ChristianMatch
 


Forum

Het glas is halfvol...
Ga naar pagina Vorige 1 2 3 Volgende
ChristianMatch forum index » Vriendschap en relaties
Auteur Bericht
ZEELAND736





Berichten: 4863

BerichtGeplaatst: maandag 2 juli 2012, 11:13
 
Inderdaad...liefde is niet altijd zichtbaar....

Maar toch wel voelbaar???

Misschien duidelijk voor jezelf, maar niet voor de ander...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOL252





Berichten: 4097

BerichtGeplaatst: maandag 2 juli 2012, 11:15
 
FRANKT627 schreef:
Verraste, verbaasde smiley vloeibare liefde??? Waar koop je dat?



Liefde is niet te koop. Boze smiley


Laatst aangepast door
JOL252
op maandag 2 juli 2012, 11:15
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
NICKY298





Berichten: 345

BerichtGeplaatst: maandag 2 juli 2012, 19:34
 
JOL252 schreef:
Liefde is niet te koop. Boze smiley


Nee , maar wel heel kostbaar!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
BOMMIE663





Berichten: 11

BerichtGeplaatst: dinsdag 3 juli 2012, 23:06
 
YES356 schreef:
Misschien is liefde niet altijd zichtbaar??!!


Lijkt het glas helemaal leeg le zijn!

Stop je je vingertopje er in blijkt hij barstens vol te zitten!!!! Verraste, verbaasde smiley Knipoog smiley

mijn glas raak nooit verder vol als tot de helft
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
BART347





Berichten: 280

BerichtGeplaatst: dinsdag 3 juli 2012, 23:10
 
BOMMIE663 schreef:
mijn glas raak nooit verder vol als tot de helft


beter half leeg dan kwart vol,

behalve als je m omstoot, dan is helemaal leeg t beste Coole smiley met zonnebril
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
STEENTJE178





Berichten: 2167

BerichtGeplaatst: dinsdag 3 juli 2012, 23:13
 
JOL252 schreef:
Liefde is niet te koop. Boze smiley
Klopt, het is immers onbetaalbaar Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HEIDE115





Berichten: 1156

BerichtGeplaatst: woensdag 4 juli 2012, 09:32
 
Wanneer ik een blinde helpt oversteken,is het niet de blinde die uitkijkt..maar ik!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOL252





Berichten: 4097

BerichtGeplaatst: woensdag 4 juli 2012, 11:50
 
STEENTJE178 schreef:
Klopt, het is immers onbetaalbaar Knipoog smiley


zeg dat Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARIANNE338





Berichten: 547

BerichtGeplaatst: donderdag 5 juli 2012, 22:21
 
[

quote=BOMMIE663]mijn glas raak nooit verder vol als tot de helft[/quote]




Wees zuinig op wat je hebt Bommie.........
Dan kan het zijn dat het glas vol komt......
ik hoop het voor jullie...........
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HEIDE115





Berichten: 1156

BerichtGeplaatst: vrijdag 6 juli 2012, 09:43
 
Ik schrok even toen ik vanmorge wakker kwam,even dacht ik waar zijn al m'n zorgen gebleven?..
Toen werd het langzaam helder..de dag is net begonnen.
en ik moet zelf het lichtpuntje zijn in de tunnel.


Laatst aangepast door
HEIDE115
op vrijdag 6 juli 2012, 09:50
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HEIDE115





Berichten: 1156

BerichtGeplaatst: vrijdag 6 juli 2012, 11:31
 
Wat doe ik eigenlijk op een bepaald forum,wanneer ik hier sta ingeschreven met een bepaald gevoel?
Kan iemand hier wat licht bij schijnen?


Laatst aangepast door
HEIDE115
op vrijdag 6 juli 2012, 11:39
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
WILLEM618





Berichten: 294

BerichtGeplaatst: vrijdag 6 juli 2012, 11:42
 
HEIDE115 schreef:
Ik schrok even toen ik vanmorge wakker kwam,even dacht ik waar zijn al m'n zorgen gebleven?..
Toen werd het langzaam helder..de dag is net begonnen.
en ik moet zelf het lichtpuntje zijn in de tunnel.

