ChristianMatch
 


Forum

Het slechtste moment van vandaag
Ga naar pagina Vorige 1 ... 7 8 9 10 11 12 13 ... 230 Volgende
ChristianMatch forum index » Van alles wat
Auteur Bericht
PIETER649





Berichten: 3295

BerichtGeplaatst: vrijdag 24 september 2010, 20:35
 
MARIJAN072 schreef:
Dan weet je in ieder geval dat de centjes, waar jij hard voor gewerkt hebt, goed besteed worden. Lachende smiley



jouw definitie van "goed" is klaarblijkelijk subjectief en met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid beslist niet objectief Twijfelende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARIJAN072





Berichten: 2215

BerichtGeplaatst: vrijdag 24 september 2010, 20:37
 
PIETER649 schreef:
jouw definitie van "goed" is klaarblijkelijk subjectief en met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid beslist niet objectief Twijfelende smiley

Hoe weet jij dat nou? Twijfelende smiley Verraste, verbaasde smiley Smiley die vol vragen zit Verlegen lachende smiley Knipoog smiley Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PIETER649





Berichten: 3295

BerichtGeplaatst: vrijdag 24 september 2010, 20:49
 
MARIJAN072 schreef:
Hoe weet jij dat nou? Twijfelende smiley Verraste, verbaasde smiley Smiley die vol vragen zit Verlegen lachende smiley Knipoog smiley Lachende smiley



ik heb ervaring met vrouwen in mn spaarvarkentje en heb vaak, heel vaak, de neiging gehad de dierenbescherming te verwittigen.

daarnaast ben jij ook van dat vrouwelijk ras....... Verraste, verbaasde smiley dus ben je bevooroordeeld
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ZINGA672





Berichten: 1193

BerichtGeplaatst: zondag 26 september 2010, 23:59
 
Mijn slechtste moment is NU Huilende smiley, smiley in tranen

Gootsteen verstopt, na langdurige coaching zelf de boel losgedraaid. Vloer gedweild. Vingers pikzwart door een leertje dat afgeeft en niet meer trug wil. Krijg zwarte spul niet van vingers. Alles stinkt naar chloor. Gootsteen nog steeds verstopt. Coach is verdwenen. ....

Ik wil verhuizen!!! Huilende smiley, smiley in tranen Huilende smiley, smiley in tranen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARIJAN072





Berichten: 2215

BerichtGeplaatst: maandag 27 september 2010, 00:05
 
ZINGA672 schreef:
Mijn slechtste moment is NU Huilende smiley, smiley in tranen

Gootsteen verstopt, na langdurige coaching zelf de boel losgedraaid. Vloer gedweild. Vingers pikzwart door een leertje dat afgeeft en niet meer trug wil. Krijg zwarte spul niet van vingers. Alles stinkt naar chloor. Gootsteen nog steeds verstopt. Coach is verdwenen. ....

Ik wil verhuizen!!! Huilende smiley, smiley in tranen Huilende smiley, smiley in tranen

Ik had hetzelfde probleem. Tip; koop een flesje soda (gootsteenontstopper). Is te koop bij bijv. de Welkoop. Gooi wat in de gootsteen, dan kokend water eroverheen. De precieze gebruiksaanwijzing staat ook op de fles. Doe je dit 2 dagen achter elkaar, dan is het probleem opgelost! 'k Heb ook maanden last gehad van dit probleem, tot ik deze tip kreeg.

Succes ermee! Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ZINGA672





Berichten: 1193

BerichtGeplaatst: maandag 27 september 2010, 00:14
 
MARIJAN072 schreef:
Ik had hetzelfde probleem. Tip; koop een flesje soda (gootsteenontstopper). Is te koop bij bijv. de Welkoop. Gooi wat in de gootsteen, dan kokend water eroverheen. De precieze gebruiksaanwijzing staat ook op de fles. Doe je dit 2 dagen achter elkaar, dan is het probleem opgelost! 'k Heb ook maanden last gehad van dit probleem, tot ik deze tip kreeg.

