ChristianMatch
 


Forum

kijken op profielen..
Ga naar pagina 1 2 3 4 ... 9 Volgende
ChristianMatch forum index » Vriendschap en relaties
Auteur Bericht
HEIDE115





Berichten: 1156

BerichtGeplaatst: zaterdag 28 april 2012, 12:23
 
Ja, waar let ik ten DIEPSTE op,wanneer ik een profiel bekijkt.
Daar ben ik..en misschien wel met veel anderen best benieuwd naar.

Ik dacht..ik lach die vraag gewoon even hier neer.
Misschien hoort dit dan bij mij, dit hier even te doen..

fijne dag!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEANNE226





Berichten: 2978

BerichtGeplaatst: zaterdag 28 april 2012, 12:50
 
Ik lette op heeeeeeeel veel dingen,dan vind je altijd iets dat je niet aanstaat dus daten deed ik weinig Knipoog smiley

Open vragen en nieuwsgierigheid opwekken lijkt mij dé aanrader........
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HEIDE115





Berichten: 1156

BerichtGeplaatst: zaterdag 28 april 2012, 12:53
 
LEANNE226 schreef:
Ik lette op heeeeeeeel veel dingen,dan vind je altijd iets dat je niet aanstaat dus daten deed ik weinig Knipoog smiley

Open vragen en nieuwsgierigheid opwekken lijkt mij dé aanrader........

Echt een ;LEANNE antwoord.. Lachende smiley thanks
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
VISSER278





Berichten: 4852

BerichtGeplaatst: zaterdag 28 april 2012, 17:12
 
HEIDE115 schreef:
Ja, waar let ik ten DIEPSTE op,wanneer ik een profiel bekijkt.
Daar ben ik..en misschien wel met veel anderen best benieuwd naar.

Ik dacht..ik lach die vraag gewoon even hier neer.
Misschien hoort dit dan bij mij, dit hier even te doen..

fijne dag!


Ten eerste zou ik beginnen met te kijken of het om een man of een vrouw gaat ( net waar je voorkeur naar uit gaat). Smiley met dichtgeplakte mond
De meerkeuzevragen sla je gewoon over , want de meesten vullen toch zomaar wat in. Knipoog smiley
Bij de open vragen , eerst kijken wat ze verder nog kwijt willen , je weet maar nooit of je iets kan gebruiken. Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627





Berichten: 7231

BerichtGeplaatst: zaterdag 28 april 2012, 17:46
 
VISSER278 schreef:
Ten eerste zou ik beginnen met te kijken of het om een man of een vrouw gaat ( net waar je voorkeur naar uit gaat). Smiley met dichtgeplakte mond
De meerkeuzevragen sla je gewoon over , want de meesten vullen toch zomaar wat in. Knipoog smiley
Bij de open vragen , eerst kijken wat ze verder nog kwijt willen , je weet maar nooit of je iets kan gebruiken. Lachende smiley

Ik kijk altijd naar de schrijffouten en naar de zinsbouw...en ik kan je verzekeren dat je daar enorm veel plezier van hebt...vooral de mensen met een zogenaamde HBO-opleiding durven wel eens enorm uit de bocht gaan...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
TINEKE986





Berichten: 123

BerichtGeplaatst: zaterdag 28 april 2012, 18:25
 
FRANKT627 schreef:
Ik kijk altijd naar de schrijffouten en naar de zinsbouw...en ik kan je verzekeren dat je daar enorm veel plezier van hebt...vooral de mensen met een zogenaamde HBO-opleiding durven wel eens enorm uit de bocht gaan...

dyslexie komt in alle bevolkingslagen voor? Geschokte, onthutste smiley en zegt toch niets over intelligentie? Smiley die vol vragen zit
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
WILLEMIJN232





Berichten: 5407

BerichtGeplaatst: zaterdag 28 april 2012, 19:02
 
TINEKE986 schreef:
dyslexie komt in alle bevolkingslagen voor? Geschokte, onthutste smiley en zegt toch niets over intelligentie? Smiley die vol vragen zit


Is wel zo maar bij zoiets belangrijks als een profiel kan je toch wel gebruik maken van de spellingscontrole.. Smiley die vol vragen zit
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627





Berichten: 7231

BerichtGeplaatst: zaterdag 28 april 2012, 19:08
 
WILLEMIJN232 schreef:
Is wel zo maar bij zoiets belangrijks als een profiel kan je toch wel gebruik maken van de spellingscontrole.. Smiley die vol vragen zit

Dat kan je wel doen, W-tje, maar als je dan met die persoon chat komt het toch te voorschijn en dat kan voor verlegen situaties zorgen. Het gaat niet zozeer hoe men het schrijft maar wel hoe men het bedoelde. Niet iedereen heeft de kunde om mooi of foutloos te schrijven. Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
BEUN656





Berichten: 494

BerichtGeplaatst: zondag 29 april 2012, 11:46
 
HEIDE115 schreef:
Ja, waar let ik ten DIEPSTE op,wanneer ik een profiel bekijkt.
Daar ben ik..en misschien wel met veel anderen best benieuwd naar.

