ChristianMatch
 


Forum

Berichten van LINNY170
Ga naar pagina 1 2 Volgende
ChristianMatch forum index » Berichten van LINNY170
Auteur Bericht
LINNY170 (41)





Berichten: 45

BerichtGeplaatst: dinsdag 5 juni 2012, 23:21
BerichtOnderwerp: armoede in nederland
 
Nee weet er alles van! kom met weinig rond, maar moet wel zeggen dat nu God echt centraal staat in mijn leven, ik me echt een stuk rijker voel ;)

En nee, dat het niet altijd makkelijk is, daar heb je heel erg gelijk in.
Denk juist dat een Christen het sneller moeilijk krijgt, doordat deze kan worden tegengewerkt..
Geloof is zeker niet makkelijk, maar het is fijn om te weten dat Hij ons nooit los laat...vaak is het juist andersom.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LINNY170 (41)





Berichten: 45

BerichtGeplaatst: dinsdag 5 juni 2012, 23:01
BerichtOnderwerp: armoede in nederland
 
ja zo zie ik het dus ook!

Als je God hebt, je gezinnetje...dan ben je toch rijker dan je denkt!
Al denken sommige mensen daar heel anders over..

En ben echt niet op geld belust..maar het maakt wel een boel makkelijk.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LINNY170 (41)





Berichten: 45

BerichtGeplaatst: dinsdag 5 juni 2012, 23:00
BerichtOnderwerp: Niet trouwen met gescheiden vrouw
 
Ben baptist trouwens hihi, en had het gewoon al een paar keer opgevangen.
En ben zelf ook nog steeds lerend! dus ja :D

tsjah...zelf zal ik dan ook niet zo snel meer trouwen en een relatie aangaan ook niet denk ik.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LINNY170 (41)





Berichten: 45

BerichtGeplaatst: dinsdag 5 juni 2012, 22:52
BerichtOnderwerp: Kunnen christenen aspartaam blijven innemen?
 
Vind het een goed initiatief, maar of het haalbaar is?

Het zit in inderdaad in heel erg veel eten en drinken..ook in cola en dr.pepper geloof ik.
Maar ja..roken is ook niet goed, en er zijn zoveel dingen niet goed.
En als je al jaaaren het binnengekregen hebt vraag ik me af of het nog helpt als je er nu mee gaat stoppen?

Vind het wel een goed idee hoor! maar echt je moet zoveel dingen dan gaan laten staan, en dan dus biologisch eten gaan aanschaffen, wat ook gelijk een stuk duurder is.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LINNY170 (41)





Berichten: 45

BerichtGeplaatst: maandag 4 juni 2012, 23:49
BerichtOnderwerp: Niet trouwen met gescheiden vrouw
 
Maar nu ben ik eens nieuwsgierig hoor.
Want zoals ik het heb begrepen..als je met een partner samen het bed hebt gedeeld, ben je toch in de Gods ogen getrouwd?

Dus dan zou het voor de wet misschien lastiger zijn..met de scheiding etc dan..maar met je relatie met God toch niet?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LINNY170 (41)





Berichten: 45

BerichtGeplaatst: zaterdag 2 juni 2012, 12:33
BerichtOnderwerp: armoede in nederland
 
@Jolan, over jou reactie ben ik het dus absoluut niet met je eens.
Er zijn mensen die willen werken, maar niet overal ligt het werk voor het oprapen...en ook is het soms zelfs zo, dat als je werkt, je echt slechter af bent, dan als je een uitkering zou hebben. En dat is best moeilijk als je een gezin moet onderhouden met 3 kinderen.
En nee, als zo iemand dan een keer iets bijverdiend, boeien?
Die kinderen moeten ook eten.
En het is niet zo dat iedereen die thuis zit en niet werkt, het hun eigen schuld is.

