ChristianMatch
 


Forum

Dringend gezocht ....
ChristianMatch forum index » Van alles wat
Auteur Bericht
SOFIE807





Berichten: 254

BerichtGeplaatst: donderdag 10 november 2011, 13:58
 
Hallo forumlezers ... misschien raar item voor forum maar ik zoek een Oilily winkel , speciaal voor kinderkleding dan ... is hier in België niet meer te vinden ( wel de parfum en de tassen ) dus moeten we de grens over . Op internet staan echter ook nog de zaken die er niet meer zijn dus na een dagje Breda zonder succes , lijkt het me verstandig om even hier te luisteren ... We kunnen wel online bestellen maar aangezien de jurkjes nogal prijzig zijn zou ik toch liever laten aanpassen en dan pas kiezen ...
Ik wou anders morgen naar Maastricht , maar is wel ver als ik geen zekerheid heb dat daar de winkel nog open is ...
In ieder geval dank voor het lezen ....
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HANNEKE421





Berichten: 30

BerichtGeplaatst: donderdag 10 november 2011, 15:27
 
Hoi Sofie,

Bij mijn weten is er 1 in Amersfoort.
Maar dat is vanuit Belgie niet echt dichtbij.
De winkel heet Klompedompe
Succes ermee met je zoektocht
Gr Hanneke
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PIETER649





Berichten: 3295

BerichtGeplaatst: donderdag 10 november 2011, 15:28
 
SOFIE807 schreef:
Hallo forumlezers ... misschien raar item voor forum maar ik zoek een Oilily winkel , speciaal voor kinderkleding dan ... is hier in België niet meer te vinden ( wel de parfum en de tassen ) dus moeten we de grens over . Op internet staan echter ook nog de zaken die er niet meer zijn dus na een dagje Breda zonder succes , lijkt het me verstandig om even hier te luisteren ... We kunnen wel online bestellen maar aangezien de jurkjes nogal prijzig zijn zou ik toch liever laten aanpassen en dan pas kiezen ...
Ik wou anders morgen naar Maastricht , maar is wel ver als ik geen zekerheid heb dat daar de winkel nog open is ...
In ieder geval dank voor het lezen ....

Oilily is failliet verklaard enige tijd terug.
Alle winkels zijn gesloten en er is absoluut geen sprake van een herstart.
Wellicht kun je op marktplaats of zoiets nog wat vinden...
Maar Maasstricht kun je vergeten.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEANNE226





Berichten: 2978

BerichtGeplaatst: donderdag 10 november 2011, 15:58
 
PIETER649 schreef:
Oilily is failliet verklaard enige tijd terug.
Alle winkels zijn gesloten en er is absoluut geen sprake van een herstart.
Wellicht kun je op marktplaats of zoiets nog wat vinden...
Maar Maasstricht kun je vergeten.

Pieter heeft helaas gelijk,nieuwe collecties zijn er niet meer uitgebracht sinds het faillisement in 2009,de laatste serie is een klein plukje najaar/winter 2009/2010,dat vind je nog sporadisch in outletwinkels........
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SOFIE807





Berichten: 254

BerichtGeplaatst: donderdag 10 november 2011, 18:42
 
Bedankt Hanneke , Pieter en Leanne .... al heb ik wel weet van de nieuwe collecties maar misschien dus alleen via internet te bestellen ... zullen we dan maar zo doen ....
Ik vind het wel jammer dat die winkels er niet meer zijn , ik vond het telkens weer leuk om daar men kinderen wat nieuws te kopen dus dachten dat dit nu ook zo zou zijn voor de kleinkinderen ... tja , nieuwe manier van shoppen dus al zou ik dit wel liever anders zien ...
Groetjes , bedankt en nog een fijne avond . ( ook voor de andere forumlezers natuurlijk )

http://www.oililyshop.com/nl/shop/babys/start/
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
TINK100





Berichten: 1006

BerichtGeplaatst: maandag 14 november 2011, 18:25
 
hoi sofie...ben intussen in Alkmaar geweest...ook daar is de winkel weg, evenals de outlet...dus hier vandaan kan ik je verder ook niet helpen. Succes met je zoektocht
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SOFIE807





Berichten: 254

BerichtGeplaatst: maandag 14 november 2011, 19:32
 
TINK100 schreef:
hoi sofie...ben intussen in Alkmaar geweest...ook daar is de winkel weg, evenals de outlet...dus hier vandaan kan ik je verder ook niet helpen. Succes met je zoektocht

Hallo , In ieder geval hartelijk bedankt voor de moeite Tink , hebben ondertussen dan maar online besteld .... dus ben benieuwd .
Grtjes
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
THOMAS968





Berichten: 2706

BerichtGeplaatst: maandag 14 november 2011, 20:26
 
SOFIE807 schreef:
Hallo forumlezers ... misschien raar item voor forum maar ik zoek een Oilily winkel , speciaal voor kinderkleding dan ... is hier in België niet meer te vinden ( wel de parfum en de tassen ) dus moeten we de grens over . Op internet staan echter ook nog de zaken die er niet meer zijn dus na een dagje Breda zonder succes , lijkt het me verstandig om even hier te luisteren ... We kunnen wel online bestellen maar aangezien de jurkjes nogal prijzig zijn zou ik toch liever laten aanpassen en dan pas kiezen ...
Ik wou anders morgen naar Maastricht , maar is wel ver als ik geen zekerheid heb dat daar de winkel nog open is ...
In ieder geval dank voor het lezen ....


Ik hoorde van een vrouwelijke kennis dat ze failliet waren, en dan bestaat er veel kans dat je ze niet kunt vinden.


Thomas, is met kledingketens niet op zijn sterkste terrein.


Laatst aangepast door
THOMAS968
op maandag 14 november 2011, 20:39
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARISKA601





Berichten: 4718

BerichtGeplaatst: maandag 14 november 2011, 20:38
 
Als ik zo inet afspeur is er alleen nog maar de online winkel actief.
De winkelketens zijn gesloten.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Van alles wat
Pagina 1 van 1