Heide, ik heb vraagtekens bij je laatste zin.
Jij moet zelf het lichtpuntje zijn, IN de tunnel.
Ik zelf heb zo vaak geprobeerd om in de tunnel nog licht te zien, laat staan dat ik een mogelijkheid zag om zelf een lichtpuntje te zijn.

De gedachte die even naar boven kwam, was dat van een ster. Al die sterren, die niemand tellen kan, geven zelf geen licht. Maar hoe helderder de omgeving, hoe krachtiger lijkt het licht wat straalt van een ster. Maar is slechts een doorgeven van de stralen van de zon. En zo ook een mens, hoe dichter te leven bij God, hoe krachtiger het licht. Maar in de tunnel, waarin alles donker is, is het kleinste lichtstraaltje soms genoeg om even op te kijken. En dat licht kwam nooit van mezelf, maar stond ik recht onder het straaltje licht, dan weerkaatste dat licht wel, en leek het even of er meer licht kwam.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HEIDE115





Berichten: 1156

BerichtGeplaatst: vrijdag 6 juli 2012, 11:50
 
WILLEM618 schreef:
Heide, ik heb vraagtekens bij je laatste zin.
Jij moet zelf het lichtpuntje zijn, IN de tunnel.
Ik zelf heb zo vaak geprobeerd om in de tunnel nog licht te zien, laat staan dat ik een mogelijkheid zag om zelf een lichtpuntje te zijn.

De gedachte die even naar boven kwam, was dat van een ster. Al die sterren, die niemand tellen kan, geven zelf geen licht. Maar hoe helderder de omgeving, hoe krachtiger lijkt het licht wat straalt van een ster. Maar is slechts een doorgeven van de stralen van de zon. En zo ook een mens, hoe dichter te leven bij God, hoe krachtiger het licht. Maar in de tunnel, waarin alles donker is, is het kleinste lichtstraaltje soms genoeg om even op te kijken. En dat licht kwam nooit van mezelf, maar stond ik recht onder het straaltje licht, dan weerkaatste dat licht wel, en leek het even of er meer licht kwam.

Begrijpelijk heb ik dit wat uitgelokt Willem broeder.
Het glas half vol,kan vanuit de menselijke positie gezien leiden tot betere dingen..zo ook zie ik hier jou bijdrage.
stiekum hoopte ik op jou woorden..en het is verhoord!
ik kan namelijk mijn leven,naast jou leven neerleggen.


Laatst aangepast door
HEIDE115
op vrijdag 6 juli 2012, 11:51
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
WILLEM618





Berichten: 294

BerichtGeplaatst: vrijdag 6 juli 2012, 11:51
 
HEIDE115 schreef:
Wat doe ik eigenlijk op een bepaald forum,wanneer ik hier sta ingeschreven met een bepaald gevoel?
Kan iemand hier wat licht bij schijnen?

Ik kan onmogelijk voelen wat jij voelt. Maar kan alleen zeggen, dat het omgaan met anderen, ook via Forum, veel moed geeft.
Heide, Liefde in typen en lezen, het zien en waarnemen dat God naar mensen kijkt, dat God ook via dit Forum mensen dingen laat neerzetten om anderen te bemoedigen.
Jou gevoel? Ook jij staat niet alleen. We zijn hier, als leden van Eén Lichaam. En laten we elkaar nu nodig hebben. Zo mooi is het, als we dat zien. En dan heeft de hand de voet nodig, en de voet de hand. Want de hand alleen is niets, maar de voet alleen ook niet. Maar met elkaar, met alle eigenschappen die er bij horen, maken een lichaam tot een lichaam. Lopen met je handen valt niet mee, maar iets pakken met je voeten ook niet. En ik denk dat God het zo bedoelt heeft, dat zij allen één zijn, elkaar nodig hebben, voor en met elkaar leven. Als gelijke, waarbij de één zorgt voor het vooruit komen, en de andere voor het vastpakken van steun, voor het tasten naar de weg, voor het aanpakken van voeding en hulp.
En dat alles, samen. Samen onder ons Hoofd, Gods Enig geboren Zoon, De HEERE Jezus.
In mijn oog: wat doe jij hier op het forum? Hand zijn? Voet zijn? In ieder geval een lid zijn.
Ik hoop dat je hier wat mee kan. Zijn ook maar mijn gedachten, als reactie op jou geschreven gedachte, weergegeven als een vraag.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
WILLEM618





