ChristianMatch
 


Forum

Welke Bijbel lees jij?
Ga naar pagina Vorige 1 2
ChristianMatch forum index » Bijbel en bijbelstudie
Auteur Bericht
CROSSROAD317





Berichten: 2463

BerichtGeplaatst: woensdag 24 februari 2010, 18:47
 
KAT125 schreef:
die bestaat niet en zal mijns inzien ook nooit bestaan of het is een anti christelijke.

Het kan zelfs, wat mij betreft op 1 A4tje, zet daar de tekst op; Joh.3:16 Want God had de wereld zo lief dat hij zijn enige Zoon heeft gegeven, opdat iedereen die in hem gelooft niet verloren gaat, maar eeuwig leven heeft.
en; Joh.4:14 ‘maar wie het water drinkt dat ik hem geef, zal nooit meer dorst krijgen. Het water dat ik geef, zal in hem een bron worden waaruit water opwelt dat eeuwig leven geeft.’
en je bent al een heel eind op weg om de mensen het evangelie te verkondigen. Lachende smiley
Maar als het je gaat om bijbelstudie dan is het wel handig om de volledige bijbel tot je beschikking te hebben.
Kun je natuurlijk vragen wat is de volledige bijbel?? Dit is m.i. zonder deuterocanonieke boeken, liedboek of catechismus Engeltje smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
INEZ910





Berichten: 216

BerichtGeplaatst: woensdag 24 februari 2010, 19:58
 
CROSSROAD317 schreef:
Het kan zelfs, wat mij betreft op 1 A4tje, zet daar de tekst op; Joh.3:16 Want God had de wereld zo lief dat hij zijn enige Zoon heeft gegeven, opdat iedereen die in hem gelooft niet verloren gaat, maar eeuwig leven heeft.
en; Joh.4:14 ‘maar wie het water drinkt dat ik hem geef, zal nooit meer dorst krijgen. Het water dat ik geef, zal in hem een bron worden waaruit water opwelt dat eeuwig leven geeft.’
en je bent al een heel eind op weg om de mensen het evangelie te verkondigen. Lachende smiley
Maar als het je gaat om bijbelstudie dan is het wel handig om de volledige bijbel tot je beschikking te hebben.
Kun je natuurlijk vragen wat is de volledige bijbel?? Dit is m.i. zonder deuterocanonieke boeken, liedboek of catechismus Engeltje smiley

Ah.. geen Makkabeeën??, geen Tobit??, geen Sirach??.. ah!!
Mis je een hoop spannende verhalen Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
KAT125





Berichten: 179

BerichtGeplaatst: woensdag 24 februari 2010, 20:22
 
CROSSROAD317 schreef:
Het kan zelfs, wat mij betreft op 1 A4tje, zet daar de tekst op; Joh.3:16 Want God had de wereld zo lief dat hij zijn enige Zoon heeft gegeven, opdat iedereen die in hem gelooft niet verloren gaat, maar eeuwig leven heeft.
en; Joh.4:14 ‘maar wie het water drinkt dat ik hem geef, zal nooit meer dorst krijgen. Het water dat ik geef, zal in hem een bron worden waaruit water opwelt dat eeuwig leven geeft.’
en je bent al een heel eind op weg om de mensen het evangelie te verkondigen. Lachende smiley
Maar als het je gaat om bijbelstudie dan is het wel handig om de volledige bijbel tot je beschikking te hebben.
Kun je natuurlijk vragen wat is de volledige bijbel?? Dit is m.i. zonder deuterocanonieke boeken, liedboek of catechismus Engeltje smiley

cross je zegt het goed, wat jou betreft. je weet heel geod wat ik bedoel. en je hebt enigzins gelijk met die teksten die je zei,maar je weet ook heel goed wat ik bedoel. Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HENK710





Berichten: 2109

BerichtGeplaatst: zaterdag 27 februari 2010, 22:09
 
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Bijbel en bijbelstudie
Ga naar pagina Vorige 1 2
Pagina 2 van 2