ChristianMatch
 


Forum

Christelijke boeken
ChristianMatch forum index » Christelijk leven
Auteur Bericht
MARIEKE673





Berichten: 2

BerichtGeplaatst: maandag 18 juni 2012, 10:10
 
Waar kopen jullie christelijke boeken? Op internet of liever in een boekwinkel of op een conferentie? Bij mij in de buurt is geen christelijke boekwinkel en op internet iets bestellen doe ik eigenlijk alleen als ik al precies weet welk boek ik wil hebben.

Smiley die vol vragen zit


Laatst aangepast door
MARIEKE673
op maandag 18 juni 2012, 10:11
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HEIDE115





Berichten: 1156

BerichtGeplaatst: maandag 18 juni 2012, 11:50
 
MARIEKE673 schreef:
Waar kopen jullie christelijke boeken? Op internet of liever in een boekwinkel of op een conferentie? Bij mij in de buurt is geen christelijke boekwinkel en op internet iets bestellen doe ik eigenlijk alleen als ik al precies weet welk boek ik wil hebben.

Smiley die vol vragen zit

Hier op Scheveningen is een christelijke boeken winkel
Gelegen aan de Westduinweg..op de hoogte van de Jumbo.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANITA695





Berichten: 184

BerichtGeplaatst: maandag 18 juni 2012, 11:59
 
Hallo
Ik Heb een boek gekregen van iemand op een conferentie maar ken de vrouw die het schreef van t v van familie 7 luister en kijk er wel eens na nu wat minder omdat het veel herhaling is maar het boek daar gaat het om ik lees De vrouw met zelfvertrouwen van Joyce Meyer zo mooi het eerst boek van haar dat ik las was verander je denken nu ik pluk er nu de vruchten van geweldige God hebben wij HIJ is mijn leider alles gaat om vertrouwen vertrouwen in mensen de boeken die ik lees en de bijbel die ik zomaar opensla en er staat boven vertrouwen zomaar een hoofdstuk dat ik las i dat geleid ik geloof van wel de Heer wil iets zeggen door boeken maar ook door Hem te zoeken soms bid ik eerst en en komt er zomaar een boek op mijn pas als ik voor ander zoek en precies waar Hij mij in kneed en vormt Zo mooi ik hen een geweldige God wens ik allen toe die Hem zoeken en boeken lezen maar t mooiste boek is de BIJBEL toch wel wat je moet mag doen HIJ heeft het allemaal beschreven we hadden een preek zondag over Jacobus zo mooi maar zo moeilijk voor ons als mensen maar ik wil Hem dienen volgen en luisteren door te bidden en te werken en voor het boek de BIJBEL te lezen

lang verhaal maar zo ben ik Boeken waar te koop waar ik maar kom christelijke winkels of van mensen te lenen in de gemeente maar door leiding van de H G

Groet Anita
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
STEENTJE178





Berichten: 2167

BerichtGeplaatst: maandag 18 juni 2012, 15:57
 
MARIEKE673 schreef:
Waar kopen jullie christelijke boeken? Op internet of liever in een boekwinkel of op een conferentie? Bij mij in de buurt is geen christelijke boekwinkel en op internet iets bestellen doe ik eigenlijk alleen als ik al precies weet welk boek ik wil hebben.
Smiley die vol vragen zit

Hoi,
Ik heb eigenlijk allerlei manieren om aan christelijke boeken te komen. Allereerst rouleren er in mijn vrienden- en kennissenkring diverse boeken, welke we dan op aanraden van de ander lezen. Als ik dan een boek echt heel mooi vind, koop ik het alsnog zelf.
Daarnaast zoek ik af en toe een christelijke boekwinkel op (gelukkig hier wel meerdere in de buurt), om nieuwe boeken te bekijken op leesbaarheid, voortgang etc. Al bladerend is me snel duidelijk of het wat is of niet.
Verder zoek ik bekende auteurs ook wel es op via gospel.nl, waar je overigens ook een recensie/beschrijving van het boek erbij vindt. Soms een gok idd, maar doorgaans zoek ik al wat gerichter op het "soort boeken" wat me aanspreekt.
Valt het boek alsnog tegen is doorverkopen op Marktplaats of www.boekwinkeltjes.nl altijd nog een optie Knipoog smiley

En tsja..... heb een boekentic Verlegen lachende smiley . Boekenbeurzen, met nieuwe boeken, welke een beetje in de buurt zijn, ook de christenlijke, kunnen rekenen op een bezoekje. Coole smiley met zonnebril
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ROELANDE345





Berichten: 2533

BerichtGeplaatst: maandag 18 juni 2012, 21:22
 
Bij ons in de kerk hebben we een bibliotheek, is heel handig vind ik. Ze hebben veel (christelijke) romans en ook studie boeken
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARIEKE673





Berichten: 2

BerichtGeplaatst: donderdag 21 juni 2012, 21:24
 
Bedankt voor jullie reacties.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Christelijk leven
Pagina 1 van 1