Berichten: 294

BerichtGeplaatst: vrijdag 6 juli 2012, 11:52
 
HEIDE115 schreef:
Begrijpelijk heb ik dit wat uitgelokt Willem broeder.
Het glas half vol,kan vanuit de menselijke positie gezien leiden tot betere dingen..zo ook zie ik hier jou bijdrage.
stiekum hoopte ik op jou woorden..en het is verhoord!
ik kan namelijk mijn leven,naast jou leven neerleggen.

Gij zijt ondeugend, broeder Knipoog smiley

Clown smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HEIDE115





Berichten: 1156

BerichtGeplaatst: vrijdag 6 juli 2012, 11:57
 
WILLEM618 schreef:
Ik kan onmogelijk voelen wat jij voelt. Maar kan alleen zeggen, dat het omgaan met anderen, ook via Forum, veel moed geeft.
Heide, Liefde in typen en lezen, het zien en waarnemen dat God naar mensen kijkt, dat God ook via dit Forum mensen dingen laat neerzetten om anderen te bemoedigen.
Jou gevoel? Ook jij staat niet alleen. We zijn hier, als leden van Eén Lichaam. En laten we elkaar nu nodig hebben. Zo mooi is het, als we dat zien. En dan heeft de hand de voet nodig, en de voet de hand. Want de hand alleen is niets, maar de voet alleen ook niet. Maar met elkaar, met alle eigenschappen die er bij horen, maken een lichaam tot een lichaam. Lopen met je handen valt niet mee, maar iets pakken met je voeten ook niet. En ik denk dat God het zo bedoelt heeft, dat zij allen één zijn, elkaar nodig hebben, voor en met elkaar leven. Als gelijke, waarbij de één zorgt voor het vooruit komen, en de andere voor het vastpakken van steun, voor het tasten naar de weg, voor het aanpakken van voeding en hulp.
En dat alles, samen. Samen onder ons Hoofd, Gods Enig geboren Zoon, De HEERE Jezus.
In mijn oog: wat doe jij hier op het forum? Hand zijn? Voet zijn? In ieder geval een lid zijn.
Ik hoop dat je hier wat mee kan. Zijn ook maar mijn gedachten, als reactie op jou geschreven gedachte, weergegeven als een vraag.

Wel veel licht hoor Willem,ja dat is dan eve mijn humor er tussen.

Maar wel verhelderend je antwoordt,een fijn besnaard man die Willem.
Zo mooi hoe door hem gezien wordt,de trouw van God.


Laatst aangepast door
HEIDE115
op vrijdag 6 juli 2012, 12:03
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOSINA022





Berichten: 3599

BerichtGeplaatst: vrijdag 6 juli 2012, 13:37
 
WILLEM618 schreef:
Ik kan onmogelijk voelen wat jij voelt. Maar kan alleen zeggen, dat het omgaan met anderen, ook via Forum, veel moed geeft.
Heide, Liefde in typen en lezen, het zien en waarnemen dat God naar mensen kijkt, dat God ook via dit Forum mensen dingen laat neerzetten om anderen te bemoedigen.
Jou gevoel? Ook jij staat niet alleen. We zijn hier, als leden van Eén Lichaam. En laten we elkaar nu nodig hebben. Zo mooi is het, als we dat zien. En dan heeft de hand de voet nodig, en de voet de hand. Want de hand alleen is niets, maar de voet alleen ook niet. Maar met elkaar, met alle eigenschappen die er bij horen, maken een lichaam tot een lichaam. Lopen met je handen valt niet mee, maar iets pakken met je voeten ook niet. En ik denk dat God het zo bedoelt heeft, dat zij allen één zijn, elkaar nodig hebben, voor en met elkaar leven. Als gelijke, waarbij de één zorgt voor het vooruit komen, en de andere voor het vastpakken van steun, voor het tasten naar de weg, voor het aanpakken van voeding en hulp.
En dat alles, samen. Samen onder ons Hoofd, Gods Enig geboren Zoon, De HEERE Jezus.
In mijn oog: wat doe jij hier op het forum? Hand zijn? Voet zijn? In ieder geval een lid zijn.
Ik hoop dat je hier wat mee kan. Zijn ook maar mijn gedachten, als reactie op jou geschreven gedachte, weergegeven als een vraag.

