ChristianMatch
 


Forum

mmm wie wil met mij nou een relatie als autist ?
Ga naar pagina Vorige 1 2 3 4 5 Volgende
ChristianMatch forum index » Vriendschap en relaties
Auteur Bericht
CROSSROAD317





Berichten: 2463

BerichtGeplaatst: vrijdag 5 augustus 2011, 18:23
 
CHATULIEM619 schreef:
Voor mij kom je gewoon dominant over in een relatie. Niemand zou gedwongen willen worden tot therapie. Dat werkt nl. niet. Therapie heeft pas nut als men zich ervoor openstelt. En de indruk die ik van jouw bijdragen krijg, is dat jij in een therapiesessie ook veel had moeten leren..


Helemaal met je eens.

Therapie heeft alleen nut als je zelf inziet dat er een "probleem" is waar je aan wilt werken, en niet omdat de ander dat zo ziet ...

Ik wou wel in therapie maar mijn partner wou niet mee in therapie, en dat terwijl ik toch echt denk te weten dat ze een autist aanverwante (asperger) stoornis heeft ...
Dergelijke uitspraken zijn m.i. dan ook niets meer dan een "reden zoeken" om te kunnen scheiden ...
En dan ook nog denken dat dit "bijbels" is te onderbouwen ... Gefrustreerde smiley

Sommige mensen denken overigens dat therapie handvatten aanreikt om de partner, met autistische stoornis, te kunnen aansturen naar hun manier van denken. Dat ze de "leidinggevende" mogen zijn van die bewuste partner, om zodoende de touwtjes stevig in handen te kunnen houden ... Smiley die vol vragen zit
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
VIJFNUL285





Berichten: 30

BerichtGeplaatst: vrijdag 5 augustus 2011, 20:11
 
PIETER649 schreef:
Als ik deze discussie een beetje volg, komt bij mij steeds meer het idee op dat er een ziekte/ aandoening word vergeten.

Autisme is een bekend fenomeen, pdd-nos en asperger zijn verwante aandoeningen.
Deze termen kent iedereen wel.

De aandoening Narcisme word nogal eens vergeten, het gevoel of zelfs het zeker weten dat de wereld om jou draait, geen fouten in jezelf zien, jezelf helemaal fantastisch goed vinden, maakt je een rasechte narcist...
[color=#FFA500]
* Meen te weten dat de nimf... "Echo" genaamd verliefd was op Narcis, maar haar niet zag omdat hij in de vijver keek naar zijn zelfbeeld en daar uren verbleef om naar zichzelf te kunnen kijken. Echo herhaalde veelvuldig de naam van Narcis en de goden verboden het haar.

By the way, autisme is een aandoening en heel breed gezien is iedereen wel wat autistisch ingesteld, maar voor de 1 vormt het geen, minder of wel een probleem in zijn/haar sociale leven.

Enige tijd geleden was bij het programma DWDD een 17 jarige autistische jongenman die een boek had geschreven hoe hij met zijn autisme omging. Trust me, ik zag een leuke knul die wist wat hij zei.
[/color]
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARTIN695





Berichten: 868

BerichtGeplaatst: vrijdag 5 augustus 2011, 22:12
 
JOSINA022 schreef:
Zou hij een soapserie aan het schrijven zijn? Knipoog smiley

Hallo Josina

Ja ik denk andersom Slechte tijden goede tijden
Sjalom.
Martin
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARTIN695





Berichten: 868

BerichtGeplaatst: vrijdag 5 augustus 2011, 22:14
 
ZEELAND736 schreef:
Ineke voegt zich erbij...(moet dat nu met een d of een t...ben ik zo slecht in)

Hallo Zeeland

Langer maken den dan stam plust T weet ik nog van heel vroeger hahaha.,
Sjalom.
Martin
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130





Berichten: 7083

BerichtGeplaatst: zaterdag 10 september 2011, 13:11
 
PIETER649 schreef:
Als ik deze discussie een beetje volg, komt bij mij steeds meer het idee op dat er een ziekte/ aandoening word vergeten.

Autisme is een bekend fenomeen, pdd-nos en asperger zijn verwante aandoeningen.
Deze termen kent iedereen wel.

