| Auteur |
Bericht |
|
TINK100
|
|
Geplaatst: zondag 20 november 2011, 01:00
|
|
|
|
teveel gelopen vandaag....mijn hele linkerbeen is nu verkrampt...en dan moet ik nog een hele nacht.... gaat em niet worden dus
Laatst aangepast door
|
TINK100
|
op zondag 20 november 2011, 01:00
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
TINK100
|
|
Geplaatst: zondag 20 november 2011, 01:02
|
|
|
|
| LAIKA882 schreef: | Is dat de koosnaam voor je vriend Lama  |
nee laika...is een heeeeeel erg lange verhaal waardoor ik uiteindelijk tot lama ben benoemd......maakt mij niet uit hoor, het was met liefde en respect bedoelt......
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
TINK100
|
|
Geplaatst: zondag 20 november 2011, 01:03
|
|
|
|
|
met 2 van mijn favouriete mannen op het strand lopen...was erg gezellig
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
TINK100
|
|
Geplaatst: zondag 20 november 2011, 01:04
|
|
|
|
|
aan het strand eet je natuurlijk boterhammen met zand....maar een lekker zakje frietjes gaat er ook in
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
TINK100
|
|
Geplaatst: zondag 20 november 2011, 04:25
|
|
|
|
| ERIKA129 schreef: | Euh heb je een simlock vrij toestelgekocht?? daar doet tie het namelijk niet op  |
simpel gaf als antwoord het netwerk van T-mobile te gebruiken, maar die deed het ook niet....wel vreemd, want ze geven wel de mogelijkheid tot inet op je mobiel....
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HERMAN388
|
|
Geplaatst: zondag 20 november 2011, 08:55
|
|
|
|
Het was prachtige "zomerse" strandwandeling en we hebben lekker gelopen en helaas konden we niet lekker uitwaaien, het was bijna windstil. Bij het begin hebben we lekkere koffie gedronken met lekkere, gemaakt door Nathanya, cupcakes . Bij het einde van de wandeling hebben we bij Binky Beer gegeten, kwamen we onverwacht oud cmleden tegen. Dat waren Bennie en Miekjes. Ze hebben onze groep zien wandelen op het strand. Wat is de wereld toch klein hè
Laatst aangepast door
|
HERMAN388
|
op zondag 20 november 2011, 08:55
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: zondag 20 november 2011, 10:23
|
|
|
|
| ROMY531 schreef: | Ik begrijp wel een beetje waar jouw denkwijze vandaan komt dat je op CM weinig kans hebt om een relatie te vinden. Ik ontmoet via CM ook alleen maar mannen die niet over hun ex heen zijn... Ik heb daardoor geleerd geen relatie meer 'na te jagen' maar dat ik het echt gewoon aan de Heer moet geven. Hij weet wat voor mij het beste is. Gelukkig ondervind ik daardoor steeds meer rust. Niet op zoek gaan naar een relatie, het komt vanzelf. En zo niet, dan niet  |
mijn ervaringen zijn anders, romy; ik denk ten eerste dat het niet alleen de mannen zijn, die hier en daar wat littekens opgelopen hebben in het leven; ik merk het namelijk aan mijzelf ook, dat je op een wat dieper nivo toch wel degelijk beschadigingen opgelopen hebt in het hele scheidingsproces. ik denk niet dat dat te maken heeft met "over je ex-echtgenoot/-echtgenote heen zijn" maar dat dat gewoon inherent is aan een eventuele tweede start. dat is jammer, maar gewoon wel de realiteit.
je weet immers inmiddels beter wat een huwelijk inhoud, dan toen je 18 was? en ik denk dat het merendeel ook de schaduwkanten van een huwelijk heeft leren kennen. ik vind het een beetje flauw, om dat alleen toe te schrijven aan de mannen op cm. er zijn ook dames die verscheidene relaties op de klippen hebben zien lopen, romy, en het is de vraag, of dat wellicht ook kan komen door de levensloop van desbetreffende vrouwen.
wat ik wél met je eens ben, is dat het niet handig is om wanhopig op zoek te zijn naar een relatie, en als je iemand tegen zou komen, te dúrven iemand de kans te geven om een plaatsje in je hart te veroveren.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: zondag 20 november 2011, 11:28
|
|
|
|
Zondag 20 november, Psalm 133; Samenwonen.
