ChristianMatch
 


Forum

Thuiszorg
ChristianMatch forum index » Van alles wat
Auteur Bericht
ZEELAND736





Berichten: 4863

BerichtGeplaatst: vrijdag 1 juni 2012, 11:05
 
Omdat er veel veranderingen in de zorg zijn...of komen...heb ik een vraag..
Weet niet of het iets is voor een topic maar dan kun je me misschien prive mailen, want ik zit er erg mee...


Mijn contract wordt niet verlengd met ingang van 25 juli...
Volgens zeggen worden de HH hulpen nu Alfahulpen...
Als ik dat wil mag ik per ingang van die datum echter wel Alfahulp worden...
Nu stuit het zoeken naar informatie daarna...steeds op de slechte sociale voorzieningen...geen pensioenopbouw... enz...enz.. en ook op veel dingen die je nu zelf moet gaan regelen...
Ook zou ik mijn huidige VASTE clienten kwijtraken..dat vind ik het ergste...
Dat heeft te maken met de indicaties...hebben ze die tot b.v. 2016 krijgen ze nu een medewerker (HH) met een VAST contract en vind er dan een nieuwe indicatie plaats dan kunnen ze alsnog een beroep doen op mij...
( Ach...het zijn mensen van de dag...vaak de 80 al gepasseerd en zeggen ze...DAT ZULLEN WE MISSCHIEN NIET EENS MEER BELEVEN!!)

Ook een eigen administratie bijhouden...veel zelf regelen...is voor mij erg moeilijk..

Wie heeft daar mee te maken...zit je ook in die(naar ik aanneem) landelijke regeling...en als je Alfahulp bent..zou iemand me willen helpen of een tip geven...

Als ik aankaart...(wat in mijn ogen op nummer 1 staat) ...en dus onze persoonlijke gevoelen wat meer laten spreken...zijn we te close met de client!!!!!!!!!
Zo is het leven nu eenmaal....zo gaat dat....( maar daar kan ik me niet bij neerleggen)

Luisteren naar een client is toch belangrijk???
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
WILLEMIJN232





Berichten: 5407

BerichtGeplaatst: vrijdag 1 juni 2012, 11:19
 
ZEELAND736 schreef:
Omdat er veel veranderingen in de zorg zijn...of komen...heb ik een vraag..
Weet niet of het iets is voor een topic maar dan kun je me misschien prive mailen, want ik zit er erg mee...


Mijn contract wordt niet verlengd met ingang van 25 juli...
Volgens zeggen worden de HH hulpen nu Alfahulpen...
Als ik dat wil mag ik per ingang van die datum echter wel Alfahulp worden...
Nu stuit het zoeken naar informatie daarna...steeds op de slechte sociale voorzieningen...geen pensioenopbouw... enz...enz.. en ook op veel dingen die je nu zelf moet gaan regelen...
Ook zou ik mijn huidige VASTE clienten kwijtraken..dat vind ik het ergste...
Dat heeft te maken met de indicaties...hebben ze die tot b.v. 2016 krijgen ze nu een medewerker (HH) met een VAST contract en vind er dan een nieuwe indicatie plaats dan kunnen ze alsnog een beroep doen op mij...
( Ach...het zijn mensen van de dag...vaak de 80 al gepasseerd en zeggen ze...DAT ZULLEN WE MISSCHIEN NIET EENS MEER BELEVEN!!)

Ook een eigen administratie bijhouden...veel zelf regelen...is voor mij erg moeilijk..

Wie heeft daar mee te maken...zit je ook in die(naar ik aanneem) landelijke regeling...en als je Alfahulp bent..zou iemand me willen helpen of een tip geven...

