| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: dinsdag 13 december 2011, 14:06
|
|
|
|
| PIETER649 schreef: | das offtopic! ben je nou hetero of hoe zit het?  |
Sorry Pieter, ik weet het niet meer...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PIETER649
|
|
Geplaatst: dinsdag 13 december 2011, 14:09
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | Sorry Pieter, ik weet het niet meer...  |
mn zussie zei ooit dat als je 1x een vent gehad hebt, dat je nooit meer anders wil. ik heb t nooit uitgeprobeerd maar wellicht kan het bij jou de twijfel wegnemen?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: dinsdag 13 december 2011, 14:10
|
|
|
|
| PIETER649 schreef: | mn zussie zei ooit dat als je 1x een vent gehad hebt, dat je nooit meer anders wil. ik heb t nooit uitgeprobeerd maar wellicht kan het bij jou de twijfel wegnemen?  |
Ben ik nu metro-seksueel of bio-seksueel of homeo-seksueel...het doet er niet meer toe...geluk heb ik toch nooit...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PIETER649
|
|
Geplaatst: dinsdag 13 december 2011, 14:12
|
|
|
|
Op de pagina waar je inlogt, staat rechts onderin een uitnodiging om de sucsesverhalen te lezen. Boven de 2 foto´s staat dat het n selectie is en er een handvol sucsesverhalen staat. Ik heb het es n maandje aangekeken, maar het handjevol blijft op 2 steken. Bij mij is 2 geen handjevol...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: dinsdag 13 december 2011, 14:14
|
|
|
|
.
Laatst aangepast door
|
LEANNE226
|
op dinsdag 13 december 2011, 16:56
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: dinsdag 13 december 2011, 14:16
|
|
|
|
mbo of hbo of universiteit of wat dan ook...het gaat om de foto, en soms over de kerk...verder zijn er nog tal van andere 'redenen' om af te wijzen. Iemand zei me eens dat onze sterrenbeelden niet bij elkaar pasten. Tja, binnenkort gaan ze je ook afwijzen om dat je wit of roze wc-papier gebruikt.
Het is veel moeilijker om een stabiel iemand tegen te komen...we zijn allemaal wel eens labiel maar de ene is het steeds en de andere is het tijdelijk.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: dinsdag 13 december 2011, 14:20
|
|
|
|
| PIETER649 schreef: | Op de pagina waar je inlogt, staat rechts onderin een uitnodiging om de sucsesverhalen te lezen. Boven de 2 foto´s staat dat het n selectie is en er een handvol sucsesverhalen staat. Ik heb het es n maandje aangekeken, maar het handjevol blijft op 2 steken. Bij mij is 2 geen handjevol... |
Ja, d'r staan als voor dat je inlogt, 2 verhalen met foto, rechts.
Maar, onderaan, staan erg veel succesverhalen van 2 á 3 zinnen, zonder foto.
In ieder geval het zou mij zelf wel leuk lijken om een succesverhalen topic te hebben. En dan niet pers se alleen verhalen over mensen die gelukkig getrouwd zijn. Dat komt mijn inziens ook niet echt veel voor. Dat zijn de gelukkige uitzonderingen. Dat is mijn mening hoor.
Ik bedoel ook gewoon succesverhalen in het dagelijkse leven. Dat kan van alles zijn, als het maar succes inhoud.
Laatst aangepast door
|
SHANITA130
|
op dinsdag 13 december 2011, 14:22
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: dinsdag 13 december 2011, 14:24
|
|
|
|
| SHANITA130 schreef: | Ja, d'r staan als voor dat je inlogt, 2 verhalen met foto, rechts.
Maar, onderaan, staan erg veel succesverhalen van 2á 3 zinnen, zonder foto.
In ieder geval het zou mij zelf wel leuk lijken om een succesverhalen topic te hebben. En dan niet pers se verhalen over mensen die gelukkig getrouwd zijn. Dat komt mijn inziens ook niet echt veel voor. Dat zijn de gelukkige uitzonderingen. Dat is mijn menig hoor.
