ChristianMatch
 


Forum

Berichten van ANITA695
Ga naar pagina 1 2 3 4 ... 7 Volgende
ChristianMatch forum index » Berichten van ANITA695
Auteur Bericht
ANITA695 (57)





Berichten: 184

BerichtGeplaatst: zondag 24 juni 2012, 21:16
BerichtOnderwerp: Ik denk anders over sex!
 
Ik weet niet of ik reageer in discussie vorm dan is dat niet mijn bedoeling maar wil wel even iets gezegd hebben als je een topic hier over leest
Liefde is de eerste plaats om iemand te ontmoeten en lief te hebben zoals
God ons ook eerst lief had en wij Hem hebben aangenomen
Ik vind zelf sex heeft niets met liefde te maken in eerste instantie en mensen zijn de weg kwijt als je sex hebt dat het dan één zijn zal worden
Nou ik bemerk dat dat niet brengt wat ik nodig heb als christen Ik heb God nodig Zijn onvoorwaardelijke liefde en als ik die heb gekregen zal al het andere er bij gegeven worden en dan zal de Heer met zijn goed vinden mij zijn kado geven om daar van te mogen genieten.
Maar voor nu kies ik voor Jezus en wil ik Hem volgen en dienen met het verlangen in mijn hart ooit op aarde geluk te vinden maar geluk hangt niet af van sex maar van geven nemen en elkaar dienende in de vreze gods
Dat is mijn wens voor nu later en naar de eeuwigheid toe Zijn weg voor mij is bij Hem bekend niets van mij zelf kan daar iets aan toevoegen.
Zeker sex niet Zijn liefde voor mij door mij om uit te delen en uit te gaan zijn heerlijkheid te verkondigen dat is mijn droom dat is mijn verlangen dat is meer dan bevrediging dan sex en klaar komen
Sorry voor dit schrijven maar ik geloof meer in de genade en bevrediging van de HEER dan al het wereldse dat ja zeker zullen sommige zeggen ook God heeft gegeven ja dat klopt maar dan wel zoals Hij bedoelt heeft en niet IK JIJ WIJ toch
Wens ieder die dit leest dat Jezus je geneest van lust sex buiten t huwelijk om dat is zo dom pijnlijk voor Hem die alles gemaakt heeft Zijn plan door t woord word mij duidelijk Hij is het die geneest .
Ik laat me kneden Zijn plan staat vast dat is voor mij nu geen last
maar zijn woord is waar dit wil ik U mee geven een goed gebaar lees je bijbel bid elke dag hoop dat je het van Hem ontvangen mag
liefde sex alles op zijn tijd dan is er geen verscheuring meer en over treden we geen wet Als God geeft is het goed hoop voor allen die dit lezen dat je dat doet..

Veel van Gods zegen boven alles wens ik U toe allen die dit lezen
Je mag uit genade leven

Liefs Anita uit mijn hart made bij the Lord Blessings for all
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANITA695 (57)





Berichten: 184

BerichtGeplaatst: zaterdag 23 juni 2012, 21:02
BerichtOnderwerp: Onze rugzak...
 
SHANITA130 schreef:
LEANNE226 schreef:
De rugzak is voor alle negatieve dingen,je sleept ze mee,loopt niet rechtop of zelfverzekerd.Je mooie herinneringen mag je een plekje in je hart geven,werk de rest weg.........

Ik had een rugzak vol boosheid,wrok,verdriet,onmacht,ongeloof(in mijzelf en de wereld),ik wist niet meer wie of wat ik was......ik probeerde de dingen 1 voor 1 te verwerken,ik ontdekte al snel dat het zo niet werkt......als ik van de 1000 dingen 10 verwerkt had kwam nr 999 weer boven,kon ik opnieuw beginnen.
In de loop der jaren heb ik gemerkt dat vertrouwen en volop in het leven staan je van je last kunnen bevrijden.Bidden geeft rust en kracht.
Natuurlijk zullen je nare ervaringen zo nu en dan bovenkomen,accepteer dat want het is volstrekt normaal(dan maar janken hoor,mij een zorg wat een ander er van vindt )

Tijd is je grote vriend,heb geduld Kussende smiley

Ik kan me gewoon helemaal vinden in alles wat Leanne hier schrijft.

En..ik heb geen rugzak, maar drie grote reiskoffers(wel met wieltjes, dat wel...)

Mag ik de dames nog een mooi boek aan raden nou ja twee dan als je van lezen houd ik hield niet van lezen ben er in begonnen en maakte mij een nieuw mens

Eerste boek verander je denken van joce meyer
En de tweede van Haar is de titel de vrouw met zelfvertrouwen die ik nu lees is zo geweldig mooi door diepe dalen heen op wie kan je bouwen de HEER alleen Ik ben er door gevormd mooie boeken een mooie vrouw vrouw naar Gods hart zo wil ik graag zijn en als je dat ook wil bereiken wens ik je veel leesplezier en Gods zegen boven alles

En dank voor de mensen die me bemoedigen hier er gebeurd zoveel in mij Heb zoveel liefde terug dwars door alles heen had nooit gedacht dat ik van alle mensen zou kunne houden soms sta ik verbaasd van me zelf dat is wat JEZUS doet in MIJ

Wens jullie allen die dit lezen t zelfde toe vertrouw op HEM HIJ is de enige die je verlossing kan geven de wereld niet de mens niet de beste psychiater niet Mijn verlosser is die voor mij gestorven is aan het kruis Hij heeft alle macht in hemel en op aarde.
Ga kniel bij Hem geef al je noden je rugzak je koffers Hij kan ze dragen Jij hoeft dat niet mee te zeulen jacobus en hebreën lees maar eens wat de Heer van ons vraagt volledige overgave daar gaat het om Hij wijst ons de weg de waarheid en het leven

Van mij een lieve groet en Gods zegen op jullie paden .

Anita
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANITA695 (57)





Berichten: 184

BerichtGeplaatst: zaterdag 23 juni 2012, 20:53
BerichtOnderwerp: Onze rugzak...
 
