ChristianMatch
 


Forum

almere
Ga naar pagina 1 2 Volgende
ChristianMatch forum index » Vriendschap en relaties
Auteur Bericht
PETRA111





Berichten: 10

BerichtGeplaatst: maandag 2 mei 2011, 12:21
 
Hoi Allemaal,

Ik zoek mensen die in almere wonen.
Het lijkt me leuk om met mensen kennis te maken in almere.
Reden hiervoor is dat ik daar sta in geschreven als woningzoekende en graag mannen/ vrouwen die daar wonen of in de directe omgeving wil leren kennen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ARNOLD765





Berichten: 60

BerichtGeplaatst: woensdag 4 mei 2011, 16:16
 
nou meid,zo te zien zijn er weinig mensen uit almere hier.
succes.arnold uit amsterdam Huilende smiley, smiley in tranen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA111





Berichten: 10

BerichtGeplaatst: woensdag 4 mei 2011, 22:48
 
ARNOLD765 schreef:
nou meid,zo te zien zijn er weinig mensen uit almere hier.
succes.arnold uit amsterdam Huilende smiley, smiley in tranen

ach wat niet is kan nog komen toch Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HENDUK927





Berichten: 217

BerichtGeplaatst: woensdag 4 mei 2011, 22:59
 
ja jammer

maar ik woon in het mooie overijsel Clown smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CROSSROAD317





Berichten: 2463

BerichtGeplaatst: donderdag 5 mei 2011, 10:36
 
HENDUK927 schreef:
ja jammer

maar ik woon in het mooie overijsel Clown smiley


Sinds wanneer dan ?? of ben je door M het huis uitgezet ...... Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HENDUK927





Berichten: 217

BerichtGeplaatst: zondag 15 mei 2011, 23:30
 
CROSSROAD317 schreef:
Sinds wanneer dan ?? of ben je door M het huis uitgezet ...... Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

wees jij nu maar gelukkie met jou m cross..................... Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CROSSROAD317





Berichten: 2463

BerichtGeplaatst: maandag 16 mei 2011, 13:19
 
HENDUK927 schreef:
wees jij nu maar gelukkie met jou m cross..................... Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt


Gelukkig wel een drentse .... Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEONARD480





Berichten: 1672

BerichtGeplaatst: maandag 16 mei 2011, 16:20
 
CROSSROAD317 schreef:
Gelukkig wel een drentse .... Lachende smiley

Wat is de meerwaarde ....van een drentse Cross Smiley die vol vragen zit
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CROSSROAD317





Berichten: 2463

BerichtGeplaatst: maandag 16 mei 2011, 16:59
 
LEONARD480 schreef:
Wat is de meerwaarde ....van een drentse Cross Smiley die vol vragen zit



Das aan een niet drent niet uit te leggen.
Iemand die niet in de mooiste provincie (Drenthe) van Nederland woont, zal dat nooit kunnen begrijpen.... Twijfelende smiley

Vandaar ook dat ik je wel snap dat je naar de meerwaarde vraagt, maar voor mij zijn al die unieke eigenschappen die een drentse heeft, zo gewoon dat ik met minder geen genoegen meer neem ..... Lachende smiley

Maar ik moet wel zeggen dat ze, zelfs voor een drentse, uitzonderlijk lief is Verliefde smiley

Alleen voor mij dan he .... Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEONARD480





Berichten: 1672

BerichtGeplaatst: maandag 16 mei 2011, 17:12
 
CROSSROAD317 schreef:
Das aan een niet drent niet uit te leggen.
Iemand die niet in de mooiste provincie (Drenthe) van Nederland woont, zal dat nooit kunnen begrijpen.... Twijfelende smiley

Vandaar ook dat ik je wel snap dat je naar de meerwaarde vraagt, maar voor mij zijn al die unieke eigenschappen die een drentse heeft, zo gewoon dat ik met minder geen genoegen meer neem ..... Lachende smiley

Maar ik moet wel zeggen dat ze, zelfs voor een drentse, uitzonderlijk lief is Verliefde smiley

Alleen voor mij dan he .... Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt


Al zal ik het nooit begrijpen de liefdesuitingen uit het Noorden ....mare van harte geluk gewenst met je prille liefde.
Toch succes met de pijl en boog zeker. Knipoog smiley Smiley met dichtgeplakte mond Verraste, verbaasde smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SUSANNAH475





