ChristianMatch
 


Forum

vriendschap en liefde
ChristianMatch forum index » Vriendschap en relaties
Auteur Bericht
SIMON253





Berichten: 38

BerichtGeplaatst: vrijdag 16 december 2011, 15:21
 
Je streelt zacht door mijn
haren
sla je armen om mij heen
jij bent de bron van al mijn
liefde
en de reder van mijn bestaan
Je bent het water als ik dorst heb
Jij bent mijn schouder
als ik eenzaam ben...
Jij bent de hoop
waar ik mij aan koester...
Maar bovenal
ben jij mijn vriend...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130





Berichten: 7083

BerichtGeplaatst: vrijdag 16 december 2011, 15:28
 
Wat mooi!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130





Berichten: 7083

BerichtGeplaatst: zaterdag 17 december 2011, 17:40
 
SIMON253 schreef:
Je streelt zacht door mijn
haren
sla je armen om mij heen
jij bent de bron van al mijn
liefde
en de reder van mijn bestaan
Je bent het water als ik dorst heb
Jij bent mijn schouder
als ik eenzaam ben...
Jij bent de hoop
waar ik mij aan koester...
Maar bovenal
ben jij mijn vriend...

Het gedicht is erg mooi!

De titel van dit onderwerp is: " Vriendschap en Liefde".

Nou, nou denk ik, voor de mensen die gewoon geen relatie aankunnen, om wat voor een reden dan ook. Of geen relatie hebben, om wat voor reden dan ook.
Dat het voor hun erg belangrijks is dat ze een paar vrienden hebben.

Jou gedicht, slaat op Liefde. Nou kan je in de liefde vriendschap hebben, en in een vriendschap liefde terugvinden.

Maahaar, tis toch even iets anders, een vriendschap, met liefde erin.
Dat is een ander soort liefde als dat je hebt als je in een relatie zit.
Dat is in deze gebroken wereld niet voor iedereen weggelegd.

Maar, je kan ook erg gelukkig zijn, zonder dat je een relatie hebt.
Ik heb het idee, dat de media mensen vaak wil doen geloven dat een relatie de voorwaarde is voor geluk. Wat een leugen is, net als de media ons wil doen geloven dat erg veel geld hebben een voorwaarde is voor geluk.

Blijft natuurlijk wel erg belangrijk, vrienden!

En het geloof in God,
is het allerbelangrijkste!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANITA695





Berichten: 184

BerichtGeplaatst: maandag 19 december 2011, 13:18
 
SHANITA130 schreef:
Het gedicht is erg mooi!

De titel van dit onderwerp is: " Vriendschap en Liefde".

Nou, nou denk ik, voor de mensen die gewoon geen relatie aankunnen, om wat voor een reden dan ook. Of geen relatie hebben, om wat voor reden dan ook.
Dat het voor hun erg belangrijks is dat ze een paar vrienden hebben.

Jou gedicht, slaat op Liefde. Nou kan je in de liefde vriendschap hebben, en in een vriendschap liefde terugvinden.

Maahaar, tis toch even iets anders, een vriendschap, met liefde erin.
Dat is een ander soort liefde als dat je hebt als je in een relatie zit.
Dat is in deze gebroken wereld niet voor iedereen weggelegd.

Maar, je kan ook erg gelukkig zijn, zonder dat je een relatie hebt.
Ik heb het idee, dat de media mensen vaak wil doen geloven dat een relatie de voorwaarde is voor geluk. Wat een leugen is, net als de media ons wil doen geloven dat erg veel geld hebben een voorwaarde is voor geluk.

Blijft natuurlijk wel erg belangrijk, vrienden!

En het geloof in God,
is het allerbelangrijkste!

Hallo Misschien bedoeld hij GOD wel dan klopt t plaatje dus toch
Meer heb je niet nodig ook zijn vaderarmen om je heen dan ben je nooit meer alleen dat is liefde onvoorwaardelijk zelfs geen agnst pijn en veroordeling dat is pas heerlijk de liefde met een Hemels Vader een relatie die nooit over gaat als iemand zicht daar aan over geeft
Dan is er hier op aarde nog heel wat te leren voor mensen die JEZUS willen dienen en volgen we zijn niet volmaakt en zonder zonden maar HIJ was dat wel en liep door de straten op weg om mensen lief te hebben de zondaar tollenaar de hoer de steler de doder voor ieder had hij een woord en iedere die geloof zelfs een arm mens op straat in de goot is Jezus groot
en dan zeggen wij stomme zondige mensen soms eigenschuld nederland is niet arm nou d etoekomst zal het bewijzen hoeveel mensen er straks op straat staan en wij maar gevn arme landen helpen en dat is zeer goed en een groot goed om te doen maar hoe staat het met onze eigen naaste mensen dat vraagt GOD van ons heb uw naaste lief als uzelf en daar schort het nog al eens aan
Ik vind dit gedicht helmaal t einde GOD komt dit toe
Hoop dat deze man dat er mee bedoelt
En neit de liefde van liefdeloze mensen want wat is echte liefde nog tegenwoordig in voor en tegenspoed dat laatste is et niet mer we streven naar perfectie en mooie dingen helaas werkt God door mensen de zwak moe en beladen zijn hij zegt komt tot mij en ik zal je rust geven ik gun alle mensen op aarde dat toe en te meer de mensen die op straat leven t is niet altijd dat mensen dat willen maar t overkomt ze gaan mee in de verkeerde wereld van verwoesting en leed en armoe das van de boze t is wat doen wij er meer staan we ook naast deze mensen hebben we deze mensen ook lief of gaan we bang de wereld rond en schuilen we voor t leed van de wereld dat deed Jezus ook niet

Hij had de wereld lief en gaf zijn zoon dat zegt genoeg dat geld voor elk mens op aarde
Hoop dat velen tot bekering zullen komen
Ik bid voor een ieder die de liefde zoekt zoek eerst het koningkrijk van GOD en zijn gerechtigheid
Zijn liefde is oneindig groot zo mooi om te hebben ik hou van Jezus de zoon van GOD die mij door de heilige geest leert wie ik ben mag zijn een licht voor alle mensen een lichtje in het donker in deze tijd Heerlijk om God groot te maken zijn liefde kenbaar te maken
Dat is liefde voor eeuwig en tot in eeuwigheid amen

groet anita
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Vriendschap en relaties
Pagina 1 van 1