SHANITA130 schreef:
LEANNE226 schreef:
De rugzak is voor alle negatieve dingen,je sleept ze mee,loopt niet rechtop of zelfverzekerd.Je mooie herinneringen mag je een plekje in je hart geven,werk de rest weg.........

Ik had een rugzak vol boosheid,wrok,verdriet,onmacht,ongeloof(in mijzelf en de wereld),ik wist niet meer wie of wat ik was......ik probeerde de dingen 1 voor 1 te verwerken,ik ontdekte al snel dat het zo niet werkt......als ik van de 1000 dingen 10 verwerkt had kwam nr 999 weer boven,kon ik opnieuw beginnen.
In de loop der jaren heb ik gemerkt dat vertrouwen en volop in het leven staan je van je last kunnen bevrijden.Bidden geeft rust en kracht.
Natuurlijk zullen je nare ervaringen zo nu en dan bovenkomen,accepteer dat want het is volstrekt normaal(dan maar janken hoor,mij een zorg wat een ander er van vindt )

Tijd is je grote vriend,heb geduld Kussende smiley

Ik kan me gewoon helemaal vinden in alles wat Leanne hier schrijft.

En..ik heb geen rugzak, maar drie grote reiskoffers(wel met wieltjes, dat wel...)
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANITA695 (57)





Berichten: 184

BerichtGeplaatst: donderdag 21 juni 2012, 19:46
BerichtOnderwerp: Onze rugzak...
 
HEIDE115 schreef:
Bedankt voor de reactie's nu al weer erbij,erg leerzaam vindt ik zelf.
zal nog reageren..

Heide Dankjewel nog een paar dagen hier even ging het mis had ik opgezegd en weer gevraagd mijn laatste dagen vol te maken omdat ik dacht iemand te leren kennen op de laatste avond voor ik ging,
Ware het dat het niet zo mocht zijn ik had al gezegd ik neem een tijd van bezinning voor de HEER tijd voor me zelf met Hem geen date s en contacten geen verwachtingen en mijn rugzak zelf vol stoppen met allerlei
wat ik je wil vertellen is dat ik ben heeeeeeeeel blij namens God door jou heen heb ik een conflict hier kunnen stillen gebeden of God dat zou willen nu dat is gebeurd tranen voel ik in me opkomen nu maar dat is goed nu kan ik c m met een gerust hart verlaten over drie dagen en is mijn rugzak zo goed als leeg t restje dat blijft is wat de HEER helpt dragen daar mag iedereen om vragen altijd zal er in ons leven iets zijn van tillen sjouwen maar boven alles op de HEER vertrouwen
Dan komen we straks bij Hem aan laat ons niet aan de kant staan tilt onze rugzak en zegt geef maar hier weg met alle zorgen verdriet en gemier Ik heb jouw lasten gedragen geef alles mijn kind ik zal je zonder stenen en rugzak ontvangen dat is mijn verlangen zo zegt de HEER en ik ooooooooo ik wil daarvan zoveel meer
Dank voor dit topic over Onze rugzak ik ben blij met mij de HEER die ziet dat ik wil belijden elke stap die ik zet in Gebed Hij mij vormt en geeft wat ik nodig heb de rugzak heb ik niet nodig even niet meer vullen met pijn teleurstelling en tegenslagen maar dicht bij de HEER blijf ik alles dragen samen met Hem kan ik alles aan kracht van boven door geloven Hij mijn God komt er aan
Een maal hier zal ieder geloven met de ogen gericht naar boven
zeggen HIJ is mijn Heer wau verder verlangt Hij niets meer .

Wens jou ook en allen die dit lezen Gods zegen op jullie wegen
Het ga U goed van mij een lieve groet Anita
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANITA695 (57)





Berichten: 184

BerichtGeplaatst: donderdag 21 juni 2012, 19:35
BerichtOnderwerp: Onze rugzak...
 
XABIA794 schreef:
Lachende smileydank je anita, inderdaad allebei samen met Hem. het oude voorbij, het nieuwe gaan we steeds naar op zoek... samen met Hem.
liefs

Dank voor je bemoediging nu is mijn rugzak weer een zware steen lichter
Hij zegt dat we zonden mogen/moeten belijden bij deze ik ben niet van steen heb ook gedachten en gevoel en ja ik heb je pijn gedaan met zo langs je je heen te lopen maar had eigenlijk zoveel liefde nodig nu huil ik tranen omdat ik zie dat je een lief mens bent dat meen ik .
zou je t liefst nu omhelzen dan maar hier dikke knuffel voor jou .


We laten het hierbij mijn rugzak vult zich nu met liefde van de HEER omdat ik Hem heb gebeden beleden en gevraagd waar zit de pijn ik weet het nu ik mag eeuwig bij Hem zijn straks als ik thuis kom is de maaltijd bereid en hoop ik jou tegen te komen lieve meid
Gods zegen nogmaals voor jou.

En een lieve groet van mij Anita
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANITA695 (57)





Berichten: 184

BerichtGeplaatst: donderdag 21 juni 2012, 13:29
BerichtOnderwerp: Onze rugzak...
 
XABIA794 schreef:
Is iemand klaar met zijn rugzak?
Ik denk dan ook vooral of je je rugzak bij de Here hebt gelaten.
Zoals Wilma weergeeft, is het bij ieder van ons dat ons verleden een inpact heeft op de rest van ons bestaan hier. Ook de negatieve dingen hebben ons gemaakt wie we nu zijn.
Het verschil is dat we (ten opzichte van mensen die Jezus niet kennen) we met al onze dingen naar hem kunnen gaan.
Ook ben ik zeker dat "gemeente" zijn wilt zeggen dat we elkander helpen dragen, onze lasten en moeiten, omdat we allen op weg zijn naar Hem, (met Hem) Net zoals Willem weergeeft is een zware rugzak ook een confrontatie naar het zoeken van Waarheid en realiteit in jou relatie tot God.
Achteraf zie ik voor mezelf dat ik de meeste groei en steun heb ervaren in men moeilijkste tijden. Dat maakt men rugzak ook zo boeiend en niet nutteloos.
Als we ons ijveren om alleen maar "heilig" te willen zijn, en onze rugzak angstvallig dicht houden, zullen we hem ook nooit leeg kunnen maken.
Jezus zegt, komt allen tot mij... en Hij zal ons rust geven.
Hij zal ons ook leren onze rugzak op een andere manier te dragen dan ervoor.
Wat men wel moet realiseren is dat men een ander niet kan verantwoordelijk stellen om jou rugzak te dragen.
Ook kan je niet verwachten dat een ander zich moeiteloos zich in jou rugzak kan inleven.
Goed is dat partners elkanders totaal leren kennen, ook de niet fraaie dingen (dat is volgens mij ook één zijn, zoals je één moet worden in relatie tot God) transparant vind ik zo'n mooi woord Lachende smiley