Ik bedoel gewoon succesverhalen in het dagelijkse leven. Dat kan van alles zijn, als het maar succes inhoud. |
Die succesverhalen zijn wel in het leven geroepen ivm de gevonden partner. Dus niet om te vertellen dat je de Lotto hebt gewonnen of een leuke baan hebt gevonden.
Niet iedereen hangt alles aan de grote klok. Sommige hebben geen interesse of de kunde om wat te schrijven. Dus dé succesverhalen blijven dan uit ondanks het feit dat meerdere hier de ware hebben gevonden.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: dinsdag 13 december 2011, 14:29
|
|
|
|
| LEANNE226 schreef: | Heb je ergens een greintje fatsoen zitten?
Of verveel je je zo dat je je moet verlagen tot het geinen op een (voor iemand)serieus topic? Blijkbaar wel.........
Get a life........
Ik zal de redactie vragen dit topic te sluiten. |
ik vind het juist een geweldig initiatief van je, leanne...... zoals je wel vaker goedgevige initiatieven toont!!
hannah.........erger u niet; verwonder u slechts.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: dinsdag 13 december 2011, 14:31
|
|
|
|
| HANNAH810 schreef: | ik vind het juist een geweldig initiatief van je, leanne...... zoals je wel vaker goedgevige initiatieven toont!!
hannah.........erger u niet; verwonder u slechts.  |
Misschien kunnen ook andere topics gesloten worden waar jullie een boel onzin vertelde...het is maar hoe je gemutst bent...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: dinsdag 13 december 2011, 14:32
|
|
|
|
.
Laatst aangepast door
|
LEANNE226
|
op dinsdag 13 december 2011, 16:55
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: dinsdag 13 december 2011, 14:32
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | mbo of hbo of universiteit of wat dan ook...het gaat om de foto, en soms over de kerk...verder zijn er nog tal van andere 'redenen' om af te wijzen. Iemand zei me eens dat onze sterrenbeelden niet bij elkaar pasten. Tja, binnenkort gaan ze je ook afwijzen om dat je wit of roze wc-papier gebruikt.
Het is veel moeilijker om een stabiel iemand tegen te komen...we zijn allemaal wel eens labiel maar de ene is het steeds en de andere is het tijdelijk. |
Als je al in sterrenbeelden onzin geloofd Frank??? Gaat het om de foto??? Nee toch....?? Oke een leuke foto doet veel...das waar ik heb ook de leukste en mooiste uitgezocht... Ook al zou je profiel 100% eerlijk zijn....dan toch...dan nog....kan het misschien niet DE man...of DE vrouw worden...die jij dacht dat het was... Dat kan nu eenmaal.... Ik vond hier in april een man...( nee...hij vond mij) Nu...een half jaar later...weet ik...we zijn en blijven vrienden, maar het is niet DE man...Gelukkig kunnen we daar over praten.....
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: dinsdag 13 december 2011, 14:33
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | Die succesverhalen zijn wel in het leven geroepen ivm de gevonden partner. Dus niet om te vertellen dat je de Lotto hebt gewonnen of een leuke baan hebt gevonden.
Niet iedereen hangt alles aan de grote klok. Sommige hebben geen interesse of de kunde om wat te schrijven. Dus dé succesverhalen blijven dan uit ondanks het feit dat meerdere hier de ware hebben gevonden. |
Hai Frank,
Ik bedoel gewoon in het dagelijks leven. Met succes bedoel ik, een leven leiden, waar je gelukkig van wordt. Met en zonder partner.
