ChristianMatch
 


Forum

die het zelf ff regeld omdat ik verlangens heb .
ChristianMatch forum index » Vriendschap en relaties
Auteur Bericht
JUVENS119





Berichten: 12

BerichtGeplaatst: maandag 18 juli 2011, 13:33
 
ik weet het ook niet zelf beter,ik wil niet zoals abraham zijn ,die het zelf ff regeld omdat ik verlangens heb ,ik leer nu juist me eigen te beheersen en hem jaweh door Jezus,beter te leren kennen.
al mijn velangens vind ik in hem,door te vasten krijg je beheersing en rust ,
we zijn meer dan overwinaars over ons zelf ,en ons leven .
gaan staan en niet meer leven uit inpuls,maar uit zijn vrede.
niet meer uit behoeften maar uit geven .

ik ben van mening dat God het beste voor me weet ,en als het beste is mijn leven delen met God alleen is dat zijn keuze,want ik ben niet meer van me zelf maar van hem.

gehoorzaamheid ,is ook een van de dingen die god me aan het leren is ,ik heb genoeg kansloze relatie's gezien,zelf beheersing is een vrucht van de geest ,net als blijdschap en vreden .
ben je bereid om gehoorzaam te zijn ,ben je bereid je leven en je verlangens uberhoud te offeren voor de God van hemel en aarde ?
dat zijn vragen waar ik ook dagelijks mee worstel ,maar ik kom er boven langzaam ,er zijn zo veel mooie vrouwen leuke aardige,boeiende ,gelovige,oprechte vrouwen die bij mij zouden kunnen passen ,dat ik pas haha en ga leven uit oprechtheid van het woord en geloof .
ik zou weten ,en door het weten hoef ik niet meer te leven uit angst .
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARTIN695





Berichten: 868

BerichtGeplaatst: dinsdag 19 juli 2011, 23:37
 
[quote=JUVENS119]

Hallo Juvens

Je hoefd nooit bang te zijn want de HEER draagt je als je het zelf niet meer kunt.
Sjalom.
Martin
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
BEUN656





Berichten: 494

BerichtGeplaatst: zaterdag 23 juli 2011, 16:48
 
JUVENS119 schreef:
ik weet het ook niet zelf beter,ik wil niet zoals abraham zijn ,die het zelf ff regeld omdat ik verlangens heb ,ik leer nu juist me eigen te beheersen en hem jaweh door Jezus,beter te leren kennen.
al mijn velangens vind ik in hem,door te vasten krijg je beheersing en rust ,
we zijn meer dan overwinaars over ons zelf ,en ons leven .
gaan staan en niet meer leven uit inpuls,maar uit zijn vrede.
niet meer uit behoeften maar uit geven .

ik ben van mening dat God het beste voor me weet ,en als het beste is mijn leven delen met God alleen is dat zijn keuze,want ik ben niet meer van me zelf maar van hem.

gehoorzaamheid ,is ook een van de dingen die god me aan het leren is ,ik heb genoeg kansloze relatie's gezien,zelf beheersing is een vrucht van de geest ,net als blijdschap en vreden .
ben je bereid om gehoorzaam te zijn ,ben je bereid je leven en je verlangens uberhoud te offeren voor de God van hemel en aarde ?
dat zijn vragen waar ik ook dagelijks mee worstel ,maar ik kom er boven langzaam ,er zijn zo veel mooie vrouwen leuke aardige,boeiende ,gelovige,oprechte vrouwen die bij mij zouden kunnen passen ,dat ik pas haha en ga leven uit oprechtheid van het woord en geloof .
ik zou weten ,en door het weten hoef ik niet meer te leven uit angst .

Met alle respect hoor, maar hoort dit topic niet onder Christelijk leven thuis...?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Vriendschap en relaties
Pagina 1 van 1