ChristianMatch
 


Forum

lekker swingen als christen in een discotheek ?
Ga naar pagina Vorige 1 2 3 4 5 Volgende
ChristianMatch forum index » Christelijk leven
Auteur Bericht
VISSER278





Berichten: 4852

BerichtGeplaatst: maandag 8 augustus 2011, 19:02
 
FRANKT627 schreef:
Ik kan helemaal niet christelijk swingen. Er is geen muziek gemaakt naar de bewegingen van mijn lichaam Boze smiley


Misschien is buikdanser dan wat voor je???? Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HANNAH810





Berichten: 4047

BerichtGeplaatst: maandag 8 augustus 2011, 19:16
 
haha, ik doe mee!!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627





Berichten: 7231

BerichtGeplaatst: maandag 8 augustus 2011, 19:33
 
VISSER278 schreef:
Misschien is buikdanser dan wat voor je???? Knipoog smiley

Boze smiley dank je wel hoor...hou je vooral niet in om nog meer complimenten te geven...pfff, Zeeuwlanders...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CROSSROAD317





Berichten: 2463

BerichtGeplaatst: maandag 8 augustus 2011, 20:16
 
FRANKT627 schreef:
Ik kan helemaal niet christelijk swingen. Er is geen muziek gemaakt naar de bewegingen van mijn lichaam Boze smiley


Ik wel, zojuist nog 3 kwartier wezen swingen op christelijke muziek ..

Er had van mij wel iets meer bas in de muziek gemogen, nu kon ik het ritme bijna niet houden tijdens spinning ...

4/4 80 enkel tempo boem - boem - boem - boem
4/4 80 dubbel tempo boemboem - boemboem - boemboem - boemboem
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARTIN695





Berichten: 868

BerichtGeplaatst: maandag 8 augustus 2011, 21:46
 
[quote=VISSER278]

Hallo Visser

Dat klopt wel want ik denk dat ze daar geen tango.s dansen hahaha maar ik heb nietyzoveel uithoudings vermogen meer want 2 tellen later hangt de tong op de grond en moet je uit kijken dat je daar niet overstruikelt.
Sjalom.
Martin
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
VISSER278





Berichten: 4852

BerichtGeplaatst: maandag 8 augustus 2011, 22:23
 
FRANKT627 schreef:
Boze smiley dank je wel hoor...hou je vooral niet in om nog meer complimenten te geven...pfff, Zeeuwlanders...

nou , sorry hoor. Dacht ik met een goeie tip aan te komen is het weer niet goed.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
VISSER278





Berichten: 4852

BerichtGeplaatst: maandag 8 augustus 2011, 22:27
 
[quote=MARTIN695]


Niet doen dan . Je hebt zelf al verschillende keren geschreven : Had je een vak moeten leren.
Misschien samen met Frank een cursus buikdansen?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627





Berichten: 7231

BerichtGeplaatst: donderdag 11 augustus 2011, 01:51
 
HANNAH810 schreef:
haha, ik doe mee!!

Verraste, verbaasde smiley doe je mee met buikdansen???
Tja, veel buik weinig dansen zeker??? Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627





Berichten: 7231

BerichtGeplaatst: donderdag 11 augustus 2011, 01:54
 
CROSSROAD317 schreef:
Ik wel, zojuist nog 3 kwartier wezen swingen op christelijke muziek ..

Er had van mij wel iets meer bas in de muziek gemogen, nu kon ik het ritme bijna niet houden tijdens spinning ...

4/4 80 enkel tempo boem - boem - boem - boem
4/4 80 dubbel tempo boemboem - boemboem - boemboem - boemboem

Boem boem boem boemboem Smiley die vol vragen zit Ik begrijp er geen sikkepit van...spinning??? Wie heeft eigenlijk al die gekke woorden uitgevonden. Nu moet ik weer gaan googlen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOSINA022





Berichten: 3599

BerichtGeplaatst: donderdag 11 augustus 2011, 09:59
 
FRANKT627 schreef:
Boem boem boem boemboem Smiley die vol vragen zit Ik begrijp er geen sikkepit van...spinning??? Wie heeft eigenlijk al die gekke woorden uitgevonden. Nu moet ik weer gaan googlen.