Werd er over samenwonen maar net zoveel gesproken als samenwonen! Hoewel, over samenwonen hoor je steeds minder. Het lijkt wel alsof we eraan wennen: je doet gewoon waar je zin in hebt. De rest van de wereld heeft daar niets mee te maken. In het bijbelse Israëls leeft echter het besef daat je elkaar nodig hebt. Dat je dus elkaar ook betrekt bij de dingen die je onderneemt. Bij trouw en rouw, in leven en sterven, in goede en slechte tijden, altijd weer heb je elkaar nodig en dus zul je elkaar ook laten weten wat je denkt en doet. Het publiek, het hele volk mag het horen: we zijn verloofd, we gaan trouwen, er is een kind geboren! Juist omdat we als mensen zo op elkaar aangewezen zijn, is het publieke domein in ere te houden. Een sterke gemeenschap bouw je niet op met losse individuen. Vandaar die uitroep aan het begin van de psalm: ‘Hoe goed is het, hoe heerlijk als broeders bijeen te wonen!’ Broeders. Nu moeten we maar even afzien van flauwiteiten vanwege de ongenoemde zusters. Dat de Bijbel ontstond in een andere cultuur is inmiddels bekend. De vraag wie met die broeders zijn bedoeld, is veel interessanter. Zijn dat de priesters in de tempel? Zijn dat de zusters en broeders in de kerk? Nee, dat zijn, veel algemener, je medemensen. In de psalm worden er allicht volksgenoten mee bedoeld, maar dat doet weinig terzake. Het gaat er de dichter om te bezingen hoe goed het is, hoe zeer ‘van God’ het is, wanneer mensen het samen goed kunnen vinden. Het is te vergelijken met de zalfolie op het hoofd van de hogepriester, druipend op zijn priesterlijk gewaad. Het is te vergelijken met de dauw die de in het noorden berg Hermon bedekt, maar ook neerkomt op de berg Sion in het zuiden. Zo ruim en royaal geeft de Heer zijn zegen aan mensen die weten: wij zijn van één huis, we zijn er voor elkaar.
Zie toch hoe goed, hoe lieflijk is dat zonen van ’t hetzelfde huis als broeders samenwonen. Eén liefdeband houdt hen tezaam. De zegen van Gods hoog verheven naam daalt op hen neer vol zoete tederheid, als olie die den priester wijdt.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SJAAK585
|
|
Geplaatst: zondag 20 november 2011, 11:33
|
|
|
|
| ERIKA129 schreef: | De liefde maakt van hem een dichter, En ook pondjes lichter? ik gun jullie alle goed veel liefde en voorspoed. En komen doe ik zeker echt waar, maar dat vind je vast niet raar We moeten toch met eigen ogen zien, dat ze je heeft gestrikt met bijna +10 Ik kon het haast echt niet geloven, dat je de getallen hebt afgerond naar boven Een 50 + er echt waar, maakte jou weer voor het vrijen klaar. Dus die kaart daar wacht ik op, het feestje wordt vast top  |
tuurlijk wordt dat feest straks top want wij komen met zijn allen en zetten de boel op zijn kop door op de taart aan te vallen
hij is net als ik eindelijk gestrikt ook door een iets oudere vrouw en nee je bent zeker niet getikt ik wist wel dat ie een goed voorbeeld volgen zou
van een bruiloft komt een bruiloft ja het gezegde is dus waar cross je hebt maar weer geboft want straks zijn jullie ook een paar
niet te duur vakantie vieren want wij willen straks dat feest waar we met z'n allen komen klieren want je bent ook bij ons geweest
zal je nu rustig de tijd gunnen om je voor te bereiden voor die dag want daar moet je zeggen kunnen Ja,het is voor altijd dag na dag
nu als laatse in deze rijm laten we jullie graag horen ffffffff met heel veel geslijm we zullen je niet langer storen bigg hugg van ons allen
Laatst aangepast door
|
SJAAK585
|
op zondag 20 november 2011, 11:47
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: zondag 20 november 2011, 11:58
|
|
|
|
| THOMAS968 schreef: | Hannah,
Smurfjes mogen kleine wezens wezen Hannahsmurf heeft mijn profiel heel goed gelezen! Drink maar gerust een ristretto of desnoods een fortissimo lungo Nespresso drinken is geen straf en daarna was jij de kopjes af! Doutzen Smurf is onbereikbaar maar de smurfendroom bepaald niet naar!
