ChristianMatch
 


Forum

Tips om een mail via CM te kunnen sturen
ChristianMatch forum index » Over ChristianMatch
Auteur Bericht
PAULUS505





Berichten: 118

BerichtGeplaatst: donderdag 17 december 2009, 20:56
 
Beste CM leden,

ik vind het moeilijk om mails te versturen naar vrouwen op CM.
Ik heb al gekeken bij de adviezen van het CM team.
Maar ja wat vertel en vraag je wel of niet in een mail die je naar een vrouw stuurt? Begin je bijv. over het profiel van de andere iets te vertellen. Welke vragen kun je stellen aan de ander?
En hoe weet of je niet te direct bent of te veel in de mail zet?
Ik vind eerlijk gezegd een mail sturen best moeilijk. Hoe is dit voor jullie?

Groeten van Paulus
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
BULLDOG524





Berichten: 109

BerichtGeplaatst: donderdag 17 december 2009, 21:07
 
PAULUS505 schreef:
Beste CM leden,

ik vind het moeilijk om mails te versturen naar vrouwen op CM.
Ik heb al gekeken bij de adviezen van het CM team.
Maar ja wat vertel en vraag je wel of niet in een mail die je naar een vrouw stuurt? Begin je bijv. over het profiel van de andere iets te vertellen. Welke vragen kun je stellen aan de ander?
En hoe weet of je niet te direct bent of te veel in de mail zet?
Ik vind eerlijk gezegd een mail sturen best moeilijk. Hoe is dit voor jullie?

Groeten van Paulus

Ik zou beginnen met het vragen wat haar inkomen is, is deze te laag weer opzoek gaan naar de volgende Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PIETER649





Berichten: 3295

BerichtGeplaatst: donderdag 17 december 2009, 21:44
 
Hoi Lekkerding123

Ik las jouw profiel en ik geloof dat ik het helemaal zie zitten met je!!
Het ziet er gewoon hartstikke leuk uit Verliefde smiley
Trouwens... als jij dat bent op de foto.... grrrr... heb ik ook geen moeite mee Kwijlende smiley

Nou zijn er natuurlijk wel wat aandachtspuntjes waar jij ff aan moet werken voordat wij samen verder kunnen, ik heb ze gemakshalve maar op een rijtje gezet dan heb jij gelijk overzicht Lachende smiley met blinkend witte tanden


jouw lengte en gewicht komen niet geheel overeen, heb je al contact met een dieetiste?
je rookt en drinkt niet, das keurig hoor, een bob is altijd makkelijk maar ik wil geen gezeur omdat ik rook en drink
ik zie dat je gescheiden bent, met 3 kinderen die bij jou wonen, kunnen die niet bij je ex terecht? want je hebt als kinderwens een hangt-er-van-af dus je krijgt van mij een paar veeeeel leukere Knipoog smiley
daarnaast ga ik op 2e paasdag geen meubelboulevard op en al helemaal niet koffiedrinken bij je ouders... wees maar blij dat ik wel stad en land ervoor afgereisd heb.
jouw woonwens is een kindvriendelijke buitenwijk, denk maar niet dat ik tussen die herriekinderen ga wonen, het buitenland is een betere woonwens!!

maar zoals ik al zei: je profiel sprak mij zeer aan!!

DATEN?????

grt.
Pieter649



kijk Paulus, ZO moet dat
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARIJAN072





Berichten: 2215

BerichtGeplaatst: donderdag 17 december 2009, 21:58
 
.

Laatst aangepast door
MARIJAN072
op woensdag 23 februari 2011, 10:15
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PIETER649





Berichten: 3295

BerichtGeplaatst: donderdag 17 december 2009, 22:00
 
MARIJAN072 schreef:
Met deze tips moet het helemaal goed komen! Knipoog smiley Verliefde smiley Succes Paulus, ik wacht je mailtje af. Lachende smiley


paulus is 11 jaar jonger Geschokte, onthutste smiley zoveel leeftijdsverschil is onethisch
kinderlokker Woedende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANNETTE792





Berichten: 1663

BerichtGeplaatst: donderdag 17 december 2009, 22:06
 
PIETER649 schreef:
paulus is 11 jaar jonger Geschokte, onthutste smiley zoveel leeftijdsverschil is onethisch
kinderlokker Woedende smiley

Joh, dat geeft helemaal niks. Het ergste wat er kan gebeuren is dat je op vakantie bent in Tunesie ofzo en er in de hamam word gevraagd of je met je vader (in Paulus zn geval zn moeder) op vakantie bent Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARIJAN072





Berichten: 2215

BerichtGeplaatst: donderdag 17 december 2009, 22:17
 
.