Wat een vreemde woorden allemaal hè, Frank? Eerst "Pools" en nu weer dit. Heb het met je te doen hoor Engeltje smiley
Wat je, als Belg, al niet moet doen om die rare Hollanders te kunnen snappen Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARISKA601





Berichten: 4718

BerichtGeplaatst: donderdag 11 augustus 2011, 10:16
 
JOSINA022 schreef:
Wat een vreemde woorden allemaal hè, Frank? Eerst "Pools" en nu weer dit. Heb het met je te doen hoor Engeltje smiley
Wat je, als Belg, al niet moet doen om die rare Hollanders te kunnen snappen Knipoog smiley


Zullen wij ooit die rare belgen snappen? Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOSINA022





Berichten: 3599

BerichtGeplaatst: donderdag 11 augustus 2011, 10:21
 
MARISKA601 schreef:
Zullen wij ooit die rare belgen snappen? Knipoog smiley

Oef, niet zulke moeilijke vragen stellen hoor Geschokte, onthutste smiley Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627





Berichten: 7231

BerichtGeplaatst: donderdag 11 augustus 2011, 10:48
 
JOSINA022 schreef:
Wat een vreemde woorden allemaal hè, Frank? Eerst "Pools" en nu weer dit. Heb het met je te doen hoor Engeltje smiley
Wat je, als Belg, al niet moet doen om die rare Hollanders te kunnen snappen Knipoog smiley

Inderdaad, maar ik doe mijn best. Ik ga ook een cursus psychologie doen om die rare Nederlanders nog beter te snappen. Eerst de Nederlanders doorgronden en dan de Drenten en Friezen...ik heb nog veel werk. Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627





Berichten: 7231

BerichtGeplaatst: donderdag 11 augustus 2011, 10:50
 
MARISKA601 schreef:
Zullen wij ooit die rare belgen snappen? Knipoog smiley

je hoeft niets te snappen. Gewoon aannemen wat wij zeggen en alles komt goed. Het is allemaal voor je eigen bestwil. Lachende smiley met blinkend witte tanden
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627





Berichten: 7231

BerichtGeplaatst: donderdag 11 augustus 2011, 10:51
 
JOSINA022 schreef:
Oef, niet zulke moeilijke vragen stellen hoor Geschokte, onthutste smiley Knipoog smiley

Het is gewoon een simpele vraag van knijn en dat blijkt nog moeilijk te zijn. Wel wel wel... Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOSINA022





Berichten: 3599

BerichtGeplaatst: donderdag 11 augustus 2011, 10:55
 
FRANKT627 schreef:
Het is gewoon een simpele vraag van knijn en dat blijkt nog moeilijk te zijn. Wel wel wel... Knipoog smiley


Haha, heppie het door? Ikke domme Hollander Clown smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOSINA022





Berichten: 3599

BerichtGeplaatst: donderdag 11 augustus 2011, 10:56
 
FRANKT627 schreef:
je hoeft niets te snappen. Gewoon aannemen wat wij zeggen en alles komt goed. Het is allemaal voor je eigen bestwil. Lachende smiley met blinkend witte tanden

Verraste, verbaasde smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627





Berichten: 7231

BerichtGeplaatst: donderdag 11 augustus 2011, 10:57
 
JOSINA022 schreef:
Haha, heppie het door? Ikke domme Hollander Clown smiley

Ik ben een goede verstaander...dus ja Smiley met dichtgeplakte mond
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CROSSROAD317





Berichten: 2463

BerichtGeplaatst: donderdag 11 augustus 2011, 12:13
 
FRANKT627 schreef:
Inderdaad, maar ik doe mijn best. Ik ga ook een cursus psychologie doen om die rare Nederlanders nog beter te snappen. Eerst de Nederlanders doorgronden en dan de Drenten en Friezen...ik heb nog veel werk. Lachende smiley