Thomas, denkt aan Doutzen, zucht....... |
zeg smurfenman, droom lustig door maar een fortissimo lungo daar doe ik toch echt geen vaatje voor. kijk, mocht je het me nu zeer nederig en vriendelijk vrágen, dan kon ik nog overwégen, je vaat-zorgjes mee te dragen. dus ik zou je aan willen raden, je toch nog eens te beraden; of het doutsensmurfinnetje je kopjes niet wassen kan; ze zal vast graag een vaatje doen voor zo'n charmante smurfenman!!
.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SJAAK585
|
|
Geplaatst: zondag 20 november 2011, 11:58
|
|
|
|
een grillkippie uit de oven, aarappelpuree en groente en een overheerlijk eigengepaakte pudding als toetje
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SJAAK585
|
|
Geplaatst: zondag 20 november 2011, 12:03
|
|
|
|
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PIETER649
|
|
Geplaatst: zondag 20 november 2011, 12:05
|
|
|
|
Weinig goeds, maar das okee, ik woon toch buiten zn gebied
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: zondag 20 november 2011, 12:06
|
|
|
|
|
Junk food.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SJAAK585
|
|
Geplaatst: zondag 20 november 2011, 12:08
|
|
|
|
| PIETER649 schreef: | Weinig goeds, maar das okee, ik woon toch buiten zn gebied  |
ach we kunnen het ook wel ff doorspelen aan santa claus oftewel de kerstman
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SJAAK585
|
|
Geplaatst: zondag 20 november 2011, 12:09
|
|
|
|
| MARISKA601 schreef: | | Junk food. |
isse niet echt gezond hoor
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: zondag 20 november 2011, 12:09
|
|
|
|
Ik kom er niet in voor. Ik zet iedere avond mijn schoen. En zing een liedje. Maar noppes nada in mijn schoen.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SJAAK585
|
|
Geplaatst: zondag 20 november 2011, 12:19
|
|
|
|
| MARISKA601 schreef: | Ik kom er niet in voor. Ik zet iedere avond mijn schoen. En zing een liedje. Maar noppes nada in mijn schoen. |
1 liedje is niet voldoende ,moet een heel scala van liedjes zijn en wel heel hard want sint wordt ouder dus ook dover en dan nog wortels en hooi voor zijn schimmelen een teil water
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: zondag 20 november 2011, 12:23
|
|
|
|
| TINK100 schreef: | | als ik nu naar buiten kijk....de wereld is erg klein geworden, alles zit dicht met mist...hopen dat het morgen niet gaat vriezen..... |
mijn wereldje is nog kleiner vandaag, tink; een ziek meisje op de bank, die wil dat mama vooral BIJ HAAR BLIJFT......
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: zondag 20 november 2011, 12:27
|
|
|
|
Scheveningen.
Om 14.00 uur aangekomen op parkeerplaats het Zwarte Pad , eerst kennis gemaakt met Mario die me al voor was. Op het gemakje op de anderen gewacht die hoopten te komen en om 15.15 het strand opgegaan na eerst koffie te hebben gedronken met zelfgebakken cakejes van Natanya en kids. Heerlijk. Jammer dat er een paar waren die zich wel hadden opgegeven maar niet kwamen opdraven.Ook kwamen er nog wat tips en goede wensen binnen via sms van personen aan het thuisfront die met ons meeleefden. Volgende keer hopen ze er ook bij te zijn hebben ze beloofd. Goed, eenmaal op het strand besloten om naar rechtsaf te slaan richting de haven . Onder de pier van Scheveningen afscheid genomen van Piet die wegens lichamelijke ongemakken de wandeling niet verder kon voortzetten. Piet , toch geweldig dat je het wilde ondernemen en dat je er een poosje bij kon zijn. Lekker rustig verder gewandeld maar ja , hoe zit dat nou ...waarom wordt er niet gevist aan het strand van Scheveningen? Want ja , visser en strand , dan moet er toch ook vis gezien worden. Uiteindelijk op het havenhoofd aangekomen na een klimpartij die voor iedereen niet erg meeviel zag ik daar vissers staan. Even een praatje gemaakt en wat nieuws uitgewisseld te hebben met een plaatselijke visser de terugweg ondernomen. Maar door één of andere miscommunicatie scheidden de wegen van een groep die over het strand ging en een groep die langs de boulevard terug ging. Maar ja, kan gebeuren . Dan zullen we ze later wel tegenkomen. Maar toch niet, dus toen maar naar Binkie Beer en daar zaten er een paar . Wel leuk om daar ook nog 2 oud- cmmers tegen te komen. Na een heerlijke maaltijd op het gemakje richting de parkeerplaats . Daar afscheid genomen van de overigen en huiswaarts gekeerd. onderweg niet veel last gehad van mist dus het was half 10 ongeveer dat ik weer thuis was. Voor mij een geslaagde dag , op een enkel punt na waar ik de volgende keer beter op moet letten. Maar dan organiseert Nathanya het heb ik begrepen. Nu nog even over m'n spierpijn heen zien te komen en alvast lekker dromen over de volgende wandeling.