MOOI MENS
MOOIE WOORDEN
HET LIJKEN NET AKKOORDEN
UIT DE HEMEL KLINGT DIT DOOR (MIJ)
ZOALS GOD HET WIL HOOR
KUNNEN WIJ NOG SAMEN GAAN IN DE NAAM VAN HEM
LUISTEREN NAAR ZIJN STEM , VERGEVING SCHENKEN WIL IK AAN JOU ,
WANT IK ZIE TOCH EEN MOOIE VROUW EEN VROUW NAAR GODS HART MAG IK MAKEN VANDAAG MET JOU EEN NIEUWE START ?
ZOALS GOD MIJ FLUISTERT EN IK LUISTERT IK WIL JE VERGEVEN WAT IK JE HEB AANGEDAAN IN JEZUS NAAM
GODS ZEGEN OP AL JE WEGEN

LIEFS ANITA

MIJN RUGZAK IS NOOIT HELEMAAL LEEG MAAR DIT STUKJE WIL IK GRAAG NOG KWIJT OMDAT IK OPRECHT MEEN IK HEB SPIJT, JA OOK IK BEN MENS MET ÉÉN WENS TE ZIJN ALS HEM TE VOLGEN TE DIENEN ZOALS HIJ HET VERLANGT TE ZIJN ÉÉN MET HEM MET ALLE MENSEN OM ME HEEN HIJ HELPT ME HIER DOOR HEEN BEN GROEIEND IN GELOOF EN MENSEN DAT BLIJF IK WENSEN IK BEN GEVALLEN EN STA WEER OP EENS ZAL IK OP DE BERG KOMEN VAN MIJN DROMEN, HOOP MET VELEN TE KUNNEN ZEGGEN HEER WAS DIT NAAR U WIL U PLAN HIER BEN IK DAN WAT JE OP AARDE VERGAARD ZAL IN DE HEMEL OOK ZIJN IK HOOP SAMEN MET MENSEN DIE ER NAAR VERLANGEN DE HEER TE DIENEN EN NIET BLIJVEN GEVANGEN IN VERDRIET EN PIJN WANT HIJ HEEFT ALLES GEGEVEN ZIJN ZOON VOOR ONS EEUWIGE LEVEN
HET GA U ALLEN GOED GODS ZEGEN OP U WEGEN .

LIEVE GROET anita ja mijn naam in het klein want ik ben niet groter den HIJ ik ben mens zoals gij vergeef u hoop u ook mij dan kunnen we mensen brengen voor de troon van de HEER dat is toch wat we graag willen doen verkondigen zijn naam ik hoef niet voor aan te staan
ik wil Hem gewillig volgen achter Hem aan in zijn voetsporen lopen en dan hopen dat we samen weer verder kunnen lopen

Groet anita


Laatst aangepast door
ANITA695
op donderdag 21 juni 2012, 13:37
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANITA695 (57)





Berichten: 184

BerichtGeplaatst: woensdag 20 juni 2012, 19:39
BerichtOnderwerp: seminars en conferenties voor belangstellenden.
 
SHANITA130 schreef:
Ik heb jaren terug jaren overal die seminars afgelopen.

Genezingsdiensten, bevijdingsdiensten...

Het heeft mij niets geholpen.
Ja, het heeft mij van een hoop geld afgeholpen...

Als je als kind trauma's hebt opgelopen bén je nu eenmaal beschadigd, Dan kan je alle bevijdingsdiensten aflopen. Er zijn nu eenmaal andere verbindingen in je hersenen tot stand gekomen dan bij kinderen met een harmonieuze kindertijd.
De kunst is om ermee te leren leven en ermee te leren omgaan.

Als je door het skien tegen een boom je been hebt verbrijzeld, kan je alle genezingsdiensten aflopen, het blijft zo: er komen operaties, je krijgt een stalen pin in je been, en je blijft zeker een half jaar in het ziekenhuis.

Het heeft mij niets geholpen: eerder nog, van de wal in de sloot. Mijn geloof was niet groot genoeg werd er gezegd daar, er zullen nog wel zonden in mijn leven zijn, anders zou God mij allang hebben genezen zeiden zij. ja, mensen van de kerk...

Twijfelende smiley


Hallo wil je alle sterkte wensen ik ben door verschillende seminars en conferenties zeker opgebouwd door God zelf niet wat de mens zegt maar wat God tegen me heeft gezegd ik kon nooit loslaten alles hield ik zelf gebonden en de dikke muur wilde maar niet vallen, nu mijn maskers af zijn ik mij geheel aan Jezus met alle fouten die ik nog maak heb gemaakt mag ik rein zijn voor Hem omdat ik Hem toebehoor in leven en sterven met en zonder zonden de Zonden zijn mij vergeven door zijn zoon Jezus dat heb ik als leidraad mee gekregen grootste kadoo ooit gekregen dat Gods Zoon voor mij heeft geleden ja daar kan ik om huilen schreeuwen maar ben ten volste steeds blijer in mijn leven t is een strijd lieverd die ga je zeker aan met je wapenuitrusting als je die handteerd dan gebeurd er wat dan Komt de koning bij je binnen maar dan eerst de muur rondom j ehart laat maar vallen wees niet bang angst verdwijnt God is bij jou ook jou kan Hij genezen en herstellen en ja hoor dat kan gewoon thuis ook ik bid voor jou een klein gebed dat de HEER elke dag op jouw let je geeft waar nodig liefde en geluk dan kan die vriendschap nooit meer stuk
Dit wens ik je toe omdat ik weet dat God ondanks alles wat je mee hebt gemaakt je nooit vergeet laat je kneden laat het toe want de Heer is nooit moe wij geven op we denken laat maar maar de maaltijd staat ook voor jou klaar straks door de hemelpoort daar binnen kan het groote feest beginnen wens je dat toe met heel mijn hart maak vandaag als het kan nog een nieuwe start geef alles maar aan HEM Hij kan het dragen nooit zal de Heiland klagen Hij draagt je door het diepe water waar jij niet meer kan staan in Zijn armen ben je veilig
Wens je dit toe meid tot in de eeuwigheid

Lieve Groet Anita
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANITA695 (57)





Berichten: 184

BerichtGeplaatst: maandag 18 juni 2012, 19:01
BerichtOnderwerp: Huishoudelijke vragen mogen toch ook?
 
