ChristianMatch
 


Forum

voorstel
ChristianMatch forum index » Over ChristianMatch
Auteur Bericht
PAULUS271





Berichten: 15

BerichtGeplaatst: donderdag 16 juni 2011, 20:05
 
Is het wellicht een idee om een verkleinde profiel foto te plaatsen naast de naam van de persoon die je profiel bezocht bij mijn account.
Anders is er een kans dat je vaker het profiel bekijkt om weer te weten wat je in het profiel van die ander hebt gelezen. Dit schrikt de ander dan weer af, terwijl dit helemaal niet je bedoeling is.
Wellicht zit ik er naast met dit idee, maar het lijkt mij een goed idee.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HENK710





Berichten: 2109

BerichtGeplaatst: donderdag 16 juni 2011, 20:40
 
PAULUS271 schreef:
Is het wellicht een idee om een verkleinde profiel foto te plaatsen naast de naam van de persoon die je profiel bezocht bij mijn account.
Anders is er een kans dat je vaker het profiel bekijkt om weer te weten wat je in het profiel van die ander hebt gelezen. Dit schrikt de ander dan weer af, terwijl dit helemaal niet je bedoeling is.
Wellicht zit ik er naast met dit idee, maar het lijkt mij een goed idee.

Wat levert die verkleinde profielfoto als winst op hierin Smiley die vol vragen zit
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
EGGIE989





Berichten: 83

BerichtGeplaatst: vrijdag 17 juni 2011, 18:37
 
Prima idee, de meeste sites hebben dat. Ik vind het wel prettig werken.

Voor de 1 heeft het meerwaarde voor de ander niet.
Voor mij meerwaarde.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOANNA879





Berichten: 34

BerichtGeplaatst: zondag 26 juni 2011, 20:02
 
PAULUS271 schreef:
Is het wellicht een idee om een verkleinde profiel foto te plaatsen naast de naam van de persoon die je profiel bezocht bij mijn account.
Anders is er een kans dat je vaker het profiel bekijkt om weer te weten wat je in het profiel van die ander hebt gelezen. Dit schrikt de ander dan weer af, terwijl dit helemaal niet je bedoeling is.
Wellicht zit ik er naast met dit idee, maar het lijkt mij een goed idee.

Je kunt dat nu al oplossen via een omweg: als je "zoeken" aanklikt, zie je onderaan een venstertje waar je kunt zoeken op gebruikersnaam.
Je moet dan wel vlak daarboven - bij "toon resultaten als" - kiezen om de foto te zien, anders krijg je de lijst (kan ook handig zijn, want daar staat aangegeven waar iemand woont, en zo)
Als je dan besluit dat je het profiel van die persoon wilt zien, dan kun je daar meteen doorklikken.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Over ChristianMatch
Pagina 1 van 1