Als ik aankaart...(wat in mijn ogen op nummer 1 staat) ...en dus onze persoonlijke gevoelen wat meer laten spreken...zijn we te close met de client!!!!!!!!!
Zo is het leven nu eenmaal....zo gaat dat....( maar daar kan ik me niet bij neerleggen)

Luisteren naar een client is toch belangrijk???


ik denk-hoe naar dat ook klinkt- het dan ook zo is....Je bent er in de hoedanigheid van werk en tegenwoordig is het zo in de zorg dat er gekeken wordt hoeveel werk je kan doen in zo'n kort mogelijke tijd....Allemaal een tandje er bovenop zeggen ze dan.......En dan is nummer 1 niet het persoonlijke contact met je patiënt of cliënt maar of je je werk goed doet en er niet te lang over doet....De kunst is het te combineren, terwijl je je werk doet contact onderhouden met de patiënt of cliënt, dat lukt niet iedereen en is ook niet altijd mogelijk...en mijn ervaring is ook wel dat de jaren ook gaan meetellen in dit werk, als je wat ouder bent is het fysiek ook veel zwaarder en kost het ook energie.....
En toch zal het niet gauw anders worden Zeeland, dit is gezondheidszorg anno 2012.....hoe jammer ook....
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ZEELAND736





Berichten: 4863

BerichtGeplaatst: vrijdag 1 juni 2012, 11:30
 
Dat begrijp ik Willemijn...maar zou het wezen dat ze een jong iemand liever of eerder aannemen dan mij.....dan hadden ze dat aanbod om mijn weg te vervolgen als Alfahulp toch niet gedaan???

Juist in de zorg in de wens van de client vaak...dat een ouder iemand...het klappen van de zweep kent...en ook eerder een luisterend oor bied...
Ik ga niet meer weg omdat er een zwangerschap kan komen...ook niet omdat mijn kleintje ziek wordt....
Niet dat ik de jongere mensen veroordeel...integendeel..en zitten geweldige meiden onder...en wat ze niet weten...moeten ze misschien nog leren, dat was ook mijn weg...
Dat wij ingeruild worden voor de jongere weet ik...we worden te duur en krijgen vaak te kampen met lichamelijke ongemakken...dat is zo...

Maar ik denk nog steeds in het belang van de client!!!!!!


Laatst aangepast door
ZEELAND736
op vrijdag 1 juni 2012, 11:31
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ROELANDE345





Berichten: 2533

BerichtGeplaatst: vrijdag 1 juni 2012, 12:00
 
ZEELAND736 schreef:
Omdat er veel veranderingen in de zorg zijn...of komen...heb ik een vraag..
Weet niet of het iets is voor een topic maar dan kun je me misschien prive mailen, want ik zit er erg mee...


Mijn contract wordt niet verlengd met ingang van 25 juli...
Volgens zeggen worden de HH hulpen nu Alfahulpen...
Als ik dat wil mag ik per ingang van die datum echter wel Alfahulp worden...
Nu stuit het zoeken naar informatie daarna...steeds op de slechte sociale voorzieningen...geen pensioenopbouw... enz...enz.. en ook op veel dingen die je nu zelf moet gaan regelen...
Ook zou ik mijn huidige VASTE clienten kwijtraken..dat vind ik het ergste...
Dat heeft te maken met de indicaties...hebben ze die tot b.v. 2016 krijgen ze nu een medewerker (HH) met een VAST contract en vind er dan een nieuwe indicatie plaats dan kunnen ze alsnog een beroep doen op mij...
( Ach...het zijn mensen van de dag...vaak de 80 al gepasseerd en zeggen ze...DAT ZULLEN WE MISSCHIEN NIET EENS MEER BELEVEN!!)

Ook een eigen administratie bijhouden...veel zelf regelen...is voor mij erg moeilijk..

Wie heeft daar mee te maken...zit je ook in die(naar ik aanneem) landelijke regeling...en als je Alfahulp bent..zou iemand me willen helpen of een tip geven...

Als ik aankaart...(wat in mijn ogen op nummer 1 staat) ...en dus onze persoonlijke gevoelen wat meer laten spreken...zijn we te close met de client!!!!!!!!!
Zo is het leven nu eenmaal....zo gaat dat....( maar daar kan ik me niet bij neerleggen)

Luisteren naar een client is toch belangrijk???