Ik dacht..ik lach die vraag gewoon even hier neer.
Misschien hoort dit dan bij mij, dit hier even te doen..

fijne dag!

Voorop gesteld: je hebt echt een punt. Gewoon jezelf checken: waar let ik op bij het lezen van een profiel? Ook ik kom wel eens dingen tegen in profielen die mij niet aanstaan maar bedenk dan altijd: ben ik perfect? Kan ik met deze minpunten dealen of niet? De remedie is snel gevonden, chatten. Heel veel praten. Over van alles en nog wat en op een gegeven moment de diepte in. Zo leer je ook iemands diepste roerselen kennen. Toon belangstelling in elkaar! Persoonlijke vragen mag, maar mijn ervaring is dat je even aftasten moet wanneer dat kan. Zelf ben ik redelijk direct en dan moet je oppassen met persoonlijke vragen. Maar soms grijp ik een bepaalde quote in een profiel aan om daar een gesprek over te beginnen. Ik let dan altijd op de reacties daarop. Bij een date in real life kijk ik altijd naar iemands gezicht. De ogen zijn immers de spiegel der ziel... Maar ehh... Anyways vriend.... Niet om lullig te zijn: ik suggereer toch dat je beter wat aan je Nederlands kan doen... Vinden dames ook erg fijn... Knipoog smiley


Laatst aangepast door
BEUN656
op zondag 29 april 2012, 11:55
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
DANIEL777





Berichten: 536

BerichtGeplaatst: zondag 29 april 2012, 12:04
 
BEUN656 schreef:
Voorop gesteld: je hebt echt een punt. Gewoon jezelf checken: waar let ik op bij het lezen van een profiel? Ook ik kom wel eens dingen tegen in profielen die mij niet aanstaan maar bedenk dan altijd: ben ik perfect? Kan ik met deze minpunten dealen of niet? De remedie is snel gevonden, chatten. Heel veel praten. Over van alles en nog wat en op een gegeven moment de diepte in. Zo leer je ook iemands diepste roerselen kennen. Toon belangstelling in elkaar! Persoonlijke vragen mag, maar mijn ervaring is dat je even aftasten moet wanneer dat kan. Zelf ben ik redelijk direct en dan moet je oppassen met persoonlijke vragen. Maar soms grijp ik een bepaalde quote in een profiel aan om daar een gesprek over te beginnen. Ik let dan altijd op de reacties daarop. Bij een date in real life kijk ik altijd naar iemands gezicht. De ogen zijn immers de spiegel der ziel... Maar ehh... Anyways vriend.... Niet om lullig te zijn: ik suggereer toch dat je beter wat aan je Nederlands kan doen... Vinden dames ook erg fijn... Knipoog smiley

als de dames nederlands zo belangrijk vinden gooi er zelf in je stukjes geen engelse woorden in wat je dan ook nog eens fout spel. Gefrustreerde smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
BEUN656





Berichten: 494

BerichtGeplaatst: zondag 29 april 2012, 12:11
 
DANIEL777 schreef:
fout spel. Gefrustreerde smiley

Ok, om te beginnen zit je fout! Ik heb mijn stukje door iemand laten controleren die mij inderdaad op een aantal fouten wees die ik heb gecorrigeerd. En dan: jij vergeet de T dude! Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
DANIEL777





Berichten: 536

BerichtGeplaatst: zondag 29 april 2012, 12:56
 
BEUN656 schreef:
Ok, om te beginnen zit je fout! Ik heb mijn stukje door iemand laten controleren die mij inderdaad op een aantal fouten wees die ik heb gecorrigeerd. En dan: jij vergeet de T dude! Lachende smiley
it is anyway and not anyways Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEANNE226





Berichten: 2978

BerichtGeplaatst: zondag 29 april 2012, 13:00
 
Ik verbaas me over de reacties,zouden jullie echt een relatie laten schieten om een d of dt???

