ChristianMatch
 


Forum

Gebedsroom donderdag 17 mei -... meer kracht
ChristianMatch forum index » Gebed
Auteur Bericht
RODJER101





Berichten: 10

BerichtGeplaatst: dinsdag 15 mei 2012, 15:38
 
Ook Jezus heeft het nodig om bij zijn vader te zijn om kracht te vragen wat er zal gebeuren in de volgen de uren
Lukas 22:34-46
39 Hij vertrok en ging volgens zijn gewoonte naar de Olijfberg. De leerlingen volgden hem. 40 Toen hij daar was aangekomen, zei hij tegen hen: ‘Bid dat jullie niet in beproeving komen.’ 41 En hij liep bij hen weg, tot ongeveer een steenworp ver, en knielde daarna neer om te bidden. Hij bad: 42 ‘Vader, als u het wilt, neem dan deze beker van mij weg. Maar laat niet wat ik wil, maar wat u wilt gebeuren.’
43 Uit de hemel verscheen hem een engel om hem kracht te geven. 44 Hij werd overvallen door doodsangst, maar bleef bidden; zijn zweet viel in grote druppels als bloed op de grond. 45 Toen hij na zijn gebed opstond en terugliep naar de leerlingen, zag hij dat ze van verdriet in slaap waren gevallen, 46 en hij zei tegen hen: ‘Waarom slapen jullie? Sta op en bid
dat jullie niet in beproeving komen.’


Op donderdag 17 mei komen we samen in de gebedsroom om Hem te eren en te prijzen
Wat Hij voor ons gedaan heeft
Zijn leven geven voor zijn vrienden
Om ons vrij te kopen van al onze zonden


[b]Rodjer Knipoog smiley
Herman Lachende smiley
Moppie Knipoog smiley
En nog anderen meedebidders


Laatst aangepast door
RODJER101
op dinsdag 15 mei 2012, 15:47
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HERMAN388





Berichten: 2124

BerichtGeplaatst: dinsdag 15 mei 2012, 16:21
 
Waarom niet over de hemelvaartsdag?
Hij neemt Zijn pand mee naar de hemel
Later krijgt zijn volk bij de uitstorting van de Heilige Geest als tegenpand.

Johannes 14

2 In het huis Mijns Vaders zijn vele woningen; anderszins zo zou Ik het u gezegd hebben; Ik ga heen om u plaats te bereiden.

3 En als Ik heengegaan ben en plaats voor u gereedgemaakt heb, kom Ik terug en zal u tot Mij nemen, opdat ook u zult zijn waar Ik ben.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HERMAN968





Berichten: 757

BerichtGeplaatst: dinsdag 15 mei 2012, 16:46
 
RODJER101 schreef:
Ook Jezus heeft het nodig om bij zijn vader te zijn om kracht te vragen wat er zal gebeuren in de volgen de uren
Lukas 22:34-46
39 Hij vertrok en ging volgens zijn gewoonte naar de Olijfberg. De leerlingen volgden hem. 40 Toen hij daar was aangekomen, zei hij tegen hen: ‘Bid dat jullie niet in beproeving komen.’ 41 En hij liep bij hen weg, tot ongeveer een steenworp ver, en knielde daarna neer om te bidden. Hij bad: 42 ‘Vader, als u het wilt, neem dan deze beker van mij weg. Maar laat niet wat ik wil, maar wat u wilt gebeuren.’
43 Uit de hemel verscheen hem een engel om hem kracht te geven. 44 Hij werd overvallen door doodsangst, maar bleef bidden; zijn zweet viel in grote druppels als bloed op de grond. 45 Toen hij na zijn gebed opstond en terugliep naar de leerlingen, zag hij dat ze van verdriet in slaap waren gevallen, 46 en hij zei tegen hen: ‘Waarom slapen jullie? Sta op en bid
dat jullie niet in beproeving komen.’


Op donderdag 17 mei komen we samen in de gebedsroom om Hem te eren en te prijzen
Wat Hij voor ons gedaan heeft
Zijn leven geven voor zijn vrienden
Om ons vrij te kopen van al onze zonden


[b]
Martha, Verliefde smiley
Rodjer Knipoog smiley
Herman Lachende smiley
Moppie Knipoog smiley

En nog anderen meedebidders



Opwekkiing 407 – “Hoe groot zijt gij”, 2min 35

http://youtu.be/mnjiOeo0Ccs

: De Heer geeft mij nieuwe kracht en leidt mij langs veilige paden om Zijns naam wil. Hij trekt uw naam bij de Zijne (Ps 23:3)


Laatst aangepast door
HERMAN968
op dinsdag 15 mei 2012, 16:52
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HERMAN968





