ChristianMatch
 


Forum

ga je zaterdag 16 juni mee picknicken+BBQ in ede op de hei?
Ga naar pagina Vorige 1 ... 4 5 6 7
ChristianMatch forum index » Agenda
Auteur Bericht
HANNAH810





Berichten: 4047

BerichtGeplaatst: zaterdag 16 juni 2012, 11:20
 
CARMEN073 schreef:
En shampoo... ook handig Engeltje smiley

ja, als t regent kun je alles maar gelijk weer schoon hebben, carmen.....

neem je dan even een grootverpakking shampoo mee? Lachende smiley met blinkend witte tanden
(grootste fles graag)
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CARMEN073





Berichten: 781

BerichtGeplaatst: zaterdag 16 juni 2012, 11:24
 
HANNAH810 schreef:
ja, als t regent kun je alles maar gelijk weer schoon hebben, carmen.....

neem je dan even een grootverpakking shampoo mee? Lachende smiley met blinkend witte tanden
(grootste fles graag)

Ben je nou nog niet weg?! Clown smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HANNAH810





Berichten: 4047

BerichtGeplaatst: zaterdag 16 juni 2012, 22:51
 
CARMEN073 schreef:
Ben je nou nog niet weg?! Clown smiley

haha, ik ben alweer terug!! Knipoog smiley
ik heb je tiramisú wel gemist hoor, carmen!
(al had ik teveel last van mijn buikgriep om er uberhaupt van te genieten!!)
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
TINK100





Berichten: 1006

BerichtGeplaatst: zaterdag 16 juni 2012, 22:53
 
HANNAH810 schreef:
haha, ik ben alweer terug!! Knipoog smiley
ik heb je tiramisú wel gemist hoor, carmen!
(al had ik teveel last van mijn buikgriep om er uberhaupt van te genieten!!)

het werden pannenkoeken, hannah...en die waren errug lekkuh.... Kwijlende smiley Kwijlende smiley Kwijlende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CARMEN073





Berichten: 781

BerichtGeplaatst: zaterdag 16 juni 2012, 22:54
 
HANNAH810 schreef:
haha, ik ben alweer terug!! Knipoog smiley
ik heb je tiramisú wel gemist hoor, carmen!
(al had ik teveel last van mijn buikgriep om er uberhaupt van te genieten!!)

Over 3 jaar krijg je tiramisu Engeltje smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ZEELAND736





Berichten: 4863

BerichtGeplaatst: zaterdag 16 juni 2012, 23:04
 
Wie laat er hier even weten hoe de picknick in Ede was???

Volgens mij hebben jullie in ieder geval mooi weer gehad!!!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HERMAN968





Berichten: 757

BerichtGeplaatst: zondag 17 juni 2012, 00:33
 
ZEELAND736 schreef:
Wie laat er hier even weten hoe de picknick in Ede was???

Volgens mij hebben jullie in ieder geval mooi weer gehad!!!

Het was er beregezellig Zeeland toen ik toekwam mét zonneschijn en motovriend, en dit pas rond 16 u.15 door oponthoud allerlei. Ik was met mijn niet-christen vriend gekomen (Cois, 52 jaar) en wij konden gewoon bij 't vuurtje van Jan (en alleman) aanschuiven, onder zijn "luifel". Al vlug snelde Nicky me tegemoet voor haar bestek van vorige BBQ. Verder kwam Flowerful én vriendin aandraven met gebraden kippebil "au point" (doorbakke). Vooraleer we 't wisten was ik voldaan (om niet te zeggen dik) want van her en der werd er iets goeds gepresenteerd, ook kwam Mariach rond met appelflapdinges. Xabia en Qske deden ook hun best om het overaanbod af te slaan. En terecht kunnen we zeggen dat het afsluiten in de kring (lijkt traditioneel gebruik, is reeds 2 op 2) leuk was samen met Harald, Klaas (en zijn woefje), Pieter, blond Annalieseke (die altijd maar paardje bij Hanna op de schoot, en wonderwel zelfs met mij), Marcel, Willem ... en al de anderen wier naam ik vergete ben Gefrustreerde smiley .
De opruim verliep ook gesmeerd én als laatste hadden we de eer om de mooie "Tuin van Ede" te mogen ontruimen. Wat waren er deze keer veel deelnemers jo. En de kinderen hebben zich doodmoe geamuseerd o.a. zie boven én in die grote klimboom.
Blijkbaar is dit BBQ-evenement aan't uitgroeien tot hét succesnummer van CM. Er zijn zelfs duootjes geweest die gingen wandelen, of er afspraakjes gemaakt Knipoog smiley Lachende smiley zijn ? Zelfs dat hoorde ik in de wandelgangen!