De aandoening Narcisme word nogal eens vergeten, het gevoel of zelfs het zeker weten dat de wereld om jou draait, geen fouten in jezelf zien, jezelf helemaal fantastisch goed vinden, maakt je een rasechte narcist...
Wordt weinig aandacht aan besteed, ik heb het gevonden toen ik bij google keek onder emotionele chantage'.

klik hier


Laatst aangepast door
SHANITA130
op maandag 12 september 2011, 09:48
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130





Berichten: 7083

BerichtGeplaatst: zaterdag 10 september 2011, 13:47
 
VIJFNUL285 schreef:
[color=008000][color=#FFA500][b]* Meen te weten dat de nimf... "Echo" genaamd verliefd was op Narcis, maar haar niet zag omdat hij in de vijver keek naar zijn zelfbeeld en daar uren verbleef om naar zichzelf te kunnen kijken. Echo herhaalde veelvuldig de naam van Narcis en de goden verboden het haar.



Dit geeft enkel aan hoe men aan de naam is gekomen.


Laatst aangepast door
SHANITA130
op zaterdag 10 september 2011, 13:48
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
COOTJE711





Berichten: 1766

BerichtGeplaatst: zaterdag 10 september 2011, 17:51
 
Hitler wordt ook als een rasechte Narcist bestempeld.

Bij Narcisme is er ook vaak een combinatie van meerdere varianten (zoals borderline of een bipolaire stoornis.) Dat maakt het vanzelfsprekend nog ingewikkelder...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130





Berichten: 7083

BerichtGeplaatst: zaterdag 10 september 2011, 18:20
 
COOTJE711 schreef:
Bij Narcisme is er ook vaak een combinatie van meerdere varianten (zoals borderline of een bipolaire stoornis.) Dat maakt het vanzelfsprekend nog ingewikkelder...

Net zo goed als bij narcisme ook onder andere emotionele mishandeling, seksverslaving en verlatingsangst enzovoort kunnen voorkomen.

Dat is het moeilijk bij diagnoses van psychiatrische aandoeningen.

Belangrijk is, dat mensen die te maken hebben (gehad) met iemand met een bepaalde 'stoornis' herkenning kunnen vinden als het staat beschreven.

Komt bij, dat veel van de psychiatrische aandoeningen kunnen komen door trauma('s) is kindertijd. Bijvoorbeeld een ouder overleden of mishandeling.

Dat is dan natuurlijk géén excuses om te handelen op manieren die schadelijk zijn voor anderen.

Wel denk ik, dat in bepaalde gevallen het 'genezend ' kan werken als je er dingen over kan lezen, voor zowel dader als slachtoffer.

En je kan meer inzicht krijgen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130





Berichten: 7083

BerichtGeplaatst: zaterdag 10 september 2011, 18:39
 
COOTJE711 schreef:
Hitler wordt ook als een rasechte Narcist bestempeld.

Bij Narcisme is er ook vaak een combinatie van meerdere varianten (zoals borderline of een bipolaire stoornis.) Dat maakt het vanzelfsprekend nog ingewikkelder...

Nog even een opmerking op je posting voor de duidelijkheid.

Alle incestplegers zijn narcisten, maar lang niet alle narcisten zijn incestplegers.

Dus ook: alles machtswellustelingen zijn narcisten, maar niet alle narcisten zijn machtswellustelingen.

Ze kunnen zich ook 'beperken tot de partner. Daarom kan het zo van belang zijn, als je iets met zo iemand te maken hebt, je er veel vanaf weet, om hem met zijn eigen wapens te bestrijden... Duiveltje smiley


Laatst aangepast door
SHANITA130
op zaterdag 10 september 2011, 18:44
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130





Berichten: 7083

BerichtGeplaatst: zondag 18 september 2011, 04:13
 
PIETER649 schreef:
Als ik deze discussie een beetje volg, komt bij mij steeds meer het idee op dat er een ziekte/ aandoening word vergeten.

Autisme is een bekend fenomeen, pdd-nos en asperger zijn verwante aandoeningen.
Deze termen kent iedereen wel.

De aandoening Narcisme word nogal eens vergeten, het gevoel of zelfs het zeker weten dat de wereld om jou draait, geen fouten in jezelf zien, jezelf helemaal fantastisch goed vinden, maakt je een rasechte narcist...