Gelukkig heb ik zeil op de vloer geen naden die bol staan van een glas drinken dat valt een doekje erover en klaar.
Huishouden van jan steen nee hoor gewoon en alleen een makkie om bij te houden.
Niet verklappen ben een grote poetsdoos maar vlekken die verwijder ik niet knip ik er uit haha grapje of gooi het weg nieuw truitje bij Hema kost niet zoveel toch ?
Heb van de winter een nieuw kleed gekocht créme nog wel als ik bezoek krijg rol ik het op en zet ik m weg haha zo hou ik t schoon en anders leg ik het er neer schoenen uit uit voorzorg voor de vlekken.
Hoelang zou ik het mooi schoon houden ??

Groet Anita
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANITA695 (57)





Berichten: 184

BerichtGeplaatst: maandag 18 juni 2012, 18:53
BerichtOnderwerp: Huishoudelijke vragen mogen toch ook?
 
Ha Ha helemaal fijn maar ik lust geen bier drink wel af en toe wijn (tje) Dus maar eens een strandfeest bouwen leuke mensen toevertrouwen Sixpack mee aan de zee genieten van de schepping het vergezicht van de zee dat vind ik fijn zonneschijn de horizon waar alles begon aarde en hemel samen komen dat is één van mijn grootste dromen.
En ja dan heb je geen last van vlekken meer in je huis hooguit wat zand tussen je tenen en een leuk dag waar je nog lang van genieten mag
En ja alvast wat tips voor je vraagt hoe je zand tussen je tenen weg haalt gewoon douchen spoelen drogen en klaar.
zomaar van mij een leuk gebaar een tip van de sluier nee dat niet ik weet dat ik op het strand alleen maar geniet.

Gr Anita
Verlegen lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANITA695 (57)





Berichten: 184

BerichtGeplaatst: maandag 18 juni 2012, 13:25
BerichtOnderwerp: Huishoudelijke vragen mogen toch ook?
 
HEIDE115 schreef:
haha..

Nou je het over bier hebt Visser
Ik heb nog nooit gedronken in mijn leven..ja saai he'?
Maar hoe kan je van alcohol gaan houden
Op een goede manier dan wel te verstaan -/-



Blikje omarmen misschien ?
Liefst een sixpack dan natuurlijk
Je hoeft het dan niet te drinken hoor Knipoog smiley
Gewoon uitdelen mag ook


Laatst aangepast door
ANITA695
op maandag 18 juni 2012, 13:34
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANITA695 (57)





Berichten: 184

BerichtGeplaatst: maandag 18 juni 2012, 12:17
BerichtOnderwerp: kreet van de week
 
HELP

Wat zou ik dit graag willen groot verlangen

Jacobus 1 vers 25

Hij echter die zich in de volmaakte wet verdiept , die van de vrijheid en daarbij blijft die zal omdat hij niet een vergeetachtig hoorder geworden is maar de dader van het werk zalig zijn in wat hij doet

Uit de preek van zondag j.l

Gr Anita
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANITA695 (57)





Berichten: 184

BerichtGeplaatst: maandag 18 juni 2012, 11:59
BerichtOnderwerp: Christelijke boeken
 
Hallo
Ik Heb een boek gekregen van iemand op een conferentie maar ken de vrouw die het schreef van t v van familie 7 luister en kijk er wel eens na nu wat minder omdat het veel herhaling is maar het boek daar gaat het om ik lees De vrouw met zelfvertrouwen van Joyce Meyer zo mooi het eerst boek van haar dat ik las was verander je denken nu ik pluk er nu de vruchten van geweldige God hebben wij HIJ is mijn leider alles gaat om vertrouwen vertrouwen in mensen de boeken die ik lees en de bijbel die ik zomaar opensla en er staat boven vertrouwen zomaar een hoofdstuk dat ik las i dat geleid ik geloof van wel de Heer wil iets zeggen door boeken maar ook door Hem te zoeken soms bid ik eerst en en komt er zomaar een boek op mijn pas als ik voor ander zoek en precies waar Hij mij in kneed en vormt Zo mooi ik hen een geweldige God wens ik allen toe die Hem zoeken en boeken lezen maar t mooiste boek is de BIJBEL toch wel wat je moet mag doen HIJ heeft het allemaal beschreven we hadden een preek zondag over Jacobus zo mooi maar zo moeilijk voor ons als mensen maar ik wil Hem dienen volgen en luisteren door te bidden en te werken en voor het boek de BIJBEL te lezen

lang verhaal maar zo ben ik Boeken waar te koop waar ik maar kom christelijke winkels of van mensen te lenen in de gemeente maar door leiding van de H G

Groet Anita
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANITA695 (57)





Berichten: 184

BerichtGeplaatst: maandag 11 juni 2012, 22:09
BerichtOnderwerp: Wat was je mooiste moment vandaag ?
 
Dat ik volledig wil vertrouwen op de HEER en zojuist cm heb opgezegd
wil niet zoeken God zal me geven wat ik nodig heb.

Ik wens wel alle anderen Gods zegen die een man of vrouw gaan ontmoeten of al hebben ontmoet .