Laatst aangepast door
HERMAN968
op zondag 17 juni 2012, 23:41
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HANNAH810





Berichten: 4047

BerichtGeplaatst: zondag 17 juni 2012, 13:09
 
het was inderdaad weer erg gezellig, herman,

mijn programma was wat uitgelopen dus was ik iets later, en de zandweg was opgebroken voorbij de schaapskooi.
gelukkig reden marsjg en tink vlak voor me, had marsjg zijn werk-gereedschap (van de wegenbouw) in de auto liggen en schepte hij de berg grond die er lag, om de weg te versperren, gewoon even aan de kant om de route vrij te maken voor het cm-publiek; immers; als het niet gaat zo het moet, moeten we het even doen zo het gaat?

toen ik aankwam waren de eersten er al, en hebben we het vaste picknick-plekje maar gelijk weer opgezocht.
er waren veel sportievelingen deze ronde, die met de kinderen een balspel gingen doen en touwtje gesprongen hebben. (grut, ludovis, wat kun jij rennen man!! ik voel me er bijna oud en welbedaagd bij, haha)

mariach heeft me een (theoretische) snelcursus daten gegeven; de samenvatting van een zééééér leerzaam boek, en we hebben daar smakelijk en luidkeels om moeten lachen!!
volgens deze methode zou je vijf ACTIEVE date-afspraken per week moeten plannen, en met allen flink gezellig uitgaan; t is maar dat je "weet hoe je date", he? Clown smiley
helaas heb ik meer activiteiten in mijn agenda, dus ik wilde toch mijn eigen agenda-planning maar aanhouden!! (een mens zou nog over-dated raken!!)

flowerfull kwam met een aantal mensen tegelijk aan; leuk om weer een aantal nieuwe gezichten te zien. zij had zich erg goed voorbereid met alle tafeltjes, bbq, schotels creatief bereid vlees en zelfs afvalvoorziening!!
leuk je ontmoet te hebben met je vriendinnen, flower!
ronald was zo galant de bbq voor zijn rekening te nemen. volgende keer wel af en toe anders boven t vlees "wapperen" met je blauwe bordje, hoor ronald; da's CREATIEF! t is de afwisseling hé; die doet het hem....... Knipoog smiley

mamaloe en hester kwamen ook samen aan; met een paar big boy's die goed konden helpen met sjouwen, en lekker aan het tennissen gingen.
leuk stel jongens heb je mamaloe; om trots op te zijn.
ook willem zag kans na twee drukke verhuisdagen er nog moedig een daagje edense heide achter aan te plakken met een auto vol "kinder-schare".
heel leuk, om te zien dat alle jongeren gezellig konden opschieten met elkaar; er werden heel wat facebook-adressen uitgewisseld onder de tieners, dus die zullen ook hun gezelligheid wel hebben, vandaag, via internet. Knipoog smiley
waar cm niet goed voor is; er zit niet anders op dan je schone jonge dochters een volgende keer weer mee te nemen, willem!
(tenzij je tegen luidkeels protest bent opgewassen, haha)

"de noor(d)mannen mar en gideon waren er rond koffietijd, en madelief was zo enorm aan het dwalen geweest, maar ze was er rond een uur of vijf toch ook, gecoached via het mobiele rinkelding.
de motor-mannen herman en vriend hadden goed gepland; ze waren er precies toen het eten gaar was, dus konden zo aanschuiven, onder de tent van leonard, die deze ronde GEEN autopech had!

