ChristianMatch
 


Forum

Dit vraag ik me af vandaag..
Ga naar pagina Vorige 1 ... 87 88 89 90 91 92 Volgende
ChristianMatch forum index » Van alles wat
Auteur Bericht
ZWALUWTJE610





Berichten: 317

BerichtGeplaatst: zondag 1 juni 2014, 23:25
 
Leuke actie's.....zo kom je nog eens ergens.....
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANNA415





Berichten: 2583

BerichtGeplaatst: maandag 2 juni 2014, 06:46
 
Waar begin ik toch aan? Gefrustreerde smiley Clown smiley Coole smiley met zonnebril
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ZEELAND736





Berichten: 4863

BerichtGeplaatst: maandag 2 juni 2014, 07:56
 
ANNA415 schreef:
Waar begin ik toch aan? Gefrustreerde smiley Clown smiley Coole smiley met zonnebril


Je begon je iets af te vragen vandaag...toch??
Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ROELANDE345





Berichten: 2533

BerichtGeplaatst: maandag 2 juni 2014, 10:07
 
[quote=MAMY994]

vast binnenkort wel weer Mamy
Dit uitje heb je vast binnen Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MAMY994





Berichten: 267

BerichtGeplaatst: maandag 2 juni 2014, 22:47
 
[quote=ROELANDE345]

Je hebt gelijk. Dit is binnen en smaakt gewoon naar meer Kwijlende smiley

Lachende smiley met blinkend witte tanden Yes, Krijg ik weer luxe-problemen!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANNETTE050





Berichten: 1331

BerichtGeplaatst: dinsdag 3 juni 2014, 22:52
 
Ze zeggen wel eens dat vrouwen van Venus komen en mannen van Mars, maar ik denk dat je de twee planeten in het heelal moet zoeken die het verst van elkaar afliggen...
Hoe is het mogelijk dat mannen en vrouwen toch op één planeet leven...ik snap er echt niets meer van....
Mannen willen dat je duidelijk bent, maar als ze aangeven dat er maar één keuze mogelijkheid is kun je toch niet kiezen en alleen maar doen wat zij willen....maar dan krijg je het gevoel dat je op drijfzand gaat lopen...en dat snappen ze weer niet...ben je niet duidelijk....

Ik ga maar even in een hoekje van de bank tot mezelf komen... Zieke smiley


Laatst aangepast door
ANNETTE050
op dinsdag 3 juni 2014, 22:56
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOL252





Berichten: 4097

BerichtGeplaatst: dinsdag 3 juni 2014, 23:09
 
ANNETTE050 schreef:
Ze zeggen wel eens dat vrouwen van Venus komen en mannen van Mars, maar ik denk dat je de twee planeten in het heelal moet zoeken die het verst van elkaar afliggen...
Hoe is het mogelijk dat mannen en vrouwen toch op één planeet leven...ik snap er echt niets meer van....
Mannen willen dat je duidelijk bent, maar als ze aangeven dat er maar één keuze mogelijkheid is kun je toch niet kiezen en alleen maar doen wat zij willen....maar dan krijg je het gevoel dat je op drijfzand gaat lopen...en dat snappen ze weer niet...ben je niet duidelijk....

Ik ga maar even in een hoekje van de bank tot mezelf komen... Zieke smiley


Herkenbaar Gefrustreerde smiley

Vooral bij jezelf blijven, als daar in vroeg stadium geen ruimte voor is weet je eigenlijk al genoeg.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANNETTE050





Berichten: 1331

BerichtGeplaatst: dinsdag 3 juni 2014, 23:32
 
JOL252 schreef:
Herkenbaar Gefrustreerde smiley

Vooral bij jezelf blijven, als daar in vroeg stadium geen ruimte voor is weet je eigenlijk al genoeg.

Nee, het gaat niet om ruimte geven...het is alleen hun 'spelregels' ....snap er echt niets meer van....helemaal niets.... Huilende smiley, smiley in tranen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130





Berichten: 7083

BerichtGeplaatst: woensdag 4 juni 2014, 07:04
 
Gewoon je eigen spelregels. En dan: Graag of niet.

So simpel....