Succes ermee! Knipoog smiley

Dank voor je tip, maar soda is door mijn coach ten strengst!e verboden! Smiley die vol vragen zit

Zucht... iedereen zegt wat anders....
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARIJAN072





Berichten: 2215

BerichtGeplaatst: maandag 27 september 2010, 00:17
 
ZINGA672 schreef:
Dank voor je tip, maar soda is door mijn coach ten strengst!e verboden! Smiley die vol vragen zit

Zucht... iedereen zegt wat anders....

Oh Smiley die vol vragen zit Volgens mij is soda de minst erge van de ontstoppingsmiddelen. Er zijn ergere! Nou ja, bij mij werkte het. Is ook wat waard!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
GRACE585





Berichten: 1464

BerichtGeplaatst: maandag 27 september 2010, 09:06
 
mijn slechtste moment is dat ik vanmorgen nog steeds beroerd wakker werd
...snipverkouden,keelpijn en oorpijn.

mijn teckeltje neemt de honeurs waar Clown smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ERIK390





Berichten: 168

BerichtGeplaatst: maandag 27 september 2010, 09:38
 
GRACE585 schreef:
mijn slechtste moment is dat ik vanmorgen nog steeds beroerd wakker werd
...snipverkouden,keelpijn en oorpijn.

mijn teckeltje neemt de honeurs waar Clown smiley

grace 1 troost na regen komt zonneschijn ook voor jou
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
GRIFFIN748





Berichten: 1417

BerichtGeplaatst: maandag 27 september 2010, 09:57
 
ZINGA672 schreef:
Dank voor je tip, maar soda is door mijn coach ten strengst!e verboden! Smiley die vol vragen zit

Zucht... iedereen zegt wat anders....

hier spreekt de coach:
soda is verkrijgbaar in korrels,die je dus moet oplossen in water. en daar zit nou juist het probleem: als je het onvoldoende oplost, wordt het een brij en blijft het dus achter/voor de verstopping zitten. de kans bestaat dat het vocht wel doorsijpelt en de soda dus uitdroogt.

het beste werkt nog altijd gewoon chloor! dat is al vloeibaar van zichzelf en hoef je dus niet op te lossen in water. en ja, er mag best een liter chloor doorheen.
in het bejaardenhuis waar ik vroeger werkte hadden we dit bijna dagelijks aan het handje. wij gingen dan gewapend met chloor, F421 (industriële ontvetter) en een tuinslang met gardena-koppeling naar de mensen toe en losten zo de verstopping op: eerst de zwanenhals demonteren en schoonmaken, terugmonteren en kijken of dat al oplossing gaf. zo niet dan goten we er eerst een halve fles ontvetter in en dan (alleen) de hete kraan open. vaak was dat al afdoende, maar voor de zekerheid ging er dan nog een halve fles chloor achteraan. als het dan nog niet liep zoals wij vonden dat het moest, ging de zwanenhals er weer af, en koppelden we de tuinslang aan de kraan en ging de slang de afvoer in en met heet water probeerden we dan de verstopping (die soms verderop in de afvoer zat) door te spuiten, naar de standleiding. in 9 van de 10 gevallen werkte dat.
en na terugmontage van de zwanenhals, als proef op de som, lieten we dan de gootsteen vollopen met beide kranen open en als het water bijna bij het overloopje was, trokken we de stop eruit. als dan de bak, met beide kranen open, leegliep, vaak met draaikolk vonden wij dat het probleem was opgelost.

les die je hieruit mag trekken: gebruik dus geen soda, maar chloor. tegenwoordig is het allemaal pvc, dus het kan geen kwaad. chloor en oude loden leidingen bijten elkaar, vandaar dat men vroeger soda gebruikte.

als bovenstaande niet werkt: bel een ontstoppingsbedrijf/eigenaar van de huurwoning, en ga in een hoekje zitten Huilende smiley, smiley in tranen en wacht tot ze bij je langskomen.

tot zover de handleiding voor het ontstoppen van je gootsteen.

rekening voor dit advies wordt binnen 14 dagen verstuurd Knipoog smiley


Laatst aangepast door
GRIFFIN748
op maandag 27 september 2010, 10:01
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MIEKJES285





Berichten: 126

BerichtGeplaatst: maandag 27 september 2010, 10:36
 
ZINGA672 schreef:
Dank voor je tip, maar soda is door mijn coach ten strengst!e verboden! Smiley die vol vragen zit

Zucht... iedereen zegt wat anders....

koop dan Gootsteen ontstopper van het merk HG(dit is vloeibaar) kost iets meer maar werkt echt...en ook hierbij staat de gebruiksaanwijzing op de fles..

