ChristianMatch
 


Forum

Ik kreeg zo'n rare mail...Hel afgeschaft voor kinderen.
ChristianMatch forum index » Van alles wat
Auteur Bericht
LINNY170





Berichten: 45

BerichtGeplaatst: zondag 20 mei 2012, 00:03
 
Hoi...ik kreeg gister een rare mail.
Heb deze ook een paar keer gelezen...en werd er eigenlijk zelfs een beetje boos over.
Hoe lees jij deze text?
Ben niet uit op ruzie ofzo haha, gewoon benieuwd of het echt aan mij ligt dat ik het nogal een rare mail vind...

in mijn mail staan ook allemaal linken waarnaar verwijst wordt...wist niet of deze geplaatst mochten worden, dus bij voorbaat maar even niet ;)
Wil graag nog even blijven hier :D

Miljoenen papa's en mama's, opa's en oma's is eeuwen lang enorm veel verdriet aangedaan.
Als eerste werden ze geconfronteerd met het vreselijke verlies van hun baby of peuter.
Vervolgens kregen ze van de katholieken te horen dat hun kindje naar de hel voor kinderen zou gaan.

Waarom ?

Omdat het kindje niet gedoopt was

Mensen dit aandoen is misdadig !

Het ergste komt nog...op 21 april 2007 zei paus benedictus XVI doodleuk dat onschuldige kinderen vanaf nu wel naar de hemel mogen.
Zonder één woord van spijt te betuigen naar alle miljoenen ouders en grootouders wiens leven ze eeuwen hebben verwoest !!!
Wie denkt die man nu eigenlijk dat hij is ???

Het staat inmiddels vast dat het vaticaan banden heeft met de italiaanse maffia
Tot twee keer toe heeft de Italiaanse Justitie geconstateerd dat er enorme sommen geld via de bank van het vaticaan zijn witgewassen.
Het vaticaan had daarvoor zelfs een bank op de Bahama's voor opgericht
De exacte feiten zal ik je later geven, zodat je dit op je gemak kan verifiëren.

Het goede nieuws is...
De hel bestaat niet...alles maar dan ook alles is verzonnen door religies.
Met angstige schapen blijft de kassa rinkelen

Onvoorwaarde Liefde houdt in...onder geen enkele voorwaarde.
Daarom ging ook Hitler gewoon naar de hemel.
Als je dit snapt...dan ben je wakker aan het worden.
En sta je eindelijk open om de enorme Liefde te voelen, met iedere vezel in je lichaam.

The Best is Yet to Come
Fijn weekend !

Vincent
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HEIDE115





Berichten: 1156

BerichtGeplaatst: zondag 20 mei 2012, 00:34
 
Eigenlijk geen aandacht aan besteden,maar ik begrijp ook wel je ????hierover.

Laatst aangepast door
HEIDE115
op zondag 20 mei 2012, 00:35
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HANNAH810





Berichten: 4047

BerichtGeplaatst: zondag 20 mei 2012, 01:04
 
LINNY170 schreef:
Hoe lees jij deze text?


als ik een dergelijke mail zou krijgen zou ik boven aan de mail klikken op het vakje "verwijderen"
en als me daarna gevraagd wordt of ik het zeker weet op "ok" Engeltje smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
DJES101





Berichten: 240

BerichtGeplaatst: zondag 20 mei 2012, 09:31
 
HANNAH810 schreef:


als ik een dergelijke mail zou krijgen zou ik boven aan de mail klikken op het vakje "verwijderen"
en als me daarna gevraagd wordt of ik het zeker weet op "ok" Engeltje smiley

Knipoog smiley goeie
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HERMAN968





Berichten: 757

BerichtGeplaatst: zondag 20 mei 2012, 12:39
 
HEIDE115 schreef:
Eigenlijk geen aandacht aan besteden,maar ik begrijp ook wel je ????hierover.

Volledig akkoord, schrappen die boel ! Liefde is het antwoord op alle onrecht dat wordt aangedaan. Ik vind het wel fijn dat je deelt met iedereen van cm. We weten dat er soms duistere geesten ronddwalen. Knipoog smiley Verliefde smiley


Laatst aangepast door
HERMAN968
op zondag 20 mei 2012, 12:40
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
TINK100





Berichten: 1006

BerichtGeplaatst: zondag 20 mei 2012, 14:46
 
ik dacht dat het voorgeborchte was afgeschaft door de paus, idd zonder enig woord van spijt naar de ouders toe.....het voorgeborchte was de plek waar de ongedoopte kinderen heen gaan als ze voor de doop komen te overlijden....... Ik heb er grote moeite mee dat je op deze manier zoveel ouders verdriet doet door deze kinderen een "plek iin de hemel"te ontnemen.....het is goed dat deze bewering is afgeschaft maar tegen welk verdriet van de ouders die jaren lang met deze gedachte hebben geleeft.....zo jammer
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LINNY170





Berichten: 45

BerichtGeplaatst: zondag 20 mei 2012, 23:43
 
Heb de mail niet gelijk weggegooid..misschien was dat wel beter geweest.
Heb een mail terug gestuurd of het even uitgelegd kan worden etc, omdat ik het een erg rare mail vind.

En ja, werd wel een beetje boos.
Het voelde een beetje alsof iemand je ouders of je beste vriend, kind helemaal zwart maakt en wil kwetsen.
Vandaar dus het berichtje hier, om te zien of het nu aan mij lag of niet :P

Ben het ermee eens dat er veel rare dingen de wereld rondgaan, en dat je als mens daar erg alert op moet zijn.
Al is mijn eigen ervaring tot dusverre dat als er iets op mijn pad komt wat niet helemaal in de haak is, ik mijn twijfels heb, zoals bij deze mail.

Van de ouders snap ik aan de ene kant niet dat zij denken dat hun kindje niet in de Hemel zou komen? Er staat toch in Johannes hoofdstuk 3:15 Opdat ieder die in Mij gelooft, eeuwig leven zal hebben.
En kinderen hebben het vermogen niet om dat te denken, dus die zijn toch altijd behouden?
De paus zal dat gezegd hebben, maar is geen God..en als mijn dominee iets zou zeggen waar ik niet zeker van wist of het nu zo was, dan zou ik wel op onderzoek uitgaan.

Gaat weer lekker de andere kant op :P

Thanks! voor de reacties al :D


Laatst aangepast door
LINNY170
op zondag 20 mei 2012, 23:44
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Van alles wat
Pagina 1 van 1