Als je met de auto kunt rijden, wordt dan taxi chauffeur...Als je wel in de auto kunt zitten, maar niet lang achter elkaar?Ik bedoel, ga zelf maar eens een hele lange rit doen in de auto. Dan kan taxi-chauffeur dus al niet.

Als je kunt lopen, neem dan een folderwijk?
Dan verdiend vast bakken met geld!

Bewust thuis gaan zitten, om geld te vangen, nee daar ben ik ook niet voor, maar het is een beetje makkelijk om iedereen over 1 kam te gaan scheren vind ik ;)
En niet iedereen kan werken, en dan heb ik het over gezondheidsklachten.
En ook aan die mensen kun je soms niet zien of ze iets mankeren, maar dat doen ze dan wel, en die worden dan wel weer aangekeken als 1 van die mensen die niet wil werken.

Ben je gezond? Dan kun je inderdaad best werken, maar ook dan is het niet altijd makkelijk om werk te vinden.
En nee, ik zou ook niet gaan werken als ik er veel op achteruit zou gaan, want heb ook rekeningen die doorgaan.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LINNY170 (41)





Berichten: 45

BerichtGeplaatst: zaterdag 2 juni 2012, 12:27
BerichtOnderwerp: armoede in nederland
 
@Shanita, nee hoor ik snap je helemaal! Als je duizenden euro's naast je uitkering verdiend, dan heb je de uitkering inderdaad helemaal niet nodig ;)
Heb zelf ergens gewoond waar genoeg van zulke mensen woonden...echt, je ergert je eraan kapot..want het gaat ten koste van de mensen die het wel echt nodig hebben.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LINNY170 (41)





Berichten: 45

BerichtGeplaatst: zondag 27 mei 2012, 00:29
BerichtOnderwerp: iemand die nieuw is op CM mailen om hen welkom te heten CM
 
tsjah..why not? Mensen komen hier toch voor contacten, dus ja..het eerste contact is dan gelegd, en wie weet is de stap voor een aantal dan ook gelijk kleiner om terug te mailen :D
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LINNY170 (41)





Berichten: 45

BerichtGeplaatst: zondag 27 mei 2012, 00:23
BerichtOnderwerp: Wat vind jij het belangrijkste van een vriendschap?
 
Ben eens benieuwd wat mensen nu precies onder vriendschap verstaan?
Wat maakt een vriendschap tot een echte vriendschap?
En wat maakt het volgens jou soms juist moeilijk om een echte vriendschap te onderhouden?

Ikzelf vind eerlijkheid, en jezelf zijn heel erg belangrijk.
Betrouwbaar hoort daar uiteraard ook bij!

Doen mensen zich anders/beter voor dan ze in werkelijkheid zijn om vrienden te krijgen? of ben jij gelijk helemaal jezelf?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LINNY170 (41)





Berichten: 45

BerichtGeplaatst: zaterdag 26 mei 2012, 23:48
BerichtOnderwerp: belang van geloofs overtuiging bij het kiezen van een date
 
God centraal in elkaars leven..en dat samen kunnen delen...iets mooiers is er toch niet :D
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LINNY170 (41)





Berichten: 45

BerichtGeplaatst: zaterdag 26 mei 2012, 23:42
BerichtOnderwerp: armoede in nederland
 
volgens mij kun je dan toch gewoon de gemeente tippen waarin ze wonen?

maar ja...of je dat nu echt zou moeten willen?

Elk mens wordt ooit een keer ter verantwoording geroepen...en ik weet dat er mensen zijn, die in een uitkering situatie zitten, maar door bepaalde redenen, niet eens door hun schuld in de problemen zitten en daardoor soms gewoon geeneens eten kunnen kopen voor hun kindjes (3 kids) .
En hulp krijgen ze niet, worden van kastje naar de muur gestuurd..en tsjah...dan vind ik het niet erg als ze een keer zwart bij verdienen hoor ;)

Zijn ook mensen die inderdaad uitkering trekken, de hele dag feesten, en de nieuwste dingen in huis hebben staan :S tsjah dat klopt ook weer niet...