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: zondag 20 november 2011, 12:38
|
|
|
|
| HENK030 schreef: | | percies vergeven zit in je hart ,zelfs heb ak me ex vergeven in alles wat ze me aan gedaan hebt was alles kwijd me kids enz nu is het al weer twee jaar geleden we hebben goede contacte met elkaar en we praten weer tegen elkaar nu is het geval me zoon woon nu bij me en met me ex is het nu weer me vrindin als je niet kan vergeven elkaaar wat je ook elkaar heb aan gedaan zal zo wonder niet komen |
fijn om te lezen, henk! dat is waar je al die tijd om gebeden hebt, toch?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARRY942
|
|
Geplaatst: zondag 20 november 2011, 12:50
|
|
|
|
| SJAAK585 schreef: | 1 liedje is niet voldoende ,moet een heel scala van liedjes zijn en wel heel hard want sint wordt ouder dus ook dover en dan nog wortels en hooi voor zijn schimmelen een teil water |
Nou Sjaak, gezien jouw zang-kwaliteiten (giga mooi joh!) moet je maar eens bij Maris door de schoorsteen gaan zingen.....gegarandeerd dat ze overladen wordt met pepernoten!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARRY942
|
|
Geplaatst: zondag 20 november 2011, 12:52
|
|
|
|
Vandaag op de Italiaanse tour: Lasagna Bolognaise met een oer-Hollands bakkie kwark toe
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARRY942
|
|
Geplaatst: zondag 20 november 2011, 12:55
|
|
|
|
| COOTJE711 schreef: | Wanneer beginnen we er aan??  |
eh...gisteren?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: zondag 20 november 2011, 12:56
|
|
|
|
| MARRY942 schreef: | Nou Sjaak, gezien jouw zang-kwaliteiten (giga mooi joh!) moet je maar eens bij Maris door de schoorsteen gaan zingen.....gegarandeerd dat ze overladen wordt met pepernoten!  |
heb geen schoorsteen... dat zal het em zijn... brievenbus deugt zeker niet...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GERRIT084
|
|
Geplaatst: zondag 20 november 2011, 12:57
|
|
|
|
| SJAAK585 schreef: | een grillkippie uit de oven, aarappelpuree en groente en een overheerlijk eigengepaakte pudding als toetje  |
Een eigengepakte pudding dus uit de supermarkt
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARRY942
|
|
Geplaatst: zondag 20 november 2011, 12:58
|
|
|
|
| GERRIT084 schreef: | Nou, ikke liever niet  |
Man, Gerrit, Joh, je weeniewajemist!!!! Van alles komt er langs je benen zwemmen...zeeduivels, koraalvissen, hondskophaaitjes en zelfs een sidderaal (gevaarlijk, die geven stroomstoten af), maar waanzinnig mooi al die kleuren!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARRY942
|
|
Geplaatst: zondag 20 november 2011, 12:59
|
|
|
|
| GERRIT084 schreef: | Een eigengepakte pudding dus uit de supermarkt  |
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARRY942
|
|
Geplaatst: zondag 20 november 2011, 13:02
|
|
|
|
Over lichtjes gesproken: het is vandaag oudejaarsdag in onze kerk, de namen van de overledenen werden afgeroepen...best emo hoor! En aanstaande zondag is het dus advent. Voor mij het startsein: haal je adventsster van zolder en hang um op! Laat heel de wereld weten dat wij Hem verwachten! Sela zingt dat heel mooi: Op U mijn Heiland blijf ik hopen...Ik wens jullie allen een goede adventstijd!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARRY942
|
|
Geplaatst: zondag 20 november 2011, 13:04
|
|
|
|
| MARISKA601 schreef: | heb geen schoorsteen... dat zal het em zijn... brievenbus deugt zeker niet... |
Heb ook geen schoorsteen maris....is voor mij nie so errug...ik hou nie so van pepernoten...(wel van marsepein, maar ja...dat past ook niet in mijn brievenbus)
|
|
| Naar boven |
|
|