ook kwam ik weer "oude bekenden" tegen; mar907, xabia en carmen.
we hebben weer even prettig "bijgekletst".
carmen ging gelijk maar op zoek naar tink voor de haar beloofde drie pannekoeken. (en ik had nog wel zo om tiramisú gevraagd, carmen!!! Twijfelende smiley )
de spekjes van qsjes heb ik ook al moeten ontberen, dus echt goed getroffen heb ik het niet...........snik......... Smiley met dichtgeplakte mond
gelukkig kwam flower me nog van een grote schaal klaargemaakt fruit voorzien.........(en gezien mijn buikgriepje had ik daar meer dan genoeg aan eigenlijk, naast een paar bekers koffie)
het mega-broodje-hamburger van harald zou ik niet opgekunt hebben, maar zag er wel enorm maag-vullend uit!! en de snoepjes die susanne180 voor me had meegenomen heb ik maar even bewaard voor een fittere dag, en ieder bordje vlees wat me aangeboden werd, omdat ik als enige niet mee-at heb ik maar even afgeslagen.
leo bleef proberen warme thee rond te delen, marcel188 genoot zichtbaar en hoorbaar van de grapjes, jojada en pieter waren rustig aanwezig en jojada toonde zich zorgzaam voor de honden, en ook peter liet zich van zijn galante kant zien; behulpzaam sjouwend met tassen en spullen.

aan het eind van de dag stapte ik weer in de auto richting den bosch, na een heel geslaagde dag met veel gezelligheid, in de buitenlucht

voor degenen die het voor herhaling vatbaar vinden; houd 4 augustus vast vrij in je agenda? ik ben nog niet geheel zeker van de datum, maar het lijkt de meest logische keuze op dit moment.

mensen; allemaal bedankt voor de gezelligheid!!


Laatst aangepast door
HANNAH810
op zondag 17 juni 2012, 13:25
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
WILLEM618





Berichten: 294

BerichtGeplaatst: zondag 17 juni 2012, 13:29
 
HANNAH810 schreef:

Even een kleine reactie op je mooie verhaal hannah.

Xabia had blijkbaar door dat Qsjes haar spekjes niet bij zich zou hebben, die had namelijk de spekjes meegenomen. Maar die heb je blijkbaar gemist. (niet raar trouwens als je niet fit ben.)

De kinderen zien een volgende keer wel zitten ja, onderweg was het na wat gehuil over het weggaan, in ieder geval wel dat we nog is naar de hei moesten. Vooral de jongste vond het super, al was ze wat moe.
Dus als het in bezoekschema past, zijn ze er zeker weer bij een volgende keer.

En inmiddels mogen we wel toevoegen, dat de weersverwachtingen standaard tegenvallen, en dat het weer daarentegen juist heerlijk is. Dus voor allen die zich hierdoor laten tegenhouden, het blijk niet nodig te zijn. Op de Edense hei is het gewoon tijdens een picknick mooi weer.


Laatst aangepast door
WILLEM618
op zondag 17 juni 2012, 14:12
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CARMEN073





Berichten: 781

BerichtGeplaatst: zondag 17 juni 2012, 14:19
 
Sja en ik ben op tijd weggegaan omdat ik nog een immens grote klussenlijst moest afwerken. Waar nietz van trecht is gekomen omdat ik op de bank in slaap ben gevallen. Slapende smiley
Volgende x blijf ik allicht langer; het was errug gezellig!

Kussende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FLOWERFUL304





Berichten: 205

BerichtGeplaatst: zondag 17 juni 2012, 17:57
 
HANNAH810 schreef:
het was inderdaad weer erg gezellig, herman,

mensen; allemaal bedankt voor de gezelligheid!!