Wij gebruiken dit op het werk als de goot verstopt is van een koelvitrine...

succes!!

groetjes miekjes


Laatst aangepast door
MIEKJES285
op maandag 27 september 2010, 10:40
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PIEKIE042





Berichten: 141

BerichtGeplaatst: maandag 27 september 2010, 10:45
 
slechtste moment van de dag...
ik herken wel veel..soms slecht slapen, de gootsteen nu ook hier effe een gedonder, maar of dat zaken zijn voor de slechte momenten..


ik zal er es over na denken en vanavond bedenken wat dat zou kunnen zijn..
ik stap zelf al heel snel over zaken heen...gootsteen, noujah..wat vervelend, dus onderin het aanrechtkastje duiken, en..eehh nmog niet goed yoe ik de boel dacht klaar te hebben..
niet slapen?
nou///vanavcond beter, een muziekje opzetten, en de dag nemen zoals ie gaat..
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANNETTE792





Berichten: 1663

BerichtGeplaatst: maandag 27 september 2010, 14:21
 
Ik dacht dat mn dag slecht begon....maar t kon dus nog erger.

Mn zoontje kwam vanmorgen lief ff kroelen terwijl ik nog in bed lag en pieter al onder de douche stond. Hij heeft nogal een fobie voor vliegen momenteel dus elk zwart stipje dat hij ziet is een vlieg. Opeens zegt hij : mama, er zit een vlieg daar op het raamkozijn, dat kan je vanuit bed nooit zien dus ik dacht alweer: een zwart stipje zeker. Kijk ik, zit er een enorme spin. Niet zo'n kruisspinnetje maar een degelijke duitse huisspin van zo'n 6 cm (tsja...alles is hier groter he, niet enkel de auto's). En als ik nou ergens echt bang van ben zijn het wel spinnen, dus we zijn maar diep onder de dekens blijven liggen tot onze dappere spinnenvanger uit de douche kwam.

Inmiddels iedereen naar school en werk, werkster geweest(die ik vandaag mn slaapkamer maar eens heb laten soppen Knipoog smiley ) en ik op mn gemak op de bank. Hond was buiten en gilt opeens heel de buurt bij elkaar. Ik ga kijken, zit ze klem in de heg, met haar poot in een draad gewikkeld.
Gebeurt altijd als je niet zo goed ter been bent en alleen thuis bent natuurlijk, dus ik op mn knieen door de tuin, half de heg ingekropen en de hond losgeknipt. Hond kwam er gelukkig zonder letsel af en ik zit onder de uitslag van de conifeer en kan nu echt ff niet meer lopen.
Nu gauw mn bed in en ben niet van plan er vandaag nog uit te komen Boze smiley .......tenzij het broertje van de inmiddels vermoorde spin toevallig nog ff langs komt Geschokte, onthutste smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
EVA685





Berichten: 919

BerichtGeplaatst: maandag 27 september 2010, 15:03
 
ANNETTE792 schreef:
Ik dacht dat mn dag slecht begon....maar t kon dus nog erger.

Mn zoontje kwam vanmorgen lief ff kroelen terwijl ik nog in bed lag en pieter al onder de douche stond. Hij heeft nogal een fobie voor vliegen momenteel dus elk zwart stipje dat hij ziet is een vlieg. Opeens zegt hij : mama, er zit een vlieg daar op het raamkozijn, dat kan je vanuit bed nooit zien dus ik dacht alweer: een zwart stipje zeker. Kijk ik, zit er een enorme spin. Niet zo'n kruisspinnetje maar een degelijke duitse huisspin van zo'n 6 cm (tsja...alles is hier groter he, niet enkel de auto's). En als ik nou ergens echt bang van ben zijn het wel spinnen, dus we zijn maar diep onder de dekens blijven liggen tot onze dappere spinnenvanger uit de douche kwam.

