ChristianMatch
 


Forum

Wanneer blokkeren???
Ga naar pagina Vorige 1 2 3
ChristianMatch forum index » Vriendschap en relaties
Auteur Bericht
BEUN656





Berichten: 494

BerichtGeplaatst: donderdag 13 oktober 2011, 19:18
 
LEANNE226 schreef:
Een simpele optie/knop met "bezet/beschikbaar" zou een hoop ellende schelen.........

Ja, mee eens!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
TINK100





Berichten: 1006

BerichtGeplaatst: donderdag 13 oktober 2011, 19:27
 
nou bezet helpt niet...die paar keer dat ik dat gebruikte kreeg ik er flauwe opmerkingen over....
beschikbaar is beter....
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
EASYGOO551





Berichten: 2

BerichtGeplaatst: dinsdag 25 oktober 2011, 19:30
 
RENATE619 schreef:
Ik hoor de laatste tijd steeds vaker dat mensen elkaar blokkeren op de site. Zelf doe ik dit alleen als het echt niet anders kan, als iemand mijn 'nee' niet begrijpt.

Hoe kijken jullie hier tegenaan?

Er zijn veel redenen voor mensen om te blokkeren, anders zou dat niet zo vaak gebeuren. Misschien moet je ook kunnen deblokeren, maar ik weet niet of die functie bestaat.

Ik blokker alleen mensen als ze onbeschoft in letterlijk taalgebruik zijn of als er geen respect uit het traalgebuikt of reacties klinkt/komt

Maar als ik het een beetje aanvoel geeft het ook aan, hoeveel kansen geef je iemand om dingen uit te leggen. Ik denk als je overgevoelig bent voor bepaalde zaken en je blokkeert redellijk snel is het mijns inziens verstandig om je af te vragen waarom je dit zo doet ? Ook lijkt me zoiets als navragen een goeie, want het kan best zijn dat de intenties van een ander "onschuldig" interpreteerbaar zijn. Bij voorbaat is het niet slim om je kwetsbaar op te stellen als je gevoelig bent. Als je daar last van hebt zou ik eerst een curses volgen die je echt helpt om beter zicht te krijgen op je gevoelsleven. Waarom zouden we huiverig moeten zijn om hier een stuk correctie te kunnen ontvangen ? Overigens kunnen gevoelns wel waar zijn, maar vaak brengen ze je wel af van "DE Ware "
Stabiliteit moet je niet zoeken in gevoelens, dat is een blibberig terrein.
sowieso als je niet geloofs in iemands woorden, hoe kun je ooit genieten van zo iemand ?? Het begrijpen van jezelf met a l je dingen is essentieel !
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANNETTE792





Berichten: 1663

BerichtGeplaatst: dinsdag 25 oktober 2011, 20:43
 
EASYGOO551 schreef:
Er zijn veel redenen voor mensen om te blokkeren, anders zou dat niet zo vaak gebeuren. Misschien moet je ook kunnen deblokeren, maar ik weet niet of die functie bestaat.

Ik blokker alleen mensen als ze onbeschoft in letterlijk taalgebruik zijn of als er geen respect uit het traalgebuikt of reacties klinkt/komt

Maar als ik het een beetje aanvoel geeft het ook aan, hoeveel kansen geef je iemand om dingen uit te leggen. Ik denk als je overgevoelig bent voor bepaalde zaken en je blokkeert redellijk snel is het mijns inziens verstandig om je af te vragen waarom je dit zo doet ? Ook lijkt me zoiets als navragen een goeie, want het kan best zijn dat de intenties van een ander "onschuldig" interpreteerbaar zijn. Bij voorbaat is het niet slim om je kwetsbaar op te stellen als je gevoelig bent. Als je daar last van hebt zou ik eerst een curses volgen die je echt helpt om beter zicht te krijgen op je gevoelsleven. Waarom zouden we huiverig moeten zijn om hier een stuk correctie te kunnen ontvangen ? Overigens kunnen gevoelns wel waar zijn, maar vaak brengen ze je wel af van "DE Ware "
Stabiliteit moet je niet zoeken in gevoelens, dat is een blibberig terrein.
sowieso als je niet geloofs in iemands woorden, hoe kun je ooit genieten van zo iemand ?? Het begrijpen van jezelf met a l je dingen is essentieel !



Zodra je iemand blokeerd verschijnt er op de plaats van het dblokeerknopje een deblokeerknopje, dus je kan iemand voor goed, of voor 2 minuten blokkeren
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANNETTE050





Berichten: 1331

BerichtGeplaatst: dinsdag 25 oktober 2011, 21:00
 
EASYGOO551 schreef:
Er zijn veel redenen voor mensen om te blokkeren, anders zou dat niet zo vaak gebeuren. Misschien moet je ook kunnen deblokeren, maar ik weet niet of die functie bestaat.

Overigens kunnen gevoelns wel waar zijn, maar vaak brengen ze je wel af van "DE Ware " Stabiliteit moet je niet zoeken in gevoelens, dat is een blibberig terrein.
sowieso als je niet geloofs in iemands woorden, hoe kun je ooit genieten van zo iemand ?? Het begrijpen van jezelf met a l je dingen is essentieel !

Dankjewel voor deze reactie....wat bedoel je met het door mij vet weergegeven gedeelte?
Als iemand je niet gelooft houdt het toch op?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
BULLDOG524





Berichten: 109

BerichtGeplaatst: vrijdag 11 mei 2012, 23:12
 
was het de bedoeling dan dat je je profiel eerlijk invult?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOSINA022





Berichten: 3599

BerichtGeplaatst: vrijdag 11 mei 2012, 23:23
 
BULLDOG524 schreef:
was het de bedoeling dan dat je je profiel eerlijk invult?

Nee hoor Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
BEUN656





Berichten: 494

BerichtGeplaatst: dinsdag 12 juni 2012, 18:38
 
JOSINA022 schreef:
Nee hoor Knipoog smiley


Oh nee??? Zo, zo... Valsheid in geschrifte noemen we dat he, als je loopt te cheaten in je profiel... Hoe zat dat ook alweer...? "Gij zult geen valse getuigenis spreken tegen uw naaste..." Toch...? Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Vriendschap en relaties
Ga naar pagina Vorige 1 2 3
Pagina 3 van 3