Groetjes;)

Ik ga verlengen en mail je wel een keertje ;)
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA373





Berichten: 2328

BerichtGeplaatst: woensdag 4 juni 2014, 07:47
 
SHANITA130 schreef:
Gewoon je eigen spelregels. En dan: Graag of niet.

So simpel....

Groetjes;)

Ik ga verlengen en mail je wel een keertje ;)

leuk je gaat verlengen, welkom terug weer op cm Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOL252





Berichten: 4097

BerichtGeplaatst: woensdag 4 juni 2014, 08:09
 
ANNETTE050 schreef:
Nee, het gaat niet om ruimte geven...het is alleen hun 'spelregels' ....snap er echt niets meer van....helemaal niets.... Huilende smiley, smiley in tranen

Precies, "hun spelregels" waardoor jij geen ruimte meer krijgt om na te denken of tot een vrije keus te komen en in botsing met jou komt zodra jij wel zelf nadenkt en een eigen overweging hebt. Dan lijkt het misschien nu verwarrend maar dat hoef je dus niet te laten gebeuren. Je hebt een eigen mening, gedachtegang, eigen autonomie en als "zij" dus hun wil proberen door te voeren (omdat er geen geduld is?) komt dat in het gedrang. Eigenlijk inderdaad heel simpel zoals Shanita al zegt: je eigen spelregels dan aanhouden als er geen sprake is van samen-spel.


Laatst aangepast door
JOL252
op woensdag 4 juni 2014, 08:11
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ROADY558





Berichten: 702

BerichtGeplaatst: woensdag 4 juni 2014, 09:03
 
ANNETTE050 schreef:
Nee, het gaat niet om ruimte geven...het is alleen hun 'spelregels' ....

Welke spelregels worden er dan genoemd Annette?
Ben ik wel benieuwd naar.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANNETTE050





Berichten: 1331

BerichtGeplaatst: woensdag 4 juni 2014, 09:59
 
ROADY558 schreef:
Welke spelregels worden er dan genoemd Annette?
Ben ik wel benieuwd naar.

Bijvoorbeeld even doorvragen, doorpraten als je even vast zit. Ik moet altijd alles van alle kanten bekijken voor ik een beslissing neem, maar jullie willen een probleem meteen oplossen. Misschien is dat het beste, en wordt ook goed bedoel, maar gun ons ook even de tijd om het te volgen. Niet iedereen is altijd even scherp.
Zo krijg je dat een hele situatie muurvast komt te zitten en nu zal er wel weer een 'oplossing' voor het probleem gevonden worden, maar waarom niet gewoon praten???
Het gaat niet om onze spelregels of die van jullie, maar ergens moet er toch een 'samen komen' zijn. maar die moed zonk me gisteravond dus helemaal in de schoenen. Zoek ik iets wat niet bestaat.
Onbereikbaar.


Laatst aangepast door
ANNETTE050
op woensdag 4 juni 2014, 10:42
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANNETTE050





Berichten: 1331

BerichtGeplaatst: woensdag 4 juni 2014, 10:29
 
SHANITA130 schreef:
Gewoon je eigen spelregels. En dan: Graag of niet.

So simpel....

Groetjes;)

Ik ga verlengen en mail je wel een keertje ;)

Nee, daar denk ik anders over, als je alleen bezig bent met je 'eigen' spelregels ben je op jezelf gericht en dat is dus niet goed voor een relatie.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ROADY558





Berichten: 702

BerichtGeplaatst: woensdag 4 juni 2014, 10:42
 
ANNETTE050 schreef:
Bijvoorbeeld even doorvragen, doorpraten als je even vast zit. Ik moet altijd alles van alle kanten bekijken voor ik een beslissing neem, maar jullie willen een probleem meteen oplossen. Misschien is dat het beste, en wordt ook goed bedoel, maar gun ons ook even de tijd om het te volgen. Niet iedereen is altijd even scherp.
Zo krijg je dat een hele situatie muurvast komt te zitten en nu zal er wel weer een 'oplossing' voor het probleem gevonden worden, maar waarom niet gewoon praten???
Het gaat niet om onze spelregels of die van jullie, maar ergens moet er toch een 'samen' komen zijn. maar die moed zonk me gisteravond dus helemaal in de schoenen.
Onbereikbaar.

