Auteur |
Bericht |
|
HENDRIKA148
|
|
Geplaatst: vrijdag 5 augustus 2011, 21:56
|
|
|
't Is morgen,en ik mag ontwaken. Ik ben verkwikt en uitgerust. Ik sliep en was me onbewust van zorg of tijdelijke zaken.
Bij 't openen van de gordijnen zie ik : het is reeds volop dag! ik zie als met een blijde lach het zonlicht in mijn kamer schijnen.
Ik mag ervaren deze morgen: Wat zijn Gods trouw en goedheid groot! In al mijn eenzaamheid en nood ervaar ik toch Zijn tere zorgen.
'O Heere,doe mij ook beleven dat Uw genade mij vervult, dat U mijn hemelhoge schuld om Christus'Borgwerk wilt vergeven.
Wil mij behoeden en bewaren voor zonde en voor ijdelheid. Mijn leven zij aan U gewijd, in denken, spreken en gebaren.
geef dat ik in mijn mens'lijk woelen niet op mezelf zal zijn gericht, maar leer mij,door Uw Geest verlicht, Drie-enig God,Uw eer bedoelen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: zaterdag 6 augustus 2011, 00:02
|
|
|
HENDRIKA148 schreef: | 't Is morgen,en ik mag ontwaken. Ik ben verkwikt en uitgerust. Ik sliep en was me onbewust van zorg of tijdelijke zaken.
Bij 't openen van de gordijnen zie ik : het is reeds volop dag! ik zie als met een blijde lach het zonlicht in mijn kamer schijnen.
Ik mag ervaren deze morgen: Wat zijn Gods trouw en goedheid groot! In al mijn eenzaamheid en nood ervaar ik toch Zijn tere zorgen.
'O Heere,doe mij ook beleven dat Uw genade mij vervult, dat U mijn hemelhoge schuld om Christus'Borgwerk wilt vergeven.
Wil mij behoeden en bewaren voor zonde en voor ijdelheid. Mijn leven zij aan U gewijd, in denken, spreken en gebaren.
geef dat ik in mijn mens'lijk woelen niet op mezelf zal zijn gericht, maar leer mij,door Uw Geest verlicht, Drie-enig God,Uw eer bedoelen. |
MOOI!!!!!
|
|
Naar boven |
|
|
|
|
|
|
|
|