Jij ook bedankt hannah. Wij vonden het bere gezellig alleen wil ik de vlgde keer zitten en niet werken (bbq-en), phff. Mn vriendinnen hadden echt naar hun zin. Wie weet zijn we 4 augustus weer van de partij met nog extra vriendinnen. Het is idg al genoteerd en ga het alvast aan de meiden door geven.


Laatst aangepast door
FLOWERFUL304
op zondag 17 juni 2012, 17:57
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ZEELAND736





Berichten: 4863

BerichtGeplaatst: zondag 17 juni 2012, 17:58
 
LEUK...OM DIT ALLEMAAL TE LEZEN!!!!!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
WILLEM618





Berichten: 294

BerichtGeplaatst: zondag 17 juni 2012, 21:06
 
HERMAN968 schreef:
En terecht kunnen we zeggen dat het afsluiten in de kring met blond Annalieseke (die altijd maar paardje reed bij Hannah op de schoot, en wonderwel zelfs met mij), ...

De reactie op de terugweg van annelise (Annalieseke dus he) was ook uiterst leuk: Hannah was echt wel lief hoor, die ging met mij paartje rijden papa, heeeeeeeeel veel, en die rare man deed het ook maar kon het niet hè. SMILE. hahaha

Kinderen en dronken mensen spreken altijd de waarheid, Herman Knipoog smiley

de belgische paarden hinniken niet, maar tjoeken en tjoeken, haha. Dat begreep ze niet echt. Maar je spontane reactie werd spontaan door haar opgepakt. Ik had niet bij je op schoot gekropen, dus blijkbaar lijkt ze toch iets minder op mij als ik dacht Lachende smiley met blinkend witte tanden Clown smiley


Laatst aangepast door
WILLEM618
op zondag 17 juni 2012, 21:08
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HERMAN968





Berichten: 757

BerichtGeplaatst: zondag 17 juni 2012, 21:24
 
WILLEM618 schreef:
De reactie op de terugweg van annelise (Annalieseke dus he) was ook uiterst leuk: Hannah was echt wel lief hoor, die ging met mij paartje rijden papa, heeeeeeeeel veel, en die rare man deed het ook maar kon het niet hè. SMILE. hahahaKinderen en dronken mensen spreken altijd de waarheid, Herman Knipoog smiley

de belgische paarden hinniken niet, maar tjoeken en tjoeken, haha. Dat begreep ze niet echt. Maar je spontane reactie werd spontaan door haar opgepakt. Ik had niet bij je op schoot gekropen, dus blijkbaar lijkt ze toch iets minder op mij als ik dacht Lachende smiley met blinkend witte tanden Clown smiley

't Is een schatje. Kun je niet altijd zegge van de papa, toch gezegde vaderkesdag Engeltje smiley
Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
WILLEM618





Berichten: 294

BerichtGeplaatst: zondag 17 juni 2012, 21:45
 
HERMAN968 schreef:
't Is een schatje. Kun je niet altijd zegge van de papa, toch gezegde vaderkesdag Engeltje smiley Knipoog smiley

nee Herman, kan ook niet altijd schattig zijn he, tegen iedereen Knipoog smiley

Zelfs niet op vaderdag, haha
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
TINK100





Berichten: 1006

BerichtGeplaatst: maandag 18 juni 2012, 03:53
 
als 4 augustus idd de datum is/ word van e volgende pn, dan zijn Marsjg en ik niet van e partij......de zomervakantie is voor ons nog niet voorbij en vanuit het buitenland even terug komen voor de pn, gaat een beetje te ver.....
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
WILLEM618





Berichten: 294

BerichtGeplaatst: maandag 18 juni 2012, 07:20
 
TINK100 schreef:
als 4 augustus idd de datum is/ word van e volgende pn, dan zijn Marsjg en ik niet van e partij......de zomervakantie is voor ons nog niet voorbij en vanuit het buitenland even terug komen voor de pn, gaat een beetje te ver.....