Narcisme is ook: in het begin heel aardig, invoelend(spelen), charmant, verborgen manipulatie etc.
voor eigen doeleinden zoals aandacht, financiën, bewondering, vreemdgaan enzovoort.

Met zo iemand, als je erachter bent, moet je radicaal breken.
geen illusies dat zo iemand om je geeft: hij/zij geeft alleen om zichzelf.

En als je kapot bent, leeggezogen en je hebt niets meer te geven, gaat zo iemand net zo makkelijk naar de volgende.

Als je nou zo'n volgende kent, waarschuwen? Denk zelf van niet. Diegene is net als ik was, blind door verliefdheid, liefde. Ik loop hooguit kans dat ik wordt afgeschilderd als de jaloerse ex.

Toch is het moeilijk me mond houden naar zo iemand. Zeker toen ik nog regelmatig contact had met de narcist. en die zei van dat zijn nieuwe vriendin een goed gevulde p ...heeft. Dat was trouwens ook nog een verspreking. Toch hou ik mijn mond tegen haar. Maar het blijft moeilijk.


Laatst aangepast door
SHANITA130
op zondag 18 september 2011, 15:45
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANNETTE792





Berichten: 1663

BerichtGeplaatst: zondag 18 september 2011, 10:13
 
SHANITA130 schreef:
Narcisme is ook: in het begin heel aardig, invoelend(spelen), charmant, verborgen manipulatie etc.
voor eigen doeleinden zoals aandacht, financiën, bewondering, vreemdgaan enzovoort.

Met zo iemand, als je erachter bent, moet je radicaal breken.
geen illusies dat zo iemand om je geeft: hij/zij geeft alleen om zichzelf.

Het probleem is dat veel mensen daar pas achterkomen als ze weg zijn bij zoiemand. Tot die tijd krijg je de kans niet je ogen te openen, je complete leven draait om de narcist


En als je kapot bent, leeggezogen en je hebt niets meer te geven, gaat zo iemand net zo makkelijk naar de volgende.

Een echte narcist zal jou niet loslaten. Ook al ben je weg, ze zullen niet accepteren dat jou leven niet langer om hen draait. Ook al hebben ze misschien al een volgend slachtoffer, jij mag niet je eigen leven leiden.

Als je nou zo'n volgende kent, waarschuwen? Denk zelf van niet. Diegene is net als ik was, blind door verliefdheid, liefde. Ik loop hooguit kans dat ik wordt afgeschilderd als de jaloerse ex.

Toch is het moeilijk me mond houden naar zo iemand. Zeker toen ik nog regelmatig contact had met de narcist. en die zei van dat zijn nieuwe vriendin een behoorlijk volle ...heeft. Dat was trouwens ook nog een verspreking. Toch hou ik mijn mond tegen haar. Maar het blijft moeilijk.

Hoe moeilijk het misschien ook is, na zo'n relatie moet je alle banden verbreken, wil je ooit de grip op je eigen leven terugkrijgen.
Je kan ze nergens de kans geven om maar een heel klein beetje invloed op je uit te kunnen oefenen. Vriendschap is ook niet mogelijk met zo'n persoon.

Iemand waarschuwen helpt ook niet. Denk maar terug aan toen je zelf net onder de invloed van die persoon stond. Had jij het geloofd als er een ex op de stoep had gestaan die vertelde dat je een idioot aan de haak geslagen had? Ik niet, het had het tegenovergestelde effect gehad.

Wens de narcist veel plezier in zn verdere leven, draai je om, en richt je op je eigen geluk. Dat is de enige manier om echt los te komen van de macht en manipulatie van een narcist. Al kan het de rest van je leven een gevecht zijn.



Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130





Berichten: 7083

BerichtGeplaatst: zondag 18 september 2011, 10:52
 
Dank je ;)

Je slaat precies de spijkers op de koppen als ik dit zo lees!


Quote Annette: Hoe moeilijk het misschien ook is, na zo'n relatie moet je alle banden verbreken, wil je ooit de grip op je eigen leven terugkrijgen.
Je kan ze nergens de kans geven om maar een heel klein beetje invloed op je uit te kunnen oefenen. Vriendschap is ook niet mogelijk met zo'n persoon.


