ChristianMatch
 


Forum

Het slechtste moment van vandaag
Ga naar pagina Vorige 1 ... 224 225 226 227 228 229 230 Volgende
ChristianMatch forum index » Van alles wat
Auteur Bericht
ANNA415





Berichten: 2583

BerichtGeplaatst: dinsdag 23 juli 2013, 23:28
 
JOL252 schreef:
En hoe ziet die vermomming er dan uit? Een bot door de neus en een berenvel?

Clown smiley Verlegen lachende smiley
Dan heb ik zaterdag in ieder geval geen slecht moment Engeltje smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANNA415





Berichten: 2583

BerichtGeplaatst: dinsdag 23 juli 2013, 23:29
 
PETRA373 schreef:
Nou ik denk dat bepaalde dames een prins verwachten op d epicknick, die hun heerlijke zelf gemaakte cake aanbied op een heel romantische manier Lachende smiley

En als je je dan nog vermomt als holbewoner, word het allemaal heel spannend Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

Je moet hem ook echt alles uitleggen Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
STEENTJE178





Berichten: 2167

BerichtGeplaatst: woensdag 24 juli 2013, 00:02
 
Holbewoner??? Ik dacht dat kaboutertjes in paddenstoelen of anders tussen boomwortels leven.....
Holbewoners, dat zijn toch trollen? En trollen zijn aardsvijanden van kaboutertjes.....

*Steensnapternuhelemaalnietsmeervan*
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANNA415





Berichten: 2583

BerichtGeplaatst: woensdag 24 juli 2013, 07:02
 
STEENTJE178 schreef:
Holbewoner??? Ik dacht dat kaboutertjes in paddenstoelen of anders tussen boomwortels leven.....
Holbewoners, dat zijn toch trollen? En trollen zijn aardsvijanden van kaboutertjes.....

*Steensnapternuhelemaalnietsmeervan*

vermomt als holbewoner :VERMOMT Gefrustreerde smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130





Berichten: 7083

BerichtGeplaatst: woensdag 24 juli 2013, 07:21
 
Komt zeker door de hitte en dat het nog zo vroeg is dat je het over holbewoners, kabouters en paddenstoelen hebt.... Knipoog smiley

Ja, ik heb het ook altijd moeilijk hoor, zo vroeg en zeker als ik dan ook nog een paar keer wakker ben geweest. Zieke smiley


Daar ís therapie voor hoor Knipoog smiley

Laten we zeggen: Ér is hoop! Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA373





Berichten: 2328

BerichtGeplaatst: woensdag 24 juli 2013, 09:26
 
ANNA415 schreef:
vermomt als holbewoner :VERMOMT Gefrustreerde smiley


wel, hij moet zich wel vermommen, zijn kabouter muts bv af doen. anders kan hij niet meer over komen als holbewoner toch Smiley die vol vragen zit
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOL252





Berichten: 4097

BerichtGeplaatst: woensdag 24 juli 2013, 09:36
 
Even een ander slecht momentje..
waar waren muggen ook al weer goed voor in dit ondermaanse leven?



Boze smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA373





Berichten: 2328

BerichtGeplaatst: woensdag 24 juli 2013, 09:39
 
SHANITA130 schreef:
Mijn ene ex heeft een vriendin Boze smiley

Ja, nou weet ik wel; hij had mij gewaarschuwd in die zin, als jij niets wil alleen vrienden laat ik haar komen.

En nou is ze daar, elk weekend, of om het weekend, zoiets, een nacht en twee dagen dus.

Hij knapt er wel wat van op, dat wel.

Wou ze bijna niet komen gisteren ga ik hem nog een tip geven wat ie verkeerd zei, door de telefoon Gefrustreerde smiley , wat niet de bedoeling was; ik dacht dat die dat bedoelde.

Nou ja, ik was al weken blij voor hem, zie dat het hem goed doet, ja ze doet erg veel voor hem, en ik niet meer, maar daar komt ze nog wel achter Duiveltje smiley en ja ik heb hier ook me andere ex die bij me slaapt en waar ik elke dag mee bel, dus ja, wie ben ik?