Ja daar heb je helemaal gelijk in Zeeland, maar het probleem is dat de thuiszorg overgegaan is naar het wmo. En de betaling die de de zorginstelllingen krijgen voor huishoudelijke zorg is niet zo geweldig. Die marges zijn maar zo klein en bij die grote instellingen blijft er nog al wat geld aan de strijkstok hangen. Ze zullen waarschijnlijk niet anders kunnen.Het is wel zuur. Je kunt wel informatie krijgen over hoe de financien te regelen en wat je rechten zijn bij Alphatrots die bemiddelen nog niet bij jou in de buurt maar willen je vast wel antwoord geven op je vragen. Financieel hoeft het niet slechter voor je te zijn maar je hebt geen recht op ww en maar 6 weken uitbetaling bij ziekte. Bij de belastingdienst zijn ze ook bereid om je uitvoerig in te lichten
Je zou eens een mail kunnen sturen naar Buurtdiensten mailadres kun je zo op internet vinden. Ik weet dat ze bezig zijn buurtdiensten in Zeeland op te zetten. Biedt jezelf aan om bij hen te komen werken met je clienten(die moeten dan wel willen overstappen). Ik heb dat zelf ook 2 jaar geleden gedaan en met mij vele anderen omdat je hier een salaris verlaging kreeg (of niets)ik heb toen buurtdiensten barneveld helpen opzetten. Zij nemen mensen in loondienst en maken kleine groepen van zo'n 12 werknemers die moeten zelf bijna alle administratie regelen. (Dat wordt je geleerd of een collega helpt je)Daarom kunnen zij goedkoper werken. Misschien heb je hier wat aan?
Sterkte en suk6


Laatst aangepast door
ROELANDE345
op vrijdag 1 juni 2012, 12:02
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
WILLEMIJN232





Berichten: 5407

BerichtGeplaatst: vrijdag 1 juni 2012, 12:05
 
ZEELAND736 schreef:
Dat begrijp ik Willemijn...maar zou het wezen dat ze een jong iemand liever of eerder aannemen dan mij.....dan hadden ze dat aanbod om mijn weg te vervolgen als Alfahulp toch niet gedaan???

Juist in de zorg in de wens van de client vaak...dat een ouder iemand...het klappen van de zweep kent...en ook eerder een luisterend oor bied...
Ik ga niet meer weg omdat er een zwangerschap kan komen...ook niet omdat mijn kleintje ziek wordt....
Niet dat ik de jongere mensen veroordeel...integendeel..en zitten geweldige meiden onder...en wat ze niet weten...moeten ze misschien nog leren, dat was ook mijn weg...
Dat wij ingeruild worden voor de jongere weet ik...we worden te duur en krijgen vaak te kampen met lichamelijke ongemakken...dat is zo...

Maar ik denk nog steeds in het belang van de client!!!!!!



Is het in het belang van de cliënt dat zijn/haar ramen gewassen zijn of dat de persoon zelf weer lekker gedoucht is? Of is het luisterend oor belangrijk? Ik denk alletwee....en ik denk zeker dat je als oudere meer hebt toe te voegen door je levenservaring...jongeren kijken er aan de andere kant wat verfrissender tegen aan is mijn eigen ervaring in deze...en die vinden jou waarschijnlijk een wijs mens met je ervaringen...
Maar de realiteit is toch wel zo dat wij plaats moeten maken voor de jeugd en zo hoort het toch ook eigenlijk? Het is de levensloop, wij moeten hun weer sturen en begeleiden........
Maar ik ben met je eens dat er aan voorbij gegaan wordt dat een luisterend oor ook welkom moet zijn.....daar zijn dan weer andere werkers voor he?
Waarom ze je wel vragen als Alpha hulp? Misschien iets rustiger of overzichtelijker? Ik weet niet wat je hiervoor deed dus het is maar de suggestie
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ZEELAND736





Berichten: 4863

BerichtGeplaatst: vrijdag 1 juni 2012, 13:31
 
Om op je laatste vraag een antwoord te geven...Een Alfahulp doet namelijk hetzelfde als een huishoudelijke hulp...En zeer zeker niet rustiger, want je moet als het ware zelf je hulp zoeken...en het papierenwerk is ook voor eigen rekening...
Maar als we dan weer even kijken naar de bezuinigingen....
Er wordt nu meer gekeken wat de client nog zelf kan...
Maar ook wat de mantelzorger nog kan doen...
Bezuinigen is de client die nu 3 uur krijgt...een uur minder te geven...
Ik weet het...ik ken ook clienten die 2x3uur krijgen waarvan ik zeg...ONNODIG!!!