Een Drent valt niet te doorgronden, daarvoor moet je van de zandgrond komen ... (en dat spul van achter de Hondsrug, dat bent meer duutsers dan drent'n, en ze knauw'n ok nog)
Een Fries leer je al kennen als je zegt dat Fries een dialect is en geen taal ... Smiley met dichtgeplakte mond

..
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARTIN695





Berichten: 868

BerichtGeplaatst: donderdag 11 augustus 2011, 22:53
 
[quote=VISSER278]

Hallo Visser.
Maar dan moet je toch een buik hebben of kan het ook zonder want ik heb er geen ëëntje die heb ik thuis gelaten .
Sjalom.
Martin
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARTIN695





Berichten: 868

BerichtGeplaatst: donderdag 11 augustus 2011, 22:56
 
[quote=CROSSROAD317]Een Drent valt niet te doorgronden, daarvoor moet je van de zandgrond komen ... (en dat spul van achter de Hondsrug, dat bent meer duutsers dan drent'n, en ze knauw'n ok nog)Een Fries leer je al kennen als je zegt dat Fries een dialect is en geen taal ... Smiley met dichtgeplakte mond

Hallo Crossroad.
Jij denkt dat jullie alleen maar zand hebben maar dat hebben wij ook want daar groeien de arebeien op vroeger maar nu niet meer ik denk dat de grond verdroogt is hahaha.
Sjalom.
Martin
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
VIJFNUL285





Berichten: 30

BerichtGeplaatst: donderdag 18 augustus 2011, 19:28
 
GIJS102 schreef:
Lijkt mij niet iets om als christen naar toe te gaan. Lijkt mij een puur werelds feest. Een waar christen zal zich er absoluut niet thuis, evenals bv.op de Gay Pride.


[b]Lijkt mij niet iets om als christen naar toe te gaan. Lijkt mij een puur werelds feest. Een waar christen zal zich er absoluut niet thuis*, evenals bv.op de Gay Pride.

Wie ben jij om mij dat te zeggen dude? Weet je wel wat het is...een christen.Het "lijkt" je een puur...blabla. Je zegt het al zelf....het LIJKT(eigen interpretatie).
Dus jij bent een christen? Jij gaat mij vertellen wat een waar christen is!? Ga je mij veroordelen met je interpretaties knul? Denk je God te zijn en zonder zondes en als uitverkorene de hemel in te gaan?

Niet wijs gaan doen dude. Ik verantwoord mij alleen aan God en zeker niet aan jou.
blijf met je handen af over wie een waar christen is hypocriet. Wolf in schaapskleren of ben je gewoon naief.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
COOTJE711





Berichten: 1766

BerichtGeplaatst: donderdag 18 augustus 2011, 20:38
 
VIJFNUL285 schreef:
[b]Lijkt mij niet iets om als christen naar toe te gaan. Lijkt mij een puur werelds feest. Een waar christen zal zich er absoluut niet thuis*, evenals bv.op de Gay Pride.

Wie ben jij om mij dat te zeggen dude? Weet je wel wat het is...een christen.Het "lijkt" je een puur...blabla. Je zegt het al zelf....het LIJKT(eigen interpretatie).
Dus jij bent een christen? Jij gaat mij vertellen wat een waar christen is!? Ga je mij veroordelen met je interpretaties knul? Denk je God te zijn en zonder zondes en als uitverkorene de hemel in te gaan?

Niet wijs gaan doen dude. Ik verantwoord mij alleen aan God en zeker niet aan jou.
blijf met je handen af over wie een waar christen is hypocriet. Wolf in schaapskleren of ben je gewoon naief.

Sorry, deze reactie vind ik tever gaan...
Volgens mij voel je je behoorlijk aangevallen??
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARISKA601





Berichten: 4718

BerichtGeplaatst: donderdag 18 augustus 2011, 20:44
 
VIJFNUL285 schreef:
[b]Lijkt mij niet iets om als christen naar toe te gaan. Lijkt mij een puur werelds feest. Een waar christen zal zich er absoluut niet thuis*, evenals bv.op de Gay Pride.