Ik heb een link gevonden, van dingen die je krijgt bij re-integratie buro's. Eigenlijk zijn deze dingen ook bedoeld voor het bedrijfsleven, maar je kan ze ook heel goed toepassen op je eigen leven. 10 geheimen van succes
NB: je moet wel eventjes over en naast de reklame kijken.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: dinsdag 13 december 2011, 14:37
|
|
|
|
| LEANNE226 schreef: | | Iemand verveelt zich in de nachtelijke uurtjes en zoekt dan topics om op te geinen Hannah,dit topic is 2 jaar oud......... |
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: dinsdag 13 december 2011, 14:42
|
|
|
|
| ZEELAND736 schreef: | Als je al in sterrenbeelden onzin geloofd Frank??? Geloof jij dan in de sterenbeelden?
Gaat het om de foto??? Oh, neen? Nouja, soms niet, heel soms niet.
Nee toch....?? Oke een leuke foto doet veel...das waar ik heb ook de leukste en mooiste uitgezocht...
Ook al zou je profiel 100% eerlijk zijn....dan toch...dan nog....kan het misschien niet DE man...of DE vrouw worden...die jij dacht dat het was... Dat kan nu eenmaal....Ik ben het volledig met je eens.
Ik vond hier in april een man...( nee...hij vond mij) Nu...een half jaar later...weet ik...we zijn en blijven vrienden, maar het is niet DE man...Gelukkig kunnen we daar over praten..... | Dat is inderdaad een heel mooi gegeven. Dat je niet die vijandigheid hebt, dat je elkaar niet negeert. Dat er toch die maturiteit is.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANNETTE792
|
|
Geplaatst: dinsdag 13 december 2011, 14:52
|
|
|
|
| ERIKA129 schreef: | kunstgebit is los gaan zitten?? Eff uitdoen dan zijn ze nei moe meer
Ik hoef vandaag weer niet te koken mag mn voeten bij een ander onder de tafel steken  |
ik steek lekker mn voetjes onder mijn eigen tafel, vandaag spinazietaart met komkommersalade. En dat schijn je in 30 minuten klaar te hebben.....ben benieuwd, we zetten de stopwatch.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: dinsdag 13 december 2011, 14:54
|
|
|
|
| ZEELAND736 schreef: | Als je al in sterrenbeelden onzin geloofd Frank??? Gaat het om de foto??? Nee toch....?? Oke een leuke foto doet veel...das waar ik heb ook de leukste en mooiste uitgezocht... Ook al zou je profiel 100% eerlijk zijn....dan toch...dan nog....kan het misschien niet DE man...of DE vrouw worden...die jij dacht dat het was... Dat kan nu eenmaal.... Ik vond hier in april een man...( nee...hij vond mij) Nu...een half jaar later...weet ik...we zijn en blijven vrienden, maar het is niet DE man...Gelukkig kunnen we daar over praten..... |
Ik ben ook vrienden met iemand. Meerderen.
Een keer in het verleden iemand tegengekomen met wie het wel had kunnen gaan, rond mijn 20ste. Maar ja, uit het oog verloren, letterlijk. Achteraf zoooo dom. Lag aan mij...dat uit het oog verliezen....
In ieder geval, ik zelf acht de kans erg klein dat ik hier of ergens anders de ware tegenkom. als dat slechts één keer is gebeurd in mijn hele leven.
Ik stel mijn gelukkig zijn daar niet van afhankelijk. Heb gelukkig een paar dierbare vrienden. Dat is ook wel een geschenk!
Dat ik leef, dat maakt mij gelukkig!
Is niet allemaal persoonlijk naar jou, hoor Zeeland, maar in het algemeen.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: dinsdag 13 december 2011, 15:00
|
|
|
|
| CHATULIEM619 schreef: | | Ik denk dat je beter bezig kunt zijn met God in plaats van met jezelf.. |
Het een sluit het ander niet uit en andersom.
Of, het een sluit het ander binnen, en andersom.
Als je met God bezig bent, denk je onder andere ook aan jezelf, en als je aan jezelf denkt denk je ook aan God.
Denk ik.
Laatst aangepast door
|
SHANITA130
|
op dinsdag 13 december 2011, 15:03
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: dinsdag 13 december 2011, 15:04
|
|
|
|
| CHATULIEM619 schreef: | | Ik denk dat je beter bezig kunt zijn met God in plaats van met jezelf.. |
Ik zal 't ff opschrijven, dat 't dichter bij komt hoe ik het bedoel.