Maar ja, nou is tie jarig, dus normaal negeer ik dat ze er is. Ben tenslotte wel es vaker een of meerdere dagen dat ik hem helemaal niet zie, ja, ook regelmatig als ik gewoon alleen ben.

Maar nu is tie jarig. Nou ben ik niet zo van verjaardagen, dat opgeprikte met z'n allen bijmekaar zitten, urenlang.

Hij ook niet, maar hij vroeg of ik kwam, en zijn zoon komt ook, dus het is voor hem erg belangrijk, dus ja, ik heb gisteren een kadootje gekocht Duiveltje smiley

En vanmiddag ga ik mij helemaal optutten en erheen Duiveltje smiley

Ik voelde me gisteren best wel balen hoor. Boze smiley , ook gisteravond, heb al een post die ik, zoals ik me later bedacht voor het merendeel uit frustratie schreef, maar die is al verwijderd.

Ja, kijk, vrijdag sliep ik nog bij hem, ja, op de bank natuurlijk, en toen gebeurde wat ik hier helemaal boven beschreef.

Nou, en dat is gewoon balen. want ik nam eerst gewoon afstand was blij voor hem, en gedroeg me daar in huis gewoon als toen ik er zelf nog woonde.
Ja, en nu zie ik dat vanmiddag dus een ander doen, én, gisteravond wou ik ook bij hem film kijken en zat ik dus ook, onverwacht alleen.

Ach... Slapende smiley Zo lopen deze dingen, ben blij voor hem Lachende smiley (voor zolang het duurt dan Duiveltje smiley

En nu eerst een lekker bakkie koffie (troost noemen dat toch weleens Knipoog smiley maken.

Ik maak op het moment de andere kant mee, twee exxen, weg er in gevonden om als vrienden verder te gaan,
heb ze veel vergeven, en nu ben ik verliefd en kunnen ze het niet laten af en toe hun frustratie te ventileren,
zijn kleine dingen, maar ik vind het niet leuk, en zeer kinderachtig.
en probeer op een vriendelijke manier me grenzen er in aan te geven.
diep in me hart is me irritatie op dit moment best hoog en denk ik word volwassen jongens, jullie hebben genoeg kansen gehad en zijn echt triest bezig.
Ze laten hun frustratie merken, door minachtigge plagerigge opmerkingen t e maken en in bijzijn van me kinderen..... waar ik dus tegen in ga, waneer ik vervolgens een opmerking krijg als, je kan wel merken dat je echt heel verliefd bent, je komt zeer gelukkig over.... als me irritatie op hoogte punt is, ik geirriteerd denk, hoe geef ik vriendelijk me grens aan?
grapjes.. plagen in bijzijn met kinderen over dat vrouwen van mijn leeftijd met kort haar mooi zijn, ik dikke kont krijg, dikke buik heb,
ik ook nog goede kwaliteieten heb als opruimen, nadat zoon fles ranja in de keuken liet vallen in bijzijn met ex. puber zoon die darom in een deuk lag,
mama die boos reageerde, omdat die twee met hun schoenen er door heen liepen lachend en door de rest van me huis. ruim het ook op als je zon rommel creëert..... en dan krijg je de opmerking weer, kan wel zien dat je verliefd bent, wat ben je gelukkig
en ik denk triest.... hoop dat hij er een weg in vind en normaal blijft doen, heb niet voor niks zo me best gedaan om als vrienden verder te gaan, in belang van kinderen en ook jou nog vaak geholpen als jij het moeilijk had exje......
en gun me mij geluk ook.
petra proberende grenzen goed er in te vinden, vriendelijk aan te geven
en dacht dit is de andere kant shanita.......alles heeft twee kanten.....
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA373