Wie ben jij om mij dat te zeggen dude? Weet je wel wat het is...een christen.Het "lijkt" je een puur...blabla. Je zegt het al zelf....het LIJKT(eigen interpretatie).
Dus jij bent een christen? Jij gaat mij vertellen wat een waar christen is!? Ga je mij veroordelen met je interpretaties knul? Denk je God te zijn en zonder zondes en als uitverkorene de hemel in te gaan?

Niet wijs gaan doen dude. Ik verantwoord mij alleen aan God en zeker niet aan jou.
blijf met je handen af over wie een waar christen is hypocriet. Wolf in schaapskleren of ben je gewoon naief.



Ik vind dat Gijs zijn mening mag zeggen.
Jij gaat te ver met je reactie.
En het woord dude vind ik denigrerend.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ERIKA129





Berichten: 6369

BerichtGeplaatst: donderdag 18 augustus 2011, 20:46
 
VIJFNUL285 schreef:
[b]Lijkt mij niet iets om als christen naar toe te gaan. Lijkt mij een puur werelds feest. Een waar christen zal zich er absoluut niet thuis*, evenals bv.op de Gay Pride.

Wie ben jij om mij dat te zeggen dude? Weet je wel wat het is...een christen.Het "lijkt" je een puur...blabla. Je zegt het al zelf....het LIJKT(eigen interpretatie).
Dus jij bent een christen? Jij gaat mij vertellen wat een waar christen is!? Ga je mij veroordelen met je interpretaties knul? Denk je God te zijn en zonder zondes en als uitverkorene de hemel in te gaan?

Niet wijs gaan doen dude. Ik verantwoord mij alleen aan God en zeker niet aan jou.
blijf met je handen af over wie een waar christen is hypocriet. Wolf in schaapskleren of ben je gewoon naief.

Vind je dit een christelijke reactie dan?
Je gaat hiermee echt te ver!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ZEELAND736





Berichten: 4863

BerichtGeplaatst: donderdag 18 augustus 2011, 20:50
 
COOTJE
MARIS
en ERIKA


Jullie halen de woorden uit mijn mond.....
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HERMAN388





Berichten: 2124

BerichtGeplaatst: donderdag 18 augustus 2011, 22:12
 
VIJFNUL285 schreef:
[b]Lijkt mij niet iets om als christen naar toe te gaan. Lijkt mij een puur werelds feest. Een waar christen zal zich er absoluut niet thuis*, evenals bv.op de Gay Pride.

Wie ben jij om mij dat te zeggen dude? Weet je wel wat het is...een christen.Het "lijkt" je een puur...blabla. Je zegt het al zelf....het LIJKT(eigen interpretatie).
Dus jij bent een christen? Jij gaat mij vertellen wat een waar christen is!? Ga je mij veroordelen met je interpretaties knul? Denk je God te zijn en zonder zondes en als uitverkorene de hemel in te gaan?

Niet wijs gaan doen dude. Ik verantwoord mij alleen aan God en zeker niet aan jou.
blijf met je handen af over wie een waar christen is hypocriet. Wolf in schaapskleren of ben je gewoon naief.


Beste vriend,

Doe je voorzichtig omgaan met de medechristenen.
2 weken was een man, die ook kwetsen tegenover CMleden, door de redactie geband.
Redactie houdt streng in de gaten voor degene die kwetsen doet tegen overige leden.
Anders kom je "eeuwig" in de ban.

Je ziet hier wel dat iedereen heel serieus doen bij topics en ook bij chatbox.


Laatst aangepast door
HERMAN388
op donderdag 18 augustus 2011, 22:13
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ZEELAND736





Berichten: 4863

BerichtGeplaatst: vrijdag 19 augustus 2011, 00:22
 
HERMAN388 schreef:
Beste vriend,

Doe je voorzichtig omgaan met de medechristenen.
2 weken was een man, die ook kwetsen tegenover CMleden, door de redactie geband.
Redactie houdt streng in de gaten voor degene die kwetsen doet tegen overige leden.
Anders kom je "eeuwig" in de ban.