Ik zou een liefdesbrief vol spelvauten koesteren hoor Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627





Berichten: 7231

BerichtGeplaatst: zondag 29 april 2012, 13:01
 
LEANNE226 schreef:
Ik verbaas me over de reacties,zouden jullie echt een relatie laten schieten om een d of dt???

Ik zou een liefdesbrief vol spelvauten koesteren hoor Lachende smiley

Verraste, verbaasde smiley ...moet ik die prief gewoon naar je meelbox sturen??? Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEANNE226





Berichten: 2978

BerichtGeplaatst: zondag 29 april 2012, 13:16
 
FRANKT627 schreef:
Verraste, verbaasde smiley ...moet ik die prief gewoon naar je meelbox sturen??? Knipoog smiley

Mailen is zooooooooooo 2011............
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
DANIEL777





Berichten: 536

BerichtGeplaatst: zondag 29 april 2012, 13:17
 
LEANNE226 schreef:
Mailen is zooooooooooo 2011............
twitteren dan maar Coole smiley met zonnebril
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
XABIA794





Berichten: 634

BerichtGeplaatst: zondag 29 april 2012, 18:43
 
Hoe men een profiel leest zegt ook veel over jezelf.
Ik denk niet dat het mogelijk is dat elk profiel je aanraakt. En daar is ook niets mis mee.
Ik sta op men 48 heel anders in het leven dan toen ik 20 was.
Vooral de eigen inbreng en iemands uitstraling vind ik belangrijk in een profiel.
profielen zonder plaatjes zeggen me dan ook weinig.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
WILLEMIJN232





Berichten: 5407

BerichtGeplaatst: zondag 29 april 2012, 19:04
 
LEANNE226 schreef:
Ik verbaas me over de reacties,zouden jullie echt een relatie laten schieten om een d of dt???

Ik zou een liefdesbrief vol spelvauten koesteren hoor Lachende smiley



Is dan heel persoonlijk, ik zou die brief verafschuwen.....als ik vauten zou lezen in die liefdesbrief....Voor een liefdesbrief kan je ook wel de moeite nemen om even na te kijken of het er wel in goed Nederlands staat......het is toch wel een belangrijke brief he?
Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEANNE226





Berichten: 2978

BerichtGeplaatst: zondag 29 april 2012, 19:15
 
WILLEMIJN232 schreef:
Is dan heel persoonlijk, ik zou die brief verafschuwen.....als ik vauten zou lezen in die liefdesbrief....Voor een liefdesbrief kan je ook wel de moeite nemen om even na te kijken of het er wel in goed Nederlands staat......het is toch wel een belangrijke brief he?
Knipoog smiley

Zouden er eigenlijk nog mensen zijn die liefdesbrieven schrijven?

Eerlijk gezegd vind ik echte typfouten ergerlijk hoor,"het ligt is nog aan","ik heb om je gelachd","ik moet na de dokter".........mwah daar ben ik ook niet gecharmeerd vanKnipoog smileymaar als ik iemand ken als welbespraakt en hij is onhandig met geschreven taal zou me dat minder irriteren.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
WILLEMIJN232





Berichten: 5407

BerichtGeplaatst: zondag 29 april 2012, 19:20
 
LEANNE226 schreef:
Zouden er eigenlijk nog mensen zijn die liefdesbrieven schrijven?

Eerlijk gezegd vind ik echte typfouten ergerlijk hoor,"het ligt is nog aan","ik heb om je gelachd","ik moet na de dokter".........mwah daar ben ik ook niet gecharmeerd vanKnipoog smileymaar als ik iemand ken als welbespraakt en hij is onhandig met geschreven taal zou me dat minder irriteren.




Het gaat me ook niet om die ene d of t die verkeerd staat, zal ik me zelf ook wel schuldig aan maken.......maar als er nu liefe skat ik houw van jouw zou staan dan weet ik het niet.....
Je krijgt tegenwoordig geen liefdesbrieven maar liefdesmailtjes he?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PIETER619





Berichten: 1149

BerichtGeplaatst: zondag 29 april 2012, 19:39
 
FRANKT627 schreef:
Ik kijk altijd naar de schrijffouten en naar de zinsbouw...en ik kan je verzekeren dat je daar enorm veel plezier van hebt...vooral de mensen met een zogenaamde HBO-opleiding durven wel eens enorm uit de bocht gaan...