Mooi en o, zo waar!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ZEELAND736





Berichten: 4863

BerichtGeplaatst: vrijdag 6 juli 2012, 13:41
 
Ik eet het....het is nu even WOESTIJNVOER!!!!!(de woorden van W)
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ERIKA129





Berichten: 6369

BerichtGeplaatst: vrijdag 6 juli 2012, 14:23
 
WILLEM618 schreef:
Ik kan onmogelijk voelen wat jij voelt. Maar kan alleen zeggen, dat het omgaan met anderen, ook via Forum, veel moed geeft.
Heide, Liefde in typen en lezen, het zien en waarnemen dat God naar mensen kijkt, dat God ook via dit Forum mensen dingen laat neerzetten om anderen te bemoedigen.
Jou gevoel? Ook jij staat niet alleen. We zijn hier, als leden van Eén Lichaam. En laten we elkaar nu nodig hebben. Zo mooi is het, als we dat zien. En dan heeft de hand de voet nodig, en de voet de hand. Want de hand alleen is niets, maar de voet alleen ook niet. Maar met elkaar, met alle eigenschappen die er bij horen, maken een lichaam tot een lichaam. Lopen met je handen valt niet mee, maar iets pakken met je voeten ook niet. En ik denk dat God het zo bedoelt heeft, dat zij allen één zijn, elkaar nodig hebben, voor en met elkaar leven. Als gelijke, waarbij de één zorgt voor het vooruit komen, en de andere voor het vastpakken van steun, voor het tasten naar de weg, voor het aanpakken van voeding en hulp.
En dat alles, samen. Samen onder ons Hoofd, Gods Enig geboren Zoon, De HEERE Jezus.
In mijn oog: wat doe jij hier op het forum? Hand zijn? Voet zijn? In ieder geval een lid zijn.
Ik hoop dat je hier wat mee kan. Zijn ook maar mijn gedachten, als reactie op jou geschreven gedachte, weergegeven als een vraag.

Mooi Willem Lachende smiley
Wil je even mijn complimenten geven hoe je dingen weet te verwoorden hier!!!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
INGE721





Berichten: 535

BerichtGeplaatst: vrijdag 6 juli 2012, 14:40
 
ZEELAND736 schreef:
Ik eet het....het is nu even WOESTIJNVOER!!!!!(de woorden van W)

Is dat lekker in een omeletje? Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
WILLEMIJN232





Berichten: 5407

BerichtGeplaatst: vrijdag 6 juli 2012, 14:49
 
ERIKA129 schreef:
Mooi Willem Lachende smiley
Wil je even mijn complimenten geven hoe je dingen weet te verwoorden hier!!!


ik vind het altijd net het refo kerkblad als ik de teksten van Willem lees..... Knipoog smiley en dat kan je aanspreken of niet.....

Als je ambtsdrager bent krijg je altijd alle kerkbladen van de gemeente waar je woont vandaar dat ik ze lees.... Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
WILLEM618





Berichten: 294

BerichtGeplaatst: vrijdag 6 juli 2012, 14:52
 
WILLEMIJN232 schreef:
ik vind het altijd net het refo kerkblad als ik de teksten van Willem lees..... Knipoog smiley en dat kan je aanspreken of niet.....