Berichten: 2113

BerichtGeplaatst: maandag 16 mei 2011, 17:19
 
LEONARD480 schreef:
Al zal ik het nooit begrijpen de liefdesuitingen uit het Noorden ....mare van harte geluk gewenst met je prille liefde.
Toch succes met de pijl en boog zeker. Knipoog smiley Smiley met dichtgeplakte mond Verraste, verbaasde smiley

Haha... Leonard begrijpt er echt niks van zeker... goed lezen hoor... Cross had het erover dat hij zijn pijl en boog aan de wilgen gehangen had... Cupido zal hem wel overmand hebben... Clown smiley


Laatst aangepast door
SUSANNAH475
op maandag 16 mei 2011, 17:19
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEONARD480





Berichten: 1672

BerichtGeplaatst: maandag 16 mei 2011, 17:32
 
SUSANNAH475 schreef:
Haha... Leonard begrijpt er echt niks van zeker... goed lezen hoor... Cross had het erover dat hij zijn pijl en boog aan de wilgen gehangen had... Cupido zal hem wel overmand hebben... Clown smiley


Last van het inmiddels befaamde vlindervirus zeker die Cross Verraste, verbaasde smiley

Misschien kan Cross nog les geven, wie weet ..steken we er nog wat van op Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CROSSROAD317





Berichten: 2463

BerichtGeplaatst: maandag 16 mei 2011, 23:49
 
LEONARD480 schreef:
Last van het inmiddels befaamde vlindervirus zeker die Cross Verraste, verbaasde smiley

Misschien kan Cross nog les geven, wie weet ..steken we er nog wat van op Lachende smiley


Kijk Leonard, ik moet de vrouwen eigenlijk van me af slaan... Lachende smiley
Ik heb nou eenmaal, een natuurlijke aantrekkingskracht op vrouwen, die, als je dat niet hebt, niet is aan te leren.
Dus hoe graag ik je ook les zou willen geven, het zal voor jou geen toegevoegde waarde hebben. Het zal voor jou altijd surrogaat blijven Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

Maar je zou eens in de wilg kunnen kijken naar mijn pijl en boog, misschien dat je dan nog enig resultaat kunt boeken.
O nee, dan moet ik je daar weer les in geven Twijfelende smiley

Wat ben ik toch blij met mijn drentse schone .... Verlegen lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEONARD480





Berichten: 1672

BerichtGeplaatst: dinsdag 17 mei 2011, 11:33
 
CROSSROAD317 schreef:
Kijk Leonard, ik moet de vrouwen eigenlijk van me af slaan... Lachende smiley
Ik heb nou eenmaal, een natuurlijke aantrekkingskracht op vrouwen, die, als je dat niet hebt, niet is aan te leren.
Dus hoe graag ik je ook les zou willen geven, het zal voor jou geen toegevoegde waarde hebben. Het zal voor jou altijd surrogaat blijven Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

Maar je zou eens in de wilg kunnen kijken naar mijn pijl en boog, misschien dat je dan nog enig resultaat kunt boeken.
O nee, dan moet ik je daar weer les in geven Twijfelende smiley

Wat ben ik toch blij met mijn drentse schone .... Verlegen lachende smiley


Ja dat wist ik al Cross ...aan elke teen minstens tien.
Er is een liedje van ...Het is moeilijk bescheiden te blijven ...als je ze goed bent als ik. Lachende smiley met blinkend witte tanden
Zo charmant en zo aardig ...dat zie je in één ogenblik ...enz.
Zing het altijd tot verdriet van de buren in de douche en het heeft een magische uitwerking op de vrouwen. Geschokte, onthutste smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CROSSROAD317





Berichten: 2463

BerichtGeplaatst: dinsdag 17 mei 2011, 12:11
 
LEONARD480 schreef:
Ja dat wist ik al Cross ...aan elke teen minstens tien.
Er is een liedje van ...Het is moeilijk bescheiden te blijven ...als je ze goed bent als ik. Lachende smiley met blinkend witte tanden
Zo charmant en zo aardig ...dat zie je in één ogenblik ...enz.
Zing het altijd tot verdriet van de buren in de douche en het heeft een magische uitwerking op de vrouwen. Geschokte, onthutste smiley


Die verstijven eerst en weten dan niet hoe snel ze de benen moeten nemen zeker .... Huilende smiley, smiley in tranen