Iemand waarschuwen helpt ook niet. Denk maar terug aan toen je zelf net onder de invloed van die persoon stond. Had jij het geloofd als er een ex op de stoep had gestaan die vertelde dat je een idioot aan de haak geslagen had? Ik niet, het had het tegenovergestelde effect gehad. Nee, dat had ik inderdaad niet geloofd ;)

Wens de narcist veel plezier in zn verdere leven, draai je om, en richt je op je eigen geluk. Dat is de enige manier om echt los te komen van de macht en manipulatie van een narcist. Al kan het de rest van je leven een gevecht zijn.


Laatst aangepast door
SHANITA130
op zondag 18 september 2011, 11:08
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANNETTE792





Berichten: 1663

BerichtGeplaatst: zondag 18 september 2011, 11:13
 
SHANITA130 schreef:
Dank je ;)

Je slaat precies de spijkers op de koppen als ik dit zo lees!


Quote Annette: Hoe moeilijk het misschien ook is, na zo'n relatie moet je alle banden verbreken, wil je ooit de grip op je eigen leven terugkrijgen.
Je kan ze nergens de kans geven om maar een heel klein beetje invloed op je uit te kunnen oefenen. Vriendschap is ook niet mogelijk met zo'n persoon.


Iemand waarschuwen helpt ook niet. Denk maar terug aan toen je zelf net onder de invloed van die persoon stond. Had jij het geloofd als er een ex op de stoep had gestaan die vertelde dat je een idioot aan de haak geslagen had? Ik niet, het had het tegenovergestelde effect gehad. Nee, dat had ik inderdaad niet geloofd ;)

Wens de narcist veel plezier in zn verdere leven, draai je om, en richt je op je eigen geluk. Dat is de enige manier om echt los te komen van de macht en manipulatie van een narcist. Al kan het de rest van je leven een gevecht zijn.


Ervaring mee helaas, volgende maand sta ik weer met hem voor de rechtbank.
Ruim 4 jaar na mn ontsnapping moet ik alsnog een straatverbod aanvragen Gefrustreerde smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130





Berichten: 7083

BerichtGeplaatst: zondag 18 september 2011, 11:24
 
Gefrustreerde smiley

Dat heb ik weer niet, afstand en sociale controle is te groot: één telefoontje... Gefrustreerde smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANNETTE792





Berichten: 1663

BerichtGeplaatst: zondag 18 september 2011, 11:28
 
SHANITA130 schreef:
Gefrustreerde smiley

Dat heb ik weer niet, afstand en sociale controle is te groot: één telefoontje... Gefrustreerde smiley

euh...ik woon 150 km bij hem vandaan..in een ander land..
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130





Berichten: 7083

BerichtGeplaatst: zondag 18 september 2011, 11:38
 
Ik weet niet wat ik moet zeggen, ik vind dit zo erg wat je schrijft.......

Ik kan nog gewoon 'de deur achter me dichttrekken'.....Dan blijf ik wel met het psychische zitten...

Ik schrik hier wel behoorlijk van.

Ik bedoel met 'sociale contacten', van: de narcist is pas gaan geloven, dus van af het begin waren er al mensen daar over de vloer, die mij hielpen..
Anders had ik daar nu nog 'gegijzeld' gezeten, dat wel.
Ik belde daar mensen van die gemeente....en iemand van de diaconie had mij weggebracht naar mijn huis.

Gefrustreerde smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130





Berichten: 7083

BerichtGeplaatst: woensdag 21 september 2011, 15:30
 
Verwijderd, privé.

Laatst aangepast door
SHANITA130
op woensdag 21 september 2011, 17:30
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CROSSROAD317





Berichten: 2463

BerichtGeplaatst: woensdag 21 september 2011, 16:36
 
SHANITA130 schreef:
Ja, die L@# heeft mij 6 weken niet laten gaan. weken van geschreeuw, gebulder, beledigingen. Niet slapen van de stress, en voordat ik wou slapen 's avonds zo druk doen, dat ik klaarwakker was, en hij ging daarna wel lekker slapen. Dat beetje geld, paar duizend euro wat ik had gespaard van me afgetroggeld. Hij had zelf een uitkering. Enzovoort.....

Dit begrijpen mensen niet goed. Vandaar de link hier eerder op dit topic.



Ik zou zeggen, "vergeef hem in Jezus naam" dan is de kans dat er een bittere wortel groeit in je hart een stuk minder ...