Natuurlijk is het mooi om te zien als mevr nog wel een uur kan Nordic-Walking...(84!!!)
Maar vervolgens bij de indicatie zegt.. niets meer of weinig te kunnen...en daar mee 2x3 uur hulp krijgt!!!!
Ik weet het...het is een zaak van WMO...en mijn organisatie verwijd ik niets..

Als het een landelijk gebeuren is zal ik ook elders moeilijk meer aan de slag komen...
Maar ook weten dat tomaten plukken geen optie is...
Als het kan....niet de WW in...natuurlijk niet, maar ik heb al gehoord dat als men hoort dat je weigert om als alfahulp aan de slag te gaan, je toch al niet in aanmerking komt...dus je MOET...

(Dank Roelande voor je raad en advies!!)


Laatst aangepast door
ZEELAND736
op vrijdag 1 juni 2012, 13:45
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ZEELAND736





Berichten: 4863

BerichtGeplaatst: zaterdag 2 juni 2012, 14:25
 
Vanmorgen op de braderie.....(Roelande!!!!!!!!!!!!!!!!)

Een kraampje van....BUURTZORG!!!

Ze starten hier 18 juni...en wat zoeken ze...huishoudelijke hulpen!!!

De persoon die ik moest hebben had net de kraam verlaten maar ik kreeg al direct papieren in mijn handen gedrukt en er werd gezegd..dat wanneer ik tijd had maar gelijk contact moest opnemen...

Zojuist is er een mail weggegaan en heb ik ook al een positief gesprek gehad met de desbetreffende persoon...Wat fijn he???
En mijn clienten kunnen mee als ze dat willen...(uhmmmm...steel ik nu niet klanten van mijn huidige thuiszorg??)


(Dank U...dit was een lichtstraaltje van U van Boven!!!)
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
WILLEMIJN232





Berichten: 5407

BerichtGeplaatst: zaterdag 2 juni 2012, 18:22
 
ZEELAND736 schreef:
Vanmorgen op de braderie.....(Roelande!!!!!!!!!!!!!!!!)

Een kraampje van....BUURTZORG!!!

Ze starten hier 18 juni...en wat zoeken ze...huishoudelijke hulpen!!!

De persoon die ik moest hebben had net de kraam verlaten maar ik kreeg al direct papieren in mijn handen gedrukt en er werd gezegd..dat wanneer ik tijd had maar gelijk contact moest opnemen...

Zojuist is er een mail weggegaan en heb ik ook al een positief gesprek gehad met de desbetreffende persoon...Wat fijn he???
En mijn clienten kunnen mee als ze dat willen...(uhmmmm...steel ik nu niet klanten van mijn huidige thuiszorg??)


(Dank U...dit was een lichtstraaltje van U van Boven!!!)


Ik zou me geen zorgen maken over het stelen van de zorg Zeeland en er gewoon van genieten dat je misschien weer een baan krijgt! En dan nog wel met de mogelijkheid om dezelfde cliënten te houden....
Hadden ze je maar in dienst moeten houden! Zaken zijn zaken!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ROELANDE345





Berichten: 2533

BerichtGeplaatst: zaterdag 2 juni 2012, 19:06
 
ZEELAND736 schreef:
Vanmorgen op de braderie.....(Roelande!!!!!!!!!!!!!!!!)

Een kraampje van....BUURTZORG!!!

Ze starten hier 18 juni...en wat zoeken ze...huishoudelijke hulpen!!!

De persoon die ik moest hebben had net de kraam verlaten maar ik kreeg al direct papieren in mijn handen gedrukt en er werd gezegd..dat wanneer ik tijd had maar gelijk contact moest opnemen...

Zojuist is er een mail weggegaan en heb ik ook al een positief gesprek gehad met de desbetreffende persoon...Wat fijn he???
En mijn clienten kunnen mee als ze dat willen...(uhmmmm...steel ik nu niet klanten van mijn huidige thuiszorg??)


(Dank U...dit was een lichtstraaltje van U van Boven!!!)

oh o wat goed!!
Tuurlijk neem je je cliënten mee wat is er nu belangrijker je cliënten of de huidige werkgever.
Voor je cliënten is het toch veel fijner om jou te houden.
Dat gaat helemaal goed komen Lachende smiley Lachende smiley Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOLAN931





Berichten: 1181

BerichtGeplaatst: zaterdag 2 juni 2012, 21:03
 
ZEELAND736 schreef:
Vanmorgen op de braderie.....(Roelande!!!!!!!!!!!!!!!!)