Nou seg, dat je dat er niet voor over hebt. Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HANNAH810





Berichten: 4047

BerichtGeplaatst: maandag 18 juni 2012, 10:09
 
GEVONDEN VOORWERPEN;

- een gestreept klapstoeltje
- een blauw bekertje


ik hoop ze de volgende picknick mee te nemen;
mocht je je eigendommen herkennen, wil je me dat hier dan even laten weten?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HANNAH810





Berichten: 4047

BerichtGeplaatst: maandag 18 juni 2012, 10:40
 
TINK100 schreef:
als 4 augustus idd de datum is/ word van e volgende pn, dan zijn Marsjg en ik niet van e partij......de zomervakantie is voor ons nog niet voorbij en vanuit het buitenland even terug komen voor de pn, gaat een beetje te ver.....

nahhhh seg; wie gaat er dan ook naar het BUITENLAND op vacantie, joh!! Clown smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HERMAN388





Berichten: 2124

BerichtGeplaatst: maandag 18 juni 2012, 11:56
 
HANNAH810 schreef:
nahhhh seg; wie gaat er dan ook naar het BUITENLAND op vacantie, joh!! Clown smiley

Wij ook Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
XABIA794





Berichten: 634

BerichtGeplaatst: maandag 18 juni 2012, 13:54
 
HANNAH810 schreef:
nahhhh seg; wie gaat er dan ook naar het BUITENLAND op vacantie, joh!! Clown smiley

Ik zit op het EMC in Duitsland, mega grote picknick met allemaal coole christen bikers vanuit geheel europa
Clown smiley Coole smiley met zonnebril
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
TINK100





Berichten: 1006

BerichtGeplaatst: maandag 18 juni 2012, 18:34
 
HANNAH810 schreef:
nahhhh seg; wie gaat er dan ook naar het BUITENLAND op vacantie, joh!! Clown smiley

tja...wie plant de volgende picknick dan ook in de omervakantie??? Knipoog smiley Huilende smiley, smiley in tranen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CARMEN073





Berichten: 781

BerichtGeplaatst: maandag 18 juni 2012, 19:29
 
XABIA794 schreef:
Ik zit op het EMC in Duitsland, mega grote picknick met allemaal coole christen bikers vanuit geheel europa
Clown smiley Coole smiley met zonnebril

En die bikers zijn vast wel in voor een ritje naar de Grote Ginkelse Heide!!

Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
NICKY298





Berichten: 345

BerichtGeplaatst: dinsdag 19 juni 2012, 00:59
 
Het was een gezellige bbq.

Ik heb even zitten klieren met willem!
Het was maar klieren hoor , voor de gene die er wat achter zoeken.
En vind echt dat sex toch in het huwelijk hoort.
Ga zeker proberen niet meer te klieren .

Hannah het was fijn je weer te zien, we hadden de vorige keer even een misverstand! maar door dat ik een berichtje naar hannah stuurde hebben we het opgelost!
ik hoop dat er meer mensen zijn die misverstanden op proberen te lossen een fout is menselijk toch!

Herman het ws fijn dat je even mij op kwam zoeken op de bbq.
Ik hoop iedereen weer tegen te komen op de volgende bbq

lieve groeten


Laatst aangepast door
NICKY298
op dinsdag 19 juni 2012, 01:01
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HANNAH810





Berichten: 4047

BerichtGeplaatst: woensdag 27 juni 2012, 19:59
 
HANNAH810 schreef:
GEVONDEN VOORWERPEN;

- een gestreept klapstoeltje
- een blauw bekertje


ik hoop ze de volgende picknick mee te nemen;
mocht je je eigendommen herkennen, wil je me dat hier dan even laten weten?



is niemand de voorwerpen kwijt die ik heb gevonden?

de nieuwe datum wordt overigens 4 AUGUSTUS
je kunt je aanmelden via onderstaande link;

http://www.christianmatch.nl/forum/forum_posts.php?tId=2896&lastPage=t#btm
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
DIKKIE717





Berichten: 74

BerichtGeplaatst: woensdag 27 juni 2012, 21:21
 
ben een rib kwijt,en nog niet gevonden..
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Agenda
Ga naar pagina Vorige 1 ... 4 5 6 7
Pagina 7 van 7