ChristianMatch
 


Forum

kijken op profielen..
Ga naar pagina Vorige 1 ... 4 5 6 7 8 9 Volgende
ChristianMatch forum index » Vriendschap en relaties
Auteur Bericht
FRANKT627





Berichten: 7231

BerichtGeplaatst: zaterdag 14 juli 2012, 10:10
 
VISSER278 schreef:
O wat leuk ...een vissersvrouw op de site.

Petra, ga je mee een keer een avondje strandvissen? Clown smiley

Ik ben nu erg benieuwd met welke reden ze nu weer komt aandraven waarom ze het niet zal doen. Waarschijnlijk zitten er teveel strandspinnen of ze heeft geen badmuts meer of de haarlak is op. Of er is weer 'iets' waardoor het 'kwaad' in de vissen kan komen...ik ben eens benieuwd Twijfelende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130





Berichten: 7083

BerichtGeplaatst: zaterdag 14 juli 2012, 11:06
 
Ik zit hier om te forummen en dat mag ook.
Ik heb een keer gehoord van een psycholoog, die toevalig een hele goede vriend van me is (ook homoLachende smiley, dat als je serieus wilt forummen dat je beter een niet zo duidelijke foto kan neerzetten. Dat ze toch wel een indruk krijgen hoe je gezicht eruitziet, maar niet een hele duidelijke fotoshoot.

Dáár kan je beter ff mee wachten als je aan een relatie toe bent.

Zit wat in, denk ik.... Coole smiley met zonnebril


Laatst aangepast door
SHANITA130
op zondag 15 juli 2012, 00:43
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627





Berichten: 7231

BerichtGeplaatst: zaterdag 14 juli 2012, 11:13
 
SHANITA130 schreef:
Ik zit hier om te forummen en dat mag ook.
Ik heb een keer gehoord van een psycholoog, die toevalig een hele goede vriend van me is (ook homo, maar dat heeft niets te maken met zijn kundigheid als psycholoog), dat als je serieus wilt forummen dat je beter een niet zo duidelijke foto kan neerzetten. Dat ze toch wel een indruk krijgen hoe je gezicht eruitziet, maar niet een hele duidelijke fotoshoot.

Dáár kan je beter ff mee wachten als je aan een relatie toe bent.

Zit wat in, denk ik.... Coole smiley met zonnebril

en toch zal je foto op het profiel mensen er toe kunnen aanzetten om wel of niet contact te zoeken met het oog op kennismaking die naar een eventuele vrienschap - relatie kan leiden...

Iemand die geen foto plaatst heeft daar waarschijnlijk een goede reden toe...maar veronderstel dat iemand zonder foto een goed contact heeft dat naar meer kan leiden...Dat fotoloze lid geeft dan plots wel een foto via de één of andere weg en het is voor de andere partij zo'n afknapper waardoor het contact verbroken wordt ben je meer achteruit dan vooruit...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130





Berichten: 7083

BerichtGeplaatst: zaterdag 14 juli 2012, 11:26
 
FRANKT627 schreef:
en toch zal je foto op het profiel mensen er toe kunnen aanzetten om wel of niet contact te zoeken met het oog op kennismaking die naar een eventuele vrienschap - relatie kan leiden...

Iemand die geen foto plaatst heeft daar waarschijnlijk een goede reden toe...maar veronderstel dat iemand zonder foto een goed contact heeft dat naar meer kan leiden...Dat fotoloze lid geeft dan plots wel een foto via de één of andere weg en het is voor de andere partij zo'n afknapper waardoor het contact verbroken wordt ben je meer achteruit dan vooruit...

Ha Frank, ik had een keer, toen was ik een jaar of 16 en een half, toen werkte ik ergens en toen dacht ik: Wat een lelijke man!!! ja, echt waar.

Maar na een tijdje begon ik de man te kennen, en hij had zo'n tof karakter, dat ik hem zelf na verloop van tijd aantrekkelijk vond...

Alleen, denk ik, mannen kijken veel meer naar uiterlijk, en vrouwen veel meer naar karakter....En dat wordt nog versterkt door de media, tv, reklame.
Ben je jong, wat in de allermeeste gevallen dus ook mooi betekend, ja, hehe, dan heb je de mannen voor het uitkiezen...ben je 40, ja, dan ben je geen 16...of 25.....maar 40, fftjes 15 jaartjes ouder....

Kijk, ik zit ff in een periode dat ik ff geen zin heb om te daten, zit in een soort midlife crises.
Maar de ervaring leert dat ik daar over enkele maanden uit ben, en ja hoor, dan wil ik wel wat fotootjes neerzetten.