Berichten: 2328

BerichtGeplaatst: woensdag 24 juli 2013, 10:17
 
ANNA415 schreef:
Je moet hem ook echt alles uitleggen Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley

zegt iets over zijn hersenen... die zijn denk ik net zoals van een holbewoner Lachende smiley Lachende smiley Lachende smiley Lachende smiley
hij heeft ook vast wel wat barbaarse dingen die er bij horen Lachende smiley

Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
KLUS667





Berichten: 442

BerichtGeplaatst: woensdag 24 juli 2013, 12:45
 
PETRA373 schreef:
wel, hij moet zich wel vermommen, zijn kabouter muts bv af doen. anders kan hij niet meer over komen als holbewoner toch Smiley die vol vragen zit

Huilende smiley, smiley in tranen Ik kan niet kiezen Huilende smiley, smiley in tranen



Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
STEENTJE178





Berichten: 2167

BerichtGeplaatst: woensdag 24 juli 2013, 12:46
 
ANNA415 schreef:
vermomt als holbewoner :VERMOMT Gefrustreerde smiley
*poetst driftig de glazen even schoon*
Oh ja........., zie het nu ook staan. Verlegen lachende smiley Coole smiley met zonnebril
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
STEENTJE178





Berichten: 2167

BerichtGeplaatst: woensdag 24 juli 2013, 12:52
 
Zeg,

Maar goed dat smaken verschillen. Deze is veel te oud, maar toch wel veel liever om naar te kijken, eigenlijk..... Verliefde smiley
....
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA373





Berichten: 2328

BerichtGeplaatst: woensdag 24 juli 2013, 15:38
 
[quote=KLUS667]Huilende smiley, smiley in tranen Ik kan niet kiezen Huilende smiley, smiley in tranen





Mwhaaaa. Volgens mij kunnen de dame 's beter nog effe vrijgezel blijven Twijfelende smiley

Dat is het ook niet een kabouter of holbewoner....


Laatst aangepast door
CHRISTIANMATCH
op woensdag 24 juli 2013, 20:15
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ERIKA129





Berichten: 6369

BerichtGeplaatst: woensdag 24 juli 2013, 18:32
 
Voor jullie dat ik er weer ben voor drie dagen Clown smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA373





Berichten: 2328

BerichtGeplaatst: woensdag 24 juli 2013, 19:26
 
ERIKA129 schreef:
Voor jullie dat ik er weer ben voor drie dagen Clown smiley

H ha hoort bij ander topic, waar word je blij van Lachende smiley
Wel Comeback effe

Vind dat we met zijn allen stem topic moeten maken, de redactie jou dertig gratis dagen geeft
Aangezien de redactie forum voortaan leest Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ERIKA129





Berichten: 6369

BerichtGeplaatst: woensdag 24 juli 2013, 19:37
 
PETRA373 schreef:
H ha hoort bij ander topic, waar word je blij van Lachende smiley
Wel Comeback effe

Vind dat we met zijn allen stem topic moeten maken, de redactie jou dertig gratis dagen geeft
Aangezien de redactie forum voortaan leest Knipoog smiley

Kijk nu moet ik echt naar mooiste moment van de dag Lachende smiley met blinkend witte tanden
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130