Groet Anita
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANITA695 (57)





Berichten: 184

BerichtGeplaatst: zaterdag 9 juni 2012, 20:49
BerichtOnderwerp: Jezus zegt:
 
Vertrouw op de Heere met heel je hart , en steun op je eigen inzichten niet
Ken Hem in al je wegen en Hij zal je paden recht maken


spreuken 3 vers 5/6
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANITA695 (57)





Berichten: 184

BerichtGeplaatst: vrijdag 8 juni 2012, 13:18
BerichtOnderwerp: Vrouwen en telefoonnummers
 
DANIEL777 schreef:
met andere woorden je knijpt hem er weer tussenuit? Verraste, verbaasde smiley

Ja nog niet hoor wil je me tegen houden dan en dan nog als ik ga is het dat ik alleen wil zijn met de HEER Hij verteld mij welke wegik moet gaan en wie ik mag bellen en wie mij belt En och heb de mooiste lijn naar boven dat is wat ik wil geloven alles op zijn tijd en ja soms krijg je spijt van dingen mensen die je omringen voor alleen hun eigen dunk en dingen
Denken te weten maar zullen op dat moment vergeten wie God is voor hen en horen dan weer de ruis op de lijn die verstoort word door pijn en verdriet wie wil dat nu IK niet .
En ja dan neem ik een besluit om Hem alleen te dienen te volgen in stil vertrouwen op Hem bouwen en och wie kan me geven wat de HEER me geeft niemand in deze wereld kan dat evenaren al doen we nog ons best wij zijn mensen God doet de rest ook ik zal daar komen Hij kent mijn dromen mijn verlangen en zal dat ooit vervangen door vrede en geluk samen te gaan in Jezus naam

Dit wens ik iedereen toe de sleutel naar geluk is boven ligt voor een ieder klaar t is maar welke deur en welk hart je volgt je eigen hart of dat van de Vader toch ??

wens je dat geluk toe voor de toekomst vluchten doe ik zeker niet de HEER kent mij en geniet als ik bij Hem kniel dan kan Hij in mij werken zijn plan in uitvoering brengen mijn eigen ik kan dat niet dat brengt alleen maar verdriet

vandaar dat ik WEER ga maar ik weet welke weg
Het ga U goed Ga met God dan weet je zeker dat het de mooiste weg word >

lieve groet anita
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANITA695 (57)





Berichten: 184

BerichtGeplaatst: donderdag 7 juni 2012, 21:51
BerichtOnderwerp: Vrouwen en telefoonnummers
 
Wens jullie fijne bel momenten ga afsluiten hier voorlopig heb ik storing op de aardse bellijn en bel ik de komende tijd met de Hemelse lijn naar boven wens allen Gods zegen ,
En dank voor jullie bijdragen en complimenten t was weer fijn hier te zijn .

Groet Anita
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANITA695 (57)





Berichten: 184

BerichtGeplaatst: donderdag 7 juni 2012, 09:23
BerichtOnderwerp: Vrouwen en telefoonnummers
 
MANNA420 schreef:
Ik vroeg me zo eens af dames. Klopt het dat jullie nooit telefoonnummers uit jullie mobiel wissen? Ook al spreek je diegene nooit meer en ook al vind je hem of haar een grote ( vul zelf maar in) ?

Misschien geldt het wel alleen voor de vrouwen die ik ken, maar vroeg het me zo af.

Hallo manna

Ja ik doe dat wel niet dat ik ze niet mag maar de telefoonlijst te lang word en er nooit iemand terug belt wat moet je er dan mee ??

VERWIJDEREN DUS

En heb nu een vaste telepraatluisterlijn met mijn hemelse Vader
die stoort niet, geen ruis op de lijn , geen valse meningen , of uitgesproken rebelse woorden .

Hij luistert geeft mij rust zonder lust met Hem kan ik uren praten en zo vul ik mijn lege gaten omdat Hij mij geeft wat de wereld niet geven kan ik luister naar zijn plan niet naar mensen met wensen in hun hart en steeds weer een nieuwe start even bellen afspreken hier of daar wat is dat een groot gevaar.
Teleurstellingen te over wat is het het mijn wil of Zijn wil geschiede.
Ik stel mijn vertrouwen volledig op Hem geen tel nummers er bij hoef ik ze ook niet te verwijderen .
En ga nu dat doen wat Hem welgevallig is blind vertrouwen gaan in Jezus naam en de telefoon bij me elke minuut van de dag hang ik aan de lijn en dat vind ik heel fijn .
Zijn tel nummer kan ik niet verwijderen want dan belt Hij mij en zegt
Ik hou van jou luister je nou heb t goede met je voor maar luisteren is zo moeilijk hoor open je ogen je oor en je hart , maak vandaag net als ik een nieuwe start bel met de lijn naar boven want alle vreugde liefde en rust en geluk komt van boven ..


wens je dat allemaal toe in je leven omgeven door mensen dat blijven mooie wensen ga niet alleen maar in Jezus naam Hij gaat voor je aan

groet anita
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANITA695 (57)





Berichten: 184

BerichtGeplaatst: donderdag 7 juni 2012, 09:02
BerichtOnderwerp: een hand vol..klachten
 
Beter laat dan nooit mijn reactie maar dan djes precies op tijd voor mij dat ik dit lees balans daar gaat het om maar vraag me nog steeds af hoe en waarom dat even zonder te klagen mijn ellende zelf te dragen ? .
Hij zegt in zijn woord dat ik voeger als belijdenis deed neem je kruis op en volg mij dat wil ik graag doen met alle klaagliederen van toen nu en toekomende tijd wil ik gaan met de Heer biddend leg ik alles voor Hem neer en ja hoor de zegeningen kan ik eindelijk tellen er is balans t voelt als een mooie dans een dans op een koord aan t eind een gouden oort
Daar zie ik naar uit Mijn klagen te dragen Mijn handen te vouwen en stil op mijn Heer te vertrouwen


Groet Anita
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANITA695 (57)





Berichten: 184

BerichtGeplaatst: dinsdag 5 juni 2012, 22:52
BerichtOnderwerp: Kunnen christenen aspartaam blijven innemen?
 