En nu ff niet, ik geniet nu van het schrijven en ook lezen, wijze dingen die jij neerzet, en je humor ook, en Petra met zoveel wijsheid, en dan nog Thomas, die volgens mij de allerwijste is hier. Ja, en dan nog Willemijn, die hele slimme dingen zegt. Ja, en dan Jol, waarvan ik al zoveel heb geleerd. enzovoort.....
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA944





Berichten: 1156

BerichtGeplaatst: zaterdag 14 juli 2012, 13:14
 
FRANKT627 schreef:
Ik ben nu erg benieuwd met welke reden ze nu weer komt aandraven waarom ze het niet zal doen. Waarschijnlijk zitten er teveel strandspinnen of ze heeft geen badmuts meer of de haarlak is op. Of er is weer 'iets' waardoor het 'kwaad' in de vissen kan komen...ik ben eens benieuwd Twijfelende smiley


strandspinnen vind ik niet eng,vind krabben en kreeften leuk, ha ha de krabben rennen zijwaarts en ze zijn dol op knakworsten,die vinden ze lekker. petra die dit met beetje heimwee schrijft denkende aan zeeland.
ik woonde fief minuten van het grevelingen meer... geweldig daar.ben blij dat ik daar een tijd heb kunnen wonen.
Wat wel eng is,is zomaar afspreken met mensen die je niet kan, ik merk dat die stap toch nog best wel moeilijk voor me is. Dus houd het bij het forum lezen en schrijven voorlopig.
strandvissen...geweldig,lang niet gedaan, maar woon een beetje ver weg inmiddels van zeeland.
en warom vragen mensen via forum? zo reageer ik weer zo debielig als het ligt NIET aan jou. waar shanita volgens mij nog om zit te lachen .
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA944





Berichten: 1156

BerichtGeplaatst: zaterdag 14 juli 2012, 13:21
 
VISSER278 schreef:
O wat leuk ...een vissersvrouw op de site.

Petra, ga je mee een keer een avondje strandvissen? Clown smiley

oke deze keer probeer ik een goede reactie tegeven.ahum
geachte visser,voel me zeer vereerd, dat je me meevraagt,alleen zeeland is een beetje ver weg van waar ik woon. met vriendelijke groet petra duhhh Twijfelende smiley want het aanbod was wel heel gaaf. mits ik de helft van je gevangen vis mocht houden,want zelf heb ik nooit wat gevangen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANNA415





Berichten: 2583

BerichtGeplaatst: zaterdag 14 juli 2012, 13:46
 
Bespeur ik hier een nieuw agenda punt? Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627





Berichten: 7231

BerichtGeplaatst: zaterdag 14 juli 2012, 13:49
 
PETRA944 schreef:
oke deze keer probeer ik een goede reactie tegeven.ahum
geachte visser,voel me zeer vereerd, dat je me meevraagt,alleen zeeland is een beetje ver weg van waar ik woon. met vriendelijke groet petra duhhh Twijfelende smiley want het aanbod was wel heel gaaf. mits ik de helft van je gevangen vis mocht houden,want zelf heb ik nooit wat gevangen.

Pfff, denk je dan dat Visser zoveel vangt??? Deel het getal 0 eens door 2...veel helft is er dus niet...ik vraag me af of er in Zeeland wel vis leeft...de visboer waar Visser steeds zijn 'buit' gaat euh...vangen haalt vast zijn vis in België
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA944





Berichten: 1156

BerichtGeplaatst: zaterdag 14 juli 2012, 13:58
 
FRANKT627 schreef:
Pfff, denk je dan dat Visser zoveel vangt??? Deel het getal 0 eens door 2...veel helft is er dus niet...ik vraag me af of er in Zeeland wel vis leeft...de visboer waar Visser steeds zijn 'buit' gaat euh...vangen haalt vast zijn vis in België

sereius heel veel belgen komen in zeeland vissen. en tja belgen he....
gaan ze vissen bij gevaarlijke stromingen. gelukkig is er in nederland een goede reddingsbrigade. liefst zitten ze op de delta werken,denkende dat door de stromingen... ach... belgen,je gaat toch niet vissen boven draaikolken. of bij de dam, bij de stenen voor de sluis, die glad zijn.... waar tig borden zijn, om die belgen te waarschuwen.
maar ja als er es eentje definitief verloren gaat in zo,n draaikolk hebben onze vissen weer wat te eten. Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
VISSER278





