ChristianMatch
 


Forum

Woord Recht Snijden
ChristianMatch forum index » Bijbel en bijbelstudie
Auteur Bericht
ANITA324





Berichten: 913

BerichtGeplaatst: maandag 8 november 2010, 16:35
 


Laatst aangepast door
ANITA324
op maandag 8 november 2010, 20:12
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CHATULIEM619





Berichten: 5057

BerichtGeplaatst: maandag 8 november 2010, 17:25
 
ANITA324 schreef:


Laat het Woord Recht Snijden !!!!

Dus géén water bij de wijn !!!

Deze tijd zullen steeds meer onderwerpen in Bijbelse zin vertroebelt worden door menselijke behoeftes en gedachtes en meningen.
De mens naar deze tijd is niet meer recht snijdig naar Gods Woord.
Alles moet maar bedekt worden met de liefde.
Daarom zullen meer lauwodicea gemeentes ontstaan.
De vorm van 1 zijn met elkaar ondanks alle dingen die men vingers voor de ogen houden en niet Bijbels zijn.
Dat zijn de tekenen der eind tijd de zuivere boodschap mag niet meer gezegt worden want mensen lopen met hoge tenen en reageren stekelig.
Want de Waarheid doet pijn men verdraagt liever de liefde vol leugens.
Weldra zal het hun vergaan voor diegene die voortgaat voor zichzelf dan voor het ware zuivere evangelie van Jezus Christus.
Het doet mijn hart pijn omdat zo te zien het geeft alleen aan in hoeverre we er niet meer vanaf zijn zodra Jezus Christus weder gaat komen om Zijn Gemeente op te halen. Lees Openbaring 3 - 4.

Shalom,
Welk Woord? Jouw woorden of meningen of Gods Woord? Ik lees veel van jouw visie op de kerk, maar ik zie weinig van de basis terug. Ik zie veel veroordelingen, maar die zijn niet geënt op Gods woord, meer op een theologie van anderen. Als je je zoveel zorgen maakt over Gods Woord, moet je wel goed leren omgaan met zijn woord....
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
WILLIE400





Berichten: 146

BerichtGeplaatst: maandag 8 november 2010, 18:56
 
Smiley met dichtgeplakte mond Clown smiley Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Huilende smiley, smiley in tranen Gefrustreerde smiley Verliefde smiley Knipoog smiley Kussende smiley Lachende smiley
Zo dat vind ik ervan Knipoog smiley
Gezegende dag/avond/week verder broeders en zusters

Gr. Willie
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Bijbel en bijbelstudie
Pagina 1 van 1