Hoi denk dat je voor je zelf de keuze moet mag kan maken maar bedenk dat met de eerste christenen de zonden in de wereld kwamen dus ook de christenen schuldig zijn aan wat er te eten valt in deze wereld
Dan moet je niets meer eten groente uit je eigen tuin kan nog net dan heb je het wel gehad vlees zie de bijbel wat deze er van zegt
sorry er staat duidelijk dat je je geen zorgen moet maken over wat je eet hoe je je kleed ik probeer dat te zien en zal uitleggen waarom ik heb geprobeerd gezond te leven van alles om gezond te worden nou werd er deprie van als ik de winkel in ga en dat mag eten wat goed is ik weet het niet hoor kwam bij een geneesheer heb alleen spagettie met sla gegeten en veel pillen en mijn portomonee leeg meid leef je leven geniet van wat er is en alles waar TE voor staat dat is gevaarlijk
Roken KAN schade aan richten maar je kan ook dood gaan door onder een auto te komen leef je leven en geniet met mate zou haast zeggen neem geen overdosis snap ie ben benieuwd hoe jou eetpatroon er uit ziet
Ik eet nu wat ik denk dat gezond is en af en toe ongezond .

wens je veel succes maar laat het niet je ondergang worden we leven in een wereld vol keuzes volg je hart maar mij kan je er niet blij mee maken groet anita
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANITA695 (57)





Berichten: 184

BerichtGeplaatst: donderdag 31 mei 2012, 19:46
BerichtOnderwerp: Als de tijd vliegt,rust ik even uit..
 
Ik voel mij het fijnst als ik aan t strand wandel met mooie liedjes op mp de Heer prijs voor wie HIJ is voor mij dan voel ik me veilig en vind ik rust aan t Vaderhart van God.

Ook zie ik dat door de horizon zo oneindig als ik kijken kan is mijn Vader zoveel meer dat doet me goed en als ik dan de reis begin vanuit mijn stadje en de wereld zie veranderen in drukte door steden heen en ik dan op t strand stap wau dat is een gevoel dat ik niet kan omschrijven de Heer heeft me mooie dingen gegeven in Scheveningen

Ik vind mijn rust aan de kust

Groet anita
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANITA695 (57)





Berichten: 184

BerichtGeplaatst: dinsdag 29 mei 2012, 18:09
BerichtOnderwerp: hoe bouw jij een band op met de kinderen van je vriend(-in)?
 
Proberen te zijn als Jezus Hij had alle kinderen lief ongeacht stoornis problemen in valide of niet neem de kinderen zoals ze zijn als je de man van je dromen hebt ontmoet kun je samen alles aan maar als je op allee slakken zout gaat leggen dat zijn we niet het zout der aarde maat sterven we af gewoon een lichtje zijn een lamp voor hun voeten een licht op hun pad en dat doen wat je denkt dat goed is
Een leuke dag uit elkaar leren kennen zonder dat ze zien dat je met elkaar iets hebt vriendschappelijk opbouwen en niet eerst een relatie dan de kids tijd nemen leren kennen dagje uit is mooi om t te zien hoe iedereen reageert en is en bespreekbaar maken wat ze er van vinden met de ouder af samen kids zijn eerlijk vragen en antwoorden
En Ja heb elkander lief zoals ik U heb liefgehad zegt de Vader dat zegt toch alles t gaat zeker niet alleen om de liefde van je leven je krijgt de kids erbij je weet uit jezelf of je kids wil of niet en mogelijk kids thuis komen wonen na een tijd van studie of niet maak alles bespreekbaar voor je een relatie hebt daar voor is vriendschap nodig een tijd
van leren kennen aan elkaar wennen en dan een besluit nemen niet je gevoelens bloot stellen waar kids bij zijn als het niet goed gaat
dan doe je zoveel mensen pijn en zijn vele teleurgesteld en gebroken
ik wil zeggen kijk uit met wat je doet voor je zegt dat je van iemand houd waar de kids bij zijn natuurlijk mag je het leuk hebben maar denk datje op moet passen met de gevoelens van kids hoe ze er tegen aan kijken een ander dan hun eigen vader of moeder ze denken snel dat je hun plek inneemt terwijl als je een kind in het hart kijkt ze altijd willen dat ouders weer bij elkaar kunnen komen
Dit is wat ik zou doen in heb bewust geen partner gezocht in de tijd dat ik de kids had wel eens uit geweest maar dacht wat doe ik mijn kinderen aan soms hoor ik verhalen denk ik oo wat mooi dat wil ik ook en na verloop van tijd ook verhalen hoeveel het kost van een gezin bij elkaar en andere kids hoe slopend dat kan zijn voor kinderen
Hoe ze ge schud worden in hun denken om het voor alle partijen goed te doen en te zorgzaam worden voor de ouders die alleen zij of blijven dus soms is het goed maar stel het kind voorop en dan je relatie zo denk ik er over .

Groet anita
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANITA695 (57)





Berichten: 184

BerichtGeplaatst: woensdag 23 mei 2012, 14:01
BerichtOnderwerp: Inzicht inzake honger naar relatie!
 
MANNA420 schreef:
Afgelopen dinsdag kreeg ik een inzicht van God. Hij liet me inzien dat mijn verlangen naar een vriendin me in feite had verblind en ik het tot mijn hoogste doel had gesteld in plaats van God. Ik dacht altijd dat God op een stond maar dat was niet zo. Ik wilde een vrouw, ik wilde geliefd worden, ik zocht naar een aanvulling in mijn leven. Maar ik kreeg het niet, hoeveel ik ook bad. Maar ik bad verkeerd. En ik was jaloers. Stikjaloers op mensen die wel een vrouw/man hadden en kinderen. Ik wilde ook zo graag!!

Oh ja ik heb een vriendin gehad nog wel via deze site, maar God liet me inzien dat dat niet was wat ik nodig had. God liet me door een teleurstelling gaan om te laten inzien dat Hij en alleen Hij de eerste plaats in mijn leven moet hebben. Ik dacht altijd als ik eerst maar een vriendin had dan ben ik intens gelukkig, dan komt het allemaal wel goed. Nee, zo was het niet. Ik was/ben er nog lang niet aan toe. Ik ben dankbaar dat God mij dat deed inzien, dat Hij deze korte relatie wilde gebruiken om mij inzicht te geven en te disciplineren.