Inmiddels iedereen naar school en werk, werkster geweest(die ik vandaag mn slaapkamer maar eens heb laten soppen Knipoog smiley ) en ik op mn gemak op de bank. Hond was buiten en gilt opeens heel de buurt bij elkaar. Ik ga kijken, zit ze klem in de heg, met haar poot in een draad gewikkeld.
Gebeurt altijd als je niet zo goed ter been bent en alleen thuis bent natuurlijk, dus ik op mn knieen door de tuin, half de heg ingekropen en de hond losgeknipt. Hond kwam er gelukkig zonder letsel af en ik zit onder de uitslag van de conifeer en kan nu echt ff niet meer lopen.
Nu gauw mn bed in en ben niet van plan er vandaag nog uit te komen Boze smiley .......tenzij het broertje van de inmiddels vermoorde spin toevallig nog ff langs komt Geschokte, onthutste smiley



Nou Annette....het is je dierendagje wel!! Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

Evengoed sterkte Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LOES550





Berichten: 347

BerichtGeplaatst: maandag 27 september 2010, 15:07
 
ANNETTE792 schreef:
Ik dacht dat mn dag slecht begon....maar t kon dus nog erger.

Mn zoontje kwam vanmorgen lief ff kroelen terwijl ik nog in bed lag en pieter al onder de douche stond. Hij heeft nogal een fobie voor vliegen momenteel dus elk zwart stipje dat hij ziet is een vlieg. Opeens zegt hij : mama, er zit een vlieg daar op het raamkozijn, dat kan je vanuit bed nooit zien dus ik dacht alweer: een zwart stipje zeker. Kijk ik, zit er een enorme spin. Niet zo'n kruisspinnetje maar een degelijke duitse huisspin van zo'n 6 cm (tsja...alles is hier groter he, niet enkel de auto's). En als ik nou ergens echt bang van ben zijn het wel spinnen, dus we zijn maar diep onder de dekens blijven liggen tot onze dappere spinnenvanger uit de douche kwam.

Inmiddels iedereen naar school en werk, werkster geweest(die ik vandaag mn slaapkamer maar eens heb laten soppen Knipoog smiley ) en ik op mn gemak op de bank. Hond was buiten en gilt opeens heel de buurt bij elkaar. Ik ga kijken, zit ze klem in de heg, met haar poot in een draad gewikkeld.
Gebeurt altijd als je niet zo goed ter been bent en alleen thuis bent natuurlijk, dus ik op mn knieen door de tuin, half de heg ingekropen en de hond losgeknipt. Hond kwam er gelukkig zonder letsel af en ik zit onder de uitslag van de conifeer en kan nu echt ff niet meer lopen.
Nu gauw mn bed in en ben niet van plan er vandaag nog uit te komen Boze smiley .......tenzij het broertje van de inmiddels vermoorde spin toevallig nog ff langs komt Geschokte, onthutste smiley

Lachende smiley haha, sorry ik zag het allemaal even voor me. Jij met die dikke buik klem in de heg.....
Lijkt wel een stripverhaal. Hoe kan een dag zo beginnen zeg!
Sterkte
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ZIVAATJE309





Berichten: 226

BerichtGeplaatst: maandag 27 september 2010, 15:11
 
LOES550 schreef:
Lachende smiley haha, sorry ik zag het allemaal even voor me. Jij met die dikke buik klem in de heg.....
Lijkt wel een stripverhaal. Hoe kan een dag zo beginnen zeg!
Sterkte

Nou tenzij dat broertje van die spin in je bed komt zou ik lekker blijven liggen Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CARIN303





Berichten: 1230

BerichtGeplaatst: maandag 27 september 2010, 15:21
 
Arme Annette, het is net de wet van Murphy voor jou vandaag.
Blijf maar lekker in je bedje dus tot Pieter je er liefdevol uithaalt!
Ik leef met je mee!

Hoeveel weken moet je nog?
Is bijna oktober hè!
Persoonlijk vind ik 13 oktober een erg mooie dag om te bevallen Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARISKA601





Berichten: 4718

BerichtGeplaatst: maandag 27 september 2010, 15:35
 
CARIN303 schreef:
Arme Annette, het is net de wet van Murphy voor jou vandaag.
Blijf maar lekker in je bedje dus tot Pieter je er liefdevol uithaalt!
Ik leef met je mee!