Jij schrijft, dat jíj denkt, dat ík beter, bezig kan zijn met God, ín plaats van met mezelf.
Slaat kant nog wal: ik zei alleen dat zonde een ander kan beschadigen, vanuit ervaringen die ik bij anderen heb gezien, en zelf ook heb meegemaakt.
En dan ook die drie ... erachter....achter wat je schreef.
Iedereen heeft een roeping hoor...
Laatst aangepast door
|
SHANITA130
|
op dinsdag 13 december 2011, 15:43
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARRY942
|
|
Geplaatst: dinsdag 13 december 2011, 15:04
|
|
|
|
| ZEELAND736 schreef: | | WAREN DIE DAN NOG HEEL???? |
Ja, wonder boven wonder was er geen één kapot.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: dinsdag 13 december 2011, 15:09
|
|
|
|
Ben vrij...dus wil wel wat maken van het eten.... In ieder geval champignonsaus en wat ik mezelf echt cadeau doe is...een varkenshaasje.. Waarschijnlijk wordt het broccoli... En de stoofperen???? Er gaat weer een grote pan op...en sudderen maar!!!! Als je in de buurt bent.....
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: dinsdag 13 december 2011, 15:10
|
|
|
|
| WILLEMIJN232 schreef: | Maar de kwestie is: moet je ook in verdriet blijven hangen? Daar gaat het niet om? Sommige mensen hebben problemen met diegene hoe hij of zij zijn of haar verdriet uit. Je hebt mensen die het breed willen uitsmeren en je hebt mensen die het ontkennen, liegen over het feit dat ze een verdrietig feit opliepen. Ieder mens heeft dus zijn of haar manier van verwerken. Wie bepaalt wat me moeten doen? Bepaalt dat de maatschappij dat? Bepaalt dan maar 1 persoon? Neen, die mens die gebukt gaat zal zelf wel aanvoelen wanneer het verdriet verwerkt is. Dat moet een ander echt niet gaan eisen. Dan zou het potverdorie nogal ver gekomen zijn. Verdriet is voor sommige toch zo'n hekel punt. Laat ik me zelf nog maar eens herhalen: moet je je geluks-uitingen ook na een paar weken onderdrukken??? Mag een pas bevallen moeder, ouders eigenlijk, niet trots en gelukkig zijn? Moeten ze na een bepaalde tijd maar niet meer zeggen hoe blij en gelukkig ze zijn? De ene mens doet het op een directe en de andere op een indirecte manier. Wat is beter? Wie bepaalt eigenlijk welke manier beter is? Moet ik, bijvoorbeeld, mensen die hun surrogaat HBO-opleiding (van amper enkele maanden ?) behaalde en die zich nu in de intellectuele adelstand verheven voelen en hun geluk en hun werk uitgebreid vertellen op een forum of chat vertellen zeggen dat ze niet blij en trots mogen zijn? Neen toch, hé? Soms hebben we toch allemaal zoveel goede adviezen voor de anderen...nouja, adviezen voor de anderen?
Of is het iets wat af en toe voorbij komt drijven en wat jammer blijft natuurlijk maar waar je niet dramatisch meer over doet.....het hoort bij je leven en komt af en toe langs.......en in je hart blijft het uiteraard.... |
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: dinsdag 13 december 2011, 15:11
|
|
|
|
En:
Het gaat om geloofsvertrouwen en je eigen gezonde verstand gebruiken die je ook van God hebt gehad.
En daar een weg in vinden.