Oh juist.
Het bekende fenomeen "mannen willen oplossingen, vrouwen willen praten". Nou niet alle mannen zijn zo hoor, en ook niet alle vrouwen is mijn ervaring.

Maar je hebt een punt: communicatie is en blijft belangrijk wil je elkaar begrijpen. Ik denk wel dat je daarbij je eigen spelregels (standpunten ed) niet uit het oog moet verliezen anders ga je teveel inleveren van jezelf.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ROELANDE345





Berichten: 2533

BerichtGeplaatst: woensdag 4 juni 2014, 13:02
 
ja en tegelijkertijd heel moeilijk, het elkaar "meenemen" met je eigen gedachten spinsels i.p.v. te zeggen dat je wel een oplossing hebt.
Bij ons gaan we daar allebei regelmatig mee in de fout. Ook niet zo gek als je beiden lang alleen geweest bent.
Zolang je maar goed naar elkaar luistert en bereid bent om uit te leggen wat je bedoelt zelfs als je dat zelf helemaal niet nodig vindt, net zolang tot de ander begrijpt wat je bedoelt dan komt het goed is mijn ervaring
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ZWALUWTJE610





Berichten: 317

BerichtGeplaatst: woensdag 4 juni 2014, 23:04
 
ROELANDE345 schreef:
ja en tegelijkertijd heel moeilijk, het elkaar "meenemen" met je eigen gedachten spinsels i.p.v. te zeggen dat je wel een oplossing hebt.
Bij ons gaan we daar allebei regelmatig mee in de fout. Ook niet zo gek als je beiden lang alleen geweest bent.
Zolang je maar goed naar elkaar luistert en bereid bent om uit te leggen wat je bedoelt zelfs als je dat zelf helemaal niet nodig vindt, net zolang tot de ander begrijpt wat je bedoelt dan komt het goed is mijn ervaring

Wel fijn dat jij dit ervaring wilt delen ...Roelande...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANNETTE050





Berichten: 1331

BerichtGeplaatst: donderdag 5 juni 2014, 22:55
 
ROELANDE345 schreef:
ja en tegelijkertijd heel moeilijk, het elkaar "meenemen" met je eigen gedachten spinsels i.p.v. te zeggen dat je wel een oplossing hebt.
Bij ons gaan we daar allebei regelmatig mee in de fout. Ook niet zo gek als je beiden lang alleen geweest bent.
Zolang je maar goed naar elkaar luistert en bereid bent om uit te leggen wat je bedoelt zelfs als je dat zelf helemaal niet nodig vindt, net zolang tot de ander begrijpt wat je bedoelt dan komt het goed is mijn ervaring

Jammer dat je al weer weg bent. Ja, dan moet je de minste willen zijn en van 'je eigen planeet' afkomen... let love prevail...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ROADY558





Berichten: 702

BerichtGeplaatst: vrijdag 6 juni 2014, 08:33
 
ANNETTE050 schreef:
Jammer dat je al weer weg bent. Ja, dan moet je de minste willen zijn en van 'je eigen planeet' afkomen... let love prevail...

Ik denk eerder dat we ons "gelijk willen hebben" moeten opgeven.
Dat maakt echte communicatie een stuk soepeler.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANNETTE050





Berichten: 1331

BerichtGeplaatst: vrijdag 6 juni 2014, 09:33
 
ROADY558 schreef:
Ik denk eerder dat we ons "gelijk willen hebben" moeten opgeven.
Dat maakt echte communicatie een stuk soepeler.

Nee, daar gaat het juist helemaal niet om. Als je eerlijk wilt blijven in een relatie kun je je ergens pas aan overgeven als je erachter kunt gaan staan, anders is het 'samen ergens op uit komen' nep en dat zal zich gaan wreken.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ROADY558





Berichten: 702

BerichtGeplaatst: vrijdag 6 juni 2014, 12:34
 
Dat zal ik zeker niet ontkennen.
Maar je noemde "van je eigen planeet" afkomen, dat zie ik ook als mijn eigen gelijk willen opgeven, DUS open staan voor wat die ander te zeggen heeft over iets waar ik zo van overtuigd ben. Om op die manier te ontdekken of ik "er" samen uit kan komen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANNETTE050





Berichten: 1331

BerichtGeplaatst: vrijdag 6 juni 2014, 12:55
 
ROADY558 schreef:
Dat zal ik zeker niet ontkennen.
Maar je noemde "van je eigen planeet" afkomen, dat zie ik ook als mijn eigen gelijk willen opgeven, DUS open staan voor wat die ander te zeggen heeft over iets waar ik zo van overtuigd ben. Om op die manier te ontdekken of ik "er" samen uit kan komen.