Hoeveel weken moet je nog?
Is bijna oktober hè!
Persoonlijk vind ik 13 oktober een erg mooie dag om te bevallen Lachende smiley



Alle kans dat het kind een keer op een vrijdag de 13de jarig is....
dat kan je ukkie niet aandoen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANITA637





Berichten: 32

BerichtGeplaatst: maandag 27 september 2010, 16:04
 
Dat ik de verjaardag van mijn zoontje in gedachten moet vieren
En hem geen dikke knuffel kan geven kaartje kan sturen bellen
of wat dan ook terwijl het beloofd was
dat is nu jeugdzorg
erg pijnlijk vandaag dus
Geen wonder dat mensen het soms niet meer zien zitten , wie niet van God verrwacht zou hier aan ten onder gaan
Ik heb hoop Maar t doet ontzettend veel pijn vandaag

liefs Anita
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
EVA685





Berichten: 919

BerichtGeplaatst: maandag 27 september 2010, 16:48
 
ANITA637 schreef:
Dat ik de verjaardag van mijn zoontje in gedachten moet vieren
En hem geen dikke knuffel kan geven kaartje kan sturen bellen
of wat dan ook terwijl het beloofd was
dat is nu jeugdzorg
erg pijnlijk vandaag dus
Geen wonder dat mensen het soms niet meer zien zitten , wie niet van God verrwacht zou hier aan ten onder gaan
Ik heb hoop Maar t doet ontzettend veel pijn vandaag

liefs Anita



Wat rot voor je Anita, jeugdzorg maakt veel kapot, ook voor de kinderen zelf.
Gefeliciteerd hoor met je zoontje, dank GOD dat hij weer een jaartje ouder mocht worden, laat dat jou troost zijn.

Sterkte!

Liefs van Eva.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SUSANNAH475





Berichten: 2113

BerichtGeplaatst: maandag 27 september 2010, 18:23
 
ANNETTE792 schreef:
Deze ligt niet in stuit,maar echt dwars, hoofd in mn ene zij en kont in de andere zij, en draait de laatste dagen alle kanten op, behalve de goeie (gek he...en dan moet zelfs ik aan de vader denken Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt)

oke Annette, da's idd. een heel ander verhaal...
Hopelijk draait deze de goede kant op, op tijd voor de bevalling... sterkte !
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SUSANNAH475





Berichten: 2113

BerichtGeplaatst: maandag 27 september 2010, 18:27
 
CROSSROAD317 schreef:
Ook daarin zijn de mannen dus verstandiger.... mannen hebben dat al lang geleden ingezien, meerdere dingen tegelijk willen doen, gaat altijd ten koste van iets.
Mannen doen dus 1 ding tegelijk, maar doen wel meerdere dingen per dag. En die dingen die ze doen, doen ze gewoon GOED Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

De reden dat een man in stress raakt ..... zijn vrouwlijke collega die de hele dag als een kip zonder kop rond rent, aan het eind van de dag roept, pffff wat een drukke dag, maar eigenlijk niets heeft gedaan ...... en dan ook nog vol trots roepen "WIJ VROUWEN KUNNEN MULTITASKEN" Slapende smiley

Ze, de vrouwen dus, hebben wel gelijk als ze roepen, daar kunnen de mannen nog iets van leren. Klopt, als een zwerende vinger, we hebben geleerd hoe het niet moet. Wij, mannen, doen dus niet aan multitasking, wij, mannen, doen de dingen liever goed, dus één voor één.

Mijn slechtste moment van de dag is, dat ik dacht dat vrouwen ook maar iets van mannen begrijpen ..... Duiveltje smiley

Spreek je wel voor jezelf Crossie ? Ik mag dan een vrouw zijn, multitasken kan ik (nog) niet... alleen strijken en zingen, en dat doe ik nog goed ook... Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SUSANNAH475





Berichten: 2113

BerichtGeplaatst: maandag 27 september 2010, 18:30
 
MARIJAN072 schreef:
Ik had hetzelfde probleem. Tip; koop een flesje soda (gootsteenontstopper). Is te koop bij bijv. de Welkoop. Gooi wat in de gootsteen, dan kokend water eroverheen. De precieze gebruiksaanwijzing staat ook op de fles. Doe je dit 2 dagen achter elkaar, dan is het probleem opgelost! 'k Heb ook maanden last gehad van dit probleem, tot ik deze tip kreeg.

