ChristianMatch
 


Forum

Oudejaarsavond
ChristianMatch forum index » Van alles wat
Auteur Bericht
THOMAS968





Berichten: 2706

BerichtGeplaatst: zaterdag 24 maart 2012, 20:20
 
Ik schreef wel vaker dat het begin van de zomertijd voor mij Nieuwjaar is. 1 januari is tenslotte ook willekeurig al is het wel nagenoeg het begin van het lengen van de dagen. Wat dat betreft kan mijn stelling dus best dat morgen het nieuwe jaar begint. Eén keer en uurtje korter slapen weegt best op tegen een halfjaar een uur langer licht in de avond, toch? Het is een prachtuitvinding, die zomertijd.

Oliebollen hoeven niet, wijn en een lekker hapje zijn ook prima.

Thomas, en als je morgen van de kerk spijbelt niet aankomen met die rotsmoes van ik wist niet hoe het werkte met de zomertijd want die had je vorig jaar ook al. Engeltje smiley


Laatst aangepast door
THOMAS968
op zaterdag 24 maart 2012, 20:57
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
VISSER278





Berichten: 4852

BerichtGeplaatst: zaterdag 24 maart 2012, 21:26
 
THOMAS968 schreef:
Ik schreef wel vaker dat het begin van de zomertijd voor mij Nieuwjaar is. 1 januari is tenslotte ook willekeurig al is het wel nagenoeg het begin van het lengen van de dagen. Wat dat betreft kan mijn stelling dus best dat morgen het nieuwe jaar begint. Eén keer en uurtje korter slapen weegt best op tegen een halfjaar een uur langer licht in de avond, toch? Het is een prachtuitvinding, die zomertijd.

Oliebollen hoeven niet, wijn en een lekker hapje zijn ook prima.

Thomas, en als je morgen van de kerk spijbelt niet aankomen met die rotsmoes van ik wist niet hoe het werkte met de zomertijd want die had je vorig jaar ook al. Engeltje smiley


Hoezo een uurtje korter slapen? Als je net als vanochtend wakker wordt als het licht begint te worden , rond 6.30 .... dan is het morgen wèl 7.30 uur hoor. Of zouden de vogels ook een uurtje eerder/ later / vroeger .... sja wat is het nou, wakker zijn? Smiley die vol vragen zit
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ZEELAND736





Berichten: 4863

BerichtGeplaatst: zaterdag 24 maart 2012, 22:47
 
Ik heb er totaal geen moeite mee....bovendien is het zulk mooi weer...dat je het helemaal niet doorhebt....

En wie het vergeet...sorry...beetje dom hoor...(ik heb alle klokken net verzet)
Zo kan ik het verhaal ook nog herinneren van een zus....die inderdaad s''morgens met de kinderen naar de kerk liep en het verdacht stil vond op straat.
Toch kwam ze een ander gezin tegen en ineens...viel het kwartje...DE KLOK WAS NIET VERZET!!!
Beide gezinnen zijn niet meer naar de kerk gegaan...maar hebben bij elkaar koffie gedronken...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HANNAH810





Berichten: 4047

BerichtGeplaatst: maandag 26 maart 2012, 10:02
 
THOMAS968 schreef:
en als je morgen van de kerk spijbelt niet aankomen met die rotsmoes van ik wist niet hoe het werkte met de zomertijd want die had je vorig jaar ook al. Engeltje smiley


dit jaar is het zowaar goed gegaan, hoor, thomas!! Lachende smiley met blinkend witte tanden
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
WILLEMIJN232





Berichten: 5407

BerichtGeplaatst: maandag 26 maart 2012, 10:21
 
HANNAH810 schreef:
dit jaar is het zowaar goed gegaan, hoor, thomas!! Lachende smiley met blinkend witte tanden



Hoe zou het bij Thomas zelf zijn gegaan???? Engeltje smiley Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PIETER649





Berichten: 3295

BerichtGeplaatst: maandag 26 maart 2012, 11:33
 
WILLEMIJN232 schreef:
Hoe zou het bij Thomas zelf zijn gegaan???? Engeltje smiley Knipoog smiley

Voor ds Lakenveld was hij vast op tijd Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
THOMAS968





Berichten: 2706

BerichtGeplaatst: maandag 26 maart 2012, 14:58
 
WILLEMIJN232 schreef:
Hoe zou het bij Thomas zelf zijn gegaan???? Engeltje smiley Knipoog smiley


Mensen die hier wat langer zitten, weten dat ik graag een lange afstandswandeling maak. Zo liep ik ooit het Pieterpad, van de Sint Pietersberg in Zuid-Limburg naar Pieterburen in Noord-Groningen. Zondagochtend heb ik mij dan ook laten inspireren door de tekst : Sta op en wandel! Engeltje smiley


Thomas, die even een tekst gebruikte die hem wel goed uitkwam. Knipoog smiley



Toen ik opstond, sliepen alle volgelingen van Ds. Lakenveld nog, maar ik geef toe dat ik bij slecht weer ook wel eens een volgeling van hem ben. Afgelopen zondag dus Ds. Stapper.


Laatst aangepast door
THOMAS968
op maandag 26 maart 2012, 16:49
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Van alles wat
Pagina 1 van 1