ChristianMatch
 


Forum

Het slechtste moment van vandaag
Ga naar pagina Vorige 1 ... 226 227 228 229 230 Volgende
ChristianMatch forum index » Van alles wat
Auteur Bericht
NATASCHA642





Berichten: 584

BerichtGeplaatst: vrijdag 2 augustus 2013, 10:35
 
SHANITA130 schreef:
Ach Natasja, ja best wel verdrietig.

Ja, ik ben ook helemaal afgekeurd, ja eerst op psychische gronden, en nu ook lichamelijk.
Ja, en omdat ik altijd part time werkte ja, heb ik ook een uitkering 90% van het minimum.

Je moet gewoon heel slim zijn.

Mijn psych vroeg een keer wat ik zou doen als ik duizend euro zou krijgen, ja, ik zei meteen kleding kopen.

Dus ja, al mijn geld gaat naar kleding, en me huis, ja 2 stoeltjes en een bed, en me pc, en een stoel en tafeltje daarvoor.

De rest berg ik op in AH kratten, ja, ik heb geen geld om nieuwe kasten te kopen Knipoog smiley

Maar ja, het is de bedoeling dat ik zeer binnenkort weer naar een soort van 2de hands winkel ga, en ja dat is geen Ikea, waar ze elke seizoen dezelfde dingen hebben, dus ja, je moet daar dan minstens weken elke dag zijn, en ja als je er gaat werken, ook al is het een uur per dag, heb je eerste keus, en 20% korting. en wordt het gratis gebracht.

Dus ja, dat is het plan Lachende smiley

En uitjes, ja, ik ga gewoon de stad in, flierefluiten en lantefanten. Knipoog smiley

En 's avonds bij buurmannen en vrienden bankhangen en mooie films bekijken Knipoog smiley Lachende smiley

Ja, en niet te vergeten, heb ik nog een lieve vriend in Friesland, ja je zou het zo niet meteen denken, maar er zijn echt wel leuke mannen daar, ja het is alleen zo ver, dat wel. Knipoog smiley Lachende smiley

Iig, wat ík wil zeggen, je kan gewoon kijken naar 'wat kan ik nog wél, ipv wat kan ik niet meer. Knipoog smiley Lachende smiley

Sterkte!!!

er is een verschil van ongeveer 360 euro bruto tussen minimum en sociaal minimum loon

als je afgekeurd ben zoals ik IVA krijg je 75% van je opgetelde laatst verdiende loon maar ik werkte parttime dus kom ik net met aanvulling uit op sociaalminimum loon en dat is bijstandsniveau mee te vergelijken.

daarnaast kan je afgekeurd zijn en toch iets werken dan krijg je meer maar dat geld niet voor mij helaas.

Geschokte, onthutste smiley overigens zal ik mijn geld eerder in mijn huis stoppen dan in kleding want vind dat belangrijker.
verschil jij woont in een stad in een gehucht waar nooit wat te doen is. dus .... Smiley met dichtgeplakte mond

gelukkig ben ik niet materialistisch ingesteld en red ik het al jaren zal nu ook wel goed komen Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130





Berichten: 7083

BerichtGeplaatst: vrijdag 2 augustus 2013, 10:58
 
NATASCHA642 schreef:
er is een verschil van ongeveer 360 euro bruto tussen minimum en sociaal minimum loon

als je afgekeurd ben zoals ik IVA krijg je 75% van je opgetelde laatst verdiende loon maar ik werkte parttime dus kom ik net met aanvulling uit op sociaalminimum loon en dat is bijstandsniveau mee te vergelijken.

daarnaast kan je afgekeurd zijn en toch iets werken dan krijg je meer maar dat geld niet voor mij helaas.

Geschokte, onthutste smiley overigens zal ik mijn geld eerder in mijn huis stoppen dan in kleding want vind dat belangrijker.
verschil jij woont in een stad in een gehucht waar nooit wat te doen is. dus .... Smiley met dichtgeplakte mond

gelukkig ben ik niet materialistisch ingesteld en red ik het al jaren zal nu ook wel goed komen Knipoog smiley

Ja, net als met mij ging het dan met jou.

