ChristianMatch
 


Forum

Gebrek aan feestende vrienden
ChristianMatch forum index » Agenda
Auteur Bericht
SAVANTI576





Berichten: 27

BerichtGeplaatst: vrijdag 24 juni 2011, 14:03
 
Sinds een tijdje is het weer steeds moeilijker mensen mee te krijgen naar een feestje. Geen zin, geen geld, hou ik niet vol .

als je naar een feestje wil en niemand wil mee, zet het dan hier neer en kijk of er anderen zijn met hetzelfde probleem!
Kunnen wij einzelgangers gezellig met elkaar gaan
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
YELNIN491





Berichten: 1640

BerichtGeplaatst: maandag 27 juni 2011, 09:22
 
SAVANTI576 schreef:
Sinds een tijdje is het weer steeds moeilijker mensen mee te krijgen naar een feestje. Geen zin, geen geld, hou ik niet vol .

als je naar een feestje wil en niemand wil mee, zet het dan hier neer en kijk of er anderen zijn met hetzelfde probleem!
Kunnen wij einzelgangers gezellig met elkaar gaan
Dan ben je geen einzelganger meer he
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
TINK100





Berichten: 1006

BerichtGeplaatst: maandag 27 juni 2011, 17:59
 
de mensen zijn met een mooi woord aan het "cocoonen" lekker thuis met je eigen gezin of familie, dus geen tijd en zin om buiten de deur te gaan.Mensen hebben het tegenwoordig zo druk.....dat de tijd thuis nog belangrijker is geworden......
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SUSANNAH475





Berichten: 2113

BerichtGeplaatst: maandag 27 juni 2011, 20:03
 
TINK100 schreef:
de mensen zijn met een mooi woord aan het "cocoonen" lekker thuis met je eigen gezin of familie, dus geen tijd en zin om buiten de deur te gaan.Mensen hebben het tegenwoordig zo druk.....dat de tijd thuis nog belangrijker is geworden......

Ik vind wel dat je daarmee op moet passen.
Natuurlijk is het belangrijk allereerst in thuis te investeren, maar ik vind het wel eens zorgelijk dat je altijd maar hoort roepen dat mensen geen tijd meer hebben...
helemaal als zowel familie als vrienden dat roepen... of vanalles beloven en het niet doen... Twijfelende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MAAIKE874





Berichten: 30

BerichtGeplaatst: dinsdag 28 juni 2011, 23:03
 
SAVANTI576 schreef:
Sinds een tijdje is het weer steeds moeilijker mensen mee te krijgen naar een feestje. Geen zin, geen geld, hou ik niet vol .

als je naar een feestje wil en niemand wil mee, zet het dan hier neer en kijk of er anderen zijn met hetzelfde probleem!
Kunnen wij einzelgangers gezellig met elkaar gaan

Wat versta je onder feest?
Te druk kan je ook gewoon een andere invulling van je tijd betekenen.
Gezin ,kerk,Leuke baan kan genoeg feest zijn toch?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
TINK100





Berichten: 1006

BerichtGeplaatst: woensdag 29 juni 2011, 05:59
 
SUSANNAH475 schreef:
Ik vind wel dat je daarmee op moet passen.
Natuurlijk is het belangrijk allereerst in thuis te investeren, maar ik vind het wel eens zorgelijk dat je altijd maar hoort roepen dat mensen geen tijd meer hebben...
helemaal als zowel familie als vrienden dat roepen... of vanalles beloven en het niet doen... Twijfelende smiley

hoi Susannah,

ik bedoel er verder niet mee dat ik ook zo in elkaar zit, maar dit is wel wat je tegenwoordig hoort en ziet gebeuren.
Ik voor mezelf ga 's avonds niet graag weg, ongeacht wat het is, geeef mij maar een goed boek of een film.....glas wijn of rose erbij.....mijn avond kan dan niet meer stuk.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Agenda
Pagina 1 van 1