Een kraampje van....BUURTZORG!!!

Ze starten hier 18 juni...en wat zoeken ze...huishoudelijke hulpen!!!

De persoon die ik moest hebben had net de kraam verlaten maar ik kreeg al direct papieren in mijn handen gedrukt en er werd gezegd..dat wanneer ik tijd had maar gelijk contact moest opnemen...

Zojuist is er een mail weggegaan en heb ik ook al een positief gesprek gehad met de desbetreffende persoon...Wat fijn he???
En mijn clienten kunnen mee als ze dat willen...(uhmmmm...steel ik nu niet klanten van mijn huidige thuiszorg??)


(Dank U...dit was een lichtstraaltje van U van Boven!!!)



Wat geweldig Zeeland!!
Ik vind dat geen stelen hoor. Naar mijn idee gaat het om de client...en die client is vrij om jou te willen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ZEELAND736





Berichten: 4863

BerichtGeplaatst: dinsdag 5 juni 2012, 21:05
 
Volgende week maandag op sollicitatiegesprek bij buurtzorg!!!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HERMAN388





Berichten: 2124

BerichtGeplaatst: woensdag 6 juni 2012, 20:01
 
ZEELAND736 schreef:
Volgende week maandag op sollicitatiegesprek bij buurtzorg!!!

Ik zal voor je bidden of de Heere Zijn zegen mogen gebieden dat jij niet waardig om zijn kind genaamd te worden.
Of jij een nieuwe baan uit Zijn Hand mogen ontvangen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ROELANDE345





Berichten: 2533

BerichtGeplaatst: woensdag 6 juni 2012, 20:57
 
ZEELAND736 schreef:
Volgende week maandag op sollicitatiegesprek bij buurtzorg!!!

oh dat gaat helemaal goed komen let maar op
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ROELANDE345





Berichten: 2533

BerichtGeplaatst: woensdag 6 juni 2012, 21:02
 
HERMAN388 schreef:
Ik zal voor je bidden of de Heere Zijn zegen mogen gebieden dat jij niet waardig om zijn kind genaamd te worden.
Of jij een nieuwe baan uit Zijn Hand mogen ontvangen.

Wat bedoel je Herman met jij niet waardig om zijn kind genaamd te worden?
Joh 1:12 Maar allen die Hem aangenomen hebben, hun heeft Hij macht gegeven kinderen van God te worden, namelijk die in Zijn Naam geloven;

zo staat het in het Woord van God toch
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ZEELAND736





Berichten: 4863

BerichtGeplaatst: woensdag 6 juni 2012, 23:38
 
ROELANDE345 schreef:
Wat bedoel je Herman met jij niet waardig om zijn kind genaamd te worden?
Joh 1:12 Maar allen die Hem aangenomen hebben, hun heeft Hij macht gegeven kinderen van God te worden, namelijk die in Zijn Naam geloven;

zo staat het in het Woord van God toch

Herman heeft wel eens moeite om een zin met de juiste woorden te formuleren...
Ik meen dat dat te maken heeft met een spraak en gehoor probleem...
(Heb ik dat mis Herman??)

Daarmee zou het een vreemd antwoord lijken..
Omdat ik dat weet heb ik het zo gelaten...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130





Berichten: 7083

BerichtGeplaatst: donderdag 7 juni 2012, 06:39
 
Quote:
Ook een eigen administratie bijhouden...veel zelf regelen...is voor mij erg moeilijk..

Daar kan je hulp voor krijgen, na een indicatie van de CIZ. Hulp bij administratie.