Ik denk eerder dat je onderstaand liedje zingt trouwens .... de tekst wel te verstaan Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

http://www.youtube.com/watch?v=NA77zCZutiE&feature=related
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEONARD480





Berichten: 1672

BerichtGeplaatst: dinsdag 17 mei 2011, 16:51
 
CROSSROAD317 schreef:
Die verstijven eerst en weten dan niet hoe snel ze de benen moeten nemen zeker .... Huilende smiley, smiley in tranen

Ik denk eerder dat je onderstaand liedje zingt trouwens .... de tekst wel te verstaan Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

http://www.youtube.com/watch?v=NA77zCZutiE&feature=related


Of ze verstijven van spontane totale bewondering voor de enorme charismatische uitstraling. Verlegen lachende smiley
Is maar goed dat de Drentse vrouwen nog niet weten, dat er hele interessante mannen zitten in Zuid-Holland Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HANNAH810





Berichten: 4047

BerichtGeplaatst: dinsdag 17 mei 2011, 17:11
 
Geschokte, onthutste smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARTIN695





Berichten: 868

BerichtGeplaatst: dinsdag 17 mei 2011, 22:24
 
http://www.youtube.com/watch?v=NA77zCZutiE&feature=related

Hallo Cross
Die is echt heel antiek maar hij kon wel toveren en misschien hoef je dan niet met je pijl en boog les te geven hahaha
Sjalom.
Martin
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CROSSROAD317





Berichten: 2463

BerichtGeplaatst: dinsdag 17 mei 2011, 22:47
 
LEONARD480 schreef:
Of ze verstijven van spontane totale bewondering voor de enorme charismatische uitstraling. Verlegen lachende smiley
Is maar goed dat de Drentse vrouwen nog niet weten, dat er hele interessante mannen zitten in Zuid-Holland Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

Wat is er interessant aan een Zuid-Hollandse man die zingt onder de douche .... De enigste uitstraling die ik me daar bij kan voorstellen is de warmte van de straalkachel .... Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MAJARO438





Berichten: 159

BerichtGeplaatst: woensdag 18 mei 2011, 08:09
 
CROSSROAD317 schreef:
Kijk Leonard, ik moet de vrouwen eigenlijk van me af slaan... Lachende smiley
Ik heb nou eenmaal, een natuurlijke aantrekkingskracht op vrouwen, die, als je dat niet hebt, niet is aan te leren.
Dus hoe graag ik je ook les zou willen geven, het zal voor jou geen toegevoegde waarde hebben. Het zal voor jou altijd surrogaat blijven Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

Maar je zou eens in de wilg kunnen kijken naar mijn pijl en boog, misschien dat je dan nog enig resultaat kunt boeken.
O nee, dan moet ik je daar weer les in geven Twijfelende smiley

Wat ben ik toch blij met mijn drentse schone .... Verlegen lachende smiley


Hmmm, zoals iemand ooit al eens zei:
"strik je veters eens" schat


Kussende smiley majaro
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CROSSROAD317





Berichten: 2463

BerichtGeplaatst: woensdag 18 mei 2011, 12:21
 
MAJARO438 schreef:
Hmmm, zoals iemand ooit al eens zei:
"strik je veters eens" schat


Kussende smiley majaro


Ja ja, ik loop naast mijn schoenen, ik weet het Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEONARD480





Berichten: 1672

BerichtGeplaatst: woensdag 18 mei 2011, 18:38
 
CROSSROAD317 schreef:
Wat is er interessant aan een Zuid-Hollandse man die zingt onder de douche .... De enigste uitstraling die ik me daar bij kan voorstellen is de warmte van de straalkachel .... Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

Bijkomend voordeel Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt is geen last meer van muizen. Smiley met dichtgeplakte mond

Wel interessant Cross ...ik moet de vrouwen ook van me af slaan ...of het is de uitstraling of het bijzondere luchtje Verraste, verbaasde smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CHATULIEM619





Berichten: 5057

BerichtGeplaatst: woensdag 18 mei 2011, 19:46
 
Tjonge, en zijn er dus mensen uit Almere???
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CROSSROAD317





Berichten: 2463

BerichtGeplaatst: donderdag 19 mei 2011, 00:15
 
LEONARD480 schreef:
Bijkomend voordeel Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt is geen last meer van muizen. Smiley met dichtgeplakte mond