Berichten: 757

BerichtGeplaatst: dinsdag 15 mei 2012, 17:28
 
HERMAN968 schreef:
Opwekkiing 407 – “Hoe groot zijt gij”, 2min 35

http://youtu.be/mnjiOeo0Ccs

: De Heer geeft mij nieuwe kracht en leidt mij langs veilige paden om Zijns naam wil. Hij trekt uw naam bij de Zijne (Ps 23:3)

Wij willen donderdag bidden voor volgdend hartspunt:
We willen bidden voor Annie van cm. Zij is een vrouw die sexueel misbruikt geworden is door haar werkgever en ze diende klacht in tegen hem bij de politie. Zij is ernstig ziek geworden en lijdt geestelijk erg onder de situatie. Zij is geestelijk verzwakt en raakte overspannen. De gevolgen blijven niet uit, ook op sociaal vlak speelt gans de situatie parten. Zo zit ze nu zonder werk én probeert ze ander werk te vinden. Dit gaat heel moeizaam omdat zij in een slecht daglicht werd gezet én de slechte papieren sleept haar mee. Zij is ook overgevoelig hierdoor en is ondehevig aan opmerkingen van haar omgeving en wordt hierdoor krachteloos. De boze heeft haar hier in de greep. Wij willen bidden voor kracht en bescherming in de volgende solicitatieronde die ze gaat doen. Here help, maak een muur rondom haar dat de boze niet kan inwerken. Dank
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HERMAN968





Berichten: 757

BerichtGeplaatst: woensdag 16 mei 2012, 19:52
 
Opwekkiing 407 – “Hoe groot zijt gij”, 2min 35

http://youtu.be/mnjiOeo0Ccs

: De Heer geeft mij nieuwe kracht en leidt mij langs veilige paden om Zijns naam wil. Hij trekt uw naam bij de Zijne (Ps 23:3)

Wij willen donderdag bidden voor volgend hartspunt van Jenny:

Jennie -cm lid- moet haar woning verkopen agv de scheiding die nu achter de rug is. We bidden dat er een koper zich spoedig aandient én dat zijzelf met haar zoon een nieuwe woonst kan vinden, omgeving Zuidholland/randstad. Als dit allemaal achter de rug is kan ze een nieuwe start maken en het oude achterlaten. We bidden ook dat ze een lieve man ontmoet waarmee ze nieuwe paden kan bewandelen"


Laatst aangepast door
HERMAN968
op woensdag 16 mei 2012, 19:55
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARTHA725





Berichten: 85

BerichtGeplaatst: woensdag 16 mei 2012, 21:17
 
Een boom in de wind

Laat mij, o God, een boom zijn in Uw tuin;
de wortles in de aarde, maar de takken
omhoog, om zo de hemel vast te pakken,
en recht de stam, en bloemen in de kruin.

Laat mij een schaduw en een schuilplaats zijn,
en laat mij RECHT staan, als Uw stormen loeien,
Laat, Heer, mij langzaam naar Uw hemel groeien,
en laat mij wuiven in Uw zonneschijn.

Ik bid ook, Heer, dat Gij vruchten vindt
wanneer de tijd van oogsten is gekomen;
Uw levenssappen moeten door mij stromen-
Laat mij een boom zijn, ruisend in Uw wind!


( uit ; een boom in de wind van Nel Benschop)





Hallo allemaal,

Morgen Hemelvaartsdag, Wat een genade om daar voor te danken,
ook voor de uitstorting van de Heilige geest, Wat heeft God ons lief!

We nodigen je uit om daar ook voor te danken in gebedsroom morgen avond.
We houden de bidstond elke donderdag van 20.00 tot 21.00 Lachende smiley
We lofprijzen Hem, danken voor wat hij reeds heeft gedaan voor ons, nu mee bezig is, en voor Wat Hij gaat doen,

Ook brengen we alle noden , zieken, problemen bij Hem,
Fijn is om de getuigenissen te horen n a v gebed.
,
Je bent vrij om je/een naam onderaan de voorbedelijst neer te zetten, daar staan namen op van mensen die daar om hebben gevraagd, en hun toestemming hebben gegeven.

Voorbedelijst;

voorbede voor

Cees
San
Marjo
Ad
Clasien
familie in nood
Dirk en Corrie










We bidden je Gods rijke zegen en nabijheid toe,
gebedsteam;

Martha Lachende smiley
Herman Verlegen lachende smiley
Rodjer Knipoog smiley
Moppie Lachende smiley

en vele medebidders Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
QSJE546





Berichten: 117

BerichtGeplaatst: donderdag 17 mei 2012, 00:17
 
Graag zou ik gebed willen vragen voor mijn lieve moeder die veel pijn heeft en het is niet duidelijk waar dat door komt maar ze gaat binnenkort naar n andere huisarts dus misschien dat die meer duidelijkheid kan geven.
Ze is erg beperkt geraakt in haar kunnen het afgelopen half jaar en het gaat elke week nog meer achteruit helaas.