Berichten: 7083

BerichtGeplaatst: woensdag 24 juli 2013, 19:48
 
[quote=PETRA373]Ik maak op het moment de andere kant mee, twee exxen, weg er in gevonden om als vrienden verder te gaan,
heb ze veel vergeven, en nu ben ik verliefd en kunnen ze het niet laten af en toe hun frustratie te ventileren, OoooJa ja, dat ken ik zoooo goed, ineens bellen tijdens een date, als ze je normaal nooit zo uitgebreid bellen overdag, ja ik heb het nu over die ene.zijn kleine dingen, maar ik vind het niet leuk, en zeer kinderachtig.
en probeer op een vriendelijke manier me grenzen er in aan te geven.
diep in me hart is me irritatie op dit moment best hoog en denk ik word volwassen jongens, jullie hebben genoeg kansen gehad en zijn echt triest bezig. Ja, idd..
Ze laten hun frustratie merken, door minachtigge plagerigge opmerkingen t e maken en in bijzijn van me kinderen..... waar ik dus tegen in ga, waneer ik vervolgens een opmerking krijg als, je kan wel merken dat je echt heel verliefd bent, je komt zeer gelukkig over.... als me irritatie op hoogte punt is, ik geirriteerd denk, hoe geef ik vriendelijk me grens aan?
grapjes.. plagen in bijzijn met kinderen over dat vrouwen van mijn leeftijd met kort haar mooi zijn, ik dikke kont krijg, dikke buik heb,
ik ook nog goede kwaliteieten heb als opruimen, nadat zoon fles ranja in de keuken liet vallen in bijzijn met ex. puber zoon die darom in een deuk lag,
mama die boos reageerde, omdat die twee met hun schoenen er door heen liepen lachend en door de rest van me huis. ruim het ook op als je zon rommel creëert..... en dan krijg je de opmerking weer, kan wel zien dat je verliefd bent, wat ben je gelukkig Ja, dat blijven sommige mannen nu eenmaal doen, ja zelfs als ze zelf al/ook iemand hebben...Negeren, anders krijg je zelf namelijks stress.
en ik denk triest.... hoop dat hij er een weg in vind en normaal blijft doen, heb niet voor niks zo me best gedaan om als vrienden verder te gaan, in belang van kinderen en ook jou nog vaak geholpen als jij het moeilijk had exje......
en gun me mij geluk ook.
petra proberende grenzen goed er in te vinden, vriendelijk aan te geven
en dacht dit is de andere kant shanita.......alles heeft twee kanten.....Je kan een keer opzoeken: assertief gedragen dat is de juiste manier: je hebt sub-assertief: zonder eigen mening over je heen laten lopen, hoe het moet en hoort dus: geen eigen mening, doen wat anderen vinden zonder zelf te kijken wat jij vind etc.

Assertief(hoe het moet en hoort dus maar dan anders, eigen mening enzo: Dus ook zelf nadenken, ook iets terugzeggen als je iets vind en duidelijk grenzen trekken.
Dan heb je agressief ja het woord zegt het al, daarom krijgen sommigen en ban, niet allemaal natuurlijk, er zijn ook mensen die nog dingen moeten/willen leren. Er is veel te vinden over op google, en je hebt er echt veel aan;)

Ja, ik had het er ietsie te uitgebreid opgezet(al vond ik dat zelf een klein beetje meevallen;)

Ps: je kan in dit ingewikkelde geval van jou ook naar een psycholoog negen sessies worden bij mij vergoed, ja, misschien bij jou ook, nee niet omdat je iets hebt, maar zij/hij kan je wel goede tips geven etc. Knipoog smiley

Alhoewel er hier genoeg zitten op het forum die ook wel verstand van zaken hebben dat zou ook nog kunnen... Knipoog smiley


Laatst aangepast door
SHANITA130
op woensdag 24 juli 2013, 20:33
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130





Berichten: 7083

BerichtGeplaatst: woensdag 24 juli 2013, 19:58
 
ERIKA129 schreef:
Voor jullie dat ik er weer ben voor drie dagen Clown smiley

Ooooooh, denk je dat je alles gehad hebt .... Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ERIKA129





Berichten: 6369

BerichtGeplaatst: woensdag 24 juli 2013, 20:32
 
SHANITA130 schreef:
Ooooooh, denk je dat je alles gehad hebt .... Knipoog smiley

Zei toch al dat het een slecht moment was Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130





Berichten: 7083

BerichtGeplaatst: woensdag 24 juli 2013, 20:32
 
HAHA Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEANNE226





Berichten: 2978

BerichtGeplaatst: woensdag 24 juli 2013, 23:28
 
Vanavond ergens geweest waar ik ondersteboven van ben,een gezin wat nog lager dan de onderkant van de samenleving zit,anders kan ik het niet omschrijven. Volledig versmeerd huis,asociaal gedrag,prostitutie,enorme geldproblemen etc........
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOL252





Berichten: 4097

BerichtGeplaatst: woensdag 24 juli 2013, 23:34
 
LEANNE226 schreef:
Vanavond ergens geweest waar ik ondersteboven van ben,een gezin wat nog lager dan de onderkant van de samenleving zit,anders kan ik het niet omschrijven. Volledig versmeerd huis,asociaal gedrag,prostitutie,enorme geldproblemen etc........