Niet kunnen en niet willen zijn 2 heel verschillende dingen :D
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LINNY170 (41)





Berichten: 45

BerichtGeplaatst: vrijdag 25 mei 2012, 00:06
BerichtOnderwerp: Het Slaaplekker! topic
 
haha, heerlijk dat geluid! was de zee maar echt zo dichtbij haha.

Slaaplekker! ik ga een poging doen :D
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LINNY170 (41)





Berichten: 45

BerichtGeplaatst: vrijdag 25 mei 2012, 00:04
BerichtOnderwerp: forum openbaar, jammer!
 
;)

Jammer dat het zo kan gaan inderdaad af en toe he.
Ik schaam me er nooit voor hoor, maar als je hoort inderdaad hoe sommige mensen af en toe doen!

Als je dan ook bijvoorbeeld het krijgt over de opname...nou ja, dat niet iedereen meegaat zeg maar...en dat je blij bent als die dag komt..want ja..geen pijn, geen verdriet en geen ellende meer, maar dicht bij de Vader! krijg je als antwoord...dus je vind het leuk dat wij achterblijven?? dan ben je egoistisch haha..maar ja...als ze niet geloven..waar zijn ze dan bang voor? :P
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LINNY170 (41)





Berichten: 45

BerichtGeplaatst: donderdag 24 mei 2012, 23:51
BerichtOnderwerp: forum openbaar, jammer!
 
Begrijp me niet verkeerd hoor :D Ik schaam me er helemaal niet voor dat ik een Christen ben..sterker nog, ben er trots op en als iemand het vraagt dan zeg ik ook altijd dat ik Christen ben, met veel trots!

En doelde meer op persoonlijke dingen...Soms kan het zijn om dat te noemen in een bepaald onderwerp.
Of om iets duidelijk te maken.

Ben ooit eens op een ander forum geweest waar iemand dus mijn stappen aan het volgen was, zonder dat ik het wist, en dat tegen me gebruikte in een rechtszaak ;) Dat is juist jammer, want op dat moment was het de enige plek waar ik mijn verhaal kwijt kon, waar ik het van me af kon schrijven.
Nu zal ik dat dus nooit meer doen, maar vind het wel jammer.
Denk bij alles wat ik typ echt 10 keer na, kan dit wel of niet? Zelfs over dit stukje! ben ik nu herkenbaar voor die persoon? waarschijnlijk wel..
Dus ja..hoop dat je nu iets duidelijker is :D

Bedoelde er dus niets verkeerds mee ;)
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LINNY170 (41)





Berichten: 45

BerichtGeplaatst: donderdag 24 mei 2012, 23:31
BerichtOnderwerp: Gebed om liefde
 
Quote:
Als ik het hier heb over liefde bedoel ik de liefde van God. Dus niet dat romantische gedoe, maar echte liefde zoals God het bedoeld heeft en zoals God het wil.

Wij hebben allemaal een plaats gekregen op deze aarde en mensen om ons heen om liefde te geven. Soms wordt je liefde niet beantwoord of zelfs minacht. Blijf toch in de liefde, want zonder liefde ben je nergens.

De grens tussen liefde en haat is soms splinterdun. Omdat het met gevoelens te maken heeft. Als je veel van iemand houdt en diegene kwetst jou dan kan dit al snel overslaan in een gevoel van haat. Laten we altijd bidden dat God ons mag vullen met Zijn Liefde die onveranderlijk is.


well said!
Ik bidt met je mee!
Zie het zelf ook aan alle kanten...mensen behandelen elkaar respectloos, en kijken niet naar elkaar om. Mensen die een gelukkig gezinnetje hebben, daarin wordt alles zo tegengewerkt! Echt een wonder dat zij aan God blijven vasthouden. Daar bidt ik voor! dat mensen God niet vergeten, maar dat ze Zijn liefde mogen ervaren en voelen...want dat houdt een mens op de been.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LINNY170 (41)