As 'n mens 'n hoë IQ sou hê, maar uit Zuidafrika kom, kry jy tog baie taal foute dink ek. Ook kan 'n gebrek aan typvaardigheid foute op te lewer.

Waar het omgaat is wat men in zijn/haar profiel zet. Zelf heb ik 4 zoons, de een is studiebol en een andere deed praktijk onderwijs. Die van het praktijk onderwijs is technisch tot veel instaat, de studiebol heeft 2 linkerhanden om het zomaar eens te zeggen.

Beide gouden knapen, helaas zie jij dat als iemand gelijk ik, geen typles heb gehad, tot een wat minder begaafde persoon, dat noem ik oordelend bezig zijn, zonder dat je een persoon ook maar kent. Zoiets is het zelfde , dat als een muzikant geen noten kan lezen geen goede musicus zou zijn.
de beide andere zoons zijn zeer muzikaal, de een speelt zonder dat hij een noot kan lezen de ander wel, beide kunnen ze goed overweg met hun gitaar. Paul McCartney heeft oa een symphony gemaakt ook zonder en noot te kunnen lezen.

Ik weet een analfabeet die een groot bedrijf heeft en het vanaf de grond heeft opgebouwd, dus hoe iemand schrijf hangt niet van zijn/haar geleerdheid af en zegt ook niet veel over de persoon.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
TINEKE986





Berichten: 123

BerichtGeplaatst: zondag 29 april 2012, 19:52
 
PIETER619 schreef:
As 'n mens 'n hoë IQ sou hê, maar uit Zuidafrika kom, kry jy tog baie taal foute dink ek. Ook kan 'n gebrek aan typvaardigheid foute op te lewer.

Waar het omgaat is wat men in zijn/haar profiel zet. Zelf heb ik 4 zoons, de een is studiebol en een andere deed praktijk onderwijs. Die van het praktijk onderwijs is technisch tot veel instaat, de studiebol heeft 2 linkerhanden om het zomaar eens te zeggen.

Beide gouden knapen, helaas zie jij dat als iemand gelijk ik, geen typles heb gehad, tot een wat minder begaafde persoon, dat noem ik oordelend bezig zijn, zonder dat je een persoon ook maar kent. Zoiets is het zelfde , dat als een muzikant geen noten kan lezen geen goede musicus zou zijn.
de beide andere zoons zijn zeer muzikaal, de een speelt zonder dat hij een noot kan lezen de ander wel, beide kunnen ze goed overweg met hun gitaar. Paul McCartney heeft oa een symphony gemaakt ook zonder en noot te kunnen lezen.

Ik weet een analfabeet die een groot bedrijf heeft en het vanaf de grond heeft opgebouwd, dus hoe iemand schrijf hangt niet van zijn/haar geleerdheid af en zegt ook niet veel over de persoon.

wat mooi om te lezen Pieter. zowel dat zuid afrikaans als hoe je naar je jongens kijkt.
God heeft ons allemaal verschillend gemaakt, de 1 met gouden handen, de ander met een scherp verstand en weer een ander veel creativiteit of een combinatie van dit alles.
Niemand is minder dan een ander en niemand is meer dan een ander. juist omdat we allemaal verschillend zijn en toch naar Gods beeld. Verlegen lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PIETER619





Berichten: 1149

BerichtGeplaatst: zondag 29 april 2012, 20:03
 
TINEKE986 schreef:
wat mooi om te lezen Pieter. zowel dat zuid afrikaans als hoe je naar je jongens kijkt.
God heeft ons allemaal verschillend gemaakt, de 1 met gouden handen, de ander met een scherp verstand en weer een ander veel creativiteit of een combinatie van dit alles.
Niemand is minder dan een ander en niemand is meer dan een ander. juist omdat we allemaal verschillend zijn en toch naar Gods beeld. Verlegen lachende smiley

Amen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CHATULIEM619





Berichten: 5057

BerichtGeplaatst: zondag 29 april 2012, 20:09
 
TINEKE986 schreef:
dyslexie komt in alle bevolkingslagen voor? Geschokte, onthutste smiley en zegt toch niets over intelligentie? Smiley die vol vragen zit
Als je deze site als norm zou aanhalen, schat ik dat er 80% dyslectisch is. Vooral dat gebruik van de d irriteert me mateloos. Geen goed profiel, geen goede indruk, als je niet eens de eenvoudigste regels van spelling toepast. (mensen zijn zelf in staat om ook nog toepasd neer te zetten)..
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
TINEKE986