Laatst aangepast door
MARIJAN072
op woensdag 23 februari 2011, 10:16
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARIJAN072





Berichten: 2215

BerichtGeplaatst: donderdag 17 december 2009, 22:18
 
ANNETTE792 schreef:
Joh, dat geeft helemaal niks. Het ergste wat er kan gebeuren is dat je op vakantie bent in Tunesie ofzo en er in de hamam word gevraagd of je met je vader (in Paulus zn geval zn moeder) op vakantie bent Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt


Laatst aangepast door
MARIJAN072
op woensdag 23 februari 2011, 10:15
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARIO216





Berichten: 4992

BerichtGeplaatst: vrijdag 18 december 2009, 12:24
 
MARIJAN072 schreef:
Leuk geprobeerd toch? Leek me wel wat, zo'n jonkie. Knipoog smiley Lachende smiley Clown smiley

Maarre...nog geen mail gezien. Huilende smiley, smiley in tranen

Mag ik jouw mailen dan...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEANNE226





Berichten: 2978

BerichtGeplaatst: vrijdag 18 december 2009, 14:45
 
[quote=PIETER649]Hoi Lekkerding123

Ik las jouw profiel en ik geloof dat ik het helemaal zie zitten met je!!
Het ziet er gewoon hartstikke leuk uit Verliefde smiley
Trouwens... als jij dat bent op de foto.... grrrr... heb ik ook geen moeite mee Kwijlende smiley

Nou zijn er natuurlijk wel wat aandachtspuntjes waar jij ff aan moet werken voordat wij samen verder kunnen, ik heb ze gemakshalve maar op een rijtje gezet dan heb jij gelijk overzicht Lachende smiley met blinkend witte tanden


jouw lengte en gewicht komen niet geheel overeen, heb je al contact met een dieetiste?
je rookt en drinkt niet, das keurig hoor, een bob is altijd makkelijk maar ik wil geen gezeur omdat ik rook en drink
ik zie dat je gescheiden bent, met 3 kinderen die bij jou wonen, kunnen die niet bij je ex terecht? want je hebt als kinderwens een hangt-er-van-af dus je krijgt van mij een paar veeeeel leukere Knipoog smiley
daarnaast ga ik op 2e paasdag geen meubelboulevard op en al helemaal niet koffiedrinken bij je ouders... wees maar blij dat ik wel stad en land ervoor afgereisd heb.
jouw woonwens is een kindvriendelijke buitenwijk, denk maar niet dat ik tussen die herriekinderen ga wonen, het buitenland is een betere woonwens!!

maar zoals ik al zei: je profiel sprak mij zeer aan!!

DATEN?????

grt.
Pieter649

Ik word,zoals altijd,weer helemaal warm van jouw liefdevolle bijdrages op dit forum,jouw inzicht in vrouwen,je tedere woorden,je romantische inslag Clown smiley Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARIJAN072





Berichten: 2215

BerichtGeplaatst: vrijdag 18 december 2009, 15:13
 
.

Laatst aangepast door
MARIJAN072
op woensdag 23 februari 2011, 10:16
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEANNE226





Berichten: 2978

BerichtGeplaatst: vrijdag 18 december 2009, 16:18
 
PAULUS505 schreef:
Beste CM leden,

ik vind het moeilijk om mails te versturen naar vrouwen op CM.
Ik heb al gekeken bij de adviezen van het CM team.
Maar ja wat vertel en vraag je wel of niet in een mail die je naar een vrouw stuurt? Begin je bijv. over het profiel van de andere iets te vertellen. Welke vragen kun je stellen aan de ander?
En hoe weet of je niet te direct bent of te veel in de mail zet?
Ik vind eerlijk gezegd een mail sturen best moeilijk. Hoe is dit voor jullie?

Groeten van Paulus

Paulus,als je een mail te moeilijk vindt begin je toch gewoon een chat?Dan volstaan simpele vragen als : Wil je even praten?Hoe is het met je?Hoe was je dag?Heb je plannen voor het weekend?Etc.Kortom,net als in het "echte" leven(kom je hier vaak?JAAAAAAAA Clown smiley )
Wil ze niet chatten?Dan weet je meteen waar je aan toe bent Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Over ChristianMatch
Pagina 1 van 1