Ik werkte idd ook part time, en ja, daar dan 75 procent van, ja, bij mij kwam er ook een aanvulling. Want ja, ik verdiende ook niet zóveel, omdat ik nu eenmaal geen opleidingen had voor de branche waar ik werkte zeg maar.
Ja, ik dééd wel hetzelfde werk, ja dat hadden ze me daar even uitgelegd, maar ja ze konden mij op basis dat ik de administratieve opleidingen niet had, minder uitbetalen, ja ging ook via uitzendbureau, ja,....Ik was al blij dát ik werk hád toen...

Afijn, ja, toen gingen ze fuseren, overschot aan personeel daardoor en ja dan gaan eerst alle uitzendkrachten eruit. En ja, ik had daar járen gewerkt als uitzendkracht, gewoon, elke half jaar een dag ertussen uit. Op die manier.

En toen had ik nog jaren gesolliciteerd, had hele stapels, afwijzingen.

Ja, ik heb best wel veel gewerkt hoor in mijn leven bij mekaar opgeteld!

Ja, en nu niet, ja, jammer hoor, maar ja het is niet anders, en ja dan maak ik toch het beste ervan, en kijk ik wat ik dan wél kan zoals vrijwilligerswerk, en dat soort dingen Knipoog smiley Knipoog smiley

Ja, idd, en ik stop mijn geld weer eerder in kleding dan in me huis.

En ja iemand die werkt met een redelijk salaris, ja die stopt zijn geld gewoon in beidde, en ja wij moeten keuzes maken Knipoog smiley

Wat ik je wel zeker kan aanraden, omdat ik dat weet uit eigen ervaring, kijken of er in de dichtstbijzijnde stad bij jou, ergens een betaalbare, en anders gesubsidieerde cursus kunstschilderen, ja dat is én heel leuk, én je leert zo ook andere mensen kennen Knipoog smiley Lachende smiley

En ook al heb je geen talent oid, iedereen kan namelijk schilderen daar geldt Knipoog smiley , technieken kennen en oefening baart kunst, en ja, ook al kan je het nog niet zo goed, het is gewoon zó leuk om te doen,

Ja, ik ga het wel weer doen, ja ik ben bezig met in ciz indicatie ervoor, ja dat kan ook, wil je meer weten kan je me mailen hoor! Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ZEELAND736





Berichten: 4863

BerichtGeplaatst: zaterdag 24 augustus 2013, 13:35
 
Mijn lieve nichtje die graag de fotos wilde hebben op haar pc...
""Tante...zal ik ze even overzetten ?""
Een uurtje voordat we weggaan....
En ALLE fotos van het kaartje zijn gewist!!!
Gelukkig waren er meer fotos gemaakt...
Ach...zoiets had nu mij ook kunnen overkomen...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
THOMAS968





Berichten: 2706

BerichtGeplaatst: zaterdag 24 augustus 2013, 18:54
 
Er zijn maar drie regels:


Regel 1 in het werken met computers:

Maak altijd minstens 1 kopie van je werk voordat je een bewerking uivoert.

Regel 2 in het werken met computers:

Maak altijd minstens 1 kopie van je werk voordat je een bewerking uivoert.

Regel 3 in het werken met computers:

Maak altijd minstens 1 kopie van je werk voordat je een bewerking uivoert.


En als je dat niet doet, krijg je vanzelf spijt, ik weet dat heel zeker....

Thomas..



ert.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ZEELAND736





Berichten: 4863

BerichtGeplaatst: zaterdag 24 augustus 2013, 23:21
 
Alle 3 de regels in acht genomen....
Alleen niet voor de laatste 30 foto's Knipoog smiley

Ik heb mijn fototoestel nogal eens bij me...als ik wat wil laten zien...ZONDER de pc...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANNA415





Berichten: 2583

BerichtGeplaatst: maandag 26 augustus 2013, 07:24
 
ik heb nog vakantie

maar de stratenmakers niet Woedende smiley Huilende smiley, smiley in tranen Boze smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
STEENTJE178