Berichten: 4852

BerichtGeplaatst: zaterdag 14 juli 2012, 16:56
 
PETRA944 schreef:
strandspinnen vind ik niet eng,vind krabben en kreeften leuk, ha ha de krabben rennen zijwaarts en ze zijn dol op knakworsten,die vinden ze lekker. petra die dit met beetje heimwee schrijft denkende aan zeeland.
ik woonde fief minuten van het grevelingen meer... geweldig daar.ben blij dat ik daar een tijd heb kunnen wonen.
Wat wel eng is,is zomaar afspreken met mensen die je niet kan, ik merk dat die stap toch nog best wel moeilijk voor me is. Dus houd het bij het forum lezen en schrijven voorlopig.
strandvissen...geweldig,lang niet gedaan, maar woon een beetje ver weg inmiddels van zeeland.
en warom vragen mensen via forum? zo reageer ik weer zo debielig als het ligt NIET aan jou. waar shanita volgens mij nog om zit te lachen .


Ik vroeg alleen maar of je zin had een keer mee te gaan strandvissen hoor. Domburg....Westkapelle....Zoutelande??
Bootvissen is trouwens ook heel leuk hoor. Dát wel eens gedaan?

Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
VISSER278





Berichten: 4852

BerichtGeplaatst: zaterdag 14 juli 2012, 16:59
 
PETRA944 schreef:
oke deze keer probeer ik een goede reactie tegeven.ahum
geachte visser,voel me zeer vereerd, dat je me meevraagt,alleen zeeland is een beetje ver weg van waar ik woon. met vriendelijke groet petra duhhh Twijfelende smiley want het aanbod was wel heel gaaf. mits ik de helft van je gevangen vis mocht houden,want zelf heb ik nooit wat gevangen.


Wat is ver? Ik weet dat er genoeg zijn die uit Utrecht, Gelderland , België speciaal naar de zeeuwse stranden komen.
En wat betreft de vis..... die mag je dan allemaal wel hebben . Zo moeilijk is vissertje niet. Verlegen lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
VISSER278





Berichten: 4852

BerichtGeplaatst: zaterdag 14 juli 2012, 17:01
 
PETRA944 schreef:
sereius heel veel belgen komen in zeeland vissen. en tja belgen he....
gaan ze vissen bij gevaarlijke stromingen. gelukkig is er in nederland een goede reddingsbrigade. liefst zitten ze op de delta werken,denkende dat door de stromingen... ach... belgen,je gaat toch niet vissen boven draaikolken. of bij de dam, bij de stenen voor de sluis, die glad zijn.... waar tig borden zijn, om die belgen te waarschuwen.
maar ja als er es eentje definitief verloren gaat in zo,n draaikolk hebben onze vissen weer wat te eten. Lachende smiley

Ze heeft er wél verstand van he Frank?
Ik zou haast denken dat ze al diverse zeebaarzen aan de haak heeft geslagen. Lachende smiley met blinkend witte tanden
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA944





Berichten: 1156

BerichtGeplaatst: zaterdag 14 juli 2012, 18:31
 
VISSER278 schreef:
Ik vroeg alleen maar of je zin had een keer mee te gaan strandvissen hoor. Domburg....Westkapelle....Zoutelande??
Bootvissen is trouwens ook heel leuk hoor. Dát wel eens gedaan?

Knipoog smiley

nee, maar of dat mijn ding is, midden op de zee? Wel met boot op de grevelingen,alleen als ik dan probeerde te vissen, bij me laatste poging had ik een kwal aan de haak,dat was zo walgelijk dat ik het maar bij garnaaltjes vangen heb gehouden.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ZEELAND736





Berichten: 4863

BerichtGeplaatst: zaterdag 14 juli 2012, 18:35
 
Ik ben bij het water geboren....heb met schipperskinderen gewerkt...
Geef mij het water...en ik vergeet de ellende...HEERLIJK!!!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA944





Berichten: 1156

BerichtGeplaatst: zaterdag 14 juli 2012, 18:55
 
VISSER278 schreef:
Ze heeft er wél verstand van he Frank?
Ik zou haast denken dat ze al diverse zeebaarzen aan de haak heeft geslagen. Lachende smiley met blinkend witte tanden

waarom is zeeland zover weg,want de zeeuwse mannen zijn wel heel leuk.echte mannen,stoer Lachende smiley stoeren mannen , met een geschiedenis vol vissersverhalen en boeren , die gaaf zijn, met een speedboot, waarmee ze effe na engeland varen .of je ziet ze op een traktor in het veld met ontbloot boven lijf,zeer verleidelijk in de zomer.ha ha
en dan de ouwe zeeuwsemannetjes, bijna ieder dorpje heeft zo,n bankje waar sommigge hun plekje hebben,kijkend na de toeristen die voorbij rijde (leek eerder meestal op een duitse invasie) en met verhalen...... ha ha heeft me wel paar jaar geduurd voordat ik ze echt goed kon verstaan.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA944