Je ziet hier wel dat iedereen heel serieus doen bij topics en ook bij chatbox.

Ook dat is niet altijd waar Herman..
Ook wij zijn niet altijd serieus...althans jij vult in...IEDEREEN...
Is het in de chatbox altijd serieus???
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CHRISTIANMATCH
moderator





Berichten: 481

BerichtGeplaatst: vrijdag 19 augustus 2011, 11:03
 
Graag wat indammen. Iedereen heeft hier recht op zijn eigen mening en daar gaan we met respect mee om, of je het hier nu mee eens bent of niet.
Je hoeft je dus ook niet meteen aangevallen te voelen, iedereen gelooft nu eenmaal op zijn/haar eigen manier.


VIJFNUL285 schreef:
[b]Lijkt mij niet iets om als christen naar toe te gaan. Lijkt mij een puur werelds feest. Een waar christen zal zich er absoluut niet thuis*, evenals bv.op de Gay Pride.

Wie ben jij om mij dat te zeggen dude? Weet je wel wat het is...een christen.Het "lijkt" je een puur...blabla. Je zegt het al zelf....het LIJKT(eigen interpretatie).
Dus jij bent een christen? Jij gaat mij vertellen wat een waar christen is!? Ga je mij veroordelen met je interpretaties knul? Denk je God te zijn en zonder zondes en als uitverkorene de hemel in te gaan?

Niet wijs gaan doen dude. Ik verantwoord mij alleen aan God en zeker niet aan jou.
blijf met je handen af over wie een waar christen is hypocriet. Wolf in schaapskleren of ben je gewoon naief.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
VIJFNUL285





Berichten: 30

BerichtGeplaatst: vrijdag 19 augustus 2011, 21:29
 
CHRISTIANMATCH schreef:
Graag wat indammen. Iedereen heeft hier recht op zijn eigen mening en daar gaan we met respect mee om, of je het hier nu mee eens bent of niet.
Je hoeft je dus ook niet meteen aangevallen te voelen, iedereen gelooft nu eenmaal op zijn/haar eigen manier.


Helemaal mee eens "christianmatch!" Men dient respect te hebben voor elkander en een ieder heeft en mag een mening hebben. Daar val ik toch ook onder!?
Natuurlijk mag men een mening hebben over hoe we als christenen met elkaar omgaan. Zoals "christianmatch" reclameert dat we elkaar als christenen, wel of niet vrijgezel, (virtureel)kunnen ontmoeten en van gedachten kunnen wisselen over ons gezamelijke geloof in God, Jezus en de heilige Geest.

Ik voel mij niet 'meteen' aangevallen cm.
Ik mag mijn geloof toch wel enigzins verdedigen, hij profileert mij immers als een fake christen. Toch wel jammer dat ik dan moet indammen en mensen mij te ver vinden gaan omdat er grafisch wordt gezegd dat ik geen echt christen zou zijn.

Ik respecteer iedereen, ik laat ze in hun waarde. Oke, iedereen geloofd op zijn/haar manier cm zoals je/jullie vermelden. In dat geval had deze persoon daar ook zich aan kunnen houden, maar dat staat zwart op wit.

Mijn excuus voor de woorden die ik, grafisch, gebruikte. Ik had 'wolf in schaapskleren' liever niet moeten zeggen, deed hij al... al was het in niet zoveel woorden/zinnen, maar ... ik lees het wel tussen de regels.

Hou er wel rekening mee dat men, respectievelijk, geen expressie en intonatie zien en horen en dus niet weet hoe ik eronder was toen ik een 'RE' gaf.

Ik blijf bij wat ik zei en dat recht heb ik, zoals christianmatch dat zo mooi formuleert.

Sjon
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Christelijk leven
Ga naar pagina Vorige 1 2 3 4 5 Volgende
Pagina 4 van 5