Berichten: 123

BerichtGeplaatst: zondag 29 april 2012, 20:18
 
CHATULIEM619 schreef:
Als je deze site als norm zou aanhalen, schat ik dat er 80% dyslectisch is. Vooral dat gebruik van de d irriteert me mateloos. Geen goed profiel, geen goede indruk, als je niet eens de eenvoudigste regels van spelling toepast. (mensen zijn zelf in staat om ook nog toepasd neer te zetten)..

hm. in dat geval behoor ik zonder twijfel bij de 80%. want d's en dt's vind ik nog steeds moeilijk Geschokte, onthutste smiley . maar...... ik weet zonder meer dat ik daardoor niet minder waard ben in de ogen van mijn Vader. Lachende smiley en ook dat ik het van mijzelf kan accepteren Verlegen lachende smiley
dus als iemand die mijn berichtjes of profiel leest en daarbij valt over mijn spellingsfouten, over wie zegt dat dan het meest, over mij of over de ander Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627





Berichten: 7231

BerichtGeplaatst: zondag 29 april 2012, 20:20
 
CHATULIEM619 schreef:
Als je deze site als norm zou aanhalen, schat ik dat er 80% dyslectisch is. Vooral dat gebruik van de d irriteert me mateloos. Geen goed profiel, geen goede indruk, als je niet eens de eenvoudigste regels van spelling toepast. (mensen zijn zelf in staat om ook nog toepasd neer te zetten)..

Ik maak me soms meer druk over het volgende: 'ik mag graag een boek lezen...' of 'Ik doe een boterham smeren...' dat zijn zo van die kromme uitspraken die eerder op een kleutertaal lijken...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
TINEKE986





Berichten: 123

BerichtGeplaatst: zondag 29 april 2012, 20:23
 
FRANKT627 schreef:
Ik maak me soms meer druk over het volgende: 'ik mag graag een boek lezen...' of 'Ik doe een boterham smeren...' dat zijn zo van die kromme uitspraken die eerder op een kleutertaal lijken...

misschien dat dat ook te maken kan hebben met sommige dialecten die nog steeds levend zijn in ons mooie land? Lachende smiley

tenminste de uitspraken die je daar doet, ik mag graag een boek lezen of dat van die boterham, zijn mij namelijk helemaal niet onbekend. Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627





Berichten: 7231

BerichtGeplaatst: zondag 29 april 2012, 20:25
 
TINEKE986 schreef:
misschien dat dat ook te maken kan hebben met sommige dialecten die nog steeds levend zijn in ons mooie land? Lachende smiley

tenminste de uitspraken die je daar doet, ik mag graag een boek lezen of dat van die boterham, zijn mij namelijk helemaal niet onbekend. Knipoog smiley

Iedere landsstreek heeft zijn dialect maar er is maar 1 AN-schrijfnorm...Ook in het beste land van Europa, namelijk, België, hebben ze dialecten maar wij schrijven zoals het hoort... Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
TINEKE986





Berichten: 123

BerichtGeplaatst: zondag 29 april 2012, 20:35
 
FRANKT627 schreef:
Iedere landsstreek heeft zijn dialect maar er is maar 1 AN-schrijfnorm...Ook in het beste land van Europa, namelijk, België, hebben ze dialecten maar wij schrijven zoals het hoort... Knipoog smiley

ik begrijp je standpunt. Lachende smiley maar vind het zelf dus helemaal niet erg als iemand ook in schrijftaal zichzelf durft te zijn en daardoor de dingen precies zo opschrijven als ze het ook zeggen.
voor mij laten ze dan ook iets van zichzelf zien, een stukje innerlijk.
weet je tot slot ook wat voor boter je in de kuip hebt. Knipoog smiley

het zou anders zijn wanneer die persoon op een vacature zou solliciteren Lachende smiley dan vind ik een goed abn wel heel belangrijk.
misschien iets voor later, als er te veel leuke kandidaten zijn om uit te kiezen. Clown smiley lol Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
XABIA794





Berichten: 634

BerichtGeplaatst: zondag 29 april 2012, 20:43
 
FRANKT627 schreef:
Iedere landsstreek heeft zijn dialect maar er is maar 1 AN-schrijfnorm...Ook in het beste land van Europa, namelijk, België, hebben ze dialecten maar wij schrijven zoals het hoort... Knipoog smiley

vinne gij da? ik schrijf helemoal nie houdat 't hoort Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Vriendschap en relaties
Ga naar pagina 1 2 3 4 ... 9 Volgende
Pagina 1 van 9