Berichten: 1156

BerichtGeplaatst: zaterdag 14 juli 2012, 18:59
 
ZEELAND736 schreef:
Ik ben bij het water geboren....heb met schipperskinderen gewerkt...
Geef mij het water...en ik vergeet de ellende...HEERLIJK!!!

jaaaaaaaaaa weet precies wat je bedoelt, inderdaad HEERLIJK.
ik woon hier ook heel dicht bij het water,zal eskijken of het lukt een foto ervan op me pro te zetten,ha ha 1minuut lopen en ben bij het water. Lachende smiley Lachende smiley Lachende smiley Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627





Berichten: 7231

BerichtGeplaatst: zaterdag 14 juli 2012, 20:43
 
VISSER278 schreef:
Ze heeft er wél verstand van he Frank?
Ik zou haast denken dat ze al diverse zeebaarzen aan de haak heeft geslagen. Lachende smiley met blinkend witte tanden

Ons Petra heeft nogal veel verstand van vele zaken...en ik vermoed ook wel dat ze wat aan de haak sloeg in het verleden. Of het zeebaarzen zijn weet ik niet... Knipoog smiley


Laatst aangepast door
FRANKT627
op zaterdag 14 juli 2012, 22:47
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA944





Berichten: 1156

BerichtGeplaatst: zaterdag 14 juli 2012, 21:35
 
FRANKT627 schreef:
Ons Petra heeft nogal veel verstand van vele zaken...en ik vermoed ook wel dat ze wat de haak sloeg in het verleden. Of het zeebaarzen zijn weet ik niet... Knipoog smiley

kwallen frank net zoals me ex een grote kwal. ha ha
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARIANNE338





Berichten: 547

BerichtGeplaatst: zaterdag 14 juli 2012, 21:36
 
FRANKT627 schreef:
Ons Petra heeft nogal veel verstand van vele zaken...en ik vermoed ook wel dat ze wat de haak sloeg in het verleden. Of het zeebaarzen zijn weet ik niet... Knipoog smiley

Nou... dan vraag je haar dat toch??
Hoef je er niet wakker van te liggen.... Knipoog smiley
Scheelt weer een va.....
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
VISSER278





Berichten: 4852

BerichtGeplaatst: zaterdag 14 juli 2012, 22:43
 
PETRA944 schreef:
waarom is zeeland zover weg,want de zeeuwse mannen zijn wel heel leuk.echte mannen,stoer Lachende smiley stoeren mannen , met een geschiedenis vol vissersverhalen en boeren , die gaaf zijn, met een speedboot, waarmee ze effe na engeland varen .of je ziet ze op een traktor in het veld met ontbloot boven lijf,zeer verleidelijk in de zomer.ha ha
en dan de ouwe zeeuwsemannetjes, bijna ieder dorpje heeft zo,n bankje waar sommigge hun plekje hebben,kijkend na de toeristen die voorbij rijde (leek eerder meestal op een duitse invasie) en met verhalen...... ha ha heeft me wel paar jaar geduurd voordat ik ze echt goed kon verstaan.



voila..............daar word ik blij van. Kussende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627





Berichten: 7231

BerichtGeplaatst: zaterdag 14 juli 2012, 22:49
 
MARIANNE338 schreef:
Nou... dan vraag je haar dat toch??
Hoef je er niet wakker van te liggen.... Knipoog smiley
Scheelt weer een va.....

