ChristianMatch
 


Forum

Laat reageren op Mailen en berichten op forum
ChristianMatch forum index » Vriendschap en relaties
Auteur Bericht
ANITA324





Berichten: 913

BerichtGeplaatst: zondag 25 juli 2010, 12:21
 
vandaag dat ik op mezelf ga kan zijn dat ik 3 a 6 weken nog géén kabel internet heb dus daarom ook laat reageer op beantwoorden van mails en forum hier bij mijn ouders huis wel internet heb staan maar niet dat ik elke dag de deur plat loop omdat zo te zeggen. Knipoog smiley Ze zien mij wel aankomen ja ik kom alleen even langs voor internet en bak koffie Clown smiley Neej dat moet maar ook niet is niet gezellig voor mijn familie maar afijn dan weten jullie waarom dan nog even géén internet heb.

Shalom,

Anita
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
DANIEL777





Berichten: 536

BerichtGeplaatst: zondag 25 juli 2010, 12:24
 
ANITA324 schreef:
vandaag dat ik op mezelf ga kan zijn dat ik 3 a 6 weken nog géén kabel internet heb dus daarom ook laat reageer op beantwoorden van mails en forum hier bij mijn ouders huis wel internet heb staan maar niet dat ik elke dag de deur plat loop omdat zo te zeggen. Knipoog smiley Ze zien mij wel aankomen ja ik kom alleen even langs voor internet en bak koffie Clown smiley Neej dat moet maar ook niet is niet gezellig voor mijn familie maar afijn dan weten jullie waarom dan nog even géén internet heb.

Shalom,

Anita
Succes in je nieuwe woning anita
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CARIN303





Berichten: 1230

BerichtGeplaatst: zondag 25 juli 2010, 12:38
 
Heerlijk, op eigen benen staan ( eh...dat doe je natuurlijk al heel lang Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt ) maar nu een eigen plekkie, lekker eten waar jij zin in hebt, spulletjes om je heen die jij mooi vind, GEFELICITEERD!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANITA324





Berichten: 913

BerichtGeplaatst: zondag 25 juli 2010, 12:55
 
Het is zeker weten heel wat anders en ja je hebt je eigen spullen die je mooi vind het ziet er ook gezellig en confortabel uit lang uit deze tijd maar het blijft warm en knus eruit te zien ik hou van aparte dingen.
Mocht je intresse hebben voor een kijkje of bakje leut doen kom dan gezellig langs Lachende smiley

Shalom,
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JUDA209





Berichten: 22

BerichtGeplaatst: zondag 25 juli 2010, 19:31
 
ANITA324 schreef:
Het is zeker weten heel wat anders en ja je hebt je eigen spullen die je mooi vind het ziet er ook gezellig en confortabel uit lang uit deze tijd maar het blijft warm en knus eruit te zien ik hou van aparte dingen.
Mocht je intresse hebben voor een kijkje of bakje leut doen kom dan gezellig langs Lachende smiley

Shalom,

ben jij een Jodin anita?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANITA324





Berichten: 913

BerichtGeplaatst: maandag 26 juli 2010, 12:57
 
JUDA209 schreef:
ben jij een Jodin anita?

Dat is een vraag die mij telkens weer word gesteld heb ik het idee.
Men vind dat ik er qua uitstraling eruit zie als een Jodin maar biologiche gezien van mijn ouders kant kom ik niet uit een Joodse afkomst.
Wel is het waarvan de groot-oma van moederskant Joods is maar niet met een Joodse man is getrouwd want van moeders kant zit veel Duits bloed door van Boeren afkomst. Van vaderskant is puur Hollands van een Schippers familie en daar zit ook geen Joods bloed door dus inwezen ben ik geen Jodin.

Wel heb ik een hart voor het Joodse volk en ben ik 1x in Israël geweest.
Was in 2005 heb ik mij 4 Mei laten dopen in de Jordaan door een Messiaanse Joodse Rabijn was daarvoor nog nooit gedoopt geweest en dit was wel 1 van mijn grootste wensen. Lachende smiley Ging ik samen met de hele familie mee met een groepsreis van Christen voor Israël dat was een mooie belevenis om mee te maken.

Ben u dan wel een Jood?

Shalom,
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130





Berichten: 7083

BerichtGeplaatst: maandag 26 juli 2010, 13:02
 
ANITA324 schreef:
vandaag dat ik op mezelf ga kan zijn dat ik 3 a 6 weken nog géén kabel internet heb dus daarom ook laat reageer op beantwoorden van mails en forum hier bij mijn ouders huis wel internet heb staan maar niet dat ik elke dag de deur plat loop omdat zo te zeggen. Knipoog smiley Ze zien mij wel aankomen ja ik kom alleen even langs voor internet en bak koffie Clown smiley Neej dat moet maar ook niet is niet gezellig voor mijn familie maar afijn dan weten jullie waarom dan nog even géén internet heb.

Shalom,

Anita

Hoi Anita,

Ik zat net vanochtend, ja echt waar hoor, te denken van dat ik jou een tijdje niet op het forum heb gezien!

Ik zal later inhoudelijk reageren hoor.

Ik ben nu even heel hard aan het werk hier.

Groet,

Shanita
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JONATHAN890





Berichten: 1599

BerichtGeplaatst: maandag 26 juli 2010, 13:07
 
SHANITA130 schreef:
Hoi Anita,

Ik zat net vanochtend, ja echt waar hoor, te denken van dat ik jou een tijdje niet op het forum heb gezien!

Ik zal later inhoudelijk reageren hoor.

Ik ben nu even heel hard aan het werk hier.

Groet,

Shanita

als je geen tijd op het alleen voor mannen topic zou besteden, kan je nog veel harder werken
Clown smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Vriendschap en relaties
Pagina 1 van 1