ChristianMatch
 


Forum

BBQ met Belgische chr. singles. BEMOEDIG HEN!
ChristianMatch forum index » Agenda
Auteur Bericht
MICHAEL592





Berichten: 8

BerichtGeplaatst: vrijdag 8 juli 2011, 08:47
 
Beste CM-er!

Op zaterdag 13 augustus is er vlakbij Turnhout, 35 km onder Eindhoven, een BBQ American Style.

Het verlangen onder Belgische chr. singles om met anderen over het Evangelie te spreken en christenen te ontmoetenis werkelijk enorm!
Vergeleken bij deze situatie, leven wij in Nederland in een luxe-situatie...

Je neemt je eigen vlees, salade, drinken mee.
Er kan vanuit Eindhoven, en mogelijk enkele andere plaatsen met elkaar worden meegereden.

Het wordt écht een Feest!
Tot eer van Jezus Christus!

Meld je aan!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
TINK100





Berichten: 1006

BerichtGeplaatst: vrijdag 8 juli 2011, 12:46
 
heel veel succes!! ik hoop dat jew veel aanmeldingen gaat krijgen van de belgixhe cm leden...ook van ned. die in de buurt wonen en er naar toe willen gaan!!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
XABIA794





Berichten: 634

BerichtGeplaatst: vrijdag 8 juli 2011, 19:40
 
jaja Coole smiley met zonnebril het is de bedoeling voor bij mij xabia (of zoals sommige nog beter weten bij lien in belgie ) ene BBQ en als de regen zou komen doen we't in de grote plek binnen ... meer nieuws volgt nog ... nederlanders zijn ook welkom Coole smiley met zonnebril Lachende smiley
grtjs lien de belg alias xabia
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARIO216





Berichten: 4992

BerichtGeplaatst: vrijdag 8 juli 2011, 20:18
 
XABIA794 schreef:
jaja Coole smiley met zonnebril het is de bedoeling voor bij mij xabia (of zoals sommige nog beter weten bij lien in belgie ) ene BBQ en als de regen zou komen doen we't in de grote plek binnen ... meer nieuws volgt nog ... nederlanders zijn ook welkom Coole smiley met zonnebril Lachende smiley
grtjs lien de belg alias xabia

@Frankt, niet voor jouw, hoef je eindelijk niet zo ver te rijden en kun je het zonder die ellendige TomTom doen!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Agenda
Pagina 1 van 1