Als je ambtsdrager bent krijg je altijd alle kerkbladen van de gemeente waar je woont vandaar dat ik ze lees.... Knipoog smiley

Ben erg blij dat jij dit soort refo-lectuur te lezen krijg Willemijn Knipoog smiley

Blijkbaar is de refo-hoek bij jou in de gemeente van een soort, waar zelfs ik me thuis zou gaan voelen. Lachende smiley


Laatst aangepast door
WILLEM618
op vrijdag 6 juli 2012, 14:55
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
WILLEMIJN232





Berichten: 5407

BerichtGeplaatst: vrijdag 6 juli 2012, 14:56
 
WILLEM618 schreef:
Ben erg blij dat jij dit soort refo-lectuur te lezen krijg Willemijn Knipoog smiley

Blijkbaar is de refo-hoek bij jou in de gemeente van een soort, waar ik me zelfs zou thuis gaan voelen. Lachende smiley



Weet ik wel zeker Willem, daarom komen de schrijfsels overeen he?Je zit op dezelfde lijn....en ik vind het inderdaad boeiend om van alles wat te lezen, klopt ook.....en niet om het er niet mee eens te zijn maar uit interesse......
Maar ja, de ideeën over vrouwen he? En vrouwen in het ambt???? Ik heb het er maar niet over...... Engeltje smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
INGE721





Berichten: 535

BerichtGeplaatst: vrijdag 6 juli 2012, 15:01
 
WILLEMIJN232 schreef:
Weet ik wel zeker Willem, daarom komen de schrijfsels overeen he?Je zit op dezelfde lijn....en ik vind het inderdaad boeiend om van alles wat te lezen, klopt ook.....en niet om het er niet mee eens te zijn maar uit interesse......
Maar ja, de ideeën over vrouwen he? En vrouwen in het ambt???? Ik heb het er maar niet over...... Engeltje smiley

Ach Willem is nog jong.
Wijsheid komt toch met de jaren??? Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ZEELAND736





Berichten: 4863

BerichtGeplaatst: vrijdag 6 juli 2012, 15:18
 
WILLEM618 schreef:
Ben erg blij dat jij dit soort refo-lectuur te lezen krijg Willemijn Knipoog smiley

Blijkbaar is de refo-hoek bij jou in de gemeente van een soort, waar zelfs ik me thuis zou gaan voelen. Lachende smiley


DANK WILLEM.....!!!
(Voor dat kerkblad...)
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ERIKA129





Berichten: 6369

BerichtGeplaatst: vrijdag 6 juli 2012, 16:07
 
WILLEMIJN232 schreef:
ik vind het altijd net het refo kerkblad als ik de teksten van Willem lees..... Knipoog smiley en dat kan je aanspreken of niet.....

Als je ambtsdrager bent krijg je altijd alle kerkbladen van de gemeente waar je woont vandaar dat ik ze lees.... Knipoog smiley

Met andere woorden ik wordt nu al refo bestempeld Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Thanks want dat ben ik ook Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
WILLEMIJN232





Berichten: 5407

BerichtGeplaatst: vrijdag 6 juli 2012, 16:28
 
ERIKA129 schreef:
Met andere woorden ik wordt nu al refo bestempeld Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Thanks want dat ben ik ook Knipoog smiley


Ik weet niet of je refo bent.....het is ook geen scheldwoord maar gewoon een aanduiding.....niets meer en niets minder........ Engeltje smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HEIDE115





Berichten: 1156

BerichtGeplaatst: vrijdag 6 juli 2012, 16:46
 
ik heb een schutting,van 180,een maat zo uit de fabriek.
Maar ik bouw er een van 210 hoog.
Hoeveel verf zal ik dan meer nodig hebben?

verder kijk nog even wat mijn spaarlamp werkelijk heeft opgeleverd.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ERIKA129





Berichten: 6369

BerichtGeplaatst: vrijdag 6 juli 2012, 16:50
 
HEIDE115 schreef:
ik heb een schutting,van 180,een maat zo uit de fabriek.
Maar ik bouw er een van 210 hoog.
Hoeveel verf zal ik dan meer nodig hebben?

verder kijk nog even wat mijn spaarlamp werkelijk heeft opgeleverd.

Als je klaarbent doe je het hier dan ook effe Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HEIDE115





Berichten: 1156

BerichtGeplaatst: vrijdag 6 juli 2012, 16:54
 
ERIKA129 schreef:
Als je klaarbent doe je het hier dan ook effe Knipoog smiley

jij heb toch een HEG?????????????
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Vriendschap en relaties
Ga naar pagina Vorige 1 2 3 Volgende
Pagina 2 van 3