Berichten: 45

BerichtGeplaatst: donderdag 24 mei 2012, 23:25
BerichtOnderwerp: Wie ben ik? (weten wie je bent in Christus.)
 
ik denk dat Onze Vader het juist heel fijn zou vinden als we zo over Hem kunnen praten.
Tenslotte is de Bijbel 1 groot leerboek, en hoe kun je er beter uit leren, door het met elkaar te lezen? ;)
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LINNY170 (41)





Berichten: 45

BerichtGeplaatst: donderdag 24 mei 2012, 23:23
BerichtOnderwerp: belang van geloofs overtuiging bij het kiezen van een date
 
Ik denk dat het voor iedereen verschillend is?

Als God en het Geloof centraal staan in jouw leven, dan zou het toch fijn zijn als je dat samen kunt delen met iemand die er net zo over denkt?
En natuurlijk zullen er ook wel verschillen zijn, misschien ook wel als je iemand hebt met precies dezelfde geloofsovertuiging, iedereen interpreteert dingen anders, en iedereen heeft zijn of haar eigen visie en kijk op dingen.
Toch gelooft iedereen met zijn of haar eigen geloofsovertuiging dat zij het juiste geloof hebben, dus ja..welke is goed en welke niet?
Je kunt van elkaar leren, en God om leiding en duidelijkheid vragen hierin.

Ik denk dat ik het wel fijn zou vinden als we samen naar de kerk zouden kunnen gaan, cursussen volgens etc..en er zo samen over kunnen praten.
Ik merk dat na mijn scheiding, ook tijdens huwelijk, maar vooral nu, God heel duidelijk in mijn leven staat.En dat wil ik echt zo houden!
En hoewel ik op dit moment niet open sta voor een relatie, weet ik wel dat God echt op nummer 1 staat (gedeelde plaats met mijn kindje dan hihi).
En ik zou dus echt niets willen met een persoon die niets van God wil weten, of juist alles het tegenovergestelde ervan vind.

Ook met iemand die er iets anders over denkt kun je veel van leren...en het hoeft niet perse niet goed te zijn ;)
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LINNY170 (41)





Berichten: 45

BerichtGeplaatst: donderdag 24 mei 2012, 23:16
BerichtOnderwerp: Het Slaaplekker! topic
 
LINNY170 schreef:
ondanks het een slaaptopic is, reageren de mensen wel lekker :P

En nee ik zing nooit als ik niet kan slapen..simpelweg omdat ik niet het risico wil lopen mijn dochter wakker te maken haha...is nogal gehorig hier :(



Arme Visser! dat zijn nooit leuke dingen als je lekker wilt slapen!
Das net zoiets als een buurman die constant met de deuren gooit..of die leuke keffer van hem....grrrrrr...maaaarrrr we blijven positief! ga toch verhuizen als ik de kans krijg hihi en dan dubbelcheck ik alles van de voren!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LINNY170 (41)





Berichten: 45

BerichtGeplaatst: donderdag 24 mei 2012, 23:14
BerichtOnderwerp: Het Slaaplekker! topic
 
ondanks het een slaaptopic is, reageren de mensen wel lekker :P

En nee ik zing nooit als ik niet kan slapen..simpelweg omdat ik niet het risico wil lopen mijn dochter wakker te maken haha...is nogal gehorig hier :(
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LINNY170 (41)





Berichten: 45

BerichtGeplaatst: dinsdag 22 mei 2012, 00:28
BerichtOnderwerp: Footprints
 
Er zijn inderdaad heel veel versies van.
Weet ook niet waarom, maar ik heb iets met de engels taal.
Vind dat gewoon zo gaaf!