Succes ermee! Knipoog smiley

aaah 2 dagen, het werkte bij mij niet na 1 dag, dus heb ik de Woonstede maar gebeld... ('k heb toch een huurwoning met onderhoudsabt.)
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SUSANNAH475





Berichten: 2113

BerichtGeplaatst: maandag 27 september 2010, 18:37
 
ANITA637 schreef:
Dat ik de verjaardag van mijn zoontje in gedachten moet vieren
En hem geen dikke knuffel kan geven kaartje kan sturen bellen
of wat dan ook terwijl het beloofd was
dat is nu jeugdzorg
erg pijnlijk vandaag dus
Geen wonder dat mensen het soms niet meer zien zitten , wie niet van God verrwacht zou hier aan ten onder gaan
Ik heb hoop Maar t doet ontzettend veel pijn vandaag

liefs Anita

Raar Anita dat ze iets beloven maar het niet waarmaken.
Ik wens je veel sterkte
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ZINGA672





Berichten: 1193

BerichtGeplaatst: maandag 27 september 2010, 21:35
 
GRIFFIN748 schreef:
hier spreekt de coach:
soda is verkrijgbaar in korrels,die je dus moet oplossen in water. en daar zit nou juist het probleem: als je het onvoldoende oplost, wordt het een brij en blijft het dus achter/voor de verstopping zitten. de kans bestaat dat het vocht wel doorsijpelt en de soda dus uitdroogt.

het beste werkt nog altijd gewoon chloor! dat is al vloeibaar van zichzelf en hoef je dus niet op te lossen in water. en ja, er mag best een liter chloor doorheen.
in het bejaardenhuis waar ik vroeger werkte hadden we dit bijna dagelijks aan het handje. wij gingen dan gewapend met chloor, F421 (industriële ontvetter) en een tuinslang met gardena-koppeling naar de mensen toe en losten zo de verstopping op: eerst de zwanenhals demonteren en schoonmaken, terugmonteren en kijken of dat al oplossing gaf. zo niet dan goten we er eerst een halve fles ontvetter in en dan (alleen) de hete kraan open. vaak was dat al afdoende, maar voor de zekerheid ging er dan nog een halve fles chloor achteraan. als het dan nog niet liep zoals wij vonden dat het moest, ging de zwanenhals er weer af, en koppelden we de tuinslang aan de kraan en ging de slang de afvoer in en met heet water probeerden we dan de verstopping (die soms verderop in de afvoer zat) door te spuiten, naar de standleiding. in 9 van de 10 gevallen werkte dat.
en na terugmontage van de zwanenhals, als proef op de som, lieten we dan de gootsteen vollopen met beide kranen open en als het water bijna bij het overloopje was, trokken we de stop eruit. als dan de bak, met beide kranen open, leegliep, vaak met draaikolk vonden wij dat het probleem was opgelost.

les die je hieruit mag trekken: gebruik dus geen soda, maar chloor. tegenwoordig is het allemaal pvc, dus het kan geen kwaad. chloor en oude loden leidingen bijten elkaar, vandaar dat men vroeger soda gebruikte.

als bovenstaande niet werkt: bel een ontstoppingsbedrijf/eigenaar van de huurwoning, en ga in een hoekje zitten Huilende smiley, smiley in tranen en wacht tot ze bij je langskomen.

tot zover de handleiding voor het ontstoppen van je gootsteen.

rekening voor dit advies wordt binnen 14 dagen verstuurd Knipoog smiley

Beste coach,

Door uw plotseling schitterende afwezigheid in tijden van grote nood, zag ik mij genoodzaakt e.e.a. met behulp van vrouwelijk vernuft en geniaal inzicht op te lossen. Uiteraard was de gootsteen toen snel geklaard! Clown smiley

