ChristianMatch
 


Forum

De kinderwens
ChristianMatch forum index » Vriendschap en relaties
Auteur Bericht
LOGITECH577





Berichten: 12

BerichtGeplaatst: dinsdag 29 maart 2011, 16:06
 
Je hebt elkaar gevonden, je past helemaal bij elkaar, dit is mijn match.
Alleen jij hebt een kinderwens hij/zij niet of andersom.
Ga je verder met elkaar in de hoop dat de ander van gedachte veranderd of stopt je er mee.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARIJAN072





Berichten: 2215

BerichtGeplaatst: dinsdag 29 maart 2011, 16:34
 
LOGITECH577 schreef:
Je hebt elkaar gevonden, je past helemaal bij elkaar, dit is mijn match.
Alleen jij hebt een kinderwens hij/zij niet of andersom.
Ga je verder met elkaar in de hoop dat de ander van gedachte veranderd of stopt je er mee.

'k Denk dat je zo'n belangrijk punt op tijd moet bespreken. Tja, hoop doet leven.... Twijfelende smiley Smiley die vol vragen zit


Laatst aangepast door
MARIJAN072
op dinsdag 29 maart 2011, 16:42
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LISA610





Berichten: 1309

BerichtGeplaatst: dinsdag 29 maart 2011, 23:33
 
LOGITECH577 schreef:
Je hebt elkaar gevonden, je past helemaal bij elkaar, dit is mijn match.
Alleen jij hebt een kinderwens hij/zij niet of andersom.
Ga je verder met elkaar in de hoop dat de ander van gedachte veranderd of stopt je er mee.

Let's face it: kinderen neem je niet, maar die krijg je. En dat het niet vanzelfsprekend is dat je die kunt krijgen is nu eenmaal een feit. Mijn broer is een vrouw getrouwd waar hij op voorhand van wist dat het niet mogelijk zou zijn om samen kinderen te krijgen: hij ging (en gaat) voor die meid. En terecht: het is een ontzettend leuke schoonzus. Mijn allerbeste vriendin en haar ega kunnen geen kinderen krijgen. Maar hun relatie is een hele bijzondere mooie en intieme relatie.

Dus waar gaat het om in de liefde: Ga je voor kinderen of voor de persoon die jouw liefde van het leven kan worden?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARIJAN072





Berichten: 2215

BerichtGeplaatst: dinsdag 29 maart 2011, 23:37
 
LISA610 schreef:
Let's face it: kinderen neem je niet, maar die krijg je. En dat het niet vanzelfsprekend is dat je die kunt krijgen is nu eenmaal een feit. Mijn broer is een vrouw getrouwd waar hij op voorhand van wist dat het niet mogelijk zou zijn om samen kinderen te krijgen: hij ging (en gaat) voor die meid. En terecht: het is een ontzettend leuke schoonzus. Mijn allerbeste vriendin en haar ega kunnen geen kinderen krijgen. Maar hun relatie is een hele bijzondere mooie en intieme relatie.

Dus waar gaat het om in de liefde: Ga je voor kinderen of voor de persoon die jouw liefde van het leven kan worden?

Volgens mij gaat het hier om het hebben van een kinderwens of niet. Dat is toch echt wel een keus, waar je verschillend in kunt staan. Dat vind ik iets anders, dan kinderen kunnen krijgen of niet. 'k Denk dat dat een andere discussie is.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LISA610





Berichten: 1309

BerichtGeplaatst: woensdag 30 maart 2011, 17:05
 
MARIJAN072 schreef:
Volgens mij gaat het hier om het hebben van een kinderwens of niet. Dat is toch echt wel een keus, waar je verschillend in kunt staan. Dat vind ik iets anders, dan kinderen kunnen krijgen of niet. 'k Denk dat dat een andere discussie is.

De discussie is wat je doet als de een wel een kinderwens heeft en de ander niet. Wat ik heb aangegeven is dat het niet vanzelfsprekend is dat je kinderen kunt krijgen. Juist daarom denk ik dat het belangrijker is om voor de partner te gaan, dan voor de kinderwens. Als dat niet duidelijk is geworden uit mijn bijdrage, bij deze dan.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Vriendschap en relaties
Pagina 1 van 1