Nu ik ben gaan inzien dat mijn hele leven er zowat omdraaide en ik dus telkens teleurgesteld werd voel ik mij bevrijd. Ik mag weten dat God voor me zorgt, of ik nu alleen blijf of toch een vrouw mag ontmoeten. Maar ik weet nu dat Hij de enige is die ik nodig heb en dat ik Hem toebehoor.

Ik bid dat iedereen die alleen is en hongert naar een partner dat God jullie geduld schenkt om te wachten tot het juiste moment en dat die tijd dat je alleen bent juist mag besteden om dichterbij God te komen. Want vergeet niet: Onze God is een jaloerse God.



AMEN Hou dat maar vast blijf in Hem want HIJ woont in jou
Gods zegen voor altijd

Anita
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANITA695 (57)





Berichten: 184

BerichtGeplaatst: dinsdag 22 mei 2012, 14:50
BerichtOnderwerp: Gebed om liefde
 
Ik bid met je mee manna geweldig mooi geplaatst gevraagd gebed
Er is wat mis in deze wereld de liefde overwint toch ?
Maar t is de liefde tussen jouw en de HEER niet tussen mensen .
Er staat dat in de eindtijd broers zussen en familie elkaar niet meer zullen kennen en verscheurd worden , we kunnen niet iedereen redden in deze wereld hoe goed ook bedoelt Maar mag ik een beetje ego zijn dat maakt mijn leven gelukkig blij vrolijk elke dag opnieuw één zijn in Christus de liefde aanvaarden die HIJ jouw geeft is genoeg.
Uw genade is mij genoeg zegt een lied hou je daar maar aan vast de liefde in de wereld vergaat op den duur of je wil of niet , prediker schrijft zo mooi niets is blijvend alles is leegte en ja we zijn mens we mogen genieten ook van de liefde maar de liefde van de Vader doorgeven dat is een eeuwige liefde dat blijft en nooit verloren gaat
Ik wens je zijn liefde toe tot in lengte van dagen.
En ik weet zeker dat als je je handen open vouwt de HEER er mooie dingen in gaat leggen niet wat jij misschien verwacht maar ik vind het zo mooi elke dag mag ik leven tot zijn eer met hem praten bidden en Hem liefhebben want HIJ had mij eerst lief dat is de ware liefde
En als je bid in overeenstemming met de Heer dan zal er ook liefde in je leven komen op aard Hij geeft je de juiste mensen als je wilt luisteren
Je eigen IK wilt afleggen ik heb een steeds mooier leven met Hem door Hem ik geef je een beetje van mijn liefde die de Heer aan mij heeft gegeven .

Heel veel liefs gewenst

Anita
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANITA695 (57)





Berichten: 184

BerichtGeplaatst: woensdag 16 mei 2012, 12:13
BerichtOnderwerp: Wat was je mooiste moment vandaag ?
 
Dat ik een super gesprek had met jz en nu contact mag hebben met pleegouders , school van mijn zoon mag bellen, en er uitbreiding komt in omgang met mijn zoon. opluchting en heeeeeeeeeeel blij

GOD IS GROOT

Anita
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANITA695 (57)





Berichten: 184

BerichtGeplaatst: dinsdag 15 mei 2012, 20:37
BerichtOnderwerp: Wat heb je gedaan vandaag?
 
Bij gebrek aan wat anders beetje chatten mailen topics lezen wat er op schrijven tijdverdrijf ??
soms heel nuttig/onnuttige mooie dingen gelezen vandaag geweldig .
En verder een paar uur in gesprek met iemand , morgen ochtend weer .
vermoeiend maar wel oke .
En bij komen van een getrokken kies gistermiddag beetje zeuren dus een boek lezen en rust op de bank
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANITA695 (57)





Berichten: 184

BerichtGeplaatst: dinsdag 15 mei 2012, 20:32
BerichtOnderwerp: kreet van de week
 
MARIO216 schreef:
Erich Fromm (Duits – Amerikaans filisoof en psycholoog 1900 – 1980): "De meeste mensen stellen zich voor alles de vraag, hoe zij erin zullen slagen bemind te worden, in plaats dat zij zich afvragen hoe zij het vermogen tot lief hebben zullen verwerven."

lol ben net een boek aan het lezen zo mooi k vraag me dat wel af haha
hoe het anders kan en zeker moet .
Als hij maar gelukkig is geschreven door Robin Norwood
gaat over vrouwen die te veel in de liefde investeren, net een hoofdstuk uit ppff ik wist niet dat het zoveel te maken zou hebben met mijn verleden heden en toekomst ppff werk aan de winkel nieuw leven

MIJN KREET HELPP IK WIL VERANDEREN

Hoe kan je een mens liefde geven als je het zelf niet geleerd hebt ??
Mijn Vader leert me dat door op t juiste moment iemand naar mij te sturen om dit boek te lezen zoooo mooi

En ik ben al bereid en vraag me af of ik het in mijn vermogen heb om lief te hebben op de manier zoals Jezus het bedoelt heeft dat is mijn streven

MIJN KREET HEER WAT WILT U DAT IK DOEN ZAL .......
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANITA695 (57)





Berichten: 184

BerichtGeplaatst: dinsdag 15 mei 2012, 20:22
BerichtOnderwerp: de zegen van kritiek
 
MARIO216 schreef:
Las ergens een stukje van een predikant:

