ChristianMatch
 


Forum

opbouwen van een relatie
Ga naar pagina Vorige 1 2
ChristianMatch forum index » Vriendschap en relaties
Auteur Bericht
MAJARO438





Berichten: 159

BerichtGeplaatst: zondag 23 oktober 2011, 14:19
 
onvoorwaardelijk viel bij mij in de categorie, weten dat iemand waarschijnlijk niet lang te leven heeft en er toch voor gaan. Ondanks de prognose en beperkingen.....

Majaro
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEANNE226





Berichten: 2978

BerichtGeplaatst: zondag 23 oktober 2011, 14:26
 
MAJARO438 schreef:
onvoorwaardelijk viel bij mij in de categorie, weten dat iemand waarschijnlijk niet lang te leven heeft en er toch voor gaan. Ondanks de prognose en beperkingen.....

Majaro

Daar is meer voor nodig dan alleen liefde maar ook mentale en fysieke kracht om door te kunnen gaan.
Ik heb velen zien struikelen die met een schuldgevoel achterbleven maar dat is niet nodig,soms is een levenstaak gewoonweg te zwaar.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MAJARO438





Berichten: 159

BerichtGeplaatst: zondag 23 oktober 2011, 14:29
 
LEANNE226 schreef:
Daar is meer voor nodig dan alleen liefde maar ook mentale en fysieke kracht om door te kunnen gaan.
Ik heb velen zien struikelen die met een schuldgevoel achterbleven maar dat is niet nodig,soms is een levenstaak gewoonweg te zwaar.

ik heb geen schuldgevoel, wel het maximale wat ik had gegeven. Jammer genoeg vond hij dat nog niet genoeg, jammer voor hem dan......

Majaro
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
YELNIN491





Berichten: 1640

BerichtGeplaatst: zondag 23 oktober 2011, 15:40
 
LEANNE226 schreef:
Omdat je tegen je grenzen aanloopt?Onvoorwaardelijk bestaat eigenlijk niet,je kunt nooit álles overhebben voor een ander ook al wil je het nog zo goed doen.

Er is maar Eén die onvoorwaardelijk liefheeft en dat is God in Jezus.
Geloof niet dat een mens onvoorwaardelijk lief kan hebben.
We hebben allemaal ons "verlanglijstje"waaraan de ander eigenlijk zou moeten voldoen als het even kon.
Kijk maar op de profielen: omschrijf je ideale match, waaraan moet je partner voldoen Smiley die vol vragen zit
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARISKA601





Berichten: 4718

BerichtGeplaatst: zondag 23 oktober 2011, 17:42
 
een relatie opbouwen doe je mijns inziens net als met een huis


Fundament : vertrouwen
Muren: genegenheid en geborgenheid
Dak: bescherming
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARIAN519





Berichten: 1146

BerichtGeplaatst: maandag 24 oktober 2011, 08:55
 
LEANNE226 schreef:
Omdat je tegen je grenzen aanloopt?Onvoorwaardelijk bestaat eigenlijk niet,je kunt nooit álles overhebben voor een ander ook al wil je het nog zo goed doen.

Alles overhebben? misshien niet alles, wél het goede..en daar moet je een eenheid in zien te vinden...en als je het samen wilt en blijft willen en er aan werken blijft...
denk/hoop/verwacht ik dat je heel ver komt.. Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Vriendschap en relaties
Ga naar pagina Vorige 1 2
Pagina 2 van 2