Berichten: 2167

BerichtGeplaatst: maandag 26 augustus 2013, 13:23
 
ANNA415 schreef:
ik heb nog vakantie

maar de stratenmakers niet Woedende smiley Huilende smiley, smiley in tranen Boze smiley

Johhhhhhhh, stoere, sterke, zwetende mannen knielend, zomaar vlak voor je deur.... Dat wil je toch juist niet missen?? Lachende smiley Coole smiley met zonnebril
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANNA415





Berichten: 2583

BerichtGeplaatst: maandag 26 augustus 2013, 20:36
 
STEENTJE178 schreef:
Johhhhhhhh, stoere, sterke, zwetende mannen knielend, zomaar vlak voor je deur.... Dat wil je toch juist niet missen?? Lachende smiley Coole smiley met zonnebril


Boze smiley ze zitten op grote bulldozers de riolering uit te graven. Boze smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JANE410





Berichten: 554

BerichtGeplaatst: maandag 26 augustus 2013, 20:49
 
ANNA415 schreef:
Boze smiley ze zitten op grote bulldozers de riolering uit te graven. Boze smiley

En dan net in jou vakantie,niet kunnen uitslapen, dat is wel balen Gefrustreerde smiley

Kan je ze niet omkopen zodat ze een paar uur later beginnen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ZEELAND736





Berichten: 4863

BerichtGeplaatst: maandag 26 augustus 2013, 21:18
 
Een auto...die je neerzet....een dag later weer wil laten rijden....


En die niks meer doet Boze smiley Huilende smiley, smiley in tranen Huilende smiley, smiley in tranen

Dus vandaag...veel calorieën verbruikt...(op de fiets)
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOL252





Berichten: 4097

BerichtGeplaatst: maandag 26 augustus 2013, 21:23
 
ANNA415 schreef:
Boze smiley ze zitten op grote bulldozers de riolering uit te graven. Boze smiley


Highly romantic. Verliefde smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HANNS104





Berichten: 79

BerichtGeplaatst: maandag 26 augustus 2013, 22:38
 
Helaas heb ik MS, merk het natuurlijk elke dag maar laat me niet hinderen erdoor, kan nog gewoon 40 uur werken, maar door de onbalans bij het lopen kwam ik vandaan ten val en moest naar het ziekenhuis gereden worden door onze BHVer voor hechtingen in de arm. Zo kan het dus lopen of liever gezegd vallen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ROELANDE345





Berichten: 2533

BerichtGeplaatst: maandag 26 augustus 2013, 23:08
 
HANNS104 schreef:
Helaas heb ik MS, merk het natuurlijk elke dag maar laat me niet hinderen erdoor, kan nog gewoon 40 uur werken, maar door de onbalans bij het lopen kwam ik vandaan ten val en moest naar het ziekenhuis gereden worden door onze BHVer voor hechtingen in de arm. Zo kan het dus lopen of liever gezegd vallen.

Balen Hans.
Beterschap met je arm
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MAMY994





Berichten: 267

BerichtGeplaatst: maandag 26 augustus 2013, 23:12
 
HANNS104 schreef:
Helaas heb ik MS, merk het natuurlijk elke dag maar laat me niet hinderen erdoor, kan nog gewoon 40 uur werken, maar door de onbalans bij het lopen kwam ik vandaan ten val en moest naar het ziekenhuis gereden worden door onze BHVer voor hechtingen in de arm. Zo kan het dus lopen of liever gezegd vallen.

Een ongeluk kan je inderdaad snel oplopen. Laat je er maar niet door van de wijs vallen/brengen. Sterkte!!!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ZEELAND736





Berichten: 4863

BerichtGeplaatst: maandag 26 augustus 2013, 23:24
 
HANNS104 schreef:
Helaas heb ik MS, merk het natuurlijk elke dag maar laat me niet hinderen erdoor, kan nog gewoon 40 uur werken, maar door de onbalans bij het lopen kwam ik vandaan ten val en moest naar het ziekenhuis gereden worden door onze BHVer voor hechtingen in de arm. Zo kan het dus lopen of liever gezegd vallen.