De moker van tegenslag.
Word je wel eens wakker met een katergevoel? Niet omdat je te veel gedronken hebt, maar omdat de moker van tegenslag langs is geweest?! Tegenslagen laten ons nooit achter zoals we waren. We worden er beter van of bitter, zoeter of zuurder, zachter of harder.
Je kunt in een geestelijke droogte terecht komen. Het lijkt of God er niet is, niet spreekt, niet leeft. Alles en iedereen heeft je in de steek gelaten. Wat je opwond, raakt je niet meer. Je wordt al moe van de gedachte: ik moet bidden, bijbel lezen, naar de kerk gaan, dienstbaar zijn…
Ik zal je eerlijk zeggen dat ik als predikant weleens gillend weg wilde rennen van alles en iedereen. Maar dat kun je natuurlijk niet zeggen. Dat kun je niet maken, want dan ben je geen voorbeeld meer en niet geestelijk genoeg. Dan kijken mensen niet meer tegen je op, want zeker van jou mag toch wel verwacht worden dat je op elk moment, in elke situatie, je geestelijke spierballen laat zien!
Zestien maanden lang voelde David zich van God afgesloten. Hij had ongekend succes gehad, maar ook ongekende tegenslagen. David komt in een situatie terecht waarin hij geen familie meer heeft om thuis te komen, afgewezen is door een koning, beroofd door de vijand en geen land heeft om voor te strijden. Kan het erger? Ja, zijn eigen mannen staan op het punt om hem te stenigen. Hoe ging David hier mee om?
Hoe ga jij daar mee om? Als je hoop met de laatste trein is vertrokken en je vreugde de grond is in geboord. Als je eigen broers en zussen in de kerk of mensen op je werk, je willen stenigen met afwijzing en kritiek. Als je schoon genoeg hebt van proberen, van vergeven, van hard werken en hardvochtige mensen… Hoe ga je met je donkere dagen om? David kreeg het zwaar te verduren, want zijn mannen waren zo verbitterd over het verlies van hun kinderen dat ze hem dreigden te stenigen. (1 Sam. 30:6) NBV
Na zestien maanden in Gat, na de afwijzing door de Filistijnen, de muiterij van zijn mannen en de ontvoering van alle vrouwen en kinderen, wist hij weer wat hem te doen stond. Hij vermande zichzelf en sterkte zich in zijn God. Ondertussen is de vraag die hier voor mij nu uitspringt deze: Waar was God gebleven, anderhalf jaar lang? Waarom liet God David, Zijn geliefde, zo aanmodderen? Waar was die hulp van God, waar David zo mooi over kon zingen en schrijven? Weet u dat in deze zestien maanden David geen enkel lied schreef, zelfs amper bad? Geen inspiratie, geen motivatie, geen passie.
Ik geloof dat God ondertussen bezig was met karakter ontwikkeling. Geestelijke spierballen ontwikkel je niet vanzelf. Karakter wordt gevormd door beproeving. Karakter wordt gedefinieerd als: nobele inborst, pregnante sterke zedelijke persoonlijkheid. Een man of vrouw van karakter is iemand waar je op kunt bouwen, een rechtschapen persoon. Iemand waar je op aan kunt als er strijd is of als je in een crisis belandt. Zonder karakter kun je geen gemeenschap opbouwen.
Karakter is de ruggengraat van elke kerk, organisatie of onderneming. Karakter laat zien dat je eerlijk, trouw en betrouwbaar bent. Zonder mensen met karakter bouw je moeilijk iets op. Karakter ontwikkelt zich vaak in tegenstand, in weerstand, in beproevingen. Op momenten dat we uitgedaagd worden, dat er meer wordt gevraagd dan het gewone. Dat we die tweede mijl gaan, dat extra offer brengen, uit onze comfort zone durven te stappen in gehoorzaamheid aan God en zijn woord.

Paulus omschrijft het proces van karaktervorming als volgt: Dankzij Jezus hebben we door het geloof toegang gekregen tot Gods genade, die ons fundament is… we prijzen ons zelfs gelukkig onder alle ellende, omdat we weten dat ellende tot volharding leidt, volharding tot betrouwbaarheid, en betrouwbaarheid tot hoop. Deze hoop zal niet worden beschaamd, omdat Gods liefde in ons hart is uitgegoten door de heilige Geest, die ons gegeven is. (Rom. 5:1-5) NBV

We kunnen ervoor kiezen om weg te blijven, weg te vluchten, weg te rennen van onze roeping, taak of verantwoordelijkheid. Maar we kunnen er ook voor kiezen om door de ellende heen, steun te zoeken bij de Heer en vanuit zijn genade de draad weer op pakken, de moed bij elkaar te rapen en de achtervolging in te zetten. En David raadpleegde de Heer: moet ik deze bende achtervolgen? Ja, antwoordde de Heer… je zult ze zeker inhalen en de gevangenen bevrijden. (1 Sam. 30: NBV)
Terug roven wat van je gestolen is. De buit die je toekomt heroveren. De overwinning die God heeft belooft opeisen, omdat je een zoon en dochter bent van bestemming, een kind van de Allerhoogste God!



Ik hoop dat ik morgen terug kan roven wat van me gestolen is in ieder geval een stukje zou al mooi zijn en dan alleen maar voorwaarts groeien en meer en meer land veroveren
Geweldig jouw schijven kon mijn woestijn zijn maar weet ook dat ik de overwinning heb gebaald door de kracht van mijn hemelse Vader
IK weet zeker dat ik morgen mensen versteld zal doen staan in wie ik ben ze een andere kijk op mij krijgen en ik zal luisteren naar de stem van de allerhoogste niet door kracht of geweld maar enkel door liefde
zal ik overwinnen met HEM door zijn genade en zo als staat geschreven in het woord dat ik niet bang hoef te zijn voor woorden als ik maar in het volste vertrouwen mag gaan met de HEER
En ik weet ik voel er gaat verandering komen een ommekeer in mijn leven nieuw leven weer een stap verder naar mijn hemelse bestemming

Zomaar Anita
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANITA695 (57)





Berichten: 184

BerichtGeplaatst: dinsdag 15 mei 2012, 16:36
BerichtOnderwerp: mooi, leuk of bijzonder lied
 
http://www.youtube.com/watch?v=Jsx1DIc5o4A


Casting crowns- prayer for a friend
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANITA695 (57)





Berichten: 184

BerichtGeplaatst: dinsdag 15 mei 2012, 16:33
BerichtOnderwerp: Jezus zegt:
 
Uw woord is een lamp voor mijn voet en een licht op mijn pad
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANITA695 (57)





Berichten: 184

BerichtGeplaatst: dinsdag 15 mei 2012, 11:20
BerichtOnderwerp: kreet van de week
 
Kreet van de week hier is AUW
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Berichten van ANITA695
Ga naar pagina 1 2 3 4 ... 7 Volgende
Pagina 1 van 7