Ok, maar het voelt niet zo alsof je je gelijk wilt halen, het is gewoon om wie je bent en ik weet het verder ook niet. Gelijk willen krijgen klinkt zo primair. Maar misschien ervaart een man het zo. Als de man dan denkt dat de vrouw gelijk wil krijgen en de vrouw kan zich echt niet blindelings overgeven aan zijn oplossing....hoe los je dat dan op?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ROADY558





Berichten: 702

BerichtGeplaatst: vrijdag 6 juni 2014, 13:24
 
ANNETTE050 schreef:
Als de man dan denkt dat de vrouw gelijk wil krijgen en de vrouw kan zich echt niet blindelings overgeven aan zijn oplossing....hoe los je dat dan op?

Ik snap niet helemaal wat je bedoelt. Misschien kun je het wat concreter invullen, dan kunnen we met je meedenken.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CHRISTIANMATCH
moderator





Berichten: 481

BerichtGeplaatst: vrijdag 6 juni 2014, 13:54
 
ROADY558 schreef:
Misschien kun je het wat concreter invullen, dan kunnen we met je meedenken.

En misschien kun je dan beter even een nieuw topic openen in het subforum Vriendschap en relaties?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANNETTE050





Berichten: 1331

BerichtGeplaatst: vrijdag 6 juni 2014, 14:54
 
CHRISTIANMATCH schreef:
En misschien kun je dan beter even een nieuw topic openen in het subforum Vriendschap en relaties?

Ja, is goed... sorry.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ZWALUWTJE610





Berichten: 317

BerichtGeplaatst: vrijdag 6 juni 2014, 15:21
 
Waarom....?
Eindelijk de balkon schoon....
Heerlijk vooral de vloer...
Weer geschrobd ....
Geweldig......
Waarom....Bobby...?
Waarom moet ji zonodig...
De bloembollen en zand eruit krabben?
Bah..........stoute Bobby...
Scheef...ondeugende oogjes....
Kijk hondje mij aan........!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ROADY558





Berichten: 702

BerichtGeplaatst: vrijdag 6 juni 2014, 18:14
 
CHRISTIANMATCH schreef:
En misschien kun je dan beter even een nieuw topic openen in het subforum Vriendschap en relaties?

Volgens mij was ik nog geheel ontopic, ik vroeg het me af vandaag hoe dat nou zat Coole smiley met zonnebril
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA373





Berichten: 2328

BerichtGeplaatst: vrijdag 6 juni 2014, 20:23
 
ROADY558 schreef:
Volgens mij was ik nog geheel ontopic, ik vroeg het me af vandaag hoe dat nou zat Coole smiley met zonnebril

Over het je eigen gelijk willen opgeven... ha ha Knipoog smiley

En nee volgens andere ben je offtopic bezig( zo zie je maar weer dat ook een ieder zo een andere beleving van iets soms heeft, daar moet je ook rekening mee houden met elkaar communiceren in een relatie)
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA373





Berichten: 2328

BerichtGeplaatst: vrijdag 6 juni 2014, 20:24
 
maar ontopic... ik vraag me af waarom ik die kamers van die pubers net zat opte ruimen nog, beter had ik een schep gepakt en alles op straat gedonderd door het raam heen, houden ze daarna wel hun kamer bij Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ZEELAND736





Berichten: 4863

BerichtGeplaatst: vrijdag 6 juni 2014, 21:38
 
PETRA373 schreef:
maar ontopic... ik vraag me af waarom ik die kamers van die pubers net zat opte ruimen nog, beter had ik een schep gepakt en alles op straat gedonderd door het raam heen, houden ze daarna wel hun kamer bij Lachende smiley

Heb je al eens geprobeerd...alles wat je op de grond vind...op bed te gooien???
Inclusief de vieze onderbroeken en sokken???

Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Van alles wat
Ga naar pagina Vorige 1 ... 87 88 89 90 91 92 Volgende
Pagina 90 van 92