Daarom zijn vrienden ook zo belangrijk. En ook tijd alleen kunnen doorbrengen.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: dinsdag 13 december 2011, 15:15
|
|
|
|
| ZEELAND736 schreef: | Ben vrij...dus wil wel wat maken van het eten.... In ieder geval champignonsaus en wat ik mezelf echt cadeau doe is...een varkenshaasje.. Waarschijnlijk wordt het broccoli... En de stoofperen???? Er gaat weer een grote pan op...en sudderen maar!!!! Als je in de buurt bent..... |
Zeelandia, ik heb ook veel gekookt in een ver verleden en wat je nu op noemt vraagt niet veel tijd. Als je alles laat sudderen heb je een papje...
Als je toch vrij bent en wat langer wilt koken zag ik gisteren iets bij 'Dagelijkse kost' op de Belse tv, wat me heel lekker lijkt. Ik zal effe de site opzoeken...het is een recept voor 4 man...Voor jou, je dochter en voor...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: dinsdag 13 december 2011, 15:17
|
|
|
|
| ERIKA129 schreef: | Heb er heerlijk van kunnen slapen hoor met die wind lekker diep onder mn dekbed al die openhartigheid (?) hoeft niet hoor. Het stoot zelfs af... Vanmorgen regen , regen, regen dus wel die lieslaarzen nodig maar goed het is weer droog (voor hoelang)  |
Laatst aangepast door
|
FRANKT627
|
op dinsdag 13 december 2011, 15:17
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: dinsdag 13 december 2011, 15:38
|
|
|
|
.
Laatst aangepast door
|
LEANNE226
|
op dinsdag 13 december 2011, 16:55
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: dinsdag 13 december 2011, 15:43
|
|
|
|
| Quote: | CHATULIEM619 schreef: Ik denk dat je beter bezig kunt zijn met God in plaats van met jezelf.. |
| SHANITA130 schreef: | Ik zal 't ff opschrijven, dat 't dichter bij komt hoe ik het bedoel.
Jij schrijft, dat jíj denkt, dat ík beter, bezig kan zijn met God, ín plaats van met mezelf.
Slaat kant nog wal: ik zei alleen dat zonde een ander kan beschadigen, vanuit ervaringen die ik bij anderen heb gezien, en zelf ook heb meegemaakt. Recentelijk, dat betekend in dit geval enige tijd terug niet meer.
En dan ook die twee .. erachter....achter wat je schreef.
Iedereen heeft een roeping hoor... |
Dusz...
Laatst aangepast door
|
SHANITA130
|
op dinsdag 13 december 2011, 15:55
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: dinsdag 13 december 2011, 15:53
|
|
|
|
| Quote: | CHATULIEM619 schreef: Dus, wat heeft het voor zin om er bij stil te staan? Voor God geldt het immers niet meer? |
Daarom is er het gebed, voor als we zelf geen gebed weten, door Jezus ingesteld, het "Onze Vader".
Waarin onder andere staat : "en vergeef ons onze schulden".
Als je er niet bij stilstaat dan word je je het je niet bewust en kan je niet veranderen.
Trouwens wel lekker makkelijk(ja deze is ook sarcastisch)....voor God geldt het wel zolang we dingen niet hebben beleden.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
IESJE369
|
|
Geplaatst: dinsdag 13 december 2011, 16:08
|
|
|
|
| ERIKA129 schreef: | Heb er heerlijk van kunnen slapen hoor met die wind lekker diep onder mn dekbed Vanmorgen regen , regen, regen dus wel die lieslaarzen nodig maar goed het is weer droog (voor hoelang)  |
Lieslaarzen had ik ook wel kunnen gebruiken vanmorgen. Helemaal kletternat gespetterd door een passerende auto
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANNETTE792
|
|
Geplaatst: dinsdag 13 december 2011, 16:18
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | | Misschien kunnen ook andere topics gesloten worden waar jullie een boel onzin vertelde...het is maar hoe je gemutst bent... |
Zomaar een tip Frank: vraag je eens af waarom Leanne in het bezit is/was van deze hulpmiddelen en waarom ze nu niet meer nodig zijn....met het antwoord daarop is misschien ook de vraag waarom ze het niet fijn vind dat je dit topic naar bovenhaalde beantwoord?
|
|
| Naar boven |
|
|