Want nu ben je alleen maar bezig met hoe "slecht" je ex-vriend wel niet was in jouw ogen ...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130





Berichten: 7083

BerichtGeplaatst: woensdag 21 september 2011, 17:14
 
CROSSROAD317 schreef:
Ik zou zeggen, "vergeef hem in Jezus naam" dan is de kans dat er een bittere wortel groeit in je hart een stuk minder ...

Want nu ben je alleen maar bezig met hoe "slecht" je ex-vriend wel niet was in jouw ogen ...


Er groeit helemaal geen wortel.

Ik moet voor mezelf uitkijken dat ik alle contact vermijd, daarom zet ik dit hier, onder andere.

In míjn ogen?????

Vergeven heb ik allang gedaan.

Heb jij, enig idee, wáár ik het eigenlijk over heb?????????

Jij gaat míj even vertellen waar ík mee bezig ben?????????
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130





Berichten: 7083

BerichtGeplaatst: woensdag 21 september 2011, 17:24
 
CROOSROAD: Therapie heeft alleen nut als je zelf inziet dat er een "probleem" is waar je aan wilt werken, en niet omdat de ander dat zo ziet ...

Er ís een probleem of niet. En niet omdat de ánder' dat zo ziet.

Er zijn problemen die je kan zien, en degene die die problemen heeft, die ziet ze vaak niet, of wil ze niet zien, of kiest ervoor om ze niet te zien. Dat is juist het probleem.


Laatst aangepast door
SHANITA130
op woensdag 21 september 2011, 17:28
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130





Berichten: 7083

BerichtGeplaatst: woensdag 21 september 2011, 17:39
 
.

Laatst aangepast door
SHANITA130
op woensdag 21 september 2011, 17:59
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130





Berichten: 7083

BerichtGeplaatst: woensdag 21 september 2011, 17:59
 
CROSSROAD317 schreef:
Ik zou zeggen, "vergeef hem in Jezus naam" dan is de kans dat er een bittere wortel groeit in je hart een stuk minder ...

Want nu ben je alleen maar bezig met hoe "slecht" je ex-vriend wel niet was in jouw ogen ...


Je snapt het niet.

Weet jij hoeveel verdriet hier achter zit?

Denk je dan dat ik zit te wachten op deze oppervlakkige voor de hand liggende schoolmeesterachtige opmerkingen van je?

Ik ga hier niet eens meer op in.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CROSSROAD317





Berichten: 2463

BerichtGeplaatst: woensdag 21 september 2011, 18:55
 
SHANITA130 schreef:
Er groeit helemaal geen wortel.

Ik moet voor mezelf uitkijken dat ik alle contact vermijd, daarom zet ik dit hier, onder andere.

In míjn ogen?????

Vergeven heb ik allang gedaan.
In een ander topic schrijf je "als je iemand vergeeft dan wil je dat het vergeven ook echt is", niet zomaar iets oppervlakkigs. Je schreef er nog bij dat je dan ook weer "gewoon" contact met die persoon zou kunnen hebben zonder hem L@# te moeten noemen ... Hoe verklaar je dan alles wat je hierboven schrijft ... Je ex-vriend kan geen weerwoord geven op jouw beschuldigingen, dus voor mij blijft het "in jouw ogen" ...

Heb jij, enig idee, wáár ik het eigenlijk over heb?????????
Ja ik heb gelezen hoe jij over je ex-vriend denkt ... !!!!

Jij gaat míj even vertellen waar ík mee bezig ben?????????
Nee, ik schreef wat ik zou doen als ik jou was ... !!! Maar gelukkig ben ik jou niet ... en laat jou dus gewoon doen wat je wilt doen of niet wilt doen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CROSSROAD317





Berichten: 2463

BerichtGeplaatst: woensdag 21 september 2011, 19:07
 
SHANITA130 schreef:
Je snapt het niet.

Weet jij hoeveel verdriet hier achter zit?
Geen idee, je schrijft iets heel anders ... je noemt hem L@# dus weet ik veel hoe jij je verdriet uit ... !