Heftig... is denk ik iets waar je daarna even van los van moet komen maar ja... zoiets raakt je...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ROELANDE345





Berichten: 2533

BerichtGeplaatst: woensdag 24 juli 2013, 23:35
 
ERIKA129 schreef:
Zei toch al dat het een slecht moment was Knipoog smiley

He Erika welcome back Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEANNE226





Berichten: 2978

BerichtGeplaatst: woensdag 24 juli 2013, 23:38
 
JOL252 schreef:
Heftig... is denk ik iets waar je daarna even van los van moet komen maar ja... zoiets raakt je...

Die kinderen zo zien,dat raakt je want die hebben geen keus...........ik begrijp uithuisplaatsingen nu wel beter.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ROELANDE345





Berichten: 2533

BerichtGeplaatst: woensdag 24 juli 2013, 23:41
 
LEANNE226 schreef:
Die kinderen zo zien,dat raakt je want die hebben geen keus...........ik begrijp uithuisplaatsingen nu wel beter.

Moeilijk werk lijkt me, heb je ook een vangnet voor jezelf waar je over dit soort dingen kunt praten? Of wordt je geacht gewoon door te gaan?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEANNE226





Berichten: 2978

BerichtGeplaatst: donderdag 25 juli 2013, 00:03
 
ROELANDE345 schreef:
Moeilijk werk lijkt me, heb je ook een vangnet voor jezelf waar je over dit soort dingen kunt praten? Of wordt je geacht gewoon door te gaan?

Het is mijn werk niet,ik kwam er viavia terecht(meer kan ik niet zeggen)
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ZEELAND736





Berichten: 4863

BerichtGeplaatst: donderdag 25 juli 2013, 00:14
 
LEANNE226 schreef:
Het is mijn werk niet,ik kwam er viavia terecht(meer kan ik niet zeggen)

Ik denk dat er heel veel...ook verborgen leed en narigheid is...
En dat neemt alleen maar toe...
Werkeloosheid...om maar eens met iets te beginnen...
Ik hoor regelmatig toch verhalen...en dan zie ik het nog niet eens...
Vreselijk!!!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANNA415





Berichten: 2583

BerichtGeplaatst: donderdag 25 juli 2013, 06:30
 
ZEELAND736 schreef:
Ik denk dat er heel veel...ook verborgen leed en narigheid is...
En dat neemt alleen maar toe...
Werkeloosheid...om maar eens met iets te beginnen...
Ik hoor regelmatig toch verhalen...en dan zie ik het nog niet eens...
Vreselijk!!!

Ja maar werkeloosheid is geen reden om je huis niet schoon te houden en je kinderen te verwaarlozen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA373





Berichten: 2328

BerichtGeplaatst: donderdag 25 juli 2013, 08:19
 
LEANNE226 schreef:
Die kinderen zo zien,dat raakt je want die hebben geen keus...........ik begrijp uithuisplaatsingen nu wel beter.


Triest, vooral de machteloosheid
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130





Berichten: 7083

BerichtGeplaatst: donderdag 25 juli 2013, 08:51
 
ANNA415 schreef:
Ja maar werkeloosheid is geen reden om je huis niet schoon te houden en je kinderen te verwaarlozen.

Zo is dat, ik denk dat hier hard drugs verslaving achter zit, nee niet dat die mensen dan minder waard zijn oid, maar ja, dan interesseert je maar een ding, de drugs, ja dat heb ik weleens een keer gezien, zo iemand.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Van alles wat
Ga naar pagina Vorige 1 ... 224 225 226 227 228 229 230 Volgende
Pagina 227 van 230