ChristianMatch
 


Forum

almere
Ga naar pagina Vorige 1 2
ChristianMatch forum index » Vriendschap en relaties
Auteur Bericht
LEONARD480





Berichten: 1672

BerichtGeplaatst: donderdag 19 mei 2011, 13:32
 
LISA610 schreef:
Zomaar even een vraagje hoor... Wat heeft dit allemaal nog te maken met mensen die in Almere wonen? Clown smiley

Hoe is jouw zangtalent Lisa? ....We zoeken nog diverse zangeressen Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LISA610





Berichten: 1309

BerichtGeplaatst: donderdag 19 mei 2011, 13:53
 
LEONARD480 schreef:
Hoe is jouw zangtalent Lisa? ....We zoeken nog diverse zangeressen Knipoog smiley

Gewoon lekker verder zoeken Leonard.. enne laat die kniooog maar achterwege. En nu back on topic. Degene die dit topic begon wilde graag in contact komen met mensen uit de omgeving van Almere. Dus als je in de omgeving van Almere woont, zet hier dan even wat neer.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEONARD480





Berichten: 1672

BerichtGeplaatst: donderdag 19 mei 2011, 14:04
 
LISA610 schreef:
Gewoon lekker verder zoeken Leonard.. enne laat die kniooog maar achterwege. En nu back on topic. Degene die dit topic begon wilde graag in contact komen met mensen uit de omgeving van Almere. Dus als je in de omgeving van Almere woont, zet hier dan even wat neer.

O Lisa ik ben zelf niet begonnen met een andere draai te geven op dit topic onderdeel.
Blijkbaar heb jezelf ook de behoefte om hier een bijdrage te leveren of zie ik het verkeerd.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LISA610





Berichten: 1309

BerichtGeplaatst: donderdag 19 mei 2011, 14:09
 
LEONARD480 schreef:
O Lisa ik ben zelf niet begonnen met een andere draai te geven op dit topic onderdeel.
Blijkbaar heb jezelf ook de behoefte om hier een bijdrage te leveren of zie ik het verkeerd.

Dat zie je inderdaad verkeerd Leonard. En ik heb niet gezegd dat jij een andere draai hebt gegeven aan dit topic, dus als jij dat dacht zie je ook dat verkeerd. En ik heb ook zeker geen zin om met jou te slow-chatten op het forum binnen dit topic. Wat mij betreft: ik woon niet in de omgeving van Almere en ben ook zeker niet van plan om daar te gaan wonen, dus ik laat het hier nu bij wat betreft dit topic.


Laatst aangepast door
LISA610
op donderdag 19 mei 2011, 14:11
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEONARD480





Berichten: 1672

BerichtGeplaatst: donderdag 19 mei 2011, 14:14
 
LISA610 schreef:
Dat zie je inderdaad verkeerd Leonard. En ik heb niet gezegd dat jij een andere draai hebt gegeven aan dit topic, dus als jij dat dacht zie je ook dat verkeerd. Wat mij betreft: ik woon niet in de omgeving van Almere en ben ook zeker niet van plan om daar te gaan wonen, dus ik laat het hier nu bij wat betreft dit topic.

Eigenlijk heb je ook wel gelijk, draait nu behoorlijk op offtopic..
Dus nu maar weer ontopic en dus de kwestie Almere.


Laatst aangepast door
LEONARD480
op vrijdag 20 mei 2011, 18:29
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Vriendschap en relaties
Ga naar pagina Vorige 1 2
Pagina 2 van 2