Denk je dan dat ik zit te wachten op deze oppervlakkige voor de hand liggende schoolmeesterachtige opmerkingen van je?
Je hebt de mond vol van van alles en nog wat, je mag alles plaatsten wat jij denkt te mogen plaatsen en je mag reageren op iedereen waar je het niet mee eens bent. Je geeft regelmatig een sneer aan die personen die iets schrijven waar je een antipathie tegen hebt, en dan verwacht je ook nog dat die begrip hebben voor de uitspraken doet je doet, die nergens op slaan ja zelfs beledigend zijn ... zoals o.a. die foto van de hoerenbuurt van Amsterdam ... Dus nee ik denk niet dat je zit te wachten op een opmerking van mij ...

Ik ga hier niet eens meer op in.
Daar ben je na 4 opmerkingen al achter????? ... goed bezig hoor ... !!!!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130





Berichten: 7083

BerichtGeplaatst: woensdag 21 september 2011, 22:12
 
Het was niet zo slim van mij, het een en ander te specificeren. Op zich heb je wel gelijk hoor, achteraf.

Was mijn 'angst' dat ik weer 'op zou nemen'. Of toch weer bellen.

Ik begin ook, langzamerhand, mijn contacten weer op te nemen....

En weer plannen voor over enkele dagen te maken.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130





Berichten: 7083

BerichtGeplaatst: woensdag 21 september 2011, 22:13
 
CROSSROAD:
ex kan geen weerwoord geven op jouw beschuldigingen, dus voor mij blijft het "in jouw ogen" ...


ex heeft dat allang van mezelf gehoord.


Laatst aangepast door
SHANITA130
op woensdag 21 september 2011, 22:17
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130





Berichten: 7083

BerichtGeplaatst: woensdag 21 september 2011, 22:30
 
CROSSROAD: je mag alles plaatsten wat jij denkt te mogen plaatsen
ja, en????? het ís een forum, vrije tijdsbesteding nu
en je mag reageren op iedereen waar je het niet mee eens bent.
Ja, dat mag ik.
Je geeft regelmatig een sneer aan die personen die iets schrijven waar je een antipathie tegen hebt. En het is mijn mening
Nee, waar ik het niet mee eens bensneer: honende, schampere opmerking, snauw. zo zie ik dat niet, én ik heb excuses gedaan op het forum. Van ligt niet aan hun, aan mijn ervaringen.

, en dan verwacht je ook nog dat die begrip hebben voor de uitspraken doet je doet,
ik verwacht niets, en wie zijn 'die'????

die nergens op slaan,
maak jij ervan

ja zelfs beledigend zijn
Jou mening, ik heb niets beledigends gezegd
... zoals o.a. die foto van de hoerenbuurt van Amsterdam ...
o, ja...daar wonen gewoon mensen, zijn winkels, kan je leuk uitgaan in gezellige volkskroegjes, De buurt qua mooie gebouwen, huizen en grachten is zo mooi! en...de Healing zit er ook....En ik ken dat gebouw, want daar zat eerst een zendingspost...kwam daar vaak

Dus nee ik denk niet dat je zit te wachten op een opmerking van mij ...
Wachten is een groot woord, vond het niet zo gevoelig overkomen, maar ja, achteraf heb je wel gelijk: simpel, vergeven en door gaan met mijn leven


Laatst aangepast door
SHANITA130
op donderdag 22 september 2011, 08:08
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130





Berichten: 7083

BerichtGeplaatst: woensdag 21 september 2011, 22:54
 
Ach, en het was zó kort. en ik heb óók dingen geleerd.

Ja, God laat alles meewerken voor degenen die Hem liefhebben, dat staat ook in mijn profiel. Ook de dingen die niet leuk zijn.

Dusz, ik héb dingen geleerd. Ik had ook leuke tijden. Ben óók erg boos. Heb ook vergeven. Heb ook verdriet, maar da's logisch, ik heb van de man gehouden.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOAN712





Berichten: 5

BerichtGeplaatst: donderdag 22 september 2011, 11:03
 
[

Laatst aangepast door
JOAN712
op donderdag 22 september 2011, 23:04
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOAN712





Berichten: 5

BerichtGeplaatst: donderdag 22 september 2011, 23:05
 
JOAN712 schreef:
[

Ik heb mijn bericht verwijderd om bepaalde redenen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Vriendschap en relaties
Ga naar pagina Vorige 1 2 3 4 5 Volgende
Pagina 4 van 5