Alvast heel erg bedankt!!
Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HERMAN388





Berichten: 2124

BerichtGeplaatst: donderdag 17 mei 2012, 11:42
 
HERMAN968 schreef:
Opwekkiing 407 – “Hoe groot zijt gij”, 2min 35

http://youtu.be/mnjiOeo0Ccs

: De Heer geeft mij nieuwe kracht en leidt mij langs veilige paden om Zijns naam wil. Hij trekt uw naam bij de Zijne (Ps 23:3)

Wij willen donderdag bidden voor volgend hartspunt van Jenny:

Jennie -cm lid- moet haar woning verkopen agv de scheiding die nu achter de rug is. We bidden dat er een koper zich spoedig aandient én dat zijzelf met haar zoon een nieuwe woonst kan vinden, omgeving Zuidholland/randstad. Als dit allemaal achter de rug is kan ze een nieuwe start maken en het oude achterlaten. We bidden ook dat ze een lieve man ontmoet waarmee ze nieuwe paden kan bewandelen"


Dat valt tegen Herman

Mijn huis staat al 3 jaar te koop.
Bidden of iemand mijn huis wilt kopen?
De regering maakt ons leven zuur Woedende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HERMAN968





Berichten: 757

BerichtGeplaatst: donderdag 17 mei 2012, 12:50
 
HERMAN388 schreef:
Dat valt tegen Herman

Mijn huis staat al 3 jaar te koop.
Bidden of iemand mijn huis wilt kopen?
De regering maakt ons leven zuur Woedende smiley

Is zo Herman, blijkbaar hebben heelwat cmmers ermee te kampen én weegt het zwaar door. Het is goed dat je reageert, kunnen we er ook een specifiek gebedspunt van maken dat regelmatig terugkomt. Zo bidden we ook voor onze kinderen, familieleden, zieken, ...
Ikzelf heb ook op de huizenmarkt gezeten, en God voorzag Lachende smiley


Bedankt voor je reactie. Welcome this prayersevening 20 u. same place
.


Laatst aangepast door
HERMAN968
op donderdag 17 mei 2012, 13:07
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HERMAN968





Berichten: 757

BerichtGeplaatst: vrijdag 18 mei 2012, 05:57
 
[quote=RODJER101]Ook Jezus heeft het nodig om bij zijn vader te zijn om kracht te vragen wat er zal gebeuren in de volgen de uren
Lukas 22:34-46


[b][color=FF0000]Op donderdag 17 mei komen we samen in de gebedsroom om Hem te eren en te prijzen
Wat Hij voor ons gedaan heeft
Zijn leven geven voor zijn vrienden
Om ons vrij te kopen van al onze zonden


Dankbaar kijken we terug op de gezegende samenkomst gisteren. Ook van de onverwachte bezoekster "binnen buiten", dank aan God voor het werk dat Hij ook hier begonnen is.
En we nemen het mooie lied van Hans en Eva mee ter afsluiting van deze gebedsronde.


Geliefde broeders en zusters, vertrouw niet elke geest. Onderzoek altijd of een geest van God komt, want er zijn veel valse profeten in de wereld verschenen. De Geest van God herkent u hieraan: iedere geest die belijdt dat Jezus Christus als mens gekomen is, komt van God. -- 1 Johannes 4:1-2


Laatst aangepast door
HERMAN968
op vrijdag 18 mei 2012, 06:16
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOL252





Berichten: 4097

BerichtGeplaatst: vrijdag 18 mei 2012, 07:58
 
[quote

Wij willen donderdag bidden voor volgend hartspunt van Jenny:

Jennie -cm lid- moet haar woning verkopen agv de scheiding die nu achter de rug is. We bidden dat er een koper zich spoedig aandient én dat zijzelf met haar zoon een nieuwe woonst kan vinden, omgeving Zuidholland/randstad. Als dit allemaal achter de rug is kan ze een nieuwe start maken en het oude achterlaten. We bidden ook dat ze een lieve man ontmoet waarmee ze nieuwe paden kan bewandelen"
[/quote]


Sluit ik me bij aan als er toch wat gebedsrook hiervoor om hoog kringelt. Ook mijn huis is voorzien van een bordje en het hoeft maar één bod te zijn, dan eindelijk de volgende stap kunnen zetten naar een nieuw plekkie.


Laatst aangepast door
JOL252
op vrijdag 18 mei 2012, 08:00
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HERMAN968





Berichten: 757

BerichtGeplaatst: vrijdag 18 mei 2012, 12:50
 
JOL252 schreef:
Sluit ik me bij aan als er toch wat gebedsrook hiervoor om hoog kringelt. Ook mijn huis is voorzien van een bordje en het hoeft maar één bod te zijn, dan eindelijk de volgende stap kunnen zetten naar een nieuw plekkie.

Dank je wel Jo voor het delen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Gebed
Pagina 1 van 1