A feminine touch works miracles En een breinaald ook Knipoog smiley

GrZing!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARISKA601





Berichten: 4718

BerichtGeplaatst: maandag 27 september 2010, 21:50
 



niet klagen maar dragen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARIANNE338





Berichten: 547

BerichtGeplaatst: maandag 27 september 2010, 22:38
 
ZINGA672 schreef:
Beste coach,

Door uw plotseling schitterende afwezigheid in tijden van grote nood, zag ik mij genoodzaakt e.e.a. met behulp van vrouwelijk vernuft en geniaal inzicht op te lossen. Uiteraard was de gootsteen toen snel geklaard! Clown smiley

A feminine touch works miracles En een breinaald ook Knipoog smiley

GrZing!

hahahaha goed gedaan Zing!!
Kun je nu tenminste weer afwassen..............
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARIJAN072





Berichten: 2215

BerichtGeplaatst: maandag 27 september 2010, 22:42
 
SUSANNAH475 schreef:
aaah 2 dagen, het werkte bij mij niet na 1 dag, dus heb ik de Woonstede maar gebeld... ('k heb toch een huurwoning met onderhoudsabt.)

Heeft ook zo z'n voordelen zeg! Knipoog smiley Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LOES550





Berichten: 347

BerichtGeplaatst: dinsdag 28 september 2010, 01:14
 
mn jongste dochter (20) heeft elke avond een angstaanval.
Weer terug naar af?
mn truckendoos is allang leeg. Ik kan haar niet helpen
en ze is nog steeds niet aan de beurt voor therapie.
De wachtlijst is lang. Therapeuten kunnen haar niet meer
helpen.
Zo erg om die angst in haar ogen te zien
Hoeveel kan een mens bidden tot God tot het overbidden wordt?

Hoe lang nog Heer, psalm 13

Hoe lang nog, HEER, zult u mij vergeten,
hoe lang nog HEER, verbergt u zich voor mij ?
Hoe lang nog HEER, word ik gekweld door zorgen,
verdriet en vragen overspoelen mij.

Zie naar mij om en geef mij toch een antwoord,
verlicht mijn hart, dat ik U zie, mijn God.
Red mij o HEER, dat ik niet wordt verslagen,
en niet bezwijk of omkom door het lot.

Ik vertrouw op uw liefde en genade
mijn hart zal juichen omdat u mij helpt,
ik zal zingen voor U mijn HEER en Redder
die met troost en kracht mij overstelpt.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOSINA022





Berichten: 3599

BerichtGeplaatst: dinsdag 28 september 2010, 01:18
 
LOES550 schreef:
mn jongste dochter (20) heeft elke avond een angstaanval.
Weer terug naar af?
mn truckendoos is allang leeg. Ik kan haar niet helpen
en ze is nog steeds niet aan de beurt voor therapie.
De wachtlijst is lang. Therapeuten kunnen haar niet meer
helpen.
Zo erg om die angst in haar ogen te zien
Hoeveel kan een mens bidden tot God tot het overbidden wordt?

Hoe lang nog Heer, psalm 13

Hoe lang nog, HEER, zult u mij vergeten,
hoe lang nog HEER, verbergt u zich voor mij ?
Hoe lang nog HEER, word ik gekweld door zorgen,
verdriet en vragen overspoelen mij.

Zie naar mij om en geef mij toch een antwoord,
verlicht mijn hart, dat ik U zie, mijn God.
Red mij o HEER, dat ik niet wordt verslagen,
en niet bezwijk of omkom door het lot.

Ik vertrouw op uw liefde en genade
mijn hart zal juichen omdat u mij helpt,
ik zal zingen voor U mijn HEER en Redder
die met troost en kracht mij overstelpt.

Het kan nooit overbidden worden, hoor Loes! Alleen...God antwoord op Zijn tijd en niet de onze. Maar God wil dat we aan het bidden blijven, altijd!


Laatst aangepast door
JOSINA022
op dinsdag 28 september 2010, 01:19
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Van alles wat
Ga naar pagina Vorige 1 ... 7 8 9 10 11 12 13 ... 230 Volgende
Pagina 10 van 230