft ontdekt dat de bergweg van eigendunk uiteindelijk toch een dalend en doodlopend steegje blijkt te zijn. De Hoogmoedsavenue leidt alleen maar naar het Doemdenkdal. Wee de mens die in dat dal belandt! Nee, dan kun je beter maar worden als een kind, zoals Jezus dat zijn leerlingen aanried. Nog beter: als een baby, stil in de arm van zijn moeder. Of in deze psalm over een gespeend kind gaat, is nog maar de vraag. Sommige vertalingen denken wel in die richting. Dan zou er tegelijkertijd sprake zijn van een zekere tragiek: hier ligt een kind stil geworden, tot rust gebracht. Ook zonder de meest intieme nabijheid te kunnen ervaren, weet de ziel zich geborgen in de schoot van de Almachtige. Ik behoef, met andere woorden, niet per se het onderste uit de kan, om toch te beseffen dat ik in de hoede van de Heer veilig ben, in leven en sterven. Hoe dan ook, in deze psalm zegt iemand vrijmoedig dat hij zijn ziel tot rust heeft gebracht. Hij zet dat niet in een overvrome bui allemaal op rekening van God; hij vertelt eenvoudig dat hijzelf elke vorm van hoogmoed in de vuilnisbak heeft gestopt en niet langer zoekt naar antwoorden op alle vragen. Hij heeft tegen zichzelf gezegd: nu moet je een keer ophouden! En zo, zó werd het eindelijk stil.
Heb ik mijn ziel niet naar uw wil gevoegd in vrede, mild en stil, zoals het pas gespeende kind troost in zijn moeders armen vind?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
YELNIN491
|
|
Geplaatst: donderdag 17 november 2011, 21:32
|
|
|
|
| COOTJE711 schreef: | Schijnt vaker te gebeuren? hoeveel mensen zitten er inmiddels op de Noorderzon???  |
op de Noorderzon nog wel pfff gaat die zon dat wel houden. Wil de Zuiderzon niet een deel dan
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
COOTJE711
|
|
Geplaatst: donderdag 17 november 2011, 21:40
|
|
|
|
| MARYAN401 schreef: | Kerkmensen kijken vaak naar elkaar om, ook in moeilijke tijden. Zou dat meespelen? En geloven en vertrouwen op God, die voor je zorgt, kan ook een bepaalde rust geven.
Hmm.....of je CM als uitgangspunt moet nemen?  |
Ook volledig mee eens!
Cootje die zich steeds meer verbaasd hoeveel mensen antidepressivia slikken. Mensen waarvan je denkt ' die heeft alles wat zijn/ haar hartje begeert' Zou het ook te maken hebben met de druk/ gejaagde en individualistische tijd?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANNETTE792
|
|
Geplaatst: donderdag 17 november 2011, 21:41
|
|
|
|
| ZEELAND736 schreef: | Heerlijk he die kinderlogica !!!!!!!!!!!!
Hoe zou dat komen...ik heb dat nooit meer...(tranen dus) Vroeger wel...Zelfs de rode die veel sterker zijn laten mij niet meer huilen...Gek!! |
Rode uien heb ik ook geen last van, gek he. Maar ik ben verkouden, dus alle troep kwam mn hoofd uit bij het uien snijden. Lucht enorm op moet ik zeggen!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PIETER649
|
|
Geplaatst: donderdag 17 november 2011, 21:42
|
|
|
|
Deze speciaal als afscheid voor Maryan... je gaat ons verlaten en je heil elders zoeken, maar joh, op die andere site is het ook niks. Blijf nou gesellig hier, want op deze site vind je nette mannen, niet dat gajes dat op andere sites actief is...
zoals bijv deze persoon die zn profiel ingezongen heeft...
http://www.youtube.com/watch?v=K1D5PzuJC-A
wees wijs, blijf op cm
|
|
| Naar boven |
|
|