Wel interessant Cross ...ik moet de vrouwen ook van me af slaan ...of het is de uitstraling of het bijzondere luchtje Verraste, verbaasde smiley


Jij moet de vrouwen van je af slaan, ik hoorde iets anders in de wandelgangen .... vrouwen die heel hard wegliepen omdat je ze te lang wou vasthouden .... Volgens mij is dat toch echt iets anders dan ze van je af moeten slaan Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

Er gaat niets boven vrouwen uit één van de drie noordelijke provincies, en heb je die, dan gaat er weer niets boven een vrouw uit Drenthe ... Flevoland (Almere) telt, net als Zuid-Holland, niet eens mee ....

Wat ben ik toch blij met mijn Drentse Verlegen lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEONARD480





Berichten: 1672

BerichtGeplaatst: donderdag 19 mei 2011, 01:10
 
CROSSROAD317 schreef:
Jij moet de vrouwen van je af slaan, ik hoorde iets anders in de wandelgangen .... vrouwen die heel hard wegliepen omdat je ze te lang wou vasthouden .... Volgens mij is dat toch echt iets anders dan ze van je af moeten slaan Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

Er gaat niets boven vrouwen uit één van de drie noordelijke provincies, en heb je die, dan gaat er weer niets boven een vrouw uit Drenthe ... Flevoland (Almere) telt, net als Zuid-Holland, niet eens mee ....

Wat ben ik toch blij met mijn Drentse Verlegen lachende smiley

Je moet niet alles geloven, soms is de helft nog de helft teveel...Cross.
Maar je kunt het ook omdraaien, waarschijnlijk is het verlangen zo groot.
Tja, je weet de uitspraak ..waar het hart vol van is ...loopt de mond ven over Coole smiley met zonnebril
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CROSSROAD317





Berichten: 2463

BerichtGeplaatst: donderdag 19 mei 2011, 12:07
 
LEONARD480 schreef:
Je moet niet alles geloven, soms is de helft nog de helft teveel...Cross.
Maar je kunt het ook omdraaien, waarschijnlijk is het verlangen zo groot.
Tja, je weet de uitspraak ..waar het hart vol van is ...loopt de mond ven over Coole smiley met zonnebril


En dan ga jij onder de douche staan en liefdesliedjes zingen zeker ... Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEONARD480





Berichten: 1672

BerichtGeplaatst: donderdag 19 mei 2011, 12:25
 
CROSSROAD317 schreef:
En dan ga jij onder de douche staan en liefdesliedjes zingen zeker ... Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

Met de gitaar als muzikale omlijsting en mijn zangtalent, zijn we misschien het ideale duo voor alle trouw en feestpartijen in CM verband ontstaan. Verraste, verbaasde smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CROSSROAD317





Berichten: 2463

BerichtGeplaatst: donderdag 19 mei 2011, 12:50
 
LEONARD480 schreef:
Met de gitaar als muzikale omlijsting en mijn zangtalent, zijn we misschien het ideale duo voor alle trouw en feestpartijen in CM verband ontstaan. Verraste, verbaasde smiley


Dan mag je zaterdag auditie komen doen .... Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627





Berichten: 7231

BerichtGeplaatst: donderdag 19 mei 2011, 12:54
 
LEONARD480 schreef:
Met de gitaar als muzikale omlijsting en mijn zangtalent, zijn we misschien het ideale duo voor alle trouw en feestpartijen in CM verband ontstaan. Verraste, verbaasde smiley

Ik hoorde onlangs ergens dat Sus gaat meedoen aan iets met Factor en nog wat. Misschien kunnen jullie dan een duo vormen. Een soort van Bonnie en Clyde-duo. Of waren dat geen zangers? Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LISA610





Berichten: 1309

BerichtGeplaatst: donderdag 19 mei 2011, 13:31
 
FRANKT627 schreef:
Ik hoorde onlangs ergens dat Sus gaat meedoen aan iets met Factor en nog wat. Misschien kunnen jullie dan een duo vormen. Een soort van Bonnie en Clyde-duo. Of waren dat geen zangers? Knipoog smiley

Zomaar even een vraagje hoor... Wat heeft dit allemaal nog te maken met mensen die in Almere wonen? Clown smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Vriendschap en relaties
Ga naar pagina 1 2 Volgende
Pagina 1 van 2