En het is ook zo, dat als je eens goed terug gaat kijken in je leven, de leuke maar ook juist de minder leuke dingen, dat je weleens denkt...poeh...hoe heb ik dat ooit kunnen doorstaan??
En juist dan is het zo fijn als je Gelooft dat Hij diegene is die jouw gedragen heeft.

Momenteel ervaar ik dat ik veel met Hem bezig ben, ook dankzij dit forum we denk ik, omdat je met elkaar delen kunt, maar ik vind die text zo een houvast! en stuur inderdaad deze text ook weleens door aan mensen die het nodig zouden kunnen hebben.

Het lijkt immers op een LoveLetter van God naar ons ;)
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LINNY170 (41)





Berichten: 45

BerichtGeplaatst: dinsdag 22 mei 2012, 00:22
BerichtOnderwerp: RUST VOOR DOOP...
 
Weet bijna wel zeker dat je de rust over je heen krijgt!

Ik was zo zenuwachtig voor mijn doop, dat ik mijn verhaal op papier had gezet.
Na een paar zinnen ging dat briefje ineens weg Geschokte, onthutste smiley en kwam het allemaal vanuit mijn hart.
heb God heel erg dichtbij gevoeld toen :D

Succes! en gefeliciteerd!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LINNY170 (41)





Berichten: 45

BerichtGeplaatst: dinsdag 22 mei 2012, 00:20
BerichtOnderwerp: kijken op profielen..
 
Ik lees alles!
Ook als er geen foto bij zit.

Wat een persoon schrijft kan veel over die persoon zeggen, dus lees ik dat altijd.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LINNY170 (41)





Berichten: 45

BerichtGeplaatst: dinsdag 22 mei 2012, 00:18
BerichtOnderwerp: Het Slaaplekker! topic
 
haha kon dat maar 24 uur slapen! lijkt me heerlijk voor een keertje haha.

Slaaplekker voor nu! ben blij als ik de 8 haal :P

God Bless You!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LINNY170 (41)





Berichten: 45

BerichtGeplaatst: dinsdag 22 mei 2012, 00:17
BerichtOnderwerp: forum openbaar, jammer!
 
Nou ik ben niet bang voor de reacties die ik zou krijgen.
Daar is het een forum voor, om te vragen, vertellen en te discussieren ;)
Helaas vinden sommige mensen het leuk om alles van anderen in de gaten te houden, wat mij eigenlijk ontzettend belemmerd in het plaatsen van eigen ervaringen etc.
Dat is wat ik ontzettend jammer vind.
Kan niet echt mijn verhaal doen zeg maar ;)
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LINNY170 (41)





Berichten: 45

BerichtGeplaatst: dinsdag 22 mei 2012, 00:14
BerichtOnderwerp: Lot uit de loterij?...
 
wat ben ik dan blij dat ik juist NIET jaloers ben!
Dat zal je leven toch een stuk moeilijker maken.

Kan heel goed zien als een ander een mooi groot huis heeft of een mooie auto...of 4 keer per jaar op vakantie kan gaan!

Ik heb een normaal huisje...een auto die me van a naar b brengt...ga zelden op vakantie..maar ow wat voor ik me juist rijk!
En dat bedoel ik positief haha, en niet sarcastisch ;)

Dank de Here Jezus :D
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LINNY170 (41)





Berichten: 45

BerichtGeplaatst: maandag 21 mei 2012, 00:13
BerichtOnderwerp: Lot uit de loterij?...
 
Quote:
1. de uitspraak ken ik
2. Mijn gedachte: ojah....? èn heb je ook wel eens een erfenis mee gedeeld? (oftewel... als een erfenis gedeeld moet worden dan komt nogal eens iemands ware aard boven...)

ja erg toch! zo zie je maar dat veel mensen echt alleen maar belust zijn op spullen en geld etc....soms vraag je je af of ze echt werkelijk denken opgeruimd staat netjes :O Zieke smiley Verraste, verbaasde smiley Woedende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LINNY170 (41)





Berichten: 45

BerichtGeplaatst: maandag 21 mei 2012, 00:08
BerichtOnderwerp: Het Slaaplekker! topic
 
Bij deze dus...

ik ga mijn bedje zo lekker eens opzoeken.
Alweer veel later geworden dan de bedoeling was uiteraard.

