ChristianMatch
 


Forum

Mailbox op mobiel
ChristianMatch forum index » Van alles wat
Auteur Bericht
GIJS102





Berichten: 25

BerichtGeplaatst: donderdag 17 november 2011, 08:19
 
Ik moest het wachtwoord van gmail-account wijzigen. Normaal kon ik ook altijd de mail lezen via mijn mobiel, maar omdat het wachtwoord gewijzigd is lukt dat niet meer. Ik heb mijn mailbox al eens verwijderd(instellingen niet gewijzigd, misschien ligt daar de clou) en opnieuw ingevoerd met het goede wachtwoord, maar dan zegt-ie dat de wachtwoorden niet identiek, het oude wachtwoord pakt-ie evenmin. Wie weet hoe ik dat kan oplossen? Ik heb een Nokia uit 3700-serie.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
TINK100





Berichten: 1006

BerichtGeplaatst: donderdag 17 november 2011, 09:08
 
ik heb werkelijk geen idee...ik moet internet op mijn mobiel hebben en dat doet het geeneens.....wie weet hoe dat kan?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
YELNIN491





Berichten: 1640

BerichtGeplaatst: donderdag 17 november 2011, 10:12
 
TINK100 schreef:
ik heb werkelijk geen idee...ik moet internet op mijn mobiel hebben en dat doet het geeneens.....wie weet hoe dat kan?

Moet je dat niet aanvragen of zo Smiley die vol vragen zit Smiley die vol vragen zit Heb ook geen idee hoor, heb mobiel zonder internet, wel zo makkelijk Clown smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ERIKA129





Berichten: 6369

BerichtGeplaatst: donderdag 17 november 2011, 13:07
 
TINK100 schreef:
ik heb werkelijk geen idee...ik moet internet op mijn mobiel hebben en dat doet het geeneens.....wie weet hoe dat kan?

Euh heb je een simlock vrij toestelgekocht??
daar doet tie het namelijk niet op Gefrustreerde smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CHATULIEM619





Berichten: 5057

BerichtGeplaatst: donderdag 17 november 2011, 15:52
 
GIJS102 schreef:
Ik moest het wachtwoord van gmail-account wijzigen. Normaal kon ik ook altijd de mail lezen via mijn mobiel, maar omdat het wachtwoord gewijzigd is lukt dat niet meer. Ik heb mijn mailbox al eens verwijderd(instellingen niet gewijzigd, misschien ligt daar de clou) en opnieuw ingevoerd met het goede wachtwoord, maar dan zegt-ie dat de wachtwoorden niet identiek, het oude wachtwoord pakt-ie evenmin. Wie weet hoe ik dat kan oplossen? Ik heb een Nokia uit 3700-serie.
Ik zou maar eerst via de pc naar je gmail-account gaan. Kijken welk wachtwoord hij accepteert. Ik vid het trouwens een heel vreemd verhaal, want gmail heeft mij nog nooit gevraagd het wachtwoord te wijzigen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
TINK100





Berichten: 1006

BerichtGeplaatst: zondag 20 november 2011, 04:25
 
ERIKA129 schreef:
Euh heb je een simlock vrij toestelgekocht??
daar doet tie het namelijk niet op Gefrustreerde smiley

simpel gaf als antwoord het netwerk van T-mobile te gebruiken, maar die deed het ook niet....wel vreemd, want ze geven wel de mogelijkheid tot inet op je mobiel....
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
BERT168





Berichten: 340

BerichtGeplaatst: zondag 20 november 2011, 19:41
 
GIJS102 schreef:
Ik moest het wachtwoord van gmail-account wijzigen. Normaal kon ik ook altijd de mail lezen via mijn mobiel, maar omdat het wachtwoord gewijzigd is lukt dat niet meer. Ik heb mijn mailbox al eens verwijderd(instellingen niet gewijzigd, misschien ligt daar de clou) en opnieuw ingevoerd met het goede wachtwoord, maar dan zegt-ie dat de wachtwoorden niet identiek, het oude wachtwoord pakt-ie evenmin. Wie weet hoe ik dat kan oplossen? Ik heb een Nokia uit 3700-serie.

zo te horen moest je 2 keer het wachtwoord invullen?
aangezien een e-mail account dat soms vraagt ter controle van het wachtwoord...
die melding krijg je dan vaak,of misschien had per ongeluk de shift toets geactiveerd,dan klopt het wachtwoord ook niet meer.

en anders...effe een nieuw account aanmaken Zieke smiley Huilende smiley, smiley in tranen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Van alles wat
Pagina 1 van 1