Vervelend voor je..beterschap!!!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CHATULIEM368





Berichten: 134

BerichtGeplaatst: dinsdag 27 augustus 2013, 10:36
 
Dit wordt een heel beroerde dag voor mij. Gisteren heb ik contact gehad met de dierenarts en we zijn tot de conclusie gekomen dat mijn hond vandaag een spuitje krijgt. Ze is twaalf jaar en heeft blaaskanker.

Laatst aangepast door
CHATULIEM368
op dinsdag 27 augustus 2013, 10:36
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ROELANDE345





Berichten: 2533

BerichtGeplaatst: dinsdag 27 augustus 2013, 10:52
 
CHATULIEM368 schreef:
Dit wordt een heel beroerde dag voor mij. Gisteren heb ik contact gehad met de dierenarts en we zijn tot de conclusie gekomen dat mijn hond vandaag een spuitje krijgt. Ze is twaalf jaar en heeft blaaskanker.

Oei Chatuliem, das een naar bericht. Sterkte er mee.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JANE410





Berichten: 554

BerichtGeplaatst: dinsdag 27 augustus 2013, 12:23
 
HANNS104 schreef:
Helaas heb ik MS, merk het natuurlijk elke dag maar laat me niet hinderen erdoor, kan nog gewoon 40 uur werken, maar door de onbalans bij het lopen kwam ik vandaan ten val en moest naar het ziekenhuis gereden worden door onze BHVer voor hechtingen in de arm. Zo kan het dus lopen of liever gezegd vallen.

Wat goed dat je met MS nog 40 uur kan werken en sterkte met je arm
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JANE410





Berichten: 554

BerichtGeplaatst: dinsdag 27 augustus 2013, 12:24
 
CHATULIEM368 schreef:
Dit wordt een heel beroerde dag voor mij. Gisteren heb ik contact gehad met de dierenarts en we zijn tot de conclusie gekomen dat mijn hond vandaag een spuitje krijgt. Ze is twaalf jaar en heeft blaaskanker.

Oh, dat wordt een pijnlijk/verdrietig afscheid, sterkte daarbij Chatuliem
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ZEELAND736





Berichten: 4863

BerichtGeplaatst: dinsdag 27 augustus 2013, 14:59
 
CHATULIEM368 schreef:
Dit wordt een heel beroerde dag voor mij. Gisteren heb ik contact gehad met de dierenarts en we zijn tot de conclusie gekomen dat mijn hond vandaag een spuitje krijgt. Ze is twaalf jaar en heeft blaaskanker.

Das triest en droevig!!!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PIETER619





Berichten: 1149

BerichtGeplaatst: dinsdag 27 augustus 2013, 17:50
 
CHATULIEM368 schreef:
Dit wordt een heel beroerde dag voor mij. Gisteren heb ik contact gehad met de dierenarts en we zijn tot de conclusie gekomen dat mijn hond vandaag een spuitje krijgt. Ze is twaalf jaar en heeft blaaskanker.

sterkte
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PIETER619





Berichten: 1149

BerichtGeplaatst: dinsdag 27 augustus 2013, 17:51
 
HANNS104 schreef:
Helaas heb ik MS, merk het natuurlijk elke dag maar laat me niet hinderen erdoor, kan nog gewoon 40 uur werken, maar door de onbalans bij het lopen kwam ik vandaan ten val en moest naar het ziekenhuis gereden worden door onze BHVer voor hechtingen in de arm. Zo kan het dus lopen of liever gezegd vallen.

Sterkte en beterschap met alles, God is groot
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CHATULIEM368





Berichten: 134

BerichtGeplaatst: dinsdag 27 augustus 2013, 18:08
 
Ze heeft dus een spuitje gekregen en ik heb haar begraven..

Laatst aangepast door
CHATULIEM368
op dinsdag 27 augustus 2013, 20:09
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOL252





Berichten: 4097

BerichtGeplaatst: dinsdag 3 september 2013, 22:12
 
ieks
spinnenalarm Verraste, verbaasde smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ZEELAND736





Berichten: 4863

BerichtGeplaatst: dinsdag 3 september 2013, 23:14
 
JOL252 schreef:
ieks
spinnenalarm Verraste, verbaasde smiley


Zo laat nog??