Wens iedereen een goede en rustige nacht toe, en morgen veilig en gezond weer op!

God Bless You!

nighty night!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LINNY170 (41)





Berichten: 45

BerichtGeplaatst: maandag 21 mei 2012, 00:07
BerichtOnderwerp: forum openbaar, jammer!
 
Las net ergens, of eigenlijk gister. dat het forum voor iedereen te lezen is.
Dat vind ik echt super jammer!
Ooit kans dat dit veranderen gaat?
Verlegen lachende smiley Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LINNY170 (41)





Berichten: 45

BerichtGeplaatst: maandag 21 mei 2012, 00:05
BerichtOnderwerp: Inzicht inzake honger naar relatie!
 
Niet alleen een verkeerde relatie, maar wat te denken over de vele persoonlijkheidsstoornissen, lastig genoeg lijkt me..

en daar kom je helaas vaak te laat achter ;)

Mooi geschreven voor de topic opener trouwens :D
Ben zelf niet opzoek naar een vaste relatie nu...ben nu ook steeds meer bezig om God meer plek in mijn leven te geven, want dat heb ik nodig en dat is ook wat Hij wil.
Hij laat me de Bijbel nu ook lezen met veel plezier alsof je een echt een goed boek aan het lezen bent. (is het ook natuurlijk!)
Voorheen las ik heel af en toe en voelde het 'verplicht'.
Voelt nu zo anders! en heb daar nu de tijd voor, dus het zal zo moeten zijn :D
God maakt Zijn plannen vanzelf duidelijk..soms op een leuke en soms op een niet leuke manier.

Hoop dat je zult vinden wat je zoekt ;) of beter nog...dat God je geeft wat je nodig hebt =)
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LINNY170 (41)





Berichten: 45

BerichtGeplaatst: zondag 20 mei 2012, 23:43
BerichtOnderwerp: Ik kreeg zo'n rare mail...Hel afgeschaft voor kinderen.
 
Heb de mail niet gelijk weggegooid..misschien was dat wel beter geweest.
Heb een mail terug gestuurd of het even uitgelegd kan worden etc, omdat ik het een erg rare mail vind.

En ja, werd wel een beetje boos.
Het voelde een beetje alsof iemand je ouders of je beste vriend, kind helemaal zwart maakt en wil kwetsen.
Vandaar dus het berichtje hier, om te zien of het nu aan mij lag of niet :P

Ben het ermee eens dat er veel rare dingen de wereld rondgaan, en dat je als mens daar erg alert op moet zijn.
Al is mijn eigen ervaring tot dusverre dat als er iets op mijn pad komt wat niet helemaal in de haak is, ik mijn twijfels heb, zoals bij deze mail.

Van de ouders snap ik aan de ene kant niet dat zij denken dat hun kindje niet in de Hemel zou komen? Er staat toch in Johannes hoofdstuk 3:15 Opdat ieder die in Mij gelooft, eeuwig leven zal hebben.
En kinderen hebben het vermogen niet om dat te denken, dus die zijn toch altijd behouden?
De paus zal dat gezegd hebben, maar is geen God..en als mijn dominee iets zou zeggen waar ik niet zeker van wist of het nu zo was, dan zou ik wel op onderzoek uitgaan.

Gaat weer lekker de andere kant op :P

Thanks! voor de reacties al :D


Laatst aangepast door
LINNY170
op zondag 20 mei 2012, 23:44
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Berichten van LINNY170
Ga naar pagina 1 2 Volgende
Pagina 1 van 2