Knipoog smiley Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HERMAN388





Berichten: 2124

BerichtGeplaatst: donderdag 7 juni 2012, 10:26
 
ROELANDE345 schreef:
Wat bedoel je Herman met jij niet waardig om zijn kind genaamd te worden?
Joh 1:12 Maar allen die Hem aangenomen hebben, hun heeft Hij macht gegeven kinderen van God te worden, namelijk die in Zijn Naam geloven;

zo staat het in het Woord van God toch

Dat klopt Roelande,

God kijkt niet graag naar hoogmoedige mensen maar juiste naar degene die zchzelf moeten schamen.
We moeten niet op de straten lopen te pronken voor zichzelf, kijk maar naar mensen, die in de Bijbel staat, die zuchten en wenen onder het smeken en bidden en zo verhoort God dit gebed.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ZEELAND736





Berichten: 4863

BerichtGeplaatst: donderdag 7 juni 2012, 16:35
 
HERMAN388 schreef:
Dat klopt Roelande,

God kijkt niet graag naar hoogmoedige mensen maar juiste naar degene die zchzelf moeten schamen.
We moeten niet op de straten lopen te pronken voor zichzelf, kijk maar naar mensen, die in de Bijbel staat, die zuchten en wenen onder het smeken en bidden en zo verhoort God dit gebed.

Maar...was ik dan hoogmoedig...nee toch???
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ZEELAND736





Berichten: 4863

BerichtGeplaatst: donderdag 7 juni 2012, 16:40
 
SHANITA130 schreef:
Daar kan je hulp voor krijgen, na een indicatie van de CIZ. Hulp bij administratie.

Knipoog smiley Lachende smiley

Het zou er niet omgaan dat ik mijn eigen administratie niet bij kan houden hoor....maar als ik Alfahulp zou worden...wordt er wel verwacht dat je dat doet en kan....ook de client....
Voor de clienten die allemaal al vallen onder de ouderen...is dat al helemaal geen doen...voor mij ook niet.
Vandaag kreeg ik warempel een mailtje van mijn huidige thuiszorg...

OF WE CLIENTEN WILLEN GAAN WERVEN!!!!!!!!!!We zitten in de ...MIN....

Mijn kontrakt wordt niet verlengd...wat denken jullie...ga ik nog clienten opzoeken????

Wat jammer toch....
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HERMAN388





Berichten: 2124

BerichtGeplaatst: donderdag 7 juni 2012, 17:42
 
ZEELAND736 schreef:
Maar...was ik dan hoogmoedig...nee toch???

Natuurlijk niet.
Dat weet je veel van de preek van Ds Tanis, Meeuse, Moens.
Dat heb je toch geleerd?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ZEELAND736





Berichten: 4863

BerichtGeplaatst: donderdag 7 juni 2012, 18:49
 
HERMAN388 schreef:
Natuurlijk niet.
Dat weet je veel van de preek van Ds Tanis, Meeuse, Moens.
Dat heb je toch geleerd?

Van die niet alleen hoor!!!!!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130





Berichten: 7083

BerichtGeplaatst: zaterdag 9 juni 2012, 23:39
 
ZEELAND736 schreef:
Het zou er niet omgaan dat ik mijn eigen administratie niet bij kan houden hoor....maar als ik Alfahulp zou worden...wordt er wel verwacht dat je dat doet en kan....ook de client....
Voor de clienten die allemaal al vallen onder de ouderen...is dat al helemaal geen doen...voor mij ook niet.
Vandaag kreeg ik warempel een mailtje van mijn huidige thuiszorg...

OF WE CLIENTEN WILLEN GAAN WERVEN!!!!!!!!!!We zitten in de ...MIN....

Mijn kontrakt wordt niet verlengd...wat denken jullie...ga ik nog clienten opzoeken????

Wat jammer toch....

Tid echt ongelofelijk wat je daar schrijft.

De regering wil bezuinigen.

Maar ja, die 'instellingen' zijn geprivatiseerd, vaak andere namen gekregen ook, dus ze zijn gebaat bij veel cliënten.

Twijfelende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOSINA022





Berichten: 3599

BerichtGeplaatst: zondag 10 juni 2012, 08:54
 
ZEELAND736 schreef:
Volgende week maandag op sollicitatiegesprek bij buurtzorg!!!

Succes morgen!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ZEELAND736





Berichten: 4863

BerichtGeplaatst: maandag 11 juni 2012, 20:20
 
Een sollicitatiegesprek....waarbij nog 6 anderen waren....(groepsgebeuren...pfff)
Vrij druk voor mij...en een overvloed aan informatie...ben er dus nog niet uit...DUURDE 2 UUR!!!


Ook te ingewikkeld om hier allemaal neer te zetten....
Moet het zelf nog even laten bezinken...

Vandaar...nu die hoofdpijn...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Van alles wat
Pagina 1 van 1