Hé Marianne, ik lees net dat ze alleen op kwallen viste. Misschien moet ze toch maar bij Visser in de leer gaan. Dan 'vangt' ze zeker paling in groen, zure haring, kibbelingen en dergelijke toestanden... Knipoog smiley (bij de visboer)
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
VISSER278





Berichten: 4852

BerichtGeplaatst: zaterdag 14 juli 2012, 23:06
 
FRANKT627 schreef:
Hé Marianne, ik lees net dat ze alleen op kwallen viste. Misschien moet ze toch maar bij Visser in de leer gaan. Dan 'vangt' ze zeker paling in groen, zure haring, kibbelingen en dergelijke toestanden... Knipoog smiley (bij de visboer)


Hè rolmops , zou je zachtjesaan je kat niet eens uit gaan laten .
Het wordt bedtijd voor onaardige mannetjes. Boze smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOSINA022





Berichten: 3599

BerichtGeplaatst: zaterdag 14 juli 2012, 23:06
 
FRANKT627 schreef:
Hé Marianne, ik lees net dat ze alleen op kwallen viste. Misschien moet ze toch maar bij Visser in de leer gaan. Dan 'vangt' ze zeker paling in groen, zure haring, kibbelingen en dergelijke toestanden... Knipoog smiley (bij de visboer)

Bedoel je nu te zeggen dat Visser een kwal is? Verraste, verbaasde smiley Frank... Smiley met dichtgeplakte mond
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
VISSER278





Berichten: 4852

BerichtGeplaatst: zaterdag 14 juli 2012, 23:07
 
JOSINA022 schreef:
Bedoel je nu te zeggen dat Visser een kwal is? Verraste, verbaasde smiley Frank... Smiley met dichtgeplakte mond

Ja , dat bedoelt ie zeker. Huilende smiley, smiley in tranen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627





Berichten: 7231

BerichtGeplaatst: zaterdag 14 juli 2012, 23:08
 
JOSINA022 schreef:
Bedoel je nu te zeggen dat Visser een kwal is? Verraste, verbaasde smiley Frank... Smiley met dichtgeplakte mond

Gefrustreerde smiley ...neen, ik bedoel net dat ze bij Visser wat anders leert vissen dan alleen kwallen boven te halen...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
VISSER278





Berichten: 4852

BerichtGeplaatst: zaterdag 14 juli 2012, 23:15
 
FRANKT627 schreef:
Gefrustreerde smiley ...neen, ik bedoel net dat ze bij Visser wat anders leert vissen dan alleen kwallen boven te halen...


Frank , gedraag je ..... zo durft Petra helemaal niet meer naar de pn te komen. Huilende smiley, smiley in tranen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA944





Berichten: 1156

BerichtGeplaatst: zaterdag 14 juli 2012, 23:17
 
FRANKT627 schreef:
Hé Marianne, ik lees net dat ze alleen op kwallen viste. Misschien moet ze toch maar bij Visser in de leer gaan. Dan 'vangt' ze zeker paling in groen, zure haring, kibbelingen en dergelijke toestanden... Knipoog smiley (bij de visboer)

maar frank jij woont niet zo ver van zeeland toch,warom ga jij niet een avond strand vissen met visser is echt reuze leuk. zoiets moet je gewoon een keer gedaan hebben. of ben je bang voor krabben?
of zou dat te gevaarlijk zijn visser? frank is natuurlijk een belg....
een belg bij de zee...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOSINA022





Berichten: 3599

BerichtGeplaatst: zaterdag 14 juli 2012, 23:23
 
VISSER278 schreef:
Frank , gedraag je ..... zo durft Petra helemaal niet meer naar de pn te komen. Huilende smiley, smiley in tranen

Ach ja, valium kan ook tegengesteld werken hè, wordt het alleen maar erger van Clown smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
VISSER278





Berichten: 4852

BerichtGeplaatst: zaterdag 14 juli 2012, 23:23
 
PETRA944 schreef:
maar frank jij woont niet zo ver van zeeland toch,warom ga jij niet een avond strand vissen met visser is echt reuze leuk. zoiets moet je gewoon een keer gedaan hebben. of ben je bang voor krabben?
of zou dat te gevaarlijk zijn visser? frank is natuurlijk een belg....
een belg bij de zee...


Frank heeft daar geen geduld voor , is mijn bescheiden mening.

En een vrouw aan de waterkant , ja , dat heeft wel wat. Is bijna iets bijzonders. Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA944





Berichten: 1156

BerichtGeplaatst: zaterdag 14 juli 2012, 23:31
 
VISSER278 schreef:
Frank heeft daar geen geduld voor , is mijn bescheiden mening.

En een vrouw aan de waterkant , ja , dat heeft wel wat. Is bijna iets bijzonders. Knipoog smiley

Zo heb ik het nooit bekeken, ha ha meeste zijn inderdaad mannen. kwam ook altijd een stel samen vissen,waren al jaren getrouwd en zij kon goed vissen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Vriendschap en relaties
Ga naar pagina Vorige 1 ... 4 5 6 7 8 9 Volgende
Pagina 7 van 9