Knipoog smiley

Ook spinnenangst?
Ik blik of bloos niet van die ""gasten""
Denk dat ik er immuun voor ben...
Kwam er vandaag nog 3 ""tegen""...


Laatst aangepast door
ZEELAND736
op dinsdag 3 september 2013, 23:15
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
STEENTJE178





Berichten: 2167

BerichtGeplaatst: dinsdag 3 september 2013, 23:17
 
En dan te bedenken dat spinnen bijna nooit alleen komen/zijn....... Clown smiley Clown smiley Clown smiley Smiley met dichtgeplakte mond Coole smiley met zonnebril
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEANNE226





Berichten: 2978

BerichtGeplaatst: dinsdag 3 september 2013, 23:47
 
Een echt slecht moment is het niet maar ik heb geen idee in welk topic het dan wél thuis hoort.
Over enkele minuten gaat mijn profiel op grijs,ik ga er tussenuit want ik merk dat ik geen tijd heb om echt mee te praten op het forum of in de chatbox.Het is niet verkeerd als je bezig mag zijn met dingen en mensen die je interesseren en geen tijd hebt voor het internetgebeuren Knipoog smiley

Voor nu alle goeds en...........tot ziens.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ZEELAND736





Berichten: 4863

BerichtGeplaatst: woensdag 4 september 2013, 00:04
 
LEANNE226 schreef:
Een echt slecht moment is het niet maar ik heb geen idee in welk topic het dan wél thuis hoort.
Over enkele minuten gaat mijn profiel op grijs,ik ga er tussenuit want ik merk dat ik geen tijd heb om echt mee te praten op het forum of in de chatbox.Het is niet verkeerd als je bezig mag zijn met dingen en mensen die je interesseren en geen tijd hebt voor het internetgebeuren Knipoog smiley

Voor nu alle goeds en...........tot ziens.

Alle goeds voor de toekomst Leanne...
Fijn dat je hier was...en misschien tot ziens...hier...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130





Berichten: 7083

BerichtGeplaatst: woensdag 4 september 2013, 09:59
 
LEANNE226 schreef:
Een echt slecht moment is het niet maar ik heb geen idee in welk topic het dan wél thuis hoort.
Over enkele minuten gaat mijn profiel op grijs,ik ga er tussenuit want ik merk dat ik geen tijd heb om echt mee te praten op het forum of in de chatbox.Het is niet verkeerd als je bezig mag zijn met dingen en mensen die je interesseren en geen tijd hebt voor het internetgebeuren Knipoog smiley

Voor nu alle goeds en...........tot ziens.

Dank je wel, Lieve Leanne voor al je bemoedigende bijdragen!!!

Alle Goeds, zal je nooit vergeten.....

En misschien tot later, sowieso in de Hemel!

Ja, iemand zei eens, 'wij christenen zeggen geen vaarwel maar tot ziens, om die reden...


Laatst aangepast door
SHANITA130
op woensdag 4 september 2013, 10:01
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130





Berichten: 7083

BerichtGeplaatst: woensdag 4 september 2013, 10:11
 
Het slechtste moment: opgestaan terwijl ik nog úren door zou kunnen slapen Huilende smiley, smiley in tranen en dan moet ik zo ook nog eens opschieten omdat ik op tijd in de stad moet zijn...'ik haat opschieten'...

Dan kan ik niet lekker in de stad blijven, neehee, juist uitgerekend met dit mooie weer komt de woningbouw dingen in me huis doen.

Dat is dan wel weer fijn, maar waarom niet op een dag met slecht weer? Huilende smiley, smiley in tranen

Want nou moet ik even de stad in, en meteen weer terug. Boze smiley Omdat ze 's middags na eenen komen...

Maar ja, het is niet altijd rozengeur en maneschijn....

Wat wel leuk is, tijdens dat ik dit opschrijf en er even over denk, denk ik van nou is dat nou alles, zo erg is dat toch niet?

En dan denk ik ja, overdrijven is ook een kunst.

En dat, toen ik het net opschrijf ik het echt niet als overdrijven zag...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Van alles wat
Ga naar pagina Vorige 1 ... 226 227 228 229 230 Volgende